News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2014-08-11 Ruotsin holtiton maahanmuuttopolitiikka

Started by Golimar, 11.08.2014, 14:09:09

Previous topic - Next topic

Golimar

Maahanmuuttoviraston tilastojen mukaan lähes kaikki turvapaikanhakijat ovat tulleet ilman passia.

http://www.exponerat.net/statistik-fran-migrationsverket-90-100-procent-av-asylsokarna-saknar-pass/

(http://s17.postimg.org/r9u55j50f/asyl2015_03_31_12_03_24_asyl_saknar_pass_statist.jpg)

(http://s9.postimg.org/k4vnkso9b/asyl2015_03_31_12_13_44_b.jpg)

krauta

Aika mielipuolista. Miten ne saa ajokortin, pankkikortin yms. ilman henkilötietoja.....Ruotsissa viranomaiset väärentää mamuille uuden henkilöllisyyden?
"In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act."
~George Orwell
"The problem is not that people are taxed too little, the problem is that government spends too much."
~Ronald Reagan

Totti

Quote from: krauta on 01.04.2015, 19:53:54
Aika mielipuolista. Miten ne saa ajokortin, pankkikortin yms. ilman henkilötietoja.....Ruotsissa viranomaiset väärentää mamuille uuden henkilöllisyyden?

Suomessa on poikkeuksellisen paljon mm. somaleja, jotka ovat syntyneet 1.1. Kyse nimittäin on päivämäärästä, joka annetaan niille, jotka tulevat maahan ilman passia.

Ruotsissa tehtäneen samalla lailla, eli passittomalle keksitään syntymäpäivä ja vuoden hän ilmoittaa itse. Sen jälkeen numerot koneen läpi ja henkilötunnus on generoitu. Sillä sitten fattalle hakemaan ajokorttia.
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

valla_valla

Olen jumankauta ihmetellyt tuota paperittomien muuttumista paperilliseksi. Itselläni meni muutama vuosi sitten Helsingin poliisin myöntämä europassi vanhaksi ja yritin hakea skatteverketistä uutta ruotsalaista läpyskää. Kun menin paikanpäälle minulla oli mukana siis se pari kuukautta sitten vanhaksimennyt europassi, työnantajan työtodistus ja ruotsalainen työkaveri tarpeen vaatiessa todistamassa, että olen minä.

Mutta ei. Ei ei ja ei. Veroämmä oikein nauroi, että eiiii tääällä mitkään vanhat paperit kelpaa. Ei auttanut kiroilu, vittuilu eikä lipaisu. Byrokraatti toivotti minut hakemaan joko konsulaatista passia tms saadakseni sen ruotsalaisen henkkarin.

No, ratkaisin asian hakemalla Hesasta uuden europassin.

Mutta, miten helkkarissa ne antaa niille paperittomille papereita tai jollakin sonalian passilla maahantulleelle, passit jotka on tekstattu kamelinpaskapaperille. Kun taas tällainen valkoinen ei saa kirveelläkään papereita, jos ei ole ensin näyttää voimassaolevaa.

Ps. Olin tuolloin niin vihainen, että potkaisin virkailijan oveen kauhean reiän lähtiessäni.

MW

Quote from: valla_valla on 01.04.2015, 20:54:18
Ps. Olin tuolloin niin vihainen, että potkaisin virkailijan oveen kauhean reiän lähtiessäni.

No, jos jotain korvausvaatimuksia tulee, eivät millään ilveellä pysty todistamaan sinua tekijäksi. Siellähän oli vain joku kaippari leuhutellut epävalidia mitä lie läpyskää.  :D

Eino P. Keravalta

Valla_valla:

QuoteMutta, miten helkkarissa ne antaa niille paperittomille papereita tai jollakin sonalian passilla maahantulleelle, passit jotka on tekstattu kamelinpaskapaperille. Kun taas tällainen valkoinen ei saa kirveelläkään papereita, jos ei ole ensin näyttää voimassaolevaa.

Valkoiselle pitää kaikki tehdä vaikeammaksi ja mustien tie taas tasoittaa, ovathan he herrakansaa.

