News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

YLE: häpeä ja syrjäytyminen lisäävät pedofiilin riskiä syyllistyä rikokseen

Started by Uimakoulutettava, 27.08.2014, 11:07:11

Previous topic - Next topic

Mikko pa

Ainakin olen saanut toiminnallani nostettua asiaa otsikoihin ja keskustelua suhkot runsaasti eri palstoilla.
ja huom. Minä en ole tyrkyttänyt itseäni minnekkään,vaan yhteydenotot ovat aina tulleet median suunnalta.
on edelleen epäselvää mitä netissä voi julkaista ja mitä ei,myös tähän haluan selkeän linjauksen.esim jos jakaisin Sakari Pietilän rattijuopumus epäilyuutisen ja kuvan fbssä, onko Se tuomittavaa koska kyseessä on vasta epäily,verrattuna siihen että jaan nettiuutisen tuomitusta kuvan kanssa,mtv3 uutisessa oli siis nimet asuinpaikat ynnä muut tiedot?
nyt näihin asioihin joutuvat ottamaan kantaa oikeusoppineet ministeritasoa myöten.
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Pikkuvaimo

Siis tarkoitus pyhittää keinot? Kuten hullunhaaveissani. Moraalin kannalta ei hyvä.

Mitä hyötyä on keskustelusta? 99% on täysin turhaa sensaatiomaiskuttelua, joka ei johda mihinkään. Ei tämäkään keskusteluketju ole yhtä ainutta pedofiilia tuominnut vankilaan, estänyt yhtäkään hyväksikäyttötapausta tai auttanut ketään toipumaan. Enkä usko, että yhtäkään pedofiilia hävettää millinkään vertaa enemmän vaikka lukisi kaikki nämä viestit sataan kertaan.

Usko, usko usko, kukin tavallaan ja uskollaan autuaaksi, kun ei voi tietää...

'Ken uskovi toteen,
ken unelmaan
sama se kun täysin sä uskot vaan
sun uskos se juuri on totuutes,
usko, poikani, unehes!'

Sano hra Leino.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Kari Kinnunen

Minulla on visio pedofiilien uudelleen ohjelmoimisesta.

Siihen liittyy Ekeri FRC, ThermoKing ja -26 astetta Celsius.... ;P

Maija Poppanen

Quote from: Kari Kinnunen on 03.09.2014, 20:45:48
Minulla on visio pedofiilien uudelleen ohjelmoimisesta.

Siihen liittyy Ekeri FRC, ThermoKing ja -26 astetta Celsius.... ;P

Autosi jäähdytyslaitteistoa?

Mielestäni tuollainen kuukausi sen makuuhytissä ilman virikkeitä olisi paljon tuskallisempi opetusmetodi  :)

Kari Kinnunen

Kokemuksesta voin kertoa, että kuukausi elämistä koirankopissa kupista syöden ei varsinaisesti vaimenna seksuaalisia tarpeita. :D

Jokunen tunti -26 viileässä saattaa hyvinkin siirtää ajatukset vaikkapa lämpimän sellin suuntaan.

Maija Poppanen

Quote from: Kari Kinnunen on 03.09.2014, 23:03:50
Kokemuksesta voin kertoa, että kuukausi elämistä koirankopissa kupista syöden ei varsinaisesti vaimenna seksuaalisia tarpeita. :D

Jokunen tunti -26 viileässä saattaa hyvinkin siirtää ajatukset vaikkapa lämpimän sellin suuntaan.

Minun kokemukseni siitä kopista ovat paljon vähäisemmät, ja silti tuntui että se koppi on paljon pahempi, kuin varsinainen työ, välillä esim. - 26 asteessa. Tosin pertti-peruspedolle ei annettaisi ehkä niin hyviä varusteita siihen kylmyyteen.

Kari Kinnunen

Pöh, kopissa on lämmitys, mikroaaltouunigrillillä, laajakaista ja TV.

Ei se mikään rangaistus olisi.

