News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-07-06 Kirkko ja kaupunki: Teit sitten pennun ulkomaalaisen kanssa

Started by tommi, 08.07.2009, 17:35:34

Previous topic - Next topic

requiem

"If all men are created equal, that is final. If they are endowed with inalienable rights, that is final. If governments derive their just powers from the consent of the governed, that is final." - Calvin Coolidge

PaulR

Ongelma ei ole, etteikö suomalaisia naisia riittäisi, tai he eivät kiinnostaisi. Ongelma on se, etteivät he halua samoja asioita elämältä.

Siksipä haen omaani linnuntietä 8587km:n päästä, mistä samoja asiota haluavia naisia tuntuu löytyvän enemmänkin.

Äänestäjä

Quote from: Joni on 09.07.2009, 13:48:32
"Miehet on nyt vaan sellaisia, että heille visuaalinen kiihoke on voimakas. Naiset voisivat vähän auttaa ja kulkea hunnutettuina. Onko liikaa pyydetty?" -Taha Islam

Joutui repeämään tuolle lainaamallesi Taha Islamin lauseelle. En itse jaksanut paria Tahan kommenttia pidempään niitä ketjuja seurata, joten törmäsin tuohon nyt vasta ekaa kertaa.

Sen voisi tosin näin kesän kunniaksi muuttaa muotoon:

"Miehet on nyt vaan sellaisia, että heille visuaalinen kiihoke on voimakas. Naiset voisivat vähän auttaa ja kulkea niukemmin vaatetettuna. Onko liikaa pyydetty?"  ;D
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

PaulR

Miniluv

QuoteTällaisia "ne vie meidän naiset"-tyylisiä kommentteja varten on muita foorumeja, joista löytynee paremmin ymmärrystä asialle. Täällä voitaisiin keskittyä vähän rakentavampaan kritiikkiin ja asioiden muuttamiseen.

Näinhän se on. Olen jo muualla ilmaissutkin tämän, että ei-niin-halutut miehet voivat etsiä pääasiassa itsestään vikaa siihen, että he eivät kohtaa naisten vaatimustasoa. Tässä mielessä "ne vie":n  sanominen on turhan jurnutusta.

Mutta: minusta on täysin oikeutettua pitää "ne vie"-argumenttia mukana, kun on kysymys siitä, tuetaanko multikultia yhteiskunnan varoilla. Miksi näiden ei-niin-haluttujen miesten pitäisi olla hiljaa kun heidän verorahojaan käytetään tavalla, joka loppujen lopuksi heikentää heidän elämänlaatuaan merkittävällä tavalla?

QuoteEn itse jaksanut paria Tahan kommenttia pidempään niitä ketjuja seurata, joten törmäsin tuohon nyt vasta ekaa kertaa.

Tuo oli minullakin siguna ainakin pari viikkoa. Kiitos näistä sanoista, Äänestäjä :D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Turkulaine

Quote from: PaulR on 09.07.2009, 13:53:14
Siksipä haen omaani linnuntietä 8587km:n päästä, mistä samoja asiota haluavia naisia tuntuu löytyvän enemmänkin.

Texas? California? Älä pidä idioottia jännityksessä Paul.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Kami

Ongelma ei ole, etteikö suomalaisia naisia riittäisi, tai he eivät kiinnostaisi. Ongelma on se, etteivät he halua samoja asioita elämältä.

Minä tein pyhän lupauksen että yhteenkään yliopistonaiseen en enää ikinä sekoa muuten kuin jos pari kertaa tyrkkään. Ne on kivoja aluksi, mutta alkaa niin rassaamaan pitemmän päälle.

Nyt on kokeilussa  kosmetologi ja helvetin leppoisaa meininkiä on toistaiseksi. Ei päsmää, omista asennevammoja, äkäile (pahemmin) tahi äittele. Ei kerro mitä minun kuuluu tehdä ja mihin minun kuuluu pyrkiä. Ei tarvitse erikseen osoittaa -eikä kysellä- mistä ottaa kiinni ja mitä sillä tehdä.

Omituisimpana piirteenä on suhtautuminen tiskaamiseen. Se on hänelle jonkinlainen zeniläinen miellyttävä ajanviete jota tehdessä voi kelailla asioita.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

PaulR

Quote from: Turkulaine on 09.07.2009, 14:05:38

Texas? California? Älä pidä idioottia jännityksessä Paul.