Sivujuonteena mainittakoon, että eräs päivä olin hakemassa lapseni kanssa tälle henkilökorttia polliisiasemalta. Kun kyseessä oli alaikäinen, minunkin papereitani vaadittiin, mikä tietysti on luonnollista. Mutta ajokortti ei siellä tähän tarkoitukseen kelpaakaan, vaan pitää olla henkilökortti tai passi. Minulla ei ole kumpaakaan. Passia ei ole, koska en yli kymmeneen vuoteen ole käynyt ulkomailla enkä sinne tietääkseni ole ihan heti menossakaan. Henkilökorttia ei ole, koska joka paikassa ajokortti on tähän saakka kelvannut, jopa pankissa, jossa sen varassa on pyöritelty kuusinumeroisia summia. Mutta aikuisen ajokortti ei kelpaa dokumentiksi lapselle henkilökorttia haettaessa!

Minun olisi ensin pitänyt itse hankkia henkilökortti, joka maksaa noin 60 euroa ja sen jälkeen olisin voinut hakea lapselleni henkilökorttia, joka maksaa saman. Mitä ne poliisitkaan tien päällä kyselevät ajokorttia kun kerran sellainen ei ole mikään luotettava dokumentti?

Kaiken kukkuraksi polliisiasema menee kiinni kello 16 joka saamarin päivä. Miten työssäkäyvä ihminen sinne ehtii? Työtön mamu kyllä ehtii sinne notkumaan vaivatta. Minun piti moottoritiellä ajaa 140 kilometriä tunnissa satasen alueella ehtiäkseni polliisiasemalle lupajonoon. Olisi nyt työssäkäyviä veronmaksajia muistettu edes sen vertaa, että ko. instanssi olisi edes parina päivänä viikossa auki edes iltakuuteen!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Late

Moduuliasunnoista (lue=parakeista) on kaavailtu ratkaisua "pakolaisten" asuntopulaan. Sekä asuntoministeri että allianssin edustajat ovat puhuneet niistä lämpimään sävyyn. Dagens Samhälle -lehden tekemä selvitys paljastaa että kalliiksi tulee ja helkutin huono idea muutenkin, ainakin Veidekke-rakennusfirman johtajan mukaan.

2015-2018 tarvitaan ei vähempää kuin 80 000 asuntoa pakolaisille. Parakin neliöhinta olisi noin 3400 kruunua eli 70 neliöisen kolmion vuokra olisi sellaiset vajaa 20 000 kruunua, sellaset 2300 euroa. - Avatkaa sydämenne, sanoi Reinfeldt mikä tarkoittikin että avatkaa ovenne.

Onnea vaan kotoa poismuutosta haaveileville tai jatko-opiskelemaan aikoville kantaväestön nuorille.

Kaplans kalkyler för modulhus spricker

Bostadsminister Mehmet Kaplan (MP) vill bygga modulhus för att lösa flyktingars behov av boende. Det riskerar att bli Sveriges dyraste och sämsta bostadslösning någonsin.

Utifrån Migrationsverkets prognoser för 2015–2018 har Boverket visat att det under de kommande fyra åren behövs 80 000 lägenheter för att ge bostäder åt de flyktingar som redan har kommit eller väntas till Sverige.

Det sker i ett läge där bostadsbristen redan är akut. Regeringen lovar att bygga 250 000 nya bostäder till 2020. Men det räcker inte, anser allmännyttans organisation Sabo, som anger behovet till 426 000 nya bostäder.
[...]
Men det blir en extremt dyr lösning visar en undersökning som fastighetskonsulterna Evidens gjort på byggföretagen Veidekkes och JM:s uppdrag.

Med en kvadratmeterkostnad på nära 3 400 kronor överträffas allt annat hyresboende i Sverige – genom tiderna. En bostad motsvarande en normal trea på 70 kvadrat skulle få en reell hyreskostnad 19 800 kronor per månad.