Mikko pa

Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Maija Poppanen

Quote from: Kari Kinnunen on 04.09.2014, 01:42:00
Pöh, kopissa on lämmitys, mikroaaltouunigrillillä, laajakaista ja TV.

Ei se mikään rangaistus olisi.

Huomaa, et poistin ekassa ehdotuksessani ne virikkeet, missä meni laajakaistat, telkkarit, absilla käymiset ja kirjatkin. Voisin jättää mikron ja vikuroivan webaston (tai vastaavan). Saa pissiä oven eteen...

Maija Poppanen

Quote from: Mikko pa on 04.09.2014, 03:09:52
odotan ensimmäistä järkevää vastausta.

Ok, en tiedä onko järkevä.

Mä en ole valmis jakaan vielä pedofiilien tietoja vapaasti. Mä kuitenkin ajattelen, että jossain määrin ymmärrän niitä ihmisiä, jotka ovat. Ajattelisin, että moni muukin, kuin minä jakaa mielipiteen, että pedofilia on sairaus tai sairas seksuaalisuuden ilmentymä. Siihen pitäisi puuttua muutenkin, kuin rikosoikeudellisin keinoin, varsinkin kun on jo kyse törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, saatika toistuvasta sellaisesta.

Koska ajattelen sen olevan sairaus, en tietenkään usko sen paranevan lusimalla. Varsinkin, kun parantumisohjelmat ovat vapaaehtoisia ja vastikkeetomia. Jostain lähteistä näin myös tuon mainostetun STOP-ohjelmaan osallistumisen vasta-aiheena olevan sairaudentunnottomuus... Siis jos pedo on niin toivoton, ettei itse tajua tarvitsevansa apua, se vaan lusii tuomionsa ja lähtee kylille..!?

Mielestäni ainoa keino, on pistää toverit pakkohoitoon määrättömäksi ajaksi,  ja antaa moniammatillisen ryhmän arvioida aktiivisesti lähimmäisten kykyä yhtyä yhteiskuntaan.

Pikkuvaimo

Minusta tämä pedofiilien parantaminen kuulostaa samanlaiselta toiminnalta kuin homojen eheytys.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Tabula Rasa

Quote from: Pikkuvaimo on 04.09.2014, 08:48:01
Minusta tämä pedofiilien parantaminen kuulostaa samanlaiselta toiminnalta kuin homojen eheytys.

jos lähdetään siitä että seksuaalinen suuntaus on synnynnäistä eikä sitä voi muuttaa niin nimenomaan yhtä hyödytöntä. Mikäli sitten sitä voi muuttaa niin miksi ihmiset haluaisivat olla marginaaleissa ja ongelmilla oman seksuaalisuutensa kanssa?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kari Kinnunen

Juu, vaan kun homottaminen on trendikästä. Pedoilu ei ole, olipa saksan virheet mitä mieltä tykkää.

Ja muslimit sitten asia erikseen.

Maija Poppanen

En minäkään oikeasti usko pedojen parantumiseen. Pakkohoito olisi vain ratkaisu, millä pitää tarvittaessa toivoton tapaus lukkojen takana vaikka maailman tappiin.

Morsum

Quote from: Mikko pa on 04.09.2014, 03:09:52
odotan ensimmäistä järkevää vastausta.

Järkevä vastaus lienee sellainen, jonka kanssa olet samaa mieltä.

Minusta pedofiilien, tai kenenkään muunkaan seksuaalirikollisen ei pitäisi kärsiä lainmukaista tuomiota enempää. Kyllähän Suomessakin voi saada jo nykylain mukaan ankariakin rangaistuksia monista rikoksista, mutta täällä käytetään paljon niitä skaalojen alapäitä. Monesti se on hyvä asia, mutta tokihan niistä törkeimmistä tekosista voisi antaa hieman (paljon) jytympää tuomiota. En kuitenkaan pidä hyvänä asiana, että lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitun nimet ja osoitteet voi ronkkia netistä. Olkoon sitten yksityisen, tai vielä pahempaa, valtion ylläpitämä saitti.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/