Phoenix, AZ

Turkulaine

Quote from: Kami on 09.07.2009, 14:06:23
Nyt on kokeilussa  kosmetologi ja helvetin leppoisaa meininkiä on toistaiseksi. Ei päsmää, omista asennevammoja, äkäile (pahemmin) tahi äittele. Ei kerro mitä minun kuuluu tehdä ja mihin minun kuuluu pyrkiä. Ei tarvitse erikseen osoittaa -eikä kysellä- mistä ottaa kiinni ja mitä sillä tehdä.

Omituisimpana piirteenä on suhtautuminen tiskaamiseen. Se on hänelle jonkinlainen zeniläinen miellyttävä ajanviete jota tehdessä voi kelailla asioita.

Kuulostaa siltä Kamilla saattaa olla onnen avaimet kädessä. Lykkyä matkaan! Tämän lähes sisällöttömän viestin tarkoitus on tunnustaa, että myös minä koen tiskaamisen noin. Emäntä pyyhkii pölyt ja imuroi, minä tiskaan.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Lemmy

Quote from: Turkulaine
Emäntä pyyhkii pölyt ja imuroi, minä tiskaan.

Mulla on tiskikone  ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Kami

Quote from: Turkulaine on 09.07.2009, 14:09:38
Kuulostaa siltä Kamilla saattaa olla onnen avaimet kädessä. Lykkyä matkaan! Tämän lähes sisällöttömän viestin tarkoitus on tunnustaa, että myös minä koen tiskaamisen noin. Emäntä pyyhkii pölyt ja imuroi, minä tiskaan.

Minulla on yleensä ollut se dilemma että tykkään kovasti tehdä ruokaa ja olen mielestäni melko hyvä siinä, mutten oikein pidä tiskaamisesta.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Turkulaine

Quote from: Lemmy on 09.07.2009, 14:16:40
Mulla on tiskikone  ;D

Niin minunkin emännälläni ;D Hiljainen ja tehokas, vaatii hieman olutta voiteluaineeksi. Pitäisikö perustaa Suuri Miten Nuivat Tiskaavat -ketju?

Muuttohaukka

Komppaus myös. Kävin lukemassa tuon JM-K:n blogin. Tieteellisyyttä tässä nollatutkimuksessa ei todellakaan voi ola tuon otosmäärän takia. itse tutkimusta en ole lukenut, muta kysymyksenasettelu olisi mielenkiintoista tietää.
Edelleenkin: Mikä on rasisti?

Väitän, että pääosa koetusta rasismista on juuri tuota normaaliin lasten elämään kuuluvaa. Kiusaamista kokeneita on kaikissa yhteiskuntaluokissa, kaikkialla.

Erilaisuus herättää aina kiinnostusta, mutta en tältä istumalta suostu uskomaan, että yleensä suomalainen loukkaa ääneen yhtään ketään.
Epäsopua aiheuttaa varmasti enemmän oman perhepiirin erilaiset näkemykset, kuin yleinen suhatutuminen.
Hesassa pitkään asuneena en koskaan, ikinä ollut tilanteessa, jossa joku ihan tavallinen kulkija olisi sanonut ääneen negatiivista yhdestäkään maahanmuutajasta tai erilaisesta kulkijasta.
Ulkomailla taas vaalea, sinisilmäinen lapsi on ihastelun kohteena. Näin esim. Iranissa pieni vaalea poikavauva oli niin ihmeellinen, että vauva sylissä haluttiin monta, monta kuvaa.

Menepä täällä ottamaan vauva vaunuista ja innoissaan kamera esiin ja kuvattavaksi. Ei hyvä seuraa, jos ei seuraa hyvää siitäkään, että vain ihastelee tummmia silmiä.

Kaptah

Ymmärrän kyllä siis tosiaan myös sen, että monia ärsyttää joidenkin naisten yletön mustan miehen hinkuminen. Ymmärrän ihan oikeasti. Veikkaan, että ärsyttäisi minuakin jos olisi tarvetta/halua kilpailla, mutta häviäisi ihonvärinsä vuoksi. Onneksi nyt ei näin ole.