– Det här skulle bli de säms­ta bostäderna till de högsta kostnaderna någonsin. Modulhusen är ett ekonomiskt, socialt och politiskt haveri. Det leder till utanförskap och visar att Sveriges politiker inte klarar av en helhetssyn på bostadsfrågan, säger Lennart Weiss, kommersiell direktör på Veidekke och tidigare S-politiker.
[...]
Att flyktingsströmmen tilltog i snabb takt stod klart efter Migrationsverkets pro­gnoser förra sommaren. Dåvarande statsminister Fredrik Reinfeldt talade under valrörelsen om att "öppna era hjärtan". Att det handlar om att också "öppna dörrar" och att bostadskrisen förvärrats har blivit allt tydligare.
[...]

Dagens Samhälle

valla_valla

Dan Park on ratkaissut tuon paperittomien ongelman. Tuo kuva saa meikäläisen kyllä hekottamaan hervottomasti. Siinä on jotain kunnon syvältä kumpuavaa vittuilua.

(https://paavotajukangas.files.wordpress.com/2015/04/dan-park.jpg)

Supernuiva

Quote from: krauta on 01.04.2015, 19:53:54

Tämä koskee myös Suomea, ja kaiketi myös kaikkia EU-maita?

Mutta kuinka laajasti muualla maailmassa tehtaillaan uusia henkilöllisyyksiä ihmisen oman ilmoituksen perusteella paperittomille maahanmuuttajille? Toimitaanko näin esimerkiksi Kanadassa tai USA:ssa?

Dharma

QuoteSwedish Elementary School Class Photo

(http://www.dailystormer.com/wp-content/uploads/2015/03/menwhule-1024x651.jpg)

http://www.dailystormer.com/swedish-elementary-school-class-photo/

PS. Valkoinen keskellä. Rasismia.

emigrant

Huhuh, ruotsi on pissessa. Glad påskia kuktenkin svenssoneille

MW

Jos tästä selvitään, meillä on kohta vanha tuttu itänaapuri, ja ihka oikea kehitysmaa länsinaapurina.

Soorry mukulat. Minulla ei ollut mitään tekemistä tämän kanssa. Haudatkaa minut Haavoittuneeseen Kyynärpäähän.

MW

Quote from: Markus Bunders on 02.04.2015, 20:05:27

Siinäpä Annika, lajinsa viimeinen. Missä on Tommy?

emigrant

Quote from: MW on 04.04.2015, 03:39:36
Quote from: Markus Bunders on 02.04.2015, 20:05:27

gravenissa ruotsalaisen kulttuurin kanssa...

guest8096

Edes tuon ainoan valkoisen oppilaan nimi ei kuulosta kovin perusruotsalaiselta: Taiya Ann Milne. Amerikkalainenko?

Leso

Quote from: Frida Hotell on 04.04.2015, 08:36:12

Edes tuon ainoan valkoisen oppilaan nimi ei kuulosta kovin perusruotsalaiselta: Taiya Ann Milne. Amerikkalainenko?

Hyväntahtoinen Nalle Puh.
Harmi, kun Peppi on kasvanut vihreanarkofeministiseksi lebsuksi.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Pieni Maailma

Quote from: Late on 01.04.2015, 21:19:18
Moduuliasunnoista (lue=parakeista) on kaavailtu ratkaisua "pakolaisten" asuntopulaan.
Sekä asuntoministeri että allianssin edustajat ovat puhuneet niistä lämpimään sävyyn.
Dagens Samhälle -lehden tekemä selvitys paljastaa että kalliiksi tulee ja helkutin huono idea muutenkin,
ainakin Veidekke-rakennusfirman johtajan mukaan.

Bongasin samasta aiheesta jutun. Otsikko ainakin on osuva.
Building the ghettos of tomorrow

Monikulttuuri ja suvaitsevaisuus vaativat resursseja. Mitä tekee kunnon pohjoismainen sosialisti?
Aivan oikein, korottaa veroja.

Quote from: Pätkä samasta artikkelista, nopean Google translaten kautta ajettuna.
Tilanteen korjaamiseksi nopeasti, vasemmistolainen hallitus on ilmoittanut kasan uusia veronkorotuksia, ja poistuvia tai supistuvia verovähennyksia.

Verovähennys eläkesäästötilit on mennyt. Vero vaihtoehtorahastosäästötilielle tullaan korottamaan, vaikka tarkka taso on määrittelemättä.

Hyväntekeväisyyshalpakauppaketjut saavat 25% myyntiveron (!) Ja vähennykset kotitalouspalveluihin (vaihtelevat kirvesmiehen ja LVI piikoja ja tutkimuksen apuvälineitä) vähennetään tai poistetaan.

Polttoaineveroja nostetaan huomattavasti alkaen 0,44 kruunua litralta alkaa 2016. Mutta ... Tähän sisältyy myös yllätys: He myös sisällyttivät progressiivinen veron , joka yhdistää polttoaineveron kuluttajahintaindeksi plus 2% vuodessa. Joten ilman että poliitikko kaittaa tikkua ristiin, bensakustannukset kasvavat vähitellen. Dagens Industri laskee, että 30 vuotta, veronkorotus on noin 224%. Se noin 30 kruunua litralta, tai vain hieman yli 12 dollaria per gallona!

Sitten on tietysti perinteinen vasemmistolainen tavoitteet kiinteistövero, uudelleen perintö- ja lahjavero, yleinen pääomaveroa (toinen verotus niihin, joilla on huono maku säästää heidän jo verotettu rahaa) ja muita korotuksia harkitaan.

Jotkut merkinnät veronkorotusluetteloon kuulostavat aprillipäivän pilalta, mutta valitettavasti ei ole. Jääkaapit, pakastimet, pesukoneet, pölynimurit, mikroaaltouunit, tietokoneet, televisiot, matkapuhelimet ja vastaavat tavarat verotetaan jatkossa "kemiallinen vero" perustuen painoon. Mitä? Perusteluna tälle ylimääräistä 40 dollaria veroa uusi pesukone on "estää vaarallisten kemikaalien käytön jokapäiväisessä elämässä". Uusi vero koskee myös linoleum lattiamatot.

Sweden taxing itself into oblivion
(https://swedenreport.files.wordpress.com/2015/04/img_0495.png?w=700)

Onnea Ruotsi!
Pieni on kaunista

guest8096

Quote from: Golimar on 04.04.2015, 10:24:16
Asuntoviraston mukaan Ruotsiin on rakennettava 600 000 asuntoa seuraavan noin 10 vuoden aikana.

Eikö joku ruotsalainen poliitikko äskettäin ehdottanut naurunvirne suupielessä, että maahanmuuttajat voisivat itse rakentaa asunnot itselleen? Siinä ratkeaisi kerralla kaksi maahanmuuttajien ongelmaa, asunto-ongelma ja työttömyysongelma.

foobar

Quote from: Frida Hotell on 04.04.2015, 10:28:50
Asuntoviraston mukaan Ruotsiin on rakennettava 600 000 asuntoa seuraavan noin 10 vuoden aikana.

Eikö joku ruotsalainen poliitikko äskettäin ehdottanut naurunvirne suupielessä, että maahanmuuttajat voisivat itse rakentaa asunnot itselleen? Siinä ratkeaisi kerralla kaksi maahanmuuttajien ongelmaa, asunto-ongelma ja työttömyysongelma.

Jordania on yksi suurimmista pakolaisten vastaanottajamaista. Kävin siellä äskettäin, ja näin paikallisen syyrialaisten pakolaisleirin. Kuski sanoi, että se oli ollut telttakylä vielä vuosi sitten, mutta nyt syyrialaiset olivat rakentaneet paikalle omin käsinsä pienikokoisen kaupungin.

Ja tästä syystä Jordania ei ole suunnattomasti hätää kärsimässä, vaikka tietyillä laskelmilla voisi väittää jopa enemmistön väestöstä olevan jollain tapaa pakolaisia. Siellä ei pakolaisia käsitellä kaukomaan ihmetoteemeina joille viedään kaikki valmiina kyyryssä ojentaen eikä tulijoiden antisosiaalinen käytös johda siellä vallan siirtymiseen isännältä vieraalle, vaan porukka kirjaimellisesti rakentaa uuden elämänsä itselleen alusta itse.

Tämä on kuitenkin ajatus, jolle Pohjoismaissa vain naureskellaan. Ja sitten sinisilmäisesti ihmetellään, miksi maahanmuuttajat ovat vaativaisia ja huonosti käyttäytyviä. Miksiköhän?
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

MW

Quote from: Frida Hotell on 04.04.2015, 10:28:50

(http://www.passport2freedom.org/wp-content/uploads/2012/07/71446.jpg)

orientexpressen

Jos oletetaan, että yhden uuden asunnon rakentaminen kunnallistekniikoineen ym. maksaa 300.000 euroa, niin tuosta paukusta koituu Ruotsille vaatimattoman 1,8 biljardin (1800 miljardin) euron kokonaiskulut.

Kyllä kuningaskunta varmasti tuon summan pysyy lyömään tiskiin, globaalin solidaarisuuden nimissä.
Kotoutumisprosessi epäonnistui.

koli

QuoteIltapäivä Rosengårdissa

Vietimme tänään perheen kanssa iltapäivää Malmön Rosengårdissa.

Kävimme kuuluisassa Rosengård Centrum -ostoskeskuksessa ostamassa pienemmälle lapselle kuivat vaihtovaatteet (vesipullon kanssa oli käynyt autossa "vahinko"). Söimme erinomaista buffetlounasta lähellä olevassa Kitchen King -ravintolassa, ja kiertelimme sen jälkeen kaupunginosan katuja ja paikkoja saadaksemme jotain kosketusta siihen, minkälaisesta paikasta mahtaa olla kyse.

Vähän hölmöltä se rupesi jossain vaiheessa tuntumaan.

Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta Rosengård näytti ja tuntui ihan samalta kuin kaikki muut ruotsalaiset asuinalueet, joissa olen käynyt. Tilastojen valossa Rosengård on mitä rauhallisin paikka (mm. Malmön keskusta on paljon levottomampi, ja miltei koko Tukholma samoin), ja kauniisti pidettyjä kerrostaloja ja pihoja ihmetellessä tämä tosiasia ei tuntunut kovin kummalliselta.

Ja se poikkeus? Lähes kaikki ihmiset näyttivät ulkomaalaisilta ja puhuivat keskenänsä kieliä, joita en ymmärtänyt.

Asuintalojen pihoilla liikkuessa tuntui aluksi hieman epämukavalta, jopa vähän pelottavalta. Minä olin heille muukalainen, ja he minulle. Vaikka minulla ei ollut mitään syytä pelätä heitä, niin oliko heillä kenties syytä pelätä minua?

Pienen kivijalkakaupan ehkäpä irakilaistaustainen myyjä ei hätkähtänyt. Leveästi hymyillen hän heitti läppää minun pojastani ja muutamasta naapuruston tytöstä, jotka kaikki yhdessä parveilivat karkkilaatikoiden ympärillä.

Mustat jalkapalloa pelaavat nuoret olivat hekin lähempänä katsottuna vain iloisia, jalkapalloa pelaavia nuoria.

Häpesin vähän.

Mietin, miten paljon joidenkin maahanmuuttovastainen ja muukalaispelkoa lietsova propaganda oli näiden ennakkoluulojeni taustalla. Miten valheet ja epätotuudet olivat huomaamattomasti nakertaneet todellisuudestani pieniä tärkeitä paloja, ja tuoneet muita tilalle.

Rosengårdissa ei tietenkään ole kaikki hyvin. Työttömyyttä on reilusti enemmän ja perusturvalla eletään selvästi useammin kuin Malmössä keskimäärin. Kaupunginosassa asuvista nuorista huomattava osa on syyllistynyt erilaisiin rikoksiin.

Rosengårdista voi oppia, jos haluaa, mutta vain jos avaa silmät ihmisille, jotka siellä elävät.

Sulkemalla ihmiset ymmärryksen ulkopuolelle, ja lisäämällä ihmisten välistä vastakkainasettelua, mikään ei ratkea. Purkamalla asenteet ja rakenteet, jotka estävät yhteiskunnan tärkeäksi osaksi tulemista, ratkeaa kaikki.
http://mikael.puheenvuoro.uusisuomi.fi/191914-iltapaiva-rosengardissa

Puretaan asenteet ja rakenteet, niin kehitysmaalainen lakkaa käyttäytymästä kuin kehitysmaalainen. :-*
(http://i58.tinypic.com/105cmq1.jpg)
Mörökölli

TheVanishedTerrorist

THE SWEDEN REPORT
News and commentary by an American living in Sweden

http://swedenreport.org/2015/04/03/sweden-taxing-itself-into-oblivion/

Linkki korjattu! Sorry!!

MW

Quote from: SerialSuicideBomber on 06.04.2015, 07:42:30
THE SWEDEN REPORT
News and commentary by an American living in Sweden

http://swedenreport.org/2015/04/03/s...into-oblivion/

Katosi nopeammin kuin ehtii sanoa "oblivion."

chacha2

Quote from: Golimar on 06.04.2015, 08:21:08
Tuolta löytyy.

Aimo annos faktatietoa.

Erityisen kiinnostava oli minusta norjalaisen mediatalon artikkeli Ruotsin tilasta:
QuoteThe article is entitled "Facts about immigration to Sweden that the Swedes would rather not talk about" and summarizes the madness pretty well.

Suora linkki itse norjalaiseen artikkeliin:
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Fakta-om-innvandring-til-Sverige_-som-svenskene-ikke-vil-snakke-om-7813694.html

Mallia tästä kannattaisi ottaa, Hesari, Yle , sun muut.
¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

ArtturiE

Quote from: valla_valla on 01.04.2015, 20:54:18
Olen jumankauta ihmetellyt tuota paperittomien muuttumista paperilliseksi. Itselläni meni muutama vuosi sitten Helsingin poliisin myöntämä europassi vanhaksi ja yritin hakea skatteverketistä uutta ruotsalaista läpyskää. Kun menin paikanpäälle minulla oli mukana siis se pari kuukautta sitten vanhaksimennyt europassi, työnantajan työtodistus ja ruotsalainen työkaveri tarpeen vaatiessa todistamassa, että olen minä.

Mutta ei. Ei ei ja ei. Veroämmä oikein nauroi, että eiiii tääällä mitkään vanhat paperit kelpaa. Ei auttanut kiroilu, vittuilu eikä lipaisu. Byrokraatti toivotti minut hakemaan joko konsulaatista passia tms saadakseni sen ruotsalaisen henkkarin.

No, ratkaisin asian hakemalla Hesasta uuden europassin.

Mutta, miten helkkarissa ne antaa niille paperittomille papereita tai jollakin sonalian passilla maahantulleelle, passit jotka on tekstattu kamelinpaskapaperille. Kun taas tällainen valkoinen ei saa kirveelläkään papereita, jos ei ole ensin näyttää voimassaolevaa.

Voisikohan paperittomuutta käyttää veronkiertoon? Ensin jättää verot maksamatta ja tekee muutakin vilppiä niimmaanperkeleesti, sitten menee äbäläwäbälää molottaen hakemaan uuden identiteetin.
Ehkä uskottavuus paranee kun käy meikin kautta hakemassa väriä pintaan.  Huono muisti menneisyydestä auttanee myös.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

repo

Quote from: Golimar on 06.04.2015, 08:21:08
Tuolta löytyy.

Hyvä kirjoitus. Veikkaukseni on,  että ruotsalaiset poliitikot tulevat saamaan mitä tilaavat: anarkiaa. Homma ei tule pysymään ruotsalaisten poliitikkojen hallinnassa.

Onneksi Suomessa on vielä vaalit ovella. Kumpa tämä kirjoitus leviäisi mahdollisimman monelle suomalaiselle. Se mitä verorahoilla tehdään ei ole todellakaan yhdentekevää ja yhtälailla tällaisten veroautomaattien rakentelu on varoittava esimerkki.

QuoteFuel taxes will be hiked considerably, starting with 0,44 SEK per liter starting 2016. But... Here's the kicker: They also snuck in a progressive tax hike, linking fuel tax to the consumer price index plus 2% annually. So without any politician having to lift a finger, the cost of gasoline will gradually increase. Dagens Industri calculates that in 30 years, the tax hike will be about 224%. That's some 30 SEK per liter, or just north of $12 per gallon!
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo