News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2014-08-08 HS: Ulkomaalaisille miehille riittää Suomessa vientiä

Started by Iloveallpeople, 08.08.2014, 03:01:15

Previous topic - Next topic

J. Lannan haamu

Tuo selittyy ihan sillä, että naiset ja miehet ovat niin erilaisia biologisesti ja psykologisesti. Toisin sanoen, miehet ja naiset tykkää eri asioista. Kerran tosin meinasi käydä huonosti itsellänikin erään abc-saarilta tuleen hollantilaisen kanssa, oli sen verran upea. Mutta eräs toinen nainen, nimeltään mary jane, vei voiton...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

P

Quote from: J. Lanta on 19.03.2016, 00:05:39
Tuo selittyy ihan sillä, että naiset ja miehet ovat niin erilaisia biologisesti ja psykologisesti. Toisin sanoen, miehet ja naiset tykkää eri asioista. Kerran tosin meinasi käydä huonosti itsellänikin erään abc-saarilta tuleen hollantilaisen kanssa, oli sen verran upea. Mutta eräs toinen nainen, nimeltään mary jane, vei voiton...

No. Itselläni on ollut suhteellisen mittainen parisuhde - siis ikäkausiin suhtauttaen kolmen ulkomaalaisen/ulkomaalaisperäisen (siis syntyessä muu passi kuin Suomen, osa asui ja asuu ulkomailla) naisen kanssa. No kaikki tapasin kuitenkin kaikki Suomessa, vaikka suhde syntyi, kuoli tms. ulkomailla. No 18 yhteensä vuotta ulkkiksien kanssa.  :roll:  On mulla ollut välillä suomalaisia naisia joku 5--7v.  ;D .  No lapsia olen tehnyt sekä suomalaisten ja ulkomaalaisten kanssa. Niin siinä naisten kanssa (saman) pitkään vehdatessa tuppaa käymään?

No mun parisuhdenaiset ovat olleet aina Euroopasta. No aikoinaan on tullut kokeiltua naisia myös muualta (mm. Amerikoista P-A ja E-A + Karibia, siis lyhyellä suhde-elinkaarella. Ja toki pääsosin Euroopasta ja Suomesta. Ei sitä muuten peräkamariin päätyisikään kärsimään ksenofobiasta?  :roll:

PS. Alankomaalaiset naiset ovat kinnostavia, kokemuspohjaisesti.  :roll:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Northblood

Uskokaa tai älkää, etelä euroopassa arvostetaan rehtiä ja rehellistä pohjois-eurooppalaista miestä, joka ei käy suoraan iholle, ehdottele laakista niitä näitä ja muutenkaan esiinny kuin perus Pedro saalistuspuuhissa.

Näillä lakeuksilla valtamedian suuresti halveksuma kuvottava Suomalainen Mies on itse asiassa varsin hyvää valuuttaa eteläisen euroopan naismarkkinoilla. Rehellinen, työtä tekevä, ja puolisolleen uskollinen mies ei itse asiassa olekaan niin paha tapaus, kuin täällä kilahtaneet naisten kuvatukset törkeän yleistävästi julistavat.

potta

Quote from: Kameleontti on 18.03.2016, 22:12:50
Mut nyt tuli tarve avautua täällä. Olen siis fb:ssä saanut monen muun naisen tavoin lirkutteluviestiä irakilaisilta ja etenki yks on ihan takiainen. Teki mieli pistää ignoreen mutta olen liian utelias kaiveleen aivoituksia.

mitä kautta nämä löytävät lirkutteluviestiensä kohteet, kuten esim sinut? ihan satunnaisotannalla jostain fb-ryhmistä vai jotenkin muuten?

J. Lannan haamu

Niin, tarkoitin tuolla aiemmalla viestillä sitä, että suomalaisen naisen on helpompi seurustella ja olla keenerin kanssa kuin suomalaisen miehen keenerinaisen. Se, että onko helpompi olla ylipäätään ulkomaalaisten, se on asia erikseen...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Haplotaxida

Quote from: Kameleontti on 18.03.2016, 22:12:50Itse en voi sietää noiden liian etelämaalaisten imelää lirkuttelua ja honeyhoney, puspus, lovelove menoa. Ja vielä vähemmän, jos ei usko kerrasta, että ei tollanen toimi täällä. Ainakaan yleisesti.

Kyllä se lirkuttelu ikävä kyllä tehoaa turhan moniin naisiin, vaikkei lirkuttelija olisi Viroa etelämpää. Olen vierestä päässyt seuraamaan aina persaukisen virolaisen Uuno Turhapuron edesottamuksia. Aina löytyi katto pään päälle ja kestitys samalla, potkittaessa pihalle.

Tietynlainen itsevarmuus puree joihinkin. Mitä enemmän silloin uskaltaa, montaakin kerralla, niin sitä enemmän onnestaa, vaikka suusta tulisi millaisia valheita tahansa. Aina joku nappaa lopulta syöttiin kiinni.

Määrä korvaa laadun.
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

foobar

Quote from: Haplotaxida on 19.03.2016, 09:05:22
Quote from: Kameleontti on 18.03.2016, 22:12:50Itse en voi sietää noiden liian etelämaalaisten imelää lirkuttelua ja honeyhoney, puspus, lovelove menoa. Ja vielä vähemmän, jos ei usko kerrasta, että ei tollanen toimi täällä. Ainakaan yleisesti.

Kyllä se lirkuttelu ikävä kyllä tehoaa turhan moniin naisiin, vaikkei lirkuttelija olisi Viroa etelämpää. Olen vierestä päässyt seuraamaan aina persaukisen virolaisen Uuno Turhapuron edesottamuksia. Aina löytyi katto pään päälle ja kestitys samalla, potkittaessa pihalle.

Tietynlainen itsevarmuus puree joihinkin. Mitä enemmän silloin uskaltaa, montaakin kerralla, niin sitä enemmän onnestaa, vaikka suusta tulisi millaisia valheita tahansa. Aina joku nappaa lopulta syöttiin kiinni.

Määrä korvaa laadun.

Tämän itsevarmuustoteamuksen jälkeen voikin sitten jäädä funtsimaan sitä, onko itsevarmuus pelkästään kulttuurillista vai tietynlaista Dunning-Kruger-varmuutta omasta maailmanomistajuudesta. Tai siis että ollaan asioista niin pihalla, että uskotaan olevan niiden suurin herra, ja käyttäydytään nimenomaan sen ansiosta kuin maailmanomistaja.