QuoteMinä tein pyhän lupauksen että yhteenkään yliopistonaiseen en enää ikinä sekoa muuten kuin jos pari kertaa tyrkkään. Ne on kivoja aluksi, mutta alkaa niin rassaamaan pitemmän päälle.

Missä vaiheessa? Ihan vaan että osaa sitten odottaa...
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Jiri Keronen

Quote from: Turkulaine on 09.07.2009, 14:22:03
Niin minunkin emännälläni ;D Hiljainen ja tehokas, vaatii hieman olutta voiteluaineeksi. Pitäisikö perustaa Suuri Miten Nuivat Tiskaavat -ketju?

Perustettu => http://hommaforum.org/index.php/topic,9590.0.html

Kiva olla välillä aktiivinen! :) :) :)
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Rankkibus

[Muumimammat voivat rauhassa pyöritellä hattaraa ja jakaa sitä hattiwateille Naantalin muumimaassa, sillä taikaseinän ansiosta kaikille riittää hattaraa.]

Tässä ollaan kuitenkin aika perimmäisimmän asian äärellä, eli elämän jatkamisen. Kenellä lopulta on oikeus lisääntyä? Kuka saa elää ja kuka kuolla?
Toisaalta joissain itämaisissa filosofioissa elämän on katsottu olevan vain suurta kärsimystä josta pitäisi "irtaantua" valaistumisen kautta. Geenien levittäminen kun on jatkuvaa taistelua ja kärsimystä, tosin nykyisessä yltäkylläisyydessä se pääsee helposti unohtumaan, kun Valde maksaa, kaupasta saa ja on kehittynyt lääketiede.

tapio

Quote from: Kami on 09.07.2009, 14:06:23

Minä tein pyhän lupauksen että yhteenkään yliopistonaiseen en enää ikinä sekoa muuten kuin jos pari kertaa tyrkkään. Ne on kivoja aluksi, mutta alkaa niin rassaamaan pitemmän päälle.

Voihan karvakintaat sentään. Nyt todellakin kuulostaa siltä, että Kamilla on onnen avaimet kädessään. Voin vain onnitella.

Minäkin olen tuntenut yliopistonaisia ja voin todistaa, että kaikki ajattelevat hyvin kaavamaisesti, siis suvaitsevaisesti ja monikulttuurisesti. En tietenkään väitä, että kaikki yliopistonaiset ovat tällaisia.

Minun naiseni valitti aina, että kaikki meillä oli köyhää ja kurjaa. Yritin todistaa hänelle tilastoilla ja luvuilla, että tienaamme näin ja näin paljon ja että oikeastaan kuulumme hyvätuloisiin. Naiseni kuitenkin väitti, että kaikilla sossun asiakkaillakin on hienommat huonekalut kuin meillä.

Kun kysyin, hankkiiko sossu tosiaan varsinaisille maahanmuuttajille uudet ja hienot huonekalutkin, hän syytti minua suvaitsemattomaksi.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Kaptah

QuoteMinäkin olen tuntenut yliopistonaisia ja voin todistaa, että kaikki ajattelevat hyvin kaavamaisesti, siis suvaitsevaisesti ja monikulttuurisesti. En tietenkään väitä, että kaikki yliopistonaiset ovat tällaisia.

:D Saattaakos sitä enää ristiriidattomammin sanoa..

QuoteMinun naiseni valitti aina, että kaikki meillä oli köyhää ja kurjaa. Yritin todistaa hänelle tilastoilla ja luvuilla, että tienaamme näin ja näin paljon ja että oikeastaan kuulumme hyvätuloisiin. Naiseni kuitenkin väitti, että kaikilla sossun asiakkaillakin on hienommat huonekalut kuin meillä.

Kun kysyin, hankkiiko sossu tosiaan varsinaisille maahanmuuttajille uudet ja hienot huonekalutkin, hän syytti minua suvaitsemattomaksi.

Oma yliopistonaiseni (ei omaisuuttani, toim. huom.) ei kyllä valita turhista, ei tosiaan edellytä hurjaa elintasoa ja on muutenkin oikein hyvä ihminen. Ja kaiken muun pahan lisäksi opiskelee alaa, joka ei täkäläisten keskuudessa ole kyllä sitten alkuunkaan hyvässä huudossa. Ehkä tämän takia minua jossain määrin ärsyttää se, kuinka surutta täällä yleistetään yliopistossa opiskelevat nuoret naiset. Oma lehmä siis ojassa (ei, en pidä häntä lehmänä, toim. huom.).
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Dark Serenity

Ei ihan syyttä yleistetä nuoria yliopistonaisia. Fiksuja on joukossa, kuin timantteja punavihreässä lantakasassa, mutta keskiverto yliopistonainen on typerä kuin saapas, ja aivan yhtä sokea.

Ei sillä että keskiverto yliopistossa opiskeleva mies olisi hirveästi parempi, mutta kyllä tuo nuorten "intellektuaalinaisten" maine on aivan ansaittu.
Murmur

Kaptah

Dark Serenity, ei ole tarkoitukseni haastaa riitaa, mutta onko mielessäsi jokin opinahjo tms josta tulee keskimäärin paremmin yhteiskunnallisia asioita ymmärtäviä ihmisiä kuin yliopistosta? En sano, ettei tällaista voisi olla, mutta en nyt ainakaan itse keksi.
- V. Putin 4.3.2014

- V. Putin 28.3.2014

Lemmy

Quote from: Joni
mutta onko mielessäsi jokin opinahjo tms josta tulee keskimäärin paremmin yhteiskunnallisia asioita ymmärtäviä ihmisiä kuin yliopistosta?

Katu? Meinaan kun yliopistossa opiskelleet eivät näytä tajuavan yhtään mitään yhteiskunnallisista asioista.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Kaptah

No tuohon on vaikea sanoa mitään kun en tunne ketään, joka olisi käynyt koulunsa kadulla.

Esim. Harlemista niitä varmaan löytyy, mutta eipä sieltäkään mitään menestystarinoita ole pahemmin kuulunut. Päinvastoin.
- V. Putin 4.3.2014

- V. Putin 28.3.2014

LW

Quote from: Miniluv on 09.07.2009, 14:03:36
Mutta: minusta on täysin oikeutettua pitää "ne vie"-argumenttia mukana, kun on kysymys siitä, tuetaanko multikultia yhteiskunnan varoilla. Miksi näiden ei-niin-haluttujen miesten pitäisi olla hiljaa kun heidän verorahojaan käytetään tavalla, joka loppujen lopuksi heikentää heidän elämänlaatuaan merkittävällä tavalla?

Tässä on mielestäni nyt kyseessä vanha ongelma. On asioita, jotka herättävät katkeruutta tavallaan aivan ymmärrettävistä syistä. Niitä syitä on täysin hyväksyttävää pitää esillä, koska muuten niihin ei voidan mitenkään puuttua. Tästä on kuitenkin hyvin helppoa liukua sen katkeruuden hyväksymiseen, ja siitä seuraavien pahojen tekojen puolustelemiseen. Vielä helpompaa on selittää näitä ongelmia tavalla, joka ulkopuolisen silmissä näyttää helposti selittelyltä ja puolustamiselta.

Ongelmalliset mamuryhmäthän koostuvat tunnetusti pääosin nuorista miehistä, ja yhteisöt pitävät äärimmäisen tiukkaa kontrollia omista naisistaan (poikkeuksia tietenkin aina löytyy). Näin ollen, alueilla joihin he ovat keskittyneet, kilpailu suomalaisista naisista lisääntyy, paikoitellen huomattavastikin. Tästä kärsivät eniten rajatapaukset - ne suomalaiset miehet, jotka eivät ole joko vakinaisessa, onnellisessa suhteessa, ja ne, jotka eivät ole taitavia playoja sun muita alphauroksia. Aivan varmasti tämä aiheuttaa tyytymättömyyttä ja turhaantuneisuutta. Se ei kuitenkaan mielestäni todellakaan tarkoita sitä, että kenenkään tarvitsisi hyväksyä siitä helposti kumpuavaa rasismia, saati sitten puolustaa sen motivoimaa kusipäistä käytöstä tai suoranaisia rikoksia. Sekin täytyy ottaa huomioon, että jos tätä pidetään jonain lieventävänä asianhaarana, kantaväestön ammattilaisöykkärit tulevat käyttämään sitä tekosyynä öyhöttää. Sama juttu tietysti tulijoissa - koska rasismi tekee mistä tahansa ymmärrettävää tai hyväksyttävää, sitä tarjotaan selityksenä jatkuvasti. Ei hyvä.