Jos näin olisi, se tarkoittaisi sitä että lirkuttelijoihin lankeavat suosivat itseasiassa idiootteja. No, siltä se aika usein suhteiden pitkäikäisyyden (tai sen puutteen) suhteen näyttääkin.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Hakkapeliitta

Quote from: pikkujorma on 18.03.2016, 19:08:58
"Naps

Ei se aina.

Itse en voi sietää noiden liian etelämaalaisten imelää lirkuttelua ja honeyhoney, puspus, lovelove menoa. Ja vielä vähemmän, jos ei usko kerrasta, että ei tollanen toimi täällä. Ainakaan yleisesti.

Mut nyt tuli tarve avautua täällä. Olen siis fb:ssä saanut monen muun naisen tavoin lirkutteluviestiä irakilaisilta ja etenki yks on ihan takiainen. Teki mieli pistää ignoreen mutta olen liian utelias kaiveleen aivoituksia.

Se on tullut syksyllä ja sen kaveri on jo päässyt naimisiin suomalaisen naisen kanssa. Olen kuulemma sen elämännainen ja muuta paskaa ja sydämiä tulee kärjistäen minuutin välein, vaikka sanoin ettei toi toimi täällä. Kuulemma en usko ja bla bla bla.Naimisiin pitäs päästä ja en usko rakkaustarinoihin jne.

Kauhean huolissaan, etten väsy töissä tai nuku tarpeeksi ja pitäs olla rennommin, vaikka sanoin et akatkin käy täällä töissä pitkiäkn päiviä, että on varaa elättää niitä, jotka ei käy. Tähän rinnastan sen yhen syyrialaisen kommentin irakeista, että ei tykkää, ku ne ei tee muuta ku syö ja nukkuu. Kuulosti ton kohalla just siltä. Ja en nyt syytä kaikkia irakeja vaan näitä nyt tulleita geelitukkia jne.

Jotain 38v ja entinen poliisi ja pakeni tänne kun ois muuten joutunu armeijan leiviin. Kuulemma valmis tekeen mun eteen ihan mitä vaan. Nyt sanoi, et jos sais talon Helsingistä niin voisin tulla sinne sen kans asumaan ja elää onnellisena ja bla bla bla.

Sanoin et ei taida onnaa Helsingissä, kun on liian kallis. Totes, ettei hänen tarvi maksaa vuokraa. Sanoin et mun tarvii ja maksan veroina vielä niidenkin elämistä, jotka ei töissä käy. Sanoi haluavansa asumaan niin, ettei tarvi maksaa mitään vuokraa. Totesin, ettei ole mahollista täällä ilmanen elämä, joku maksaa aina. Kysyi: miks?

Että tällasia täällä. Meni vähän ohi aiheen mutta keiltä nää saa? Samanlaisilta, jotka luulee, että elämä on ilmasta. Mut ilmeisen kovassa on usko että elämä on ilmasta. Samoin ku totes mun kommenttiin et sotamiehet pakenee tänne ja meillä ollaan kohta lähettämässä meitien miehiä muiden sotia sotimaan, et hienoa.

Noi taitaa oikeesti olla aika saakelin heikkolahjasta porukkaa, jota tänne tunkee. Ei ihme, jos ei niitä haluta takasin.

Mut Kanadan malli tännekin: se joka nai ulkomaalaisen myös vastaa elatuksesta ainakin sen jonkin aikaa. Ei prkl näitä ketkuja. Tai ei kai tuokaan välttämättä pahaa tarkota mutta on ihan auttamattoman pihalla, miten asiat toimii.

Ovat varmaan kyselleet vokkitädeiltä, että miten löydän suomalaisen vaimon? Vokkitädit ovat tähän tietysti vastanneet, että etsikää netistä. Niinpä he ovat päätyneet spämmäämään facebookissa. Kysäseppä piruuttasi, että monta vaimoa hänellä on Irakissa?

Sinällään huvittavaa tuo vaimon etsiminen. Suomessa alakuolulaiset kysyvät, että aletaanko oleen? Geelitukat pistää vielä enemmän mutkat suoriksi.  ;D

Mutta uskokaa tai älkää, kyllä tuolla tavalla aina jonkun epätoivoisen yh-äidin löytää.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Jack

Kun käy pääkaupunkisedulla muutaman viikon välein, tuntuu joka kerta siltä, että karvaisia tummia maahanmuuttajamiehiä on katukuvassa aikaisempaa enemmän. Samoin mustia miehiä näkee yhä useammin. Kaduilla kuulee kovaäänistä arabiankielistä keskustelua enemmän kuin suomea. No, eiväthän suomalaiset muutenkaan paljon puhu.

Uutena ilmiönä olen ollut havaitsevinani sen, että arabimiesten seurassa liikkuu suomalaisnaisia näköisiä naisia aivan kuin faneja rock-bändin liepeillä. Pari iltaa sitten ostoskeskusessa tuli tunne, että ollaanko tässä Suomessa enää ollenkaan. Maahanmuuttajista koostuvat nuorisokoplat tuntuivat vallanneen kaikki paikat. Ja mikä mielenkiintoisinta, näissä pourukoissa oli mukana teini-ikäisiä suomalaisia tyttöjä, jotkut kiinni arabipojan käsivarressa. Tytöt seurasivat poikia kuin kanat kukkoja. Nuorilla mustatukkaisilla arabipojilla tuntui menevän tosi lujaa. Heillä oli muodikkaat vaatteet ja viimeisen muodin - mitä se sitten olikin - mukaan laitetut hiukset. "Kotoutuminen" oli todellakin hyvässä käynnissä. Mietin, miltä ostoskeskuksessa näyttää parinkymmenen vuoden päästä, jos nykyinen meno jatkuu. Ja mainittakoon, että paikka ei ollut Itäkeskus.

Vaikka Helsinki tuntuu meistä suomalaisista isolta kaupungilta, se on maailman metropoleihin verrattuna hiljainen pikku kylä. Muutama kymmenen tuhatta arabia näkyy Helsingin katukuvassa selkeämmin kuin sama määrä arabeja näkyisi esimerkiksi Sao Paolossa. Siellä ei taida edes olla niin paljon muslimeja kuin Helsingissä. Huivia pitävän musliminaisen näkeminen ainakin on hyvin harvinaista. No, kaksi taisin nähdä, kun viimeksi kävin.

Arabivoittoinen sukupuolivääristymä pitäisi saada oikaistua ennen kuin on liian myöhäistä. Tänne jo tulleita miehiä ei taideta pystyä poistamaan, mutta tulijoiden määrä olisi saatava vähenemään. Jo tapahtuneen vahingon paikaamiseksi Suomeen voisi valita seuraavaksi pelkästään naisia jostakin muusta kuin muslimimaasta. Musliminaisethan ova suomalaismiesten kannalta joka suhteessa toivottomia tapauksia. 

Kameleontti

Jahas, jatketaas.

Nyt tuli viestiä, että hän oli itkenyt koko eilisillasta tähän iltaan asti, koska olin sanonut häntä tyhmäksi (eli kysyin et onko se ihan tyhmä, jos kuvittelee, että elämä ois jotenkin ilmaista ja se ei ole keltään pois jos valtio maksaa).

No, kohta tuli taas love love, ja kosintaa.

Sitten tuli pari videoo Irakista et Irak on eurooppalainen mentaliteetiltaan. Ja tämä ilmeisesti jostain häistä tms:

https://www.youtube.com/watch?v=Wwsoal93T_o&app=desktop

Ja siihen perään kosinta taas. Sanoin miljoonannen kerran, ettei suomalaiset naiset mee naimisiin fb-kosinnan perusteella ja jos nai niin se on tän maan idiootteja. Vastaus oli, et kyl menee ja kuulemma paljon onnellisia avioliittoja nyt syntynyt, kun suomalaiset naiset lähestyy näitä irakeja ja haluaa naimisiin. Kuulemma suomalainen mies panee vain kerran viikossa ja iraki joka päivä. Näin kuulemma naiset sanoo.

Kysyin ikähaarukkaa. Vastaus 30-60v.

Ei stna! Noilla on ihan se käsitys, että suomalaiset naiset himoaa noita ja naimisiin ollaan tyrkyllä.  :facepalm:

Olipas hyvä, että suostuin chattaileen niin saa noikin ees jostain suunnasta toistakin näkökulmaa. Hetki piti taas haukkoa happea ku luin noita juttuja. Tosiaan niiden näkökulma on, että ei muuta ku naimisiin suomalaisten naisten kanssa. Ja ovat haluttua kamaa. Ja ei usko millään, ku sanoo, ettei ala tollaseen pelleilyyn.

Kysyin, et mistä sai mun fb-profiilin niin fb oli suositellut. Minkä vuoksi niin en tiedä, sillä mun profiililla on kirjotettu lähinnä kriittistä kommenttia tätä touhua kohtaan  :roll:  Mutta jostain syystä mulle on satanut kaveripyyntöjä nyt pitkin poikin, muiltakin kuin kriittisiltä suomalaisilta. En tiedä keitä nuo on ja miksi lähestyy, kun eivät ole lähimaillakaan Suomea. Tänään tuli Pakistanista.

Mutta alkaa hirvittää tää suomalaisten naisten maine  :-[

Edit:

Lisätääs nyt tähän, vaikkei ketjun aiheeseen liitykään niin tämäkin tyyppi sanoi, että Suomi on avannut rajansa pakolaisille. Osasi myös ottaa esille asian, kuinka suomalaiset muutti 2ww aikana Ruotsiin (korjasin, että lähinnä lapset!). En muista kaikkea ulkoa, mutta kävi selväksi, että samat mantrat noille on syötetty ku mitä suvakit hokee. Noi elää suvakkien luomassa todellisuudessa, ei siinä mitä muut ihmiset elää. Vaarallista. Käsitys asioista on ihan epärealistinen.

Muoks vielä kerran:

Tuo selitti, että kaverinsa, joka oli menny suomalaisen kans naimisiin on siis saanut ilmaisen asumisen ja kuulemma "palkkaa" (joo sana salary) 700e/kk päälle. Voiko tuo rahasumma olla totta vaiko vain sen kaverin lööperiä? Ei ihme, jos noilla huhuilla tänne puskee tulijaa notkumaan.

nimetönkeskustelija

"Nuorissa sukupolvissa alkaa olla se ongelma, että naiset alkavat olla koulutetumpia kuin miehet ja vastaavasti koulutettujen miehien löytyminen on vaikeaa. Ulkomaalaisista heitä löytyy."

Entäs ulkomaalaiset naiset? Ovatko hekin koulutetumpia kuin suomalaiset naiset?

Kysynnän pystyy havaitsemaan myös avioliittotilastoista. Pari–kolmekymppiset naiset solmivat avioliittoja ulkomaisten miesten kanssa paljon enemmän kuin suomalaiset miehet ulkomaisten naisten kanssa. Nuorten naisten avioliitot ulkomaalaisten miesten kanssa ovat lisääntyneet tasaisesti viimeisen kymmenen vuoden aikana.
...

Ehkä siksi, että tänne saapuu enemmän ulkomaalaisia miehiä kuin naisia. Tässä yritetään esittää asia niin, että ulkomaalainen mies ja suomalainen nainen ovat "ravintoketjun huipulla" ja ulkomaalainen nainen ja suomalainen mies heidän alapuolellaan. Kuitenkin viime pakolaiskriisissä 80 % tulijoista oli miehiä. Miten siis voitaisiin olettaa, että nuoret suomalaismiehet pariutuisivat ulkomaalaisten naisten kanssa. Tähän voidaan vielä yhdistää se, että muslimit eivät anna tyttäriään suomalaisille miehille rasistisista syistä. Toisin päin asia on kuitenkin hyväksyttyä.

Australiassa Todd ei yritä iskeä naisia joka ilta, mutta Suomessa vientiä on riittänyt yrittämättäkin. Hän arvelee, että suomalaiset naiset yksinkertaisesti rakastavat aussiaksenttia. Hänen mukaansa Suomi-neidot ovat hyvin aloitteellisia ja haluavat ainakin pussailla häntä.

"Olen vienyt ainakin yhden naisen viikossa myös luokseni jatkoille."

Suomalaiset miehetkin rakastavat esimerkiksi tulisia latinonaisia ja heidän aksenttiaan. Myös aasialaiset kiinnostavat monia. Ongelma on se, että heitä ei tule tänne spontaanisti, vaan pitää mennä hakemaan.

Sivori uskoo naisten kiinnostuksen johtuneen puhtaasti siitä, että suomalaiset miehet eivät ole yhtä avoimia puhumaan tunteista, seksistä ja rakkaudesta.

Sivori onkin varmaan asiantuntija, mitä tulee suomalaisten miesten kykyyn puhua tunteistaan, seksistä ja rakkaudesta. Mielestäni ero on siinä, että Espanjassa naiset eivät lähde yhtä herkästi ventovieraan kanssa panemaan.

"Naisiin ehkä tekee vaikutuksen ulkomaalaisten miesten itsevarmuus ja osaltaan stereotypiat kuumista latinorakastajista."
...

Kaikki ulkomaalaiset miehet on itsevarmoja?? Hehe ... en voi sanoa kun että aika junttia kommenttia. Kannattaisi käydä ulkomailla ja tutustua ulkomaalaisiin ihmisiin, niin huomaa että he ovat ihmisiä siinä missä suomalaisetkin. Jotkut ovat itsevarmoja ja toiset epävarmoja. Mikään psykologinen tutkimus ei puolla sitä, että suomalaiset olisivat poikkeuksellisen epävarmaa kansaa.

Jyväskyläläisellä Saaralla, 32, on ollut kymmenisen lyhyttä suhdetta ulkomaalaisen miehen kanssa.

Hänen kokemuksensa mukaan ulkomaisten miesten kanssa on helpompi keskustella: käytöstavat ja muiden huomioon ottaminen tulevat heiltä luonnostaan.
...

Kymmenen lyhyttä suhdetta kertoo kaiken.... Ongelma ei ole miehissä vaan hänessä itsessään.

Myös helsinkiläinen Lotta, 29, kiinnostuu helpommin ulkomaalaisista miehistä.

Hänellä on ollut italialainen avomies ja nyt hän tapailee ranskalaista miestä.

Hyvä lotta! olet löytänyt kutsumuksesi ja se on ulkomaalaiset miehet. Ei ole mitään väliä kunhan on "ulkomaalainen". Ei väliä onko pitkä, pätkä, ohut vai pyöreä. Ei haittaa jos on idiootti tai ruma kunhan on ulkomaalainen.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Eino P. Keravalta

Kameleontin kertomuksista piirtyy kuva tyhmistä, jotenkin mentaalisesti jälkeenjääneistä ja yksinkertaisista kehitysmaalaisista, joiden aivotoiminnoista puuttuvat kaikki eurooppalaisen ihmisen korkeammat toiminnot hienovaraisuudesta ja toisen kunnioittamisesta puhumattakaan.

Tulee käsitys, että noiden sandaalinläpsyttelijöiden pauloihin voi jäädä vain todella tyhmä ja kypsymätön tai heikon itsetunnon omaava nainen, joka haluaa uskoa tyhjänpäiväisiä lässytyksiä ilman minkäänlaista tervettä järkeä tai kykyä havainnoida maailmaa.

Minä en pidä tuollaisia 'miehiä' vähimpänäkään uhkana omalle miehuudelleni tai naisonnelleni, sillä ne naiset, jotka noiden kivikautista taikauskokulttuuria kannattavien, persaukisten puolianalfabeettien kameliturhapurojen matkaan lähtevät, ovat niin tolloja, että saisivat minulta pakit aivan varmasti jo treffien toisella minuutilla ;D
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Marius

Rikollisten kanssa hengailemisesta jää rikollinen leima, ja haju, kaverit pistävät merkille.
Ja siitä leimasta ei ikinä pääse eroon.

En usko, että nämä nuoret naiset edes moista ymmärtävät,

varsinkaan jos oma isä huomauttaa että miltä se nyt näyttää olla idiootti, vaikka ei ole.

Mutta nuoruus, kokemattomuus ja tietämättömyys ovat aina enemmän oikeassa kuin vanhuus, kokemus ja tieto.

Näin on aina ollut, ja tulee olemaan.

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Kameleontti

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.03.2016, 22:24:20

Tulee käsitys, että noiden sandaalinläpsyttelijöiden pauloihin voi jäädä vain todella tyhmä ja kypsymätön tai heikon itsetunnon omaava nainen, joka haluaa uskoa tyhjänpäiväisiä lässytyksiä ilman minkäänlaista tervettä järkeä tai kykyä havainnoida maailmaa.

Teinejä en syytä, ne on vietävissä, mutta kuten tuokin sanoi, että ikähaarukka naimisiin menneillä on 30-60v.

Omissa tutuissa, jotka harrastaa (joo osa ei vain kerran kokeile, ja totea toimimattomaks vaan harrastaa) näitä toiseuksia, on hyvin yleistä melkolailla vakavat mielenterveysongelmat. Bipolaarisuus on yksi, vakava masennus yhdistettynä jonkinlaiseen anarkismiin... Eri juttu on ne, jotka nai vaan naimisen ilosta eikä ota vakavissaan.

Yksi keski-ikäinen nainen, sairaseläkkeellä, on harrastellut enempikin mut kyl sekin tajuaa, ettei noi naimisiin halua oikeasti vaan ottaa omanmaalaisen naisen, ku haluaa rauhottua. Siihen asti paneminen riittää.

Yksi toinen, 30v, nainen on ollut parisuhteissa ihan skitsojen suomalaismiesten kanssa (joo tiedän viimesen suomalaisen tapauksen ja koitettiin varottaa, et se on sosiopaatti mut ei auttanu, ku kaikki ihquilut meni sille läpi). Vakava masennus taustalla ja tarve kokea kehumista ja lässytystä. Vituiks män. Seuraavan kerran ku näin tän naisen niin se esitteli tyttöystävän ja kertoi, että päättikin alkaa lesboksi.

Teinitytöt kai enempi hakee hyväksyntää ja ihailua mutta tosiaan tuon irakin kuvauksen mukaan ne ei ole niitä, jotka tuolla nyt saalistaa. Siellä saalistaa pettyneet naiset. Ruoho kuvitellaan olevan vihreempää aidan toisella puolen.

Mut yleisesti oma mielikuva umpisuvakeista on samaa eli rajat auki kannattajia on sellaset, jotka jotenkin voi itse tosi pahoin. Haluaa kaikille hyvää ymmärtämättä kokonaisuuksia. Ja toinen äärilaita on tietysti ihan nää paholaiset, jotka haluaa kaikille pahaa... levitä paska kaikkialle niin kaikki kärsii tasaverosesti.

sr

Quote from: nimetönkeskustelija on 19.03.2016, 22:10:26
Kysynnän pystyy havaitsemaan myös avioliittotilastoista. Pari–kolmekymppiset naiset solmivat avioliittoja ulkomaisten miesten kanssa paljon enemmän kuin suomalaiset miehet ulkomaisten naisten kanssa. Nuorten naisten avioliitot ulkomaalaisten miesten kanssa ovat lisääntyneet tasaisesti viimeisen kymmenen vuoden aikana.
...

Ehkä siksi, että tänne saapuu enemmän ulkomaalaisia miehiä kuin naisia. Tässä yritetään esittää asia niin, että ulkomaalainen mies ja suomalainen nainen ovat "ravintoketjun huipulla" ja ulkomaalainen nainen ja suomalainen mies heidän alapuolellaan.

Mihin tuollainen tulkinta perustuu? Minusta tuossa tekstissä ei sanota yhtään mitään mistään ranking-listasta.

Kuitenkin viime pakolaiskriisissä 80 % tulijoista oli miehiä. Miten siis voitaisiin olettaa, että nuoret suomalaismiehet pariutuisivat ulkomaalaisten naisten kanssa.

No, miten ajattelit ne kaikki suomalaisten miesten ja ulkomaalaisten naisten olemassaolevat avioliitot solmitun (joita siis väestörekisterin mukaan on enemmän kuin päinvastaisia pareja)? On suomalaisilla mahdollisuus olla tekemisissä ulkomaalaisten kanssa muutenkin kuin niin, että ulkomaalaisia tulee Suomeen pakolaisina. Käsittääkseni merkittävimmät ulkomaalaisryhmät, jotka ovat solmineet suomalaisten kanssa avioliittoja, ovat ruotsalaiset ja venäläiset. Kummastakaan maasta tuskin tullaan Suomeen pakolaisena.

Miesten kohdalla on kaksi kaukaista kansallisuutta, joiden kanssa on solmittu merkittävä määrä avioliittoja, thaimaalaiset ja filippiiniläiset. En usko kummastakaan maasta Suomeen tulleiden naisten olleen missään merkittävässä määrin pakolaisia.

Tähän voidaan vielä yhdistää se, että muslimit eivät anna tyttäriään suomalaisille miehille rasistisista syistä. Toisin päin asia on kuitenkin hyväksyttyä.

Kuule Suomessa 18-vuotiaat ihmiset saavat ihan itse päättää sen, kenen kanssa menevät tai ovat menemättä naimisiin.

Suomalaiset miehetkin rakastavat esimerkiksi tulisia latinonaisia ja heidän aksenttiaan. Myös aasialaiset kiinnostavat monia. Ongelma on se, että heitä ei tule tänne spontaanisti, vaan pitää mennä hakemaan.

No, voi voi. Eivät ne lentoliput nyt niin paljoa maksa. Ja alkuun voit päästä netin kautta. Ja mitä tuon ongelman suhteen pitäisi sitten tehdä? Markkinoida Suomea ja suomalaisia hyvinä puolisokandidaatteina, jotta maahan alkaisi virrata lisää ulkomaalaisia?

Kymmenen lyhyttä suhdetta kertoo kaiken.... Ongelma ei ole miehissä vaan hänessä itsessään.

Ok, mikä on oikea määrä suhteita, joita ihmisellä pitää olla ennen kuin solmii avioliiton?
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

Kari Kinnunen

Jännä ketju.

En oikein usko, että hmm... etniset olisivat jotenkin uhka. Pissikset, lähiövalaat yms. Etnoihin varmastikin takertuvat. Eli siihen osaan miltei naiseksi luokiteltavia jokka muuten olisi jäänyt ilman.

Ei pojat, ei etniset meiltä akkoja vie. Pohjasakan imuroivat kuten heidän kuuluukin.

Iku-routa

Quote from: foobar on 19.03.2016, 09:22:04Tämän itsevarmuustoteamuksen jälkeen voikin sitten jäädä funtsimaan sitä, onko itsevarmuus pelkästään kulttuurillista vai tietynlaista Dunning-Kruger-varmuutta omasta maailmanomistajuudesta. Tai siis että ollaan asioista niin pihalla, että uskotaan olevan niiden suurin herra, ja käyttäydytään nimenomaan sen ansiosta kuin maailmanomistaja.

Jos näin olisi, se tarkoittaisi sitä että lirkuttelijoihin lankeavat suosivat itseasiassa idiootteja. No, siltä se aika usein suhteiden pitkäikäisyyden (tai sen puutteen) suhteen näyttääkin.

Kirjoitat kuin maailmanherruus olisi tietoista, eikä ennemminkin kokemuksellista. Varmasti idiooteilla on suurempi taipumus kuvitella olevansa maailman herroja. Silti, suurin osa toiminnastamme ja viestinnästämme on tiedostamatonta; Ihminen voi aivan hyvin ajatella olevansa maailman kuningas, mutta samalla käyttäytyä ja viestiä kuin maan matonen tai toisin päin.

Narsistinen, piittamaton ja aggressiivinen mies vetoaa naiseen - pohjimmiltaan. Ei nainen ajattele, että "Tuossapa on piittamaaton ja aggressiivinen narsisti", hän vain tuntee vetoa miestyyppiin, joihin ko. ominaisuuksia voi liittää.

Olen miettinyt, että onkohan vähän sama kuin olen huomannut silikonitisseissä. Minusta ne ovat typerä idea. Pinnallista roskaa. Mutta aina kun näen naisen, jolla sellaiset on, en voi lakata tuijottamasta ja tuntemasta vetoa.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

nimetönkeskustelija

Quote from: sr on 22.03.2016, 12:28:06

Mihin tuollainen tulkinta perustuu? Minusta tuossa tekstissä ei sanota yhtään mitään mistään ranking-listasta.

Kerrotaan että
Quote"Nuorissa sukupolvissa alkaa olla se ongelma, että naiset alkavat olla koulutetumpia kuin miehet ja vastaavasti koulutettujen miehien löytyminen on vaikeaa. Ulkomaalaisista heitä löytyy."
Tämähän tarkottaa käytännössä sitä, että suomalaiset naiset ovat koulutetumpia kuin miehet ja että ulkomaalaiset miehet ovat koulutetumpia kuin suomalaiset miehet. Eli siis molemmat edustava keskimäärin "parempaa väkeä".

QuoteNo, miten ajattelit ne kaikki suomalaisten miesten ja ulkomaalaisten naisten olemassaolevat avioliitot solmitun (joita siis väestörekisterin mukaan on enemmän kuin päinvastaisia pareja)? On suomalaisilla mahdollisuus olla tekemisissä ulkomaalaisten kanssa muutenkin kuin niin, että ulkomaalaisia tulee Suomeen pakolaisina. Käsittääkseni merkittävimmät ulkomaalaisryhmät, jotka ovat solmineet suomalaisten kanssa avioliittoja, ovat ruotsalaiset ja venäläiset. Kummastakaan maasta tuskin tullaan Suomeen pakolaisena.

Miesten kohdalla on kaksi kaukaista kansallisuutta, joiden kanssa on solmittu merkittävä määrä avioliittoja, thaimaalaiset ja filippiiniläiset. En usko kummastakaan maasta Suomeen tulleiden naisten olleen missään merkittävässä määrin pakolaisia.

Jutussahan sanottiin näin:
QuotePari–kolmekymppiset naiset solmivat avioliittoja ulkomaisten miesten kanssa paljon enemmän kuin suomalaiset miehet ulkomaisten naisten kanssa

QuoteKuule Suomessa 18-vuotiaat ihmiset saavat ihan itse päättää sen, kenen kanssa menevät tai ovat menemättä naimisiin.

Haha nythän vitsin murjaisit. Tunnetko yhtäkään suomimiestä, jolla olisi somali tyttöystävä? Musliminaiset puetaan burkhiin ja piilotetaan sisälle. Siinä ei paljon suomen lait auta. Suvakkinainen on itse innoissaan tästä järjestelystä.

QuoteNo, voi voi. Eivät ne lentoliput nyt niin paljoa maksa. Ja alkuun voit päästä netin kautta. Ja mitä tuon ongelman suhteen pitäisi sitten tehdä? Markkinoida Suomea ja suomalaisia hyvinä puolisokandidaatteina, jotta maahan alkaisi virrata lisää ulkomaalaisia?

Käyppä huviksesi katsomassa että paljonko maksaa lentoliput lattarimaihin. SItten pitää vielä houkutella puoliso tänne. Sille pitää ostaa lentoliput takaisin (samoin itselle) ja siihen päälle oleskeluluvat yms. Jos ei onnistu, niin rakas palautetaan takaisin lähtömaahan ja rahat ja vaiva meni hukkaan. Mokubisnes järjestää irakimiehiä tänne ilmaiseksi. Suomea ei tarvitse markkinoida minään. Parempi on kun pistetään turvapaikkashoppailijoilta rajat kiinni. Tällöin tulijoiden sukupuolijakauma tasoittuu automaattisesti.

QuoteOk, mikä on oikea määrä suhteita, joita ihmisellä pitää olla ennen kuin solmii avioliiton?

Saaralla oli kokemusta kymmenestä lyhyestä suhteesta mamujen kanssa. Ulkomaisten miesten kanssa on helpompi keskustella: käytöstavat ja muiden huomioon ottaminen tulevat heiltä luonnostaan. Siltikin jokaikinen suhde oli jäänyt lyhyeksi. Mistä löytyy siis sellainen mies, jonka kanssa suhde etenee pidemmälle? Pitäisikö etsiä marsista?
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

sr

Quote from: nimetönkeskustelija on 22.03.2016, 19:44:20
Kerrotaan että
Quote"Nuorissa sukupolvissa alkaa olla se ongelma, että naiset alkavat olla koulutetumpia kuin miehet ja vastaavasti koulutettujen miehien löytyminen on vaikeaa. Ulkomaalaisista heitä löytyy."
Tämähän tarkottaa käytännössä sitä, että suomalaiset naiset ovat koulutetumpia kuin miehet ja että ulkomaalaiset miehet ovat koulutetumpia kuin suomalaiset miehet. Eli siis molemmat edustava keskimäärin "parempaa väkeä".

Tuo parempaa väkeä on ihan sinun omaa lisäystäsi. Se tietenkin on täysin totta, että yliopistoihin sisäänpääsevistä enemmistö on nykyisin naisia. Tämä on kuitenkin faktaväite, ei mikään arvomielipide, kuten tuo sinun "parempaa väkeä" tai se aiempi "ravintoketju"-juttusi.

QuoteNo, miten ajattelit ne kaikki suomalaisten miesten ja ulkomaalaisten naisten olemassaolevat avioliitot solmitun (joita siis väestörekisterin mukaan on enemmän kuin päinvastaisia pareja)? On suomalaisilla mahdollisuus olla tekemisissä ulkomaalaisten kanssa muutenkin kuin niin, että ulkomaalaisia tulee Suomeen pakolaisina. Käsittääkseni merkittävimmät ulkomaalaisryhmät, jotka ovat solmineet suomalaisten kanssa avioliittoja, ovat ruotsalaiset ja venäläiset. Kummastakaan maasta tuskin tullaan Suomeen pakolaisena.

Jutussahan sanottiin näin:
QuotePari–kolmekymppiset naiset solmivat avioliittoja ulkomaisten miesten kanssa paljon enemmän kuin suomalaiset miehet ulkomaisten naisten kanssa

Niin? Ensinnäkään et vastaa kysymykseeni ja toiseksi tuossa ei sanota, että pakolaisilla olisi asian kanssa paljoakaan tekemistä. Ne haastatellut naiset eivät tuntuneet olleen juurikaan pakolaisista olleen kiinnostuneita, vaan eurooppalaisista miehistä. Muutenkin tämä olisi johdonmukaista, jos tuolla aiemmin vedotaan siihen koulutukseen. Pakolaisten keskimääräinen koulutustaso on varsin alhainen.

QuoteKuule Suomessa 18-vuotiaat ihmiset saavat ihan itse päättää sen, kenen kanssa menevät tai ovat menemättä naimisiin.

Haha nythän vitsin murjaisit. Tunnetko yhtäkään suomimiestä, jolla olisi somali tyttöystävä? Musliminaiset puetaan burkhiin ja piilotetaan sisälle. Siinä ei paljon suomen lait auta. Suvakkinainen on itse innoissaan tästä järjestelystä.

En tunne. Se ei kuitenkaan muuta tuota esittämääni faktaa mihinkään. Suomen laki suojelee sitä 18-vuotiasta somalinaista, jos haluaa olla suomalaisen kanssa. Se, ettei välttämättä halua, (tai suomalainen mies ei halua olla hänen kanssaan), on sitten toinen asia. Ketään täysikäistä ei Suomessa voi pakottaa pukeutumaan toisin kuin hän itse haluaa (tai toki julkisilla paikoilla pukeutumiseen on tietenkin jotain rajoituksia).

Käyppä huviksesi katsomassa että paljonko maksaa lentoliput lattarimaihin. SItten pitää vielä houkutella puoliso tänne. Sille pitää ostaa lentoliput takaisin (samoin itselle) ja siihen päälle oleskeluluvat yms. Jos ei onnistu, niin rakas palautetaan takaisin lähtömaahan ja rahat ja vaiva meni hukkaan.

Pakkoko sitä sinne kaikkein kauimmas on lentää? Ja siis kuten sanoin, alkuun voin päästä internetillä.

Mokubisnes järjestää irakimiehiä tänne ilmaiseksi. Suomea ei tarvitse markkinoida minään. Parempi on kun pistetään turvapaikkashoppailijoilta rajat kiinni. Tällöin tulijoiden sukupuolijakauma tasoittuu automaattisesti.

Eivätpä tunnu tekevän kauppaansa, jos luet tuota Kameleontin kommentointia. Parisuhdemarkkinoilla tyypillisesti naisille kaupaksi käy status (mistä esimerkkinä se, että he näyttävät arvostavan koulutettuja miehiä). Pakolaisilla tätä on tarjota vähänlaisesti.

QuoteOk, mikä on oikea määrä suhteita, joita ihmisellä pitää olla ennen kuin solmii avioliiton?

Saaralla oli kokemusta kymmenestä lyhyestä suhteesta mamujen kanssa. Ulkomaisten miesten kanssa on helpompi keskustella: käytöstavat ja muiden huomioon ottaminen tulevat heiltä luonnostaan. Siltikin jokaikinen suhde oli jäänyt lyhyeksi. Mistä löytyy siis sellainen mies, jonka kanssa suhde etenee pidemmälle? Pitäisikö etsiä marsista?

Et vastannut kysymykseen. Kuinka monta suhdetta pitää olla ennen kuin avioliiton voi solmia. Onko jokin optimimäärä?
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

pikkujorma

Nyt näkyy turhajulkkis smoukahontas Sara Forsberg löytäneen uuden poikaystävän amerikassa. Taisi olla jätkä nimeltään Hooman ja jutun mukaan hänellä on iranilaista verta suonissaan. Oli niin samannäköinen partajätkä että ihan hyvin olisi voinu olla jostain suomalaisesta vokista löydetty. Joka paikkaan ne iranilaiset ehtii ja suomalaiseen naiseen tehoaa tumman prinssin charmi. On ne iranilaiset ja muut mutiaiset kovia panomiehiä.

koli

^Etnisyydeltään kuitenkin persialainen, jotka on huomattavasti sivistyneempää ja fiksumpaa sakkia kuin tänne tulevat kurdit, arabit yms kehitysmaalaiset.
Mörökölli

nimetönkeskustelija

Quote from: sr on 22.03.2016, 21:52:07
Quote from: nimetönkeskustelija on 22.03.2016, 19:44:20
Kerrotaan että

Tuo parempaa väkeä on ihan sinun omaa lisäystäsi. Se tietenkin on täysin totta, että yliopistoihin sisäänpääsevistä enemmistö on nykyisin naisia. Tämä on kuitenkin faktaväite, ei mikään arvomielipide, kuten tuo sinun "parempaa väkeä" tai se aiempi "ravintoketju"-juttusi.

Yritin tuoda julki mielipidettäni kyseisen jutun luonteesta. Naistoimittaja lällättelee ja mustamaalaa perättömästi suomalaista miestä. Juttu on siltäkin osin täyttä roskaa, että naisten menestyminen koulumaailmassa on globaali ilmiö ja toistuu kaikissa teollisuusmaissa (jopa Aasiassa). Tämä taas tarkoittaa sitä, että ulkomaalaiset miehet ovat keskimäärin yhtä "luusereita" kuin suomalaisetkin verrattuna naisiin. Ei ole siis mitään perusteita sille väitteelle, että ulkomaalaisissa miehissä houkuttelee korkea koulutustaso. Suomi vieläpä keikkuu koulutustilastojen kärkipäässä edelleen, mitä tulee korkeakoulutettujen määrään.

Niin? Ensinnäkään et vastaa kysymykseeni ja toiseksi tuossa ei sanota, että pakolaisilla olisi asian kanssa paljoakaan tekemistä. Ne haastatellut naiset eivät tuntuneet olleen juurikaan pakolaisista olleen kiinnostuneita, vaan eurooppalaisista miehistä. Muutenkin tämä olisi johdonmukaista, jos tuolla aiemmin vedotaan siihen koulutukseen. Pakolaisten keskimääräinen koulutustaso on varsin alhainen.

Pakolaisetkin ovat ulkomaalaisia. Oma kokemukseni on, että Suomi ei ole houkuttava maa koulutetuille (miehille tai naisille). Suomen houkuttavuus ulkomaalaisille perustuu vahvasti sosiaaliturvaan, ilmaiseen terveydenhoitoon ja rajat auki politiikkaan. Suomi ei pysty tarjoamaan kiinnostavia työpaikkoja menestyjille. Kokemukseni kertovat siitä, että mies ylipäätään on suosittu muuttaessaan eksoottiseen kulttuuriin. Esimerkiksi Japanissa käy sinisilmäisellä vaaleatukkaisella suomimiehellä uskomattoman hyvä mäihä. Tällöinkään kyse ei ole suomalaisten miesten ja japanilaisten naisten ylivoimaisesta koulutustasosta vaan pelkästä eksotiikasta.

En tunne. Se ei kuitenkaan muuta tuota esittämääni faktaa mihinkään. Suomen laki suojelee sitä 18-vuotiasta somalinaista, jos haluaa olla suomalaisen kanssa. Se, ettei välttämättä halua, (tai suomalainen mies ei halua olla hänen kanssaan), on sitten toinen asia. Ketään täysikäistä ei Suomessa voi pakottaa pukeutumaan toisin kuin hän itse haluaa (tai toki julkisilla paikoilla pukeutumiseen on tietenkin jotain rajoituksia).

Voi helposti pakottaa. Kun isä käskee pukeutumaan burkhaan, niin ei siinä lait auta. Samaan aikaan tytön veli juoksee baareissa pokaamassa kantiksia.

Pakkoko sitä sinne kaikkein kauimmas on lentää? Ja siis kuten sanoin, alkuun voin päästä internetillä.

just joo

Eivätpä tunnu tekevän kauppaansa, jos luet tuota Kameleontin kommentointia. Parisuhdemarkkinoilla tyypillisesti naisille kaupaksi käy status (mistä esimerkkinä se, että he näyttävät arvostavan koulutettuja miehiä). Pakolaisilla tätä on tarjota vähänlaisesti.

Pakolaiset on alkukantaisia machoja, mikä vetoaa kokemattomiin ja heikon itsetunnon omaaviin naisiin. Toiseksi he ovat hemmetin epätoivoisia löytämään vaimon, koska tällöin ikuinen sosiaaliturva ja oleskelulupa Suomessa on ansaittu. Joutoaikaa on riittämiin ja se käytetään naisten etsintään.

Et vastannut kysymykseen. Kuinka monta suhdetta pitää olla ennen kuin avioliiton voi solmia. Onko jokin optimimäärä?

En vastaa tyhmiin kysymyksiin. Ei ole mitään lukumäärää.

Kameleontti

En tiedä muuta ketjua paremmin, mut postaan tänne.

Irakeilla edelleen kova hinku naimisiin.

Ensimmäinen siis ensin selitti et haluaa naimisiin ja kosii kukkapuskakuvien kans ja toiselle kun kertoi niin vastaus oli...

Ihan surkuhupaisaa.

Edit. Suomi nousuun tällä porukalla. Kukkapuskan kuvia riittää ja lirkuttelua, kuinka rakastaa ja ihan allahin ja koraanin nimeen vannoo rakastavansa. Tekisisi mieli herätä todellisuuteen... mut tässähän tää. Rähiskööt keskenään. Kumpaakaan en ole koskaan nähnyt mutta nyt ollaan jo rähinäpäällä, jotta sais hädänalainen pakolainen morsiamen.  :facepalm:

Kyklooppi

Ihmisjäte.

MW

Quote from: Kameleontti on 03.04.2016, 01:10:13
En tiedä muuta ketjua paremmin, mut postaan tänne.

Irakeilla edelleen kova hinku naimisiin.

Ensimmäinen siis ensin selitti et haluaa naimisiin ja kosii kukkapuskakuvien kans ja toiselle kun kertoi niin vastaus oli...

Ihan surkuhupaisaa.

Edit. Suomi nousuun tällä porukalla. Kukkapuskan kuvia riittää ja lirkuttelua, kuinka rakastaa ja ihan allahin ja koraanin nimeen vannoo rakastavansa. Tekisisi mieli herätä todellisuuteen... mut tässähän tää. Rähiskööt keskenään. Kumpaakaan en ole koskaan nähnyt mutta nyt ollaan jo rähinäpäällä, jotta sais hädänalainen pakolainen morsiamen.  :facepalm:

Kukkapuskakuvien kera. Melko huokeaa.

Ei kannata olla kovin kohtelias noille, tulkitsevat sen "ehkä" vastaukseksi.

Kameleontti

Quote from: MW on 03.04.2016, 01:33:25

Älä huoli, olen aika tyly ja suorasanainen. Johan toinen noista jo sano et olen eka suomalainen joka ei rakasta pakolaisia...

Olen koittanut selvittää tilannetta Suomessa, et täällä omat on jo sekundakamaa ja hallitus suunnilleen vihaa meitä ja seuraava askel on sisällissota tms.

Mutta tää on omalla laillaan aika hillittömän hauskaa. Mutta surullista sinänsä, että noi on ihan kusetettuja ja ymmärryskyvyltään lapsen tasolla :(

Muoks: Johan tää yks on kysyny et miten Euroopassa voi harrastaa seksiä ilman raskauden pelkoa. Kortongeista se meinas et ne on ihan pahaa ja aiheuttaa infektioita jne. Mutta hanskottelu tuntuu olevan niidenkin arkipäivää. Uskonto kieltää mut luonnolle ei voi mitään. Tosin sain myös kysymyksen, että kuinka monta kertaa viikossa nain yhtä ja samaa miestä... Näil on se käsitys, että naiset vissiin kulkee naimassa kaikkea mikä liikkuu ja eurooppalainen vapaa seksielämä on sama kuin ympäriinsä naiminen. Oli myös sitä mieltä tämä, että he on ku eurooppalaiset. Pientä yskintää poden...

MW

Quote from: Kameleontti on 03.04.2016, 01:39:05

Älä huoli, olen aika tyly ja suorasanainen. Johan toinen noista jo sano et olen eka suomalainen joka ei rakasta pakolaisia...
Mutta tää on omalla laillaan aika hillittömän hauskaa. Mutta surullista sinänsä, että noi on ihan kusetettuja ja ymmärryskyvyltään lapsen tasolla :(

Tiettyä varovaisuutta kannattaa myös noudattaa henkilötietojen tjsp. julkaisun suhteen.

Lapset ja lapsenmieliset voivat olla tosi julmia "oikeutetusti" suuttuessaan.

Kameleontti

Quote from: MW on 03.04.2016, 01:51:41
Quote from: Kameleontti on 03.04.2016, 01:39:05

Tiettyä varovaisuutta kannattaa myös noudattaa henkilötietojen tjsp. julkaisun suhteen.

Lapset ja lapsenmieliset voivat olla tosi julmia "oikeutetusti" suuttuessaan.

Tiedän. Mutta me ollaan jo sodassa. Mua hirvittää enempi se, että tässä maassa on liikaa semmosia miehiä, jotka ei sitä tajua. Itse olen tietoinen ja toimin sen mukaan.

Haastankin omalla toiminnalla miehiä mukaan ja heräämään. Jos miehet ei herää niin se on menoa sitten.

Ja itsekin olen käynyt työpaikkapsykkatesteissä ja aina on ollut tulos, että tietää, tuntee itsensä jne.

Hirveän herttasta, kuinka suomalaiset miehet suojelee jne. Näin ne tekee mutta omasta näkökulmasta nyt on ollut jo kauan sota päällä omalla laillaan ja sen mukaan toimin.

Musta ei tarvi välittää isommin. Kiukkunen ämmä on aina kiukkunen ämmä :)

Marius

Kiukkuinen nainen on miehen pelastus.

"Kaapin takana on nainen", kuten Jaakko ja Teppo.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Kameleontti

http://mvlehti.net/2016/03/30/mies-masturboi-naisten-vessassa-oululaisbaarissa-video/

Tytöt ei jääneet uhriutumaan. Nauru päälle ja runkkari pakenee. Ok, ok? No problem? Tommosta se tuntuu käsityskyky olevan.

Räkä käteen ja hanskotteleen... Ei siin mitään mutta en voi olla nauramatta näiden naisten touhulle. Ei pidä feminisoitua ja uhriutua vaan nauraa :D