Eli siis: Miten voimme laskea vähiten suojelua tarvitsevien, eli nuorten miesten osuutta humanitäärisistä, ja lisätä niiden osuutta, jotka sitä tarvitsevat eniten - naisten ja lasten? Miten voimme pakottaa mamut hellittämään kuristusotettaan "omista" naisistaan (heillähän naisten näkeminen yhteisön omaisuutena on sääntö, ei poikkeus kuten täällä)? Jos löydämme näihin kahteen kysymykseen toimivat vastaukset, "ne vie meiän naiset" -argumentointi ja sen synnyttämä rasismi laskevat paljon enemmän kuin mitä vihaisimmallakaan paheksunnalla ja antirasistisella meuhkaamisella saadaan aikaan.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Homma Admin

Quote from: Rankkibus on 09.07.2009, 14:46:25
Tässä ollaan kuitenkin aika perimmäisimmän asian äärellä, eli elämän jatkamisen. Kenellä lopulta on oikeus lisääntyä? Kuka saa elää ja kuka kuolla?

Tässä ollaan nyt siinäkin mielessä perimmäisten kysymysten äärellä, että kuka saa kirjoittaa Hommaforumille ja kuka ei.

Et ilmeisesti huomannut ensimmäistä huomautustani.

Kirjoituksissasi on ikävän räyhäävä sävy, jonka takia niitä on jouduttu muokkaamaan. Jos tyyli ei muutu, niin kirjoittelusi tänne loppuu.

Jiri Keronen

Quote from: Joni on 09.07.2009, 15:59:00
Dark Serenity, ei ole tarkoitukseni haastaa riitaa, mutta onko mielessäsi jokin opinahjo tms josta tulee keskimäärin paremmin yhteiskunnallisia asioita ymmärtäviä ihmisiä kuin yliopistosta? En sano, ettei tällaista voisi olla, mutta en nyt ainakaan itse keksi.

Ongelma tuossa on se, että "yliopisto" ajatellaan jonain kummallisena monoliittina, vaikka se ei ole sitä. Saman yliopiston eri tiedekuntia voi pitää jo hyvällä syyllä eri kouluina.

Seuraavassa esimerkissä yleistän ronskisti ja rasismistisesti:

- Teekkarit tajuavat keskimäärin enemmän yhteiskunnallisista asioista kuin humanistit.
- Lääkisläiset tajuavat keskimäärin enemmän kuin oikeustieteilijät.
- Matemaatikot ja fyysikot tajuavat enemmän kuin biologit.
- Kaikki tajuavat enemmän kuin naistutkijat.

Jos yliopistossa X opetetaan pelkästään naistutkimusta, etnososiologiaa ja oikeus"tiedettä", tulee sieltä keskimäärin yhteiskunnallisesti typerämpää porukkaa kuin yliopistosta Y, jossa koulutetaan teekkareita, matemaatikkoja ja historioitsijoita. Tavanomainen puu- ja palikkalinjan amis saattaa helposti tajuta huomattavasti enemmän yhteiskunnasta kuin naistutkija, koska amiksissa harvemmin aivopestään ihmisiä, mutta näissä suvaitsevaisuustieteissä taas aivopesu on oletus.

Ei siis kannata puhua yliopistoista, koska tässä asiassa yliopistoista puhuminen yhtenä könttinä on vähän kuin puhuisi ruotsalaisista työperäisistä ja afghanistanilaisista humanitaarisista yhtenä homogeenisenä ryhmänä.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Timo Hellman

Kumppanin hakuun pätevät samat säännöt kuin työnhakuun: 1. Kukaan ei tule noutamaan sinua kotisohvalta turneelle joka alkaa kivan leffan katsomisella, jatkuu hyvän aterian syömisellä viihtyisässä raflassa, saavuttaa kliimaksinsa siinä vaiheessa kun saat aivot räjäyttävän blowjobin ja sitten te elättekin yhdessä elämänne loppuun saakka onnellisina. Ei kukaan. Asiaan on panostettava aktiivisesti ja sen eteen on tehtävä ponnistuksia. 2. Mitä enemmän omista spekseistään joustaa, sen helpommalla heruu.
Itse olen siivonnut ja tehnyt puhelinmyyntiä nöyränä poikana. Olen myös pelittänyt ei-niin missin oloista naista jonka henki on haissut. Effort.
Se on paskapuhetta ettei Suomesta suomalaista naista saa.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Octavius

Vaikka tässä ketjussa on ollut muutamia kommentteja, jotka eivät oikein oikeustajuuni sovi, kysyn arvon Hommafoorumilaisilta paria asiaa.

1. Jos ns. vieraat kulttuurit, etenkin machomaisuutta ja miehisyyttä korostava muslimikulttuuri on voimakkaampi kuin tämä esimerkkinä minnasirnöläinen / pravdalainen feminismikulttuuri, niin eikö luonnonvalinta toteudu? Vahvin voittaa aina, ja niin on tapahtumassa.

2. Mikä onkaan se Veran kuppikoko? Myönnän, että hieman hävettää kysyä, mutta kysyn silti.
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

PaulR

Quote from: Timo Hellman on 09.07.2009, 16:34:51
2. Mitä enemmän omista spekseistään joustaa, sen helpommalla heruu.

Ihan totta.
E: Ykköskohtaan myös.

Maailmanmies

Quote from: Äänestäjä on 09.07.2009, 13:39:44
Suomi on vapaa maa ja kenellä vaan täysi-ikäisellä on vapaa oikeus naida minun puolestani ihan kenen kanssa haluaa. Se saattaa vaikuttaa heidän 'markkina-arvoonsa' parisuhdemarkkinoilla, mutta sekin olkoon heidän valintansa.

Munattomuutta ei ole se, ettei hauku muita rotuja, jos he "vievät naisemme/miehemme". Munattomuutta on se, jos ei itse tee asioita paremmin, jotta nais/miesmarkkinoilla pärjää niin hyvin kuin itse toivoo ja haluaa.

On toki oikeus naida kenen kanssa haluaa, mutta seuraukset ovat valitettavan usein muiden kannettavina.

Aina voidaan sanoa, että tee asiat paremmin. Mitäpä jos niitä ei voi tehdä paremmin. Viisikymmenluvulla suomalaiset naivat pääsääntöisesti toisia suomalaisia. Tämän päivän Helsingissä suomalaisella miehellä on valtavasti muualta tullutta kilpailua, mutta tasoittavaa ulkomaalaisten naisten tarjontaa on vähänlaisesti.

Ehkä omiin kantoihini on vaikuttanut maailmalla olo. Katson asioita hiukan laajemmasta vinkkelistä. Keski-Euroopassa pitää suomalaismiehen tehdä töitä naisen saadakseen. Lähi-idässä, Pohjois-Afrikassa, Iranissa ja Intiassa on lähes mahdotonta saada paikallista naisseuraa. Kiinassa ja muualla Kaukoidässä on maksullista kyllä tarjolla. Etelä-Amerikassa tavallisia tyttöjä kyllä löytyy, Pohjois-Amerikassa on deittailussa omat sääntönsä.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin olemme reilusti tappiolla siinä miten omia naisiamme viedään ja miten itse saamme naisia ulkomailta. Useat suomalaiset naisetkin suomalaisia miehiä haukkuvat venäläishuorien kusettamiksi ja muistavat muistuttaa, kuinka suomalainen mies ei junttiudessan saisi länsieurooppalaista naista. Tottahan tuo toki on. Suurimmaksi osaksi.

Äänestäjä

Quote from: Joni on 09.07.2009, 15:01:02
Oma yliopistonaiseni (ei omaisuuttani, toim. huom.) ei kyllä valita turhista, ei tosiaan edellytä hurjaa elintasoa ja on muutenkin oikein hyvä ihminen. Ja kaiken muun pahan lisäksi opiskelee alaa, joka ei täkäläisten keskuudessa ole kyllä sitten alkuunkaan hyvässä huudossa. Ehkä tämän takia minua jossain määrin ärsyttää se, kuinka surutta täällä yleistetään yliopistossa opiskelevat nuoret naiset. Oma lehmä siis ojassa (ei, en pidä häntä lehmänä, toim. huom.).

Mitäköhän Freud sanoisi noista sinun lipsautuksistasi ennen 'toiim. huom.' lisäyksiä?  :D
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers