News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2014-08-08 HS: Ulkomaalaisille miehille riittää Suomessa vientiä

Started by Iloveallpeople, 08.08.2014, 03:01:15

Previous topic - Next topic

me

Quote from: foobar on 13.08.2014, 18:21:45
Quote from: me on 13.08.2014, 12:42:55
Onko tuo oikeasti joku uutinen, että saa pillua baari-illan päätteeksi. Itse olen ollut markkinoilta poissa parisen vuotta, mutta kun katsoo omien kavereiden menoa baarissa, niin jokaisella on illan päätteeksi muija mukana. Koskee niin kantikisia, ei-kantiksia, mustia, valkoisia, lyhyitä, pitkiä jne. Ei naisen saanti ole kiinni mistään kansallisuudesta, värinihosta tai muustakaan, vaan ihan omasta aloitteellisuudesta, joka muuta väittää puhuu paskaa.

Teet tässä valintaharhavirheen. Baariin, jossa yhtenä tai suoranaisena päätavoitteena on löytää seksiseuraaseuraa yöksi hakeutuvat lähinnä ihmiset jotka a) haluavat löytää seuraa yöksi ja b) kokevat sen hakemisen mielekkääksi, eli olettavat onnistuvansa, todennäköisesti kokemuksen perusteella. Esimerkiksi suomalaisten kokonaiskuvasta tällainen otos ei kerro juuri mitään.

Vaikkei miehillä periaatteessa laatukriteereitä tunnu olevankaan, ainakin itse olen todennut ettei tuollaisiin paikkoihin kerry porukkaa jonka kanssa haluaisin olla minkäänlaisissa tekemisissä. Enkä usko olevani lajiani ainoa. Joka tapauksessa uskon, että anekdoottisi on kohtuullisen paikkansapitävä, mutta samaan aikaan heikosti yleistettävissä.

Suurimman osan sinkkumiesten päätavoitteena baariin mentäessä on se pillu. Eihän se mikään salaisuus ole, ihan sama mihin baariin mennään. Jotkut onnistuvat jotkut ei, mutta kyllä suurinosa saisi ja saa seuraa ilman sen suurempaa ongelmaa. Ne jotka eivät kymmenestä baari reissusta saa kertaakaan naista mukaansa yrityksistä huolimatta, olisi kyllä todellisen peiliin katsomisen paikka. Suuriosa näistä on kuitenkin niitä onnettmimpia tapauksia, joille jostain kumman syystä Jumala ei vaan halua luottaa naista heidän käsiinsä. 

Kari Kinnunen

Voipi olla somaloiselle yllätys mutta eräät pottunokat menevät baariin ihan vain ottaakseen kaljaa.

Sinänsä sellainen nainen joka on edes nähty lähellä somaloista on minulle ehdoton ei. Liian riskaabeli, jo tautien takia.

nollatoleranssi

Quote from: Maailmanmies on 13.08.2014, 20:16:03
Oma-aloitteisuus on tietenkin miehellä a ja o, mutta osa miehistä voi olla suhteellisen passiivisia ja silti saa naisseuraa, jonkun on oltava huippuaktiivinen eikä sittenkään tahdo löytyä.

Kaikki eivät todellakaan saa. Ei lähellekään.

Baarien kautta voi saada helpommin yhdenillan seuraa. Jos tutustuminen tapahtuu muuta kautta, niin tuttavuus saattaa olla pitkäaikaisempi, koska tutustumiseen käytetty aikakin on usein ollut pidempi.

Tuo lause: "kaikki eivät todellakaan saa", niin pitää varmasti paikkaansa. Pelkästään alueelliset erotkin ovat suuria eli joillakin alueilla seuran saanti voi Suomessakin olla paljon helpompaa kuin toisilla alueilla, mutta myös ihmisten yksilöllisillä ja muilla eroilla on valtavasti merkitystä.

Mitä sosiaalisempi tapaus ja mitä enemmän kavereita, niin sitä helpommin sitä seuraakin saa (varsinkin miehen kohdalla). Epäsosiaalisen miehen voi olla vaikeaa saada seuraa mistä vain, vaikka muuten olisikin fiksu ja ulkonäössäkään ei olisi vikaa.

Naisten kohdalla seuran saanti perustuu lähestulkoon eniten ulkonäköön ja omaan haluun. Netissä ovat naisten markkinat ja tämän takia "se kaikista ruminkin nainen" saa usein enemmän viestejä kuin ilman mitään vikoja omaava mies. Livenä voi olla tasapuolisempi tilanne, mutta tällöin miehen sosiaalisuus ratkaisee lopulta pelin (rahan ja ulkonäön lisäksi).
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

nollatoleranssi

Quote from: foobar on 13.08.2014, 18:07:43
Usein tämä porukka ajattelee, että on ihanaa kun jorgos tulee tekemään spontaaneja ehdotuksia, mutta törkeää, kun saman tekee suomalainen mies. Ja sitten ihmettelee, että miksi yksikään suomalainen mies ei ole tullut hurmaamaan heitä tuolla tapaa. Itse etsisin ristiriitaa tuossa tilanteessa ihan omista ajatuksista, en suomalaisista miehistä.

Noilla jorgoseilla ja vastaavilla itseluottamuksen taso on yleensä huippuluokkaa. Vaikka joku nainen sanoisikin "Ei", niin sitten siirrytään kylmän viileästi seuraavan kimppuun. Se itseluottamus on usein ratkaiseva tekijä ja siihen lankaan monikin lankeaa.

Suomalainen mies on jo valmiiksi kesytetty yhteiskunnan ja median taholta lainkuuliaiseksi, tottelevaiseksi ja "aina huonommaksi vaihtoehdoksi", niin se ensimmäinen ehdotus tehdään usein parin naukun jälkeen, johon nainen vastaa "Ei" ja seuraava ehdotus sitten änkyräkännissä, jonka tulos riippuu vastapuolen olotilastakin.

Absolutistin tai vähän juovan tilanteen kohdalla tuurin määrä ja merkitys korostuu ja edelleen se kuuluisa sosiaalisuus on merkittävä tekijä. Seuran saanti ilman juomista voikin olla monille (miehille) aikamoista "tervanjuontia".
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

me

Quote from: Micke90 on 14.08.2014, 01:03:02
Quote from: me on 13.08.2014, 12:42:55
Onko tuo oikeasti joku uutinen, että saa pillua baari-illan päätteeksi.

Ei. Uutinen on se, että suomalaisilta naisilta on maailman helpointa saada pillua. Jopa somput onnistuvat siinä.

Ei tuo kosketa pelkästään suomalaisia naisia. Väitän että ihan yhtä helppo se pillun saanti on jossain Tukholmassa, eipä ainakaan ollut kovin vaikeeta kun minä siellä olin. Ei tuo mikään kansallisuus asia ole, nämä on näiden ääliöiden levittämää huhua kun ei kotimaisilta heru sitten yhtään.

Quote from: Kari Kinnunen on 14.08.2014, 01:08:04
Voipi olla somaloiselle yllätys mutta eräät pottunokat menevät baariin ihan vain ottaakseen kaljaa.

Sinänsä sellainen nainen joka on edes nähty lähellä somaloista on minulle ehdoton ei. Liian riskaabeli, jo tautien takia.

Tuota en usko hetkeäkään. Ehkä jossain lähiöbaarissa sinkkumies voi mennä juomaan huvikseen kavereiden kanssa, mutta väitätkö, että joku esim, Helsingissä, Tampereella taikka Turussa  a) maksaa baariin itsensä sisään kipeästi jonotuksen jälkeen b) sen jälkeen menee juomaan pelkkää kaljaa, joka on baareissa muutenkin aika hintavaa, ei herran jumala, eikö olisi sama jäädä kotiin juomaan sitä kaljaa.

Ja huom. Nyt kun puhutaan baareista niin puhutaan ns. tanssibaareista ei mistään pikkubaareista mihin mennään vaan ottamaan se pari kaljaa kavereiden kanssa.

JJohannes

Saa olla aika kipeä tyyppi jos menee johonkin Onnelaan vain juomaan kaljaa. Olen toki itse ollut siellä juomassa vain kaljaa, mutta tämä sen takia, että joku opiskelijatapahtuma on nimenomaisesti haluttu järjestää siellä tai joskus jossain isommassa porukassa joku on halunnut Onnelaan ja on ollut pakko vain vastentahtoisesti mennä mukana.

Enpä oikeastaan lukion viimeisen vuoden jälkeen ole "vapaaehtoisesti" käynytkään yökerhoissa kun ei mikään pillunmetsästys kiinnosta. Tuolloinkin siis kävin drum&bass-tapahtumissa, joissa pointti oli kuunnella musiikkia ja tanssia (ja juoda kaljaa). Pubeissa ja musiikkipaikoissa sitten tietysti viihtyy muutenkin.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

sr

Quote from: kriittinen_ajattelija on 08.08.2014, 03:37:22
Tulemme kuitenkin muistamaan heidän panostaan yhteiskunnalla lämmöllä vielä satojen vuosien päästä kun etniset suomalaiset on saamelaisten kaltainen vähemmistö,

Minä en ajatellut enää olla elossa "satojen vuosien päästä" muistamassa yhtään mitään. Se, mitä sen ajan ihmiset, ml. minun suorat jälkeläiseni tästä aikakaudesta ajattelevat, on heidän oma asiansa, josta minun ei tarvitse huolta kantaa. Jos etniset suomalaiset ovat noin pieneksi kutistunut vähemmistö, niin todennäköisesti ainakaan kaikki omat jälkeläiseni eivät tule siihen kuulumaan.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

Rändöm

Quote from: sr on 14.08.2014, 13:53:59
Quote from: kriittinen_ajattelija on 08.08.2014, 03:37:22
Tulemme kuitenkin muistamaan heidän panostaan yhteiskunnalla lämmöllä vielä satojen vuosien päästä kun etniset suomalaiset on saamelaisten kaltainen vähemmistö,

Minä en ajatellut enää olla elossa "satojen vuosien päästä" muistamassa yhtään mitään. Se, mitä sen ajan ihmiset, ml. minun suorat jälkeläiseni tästä aikakaudesta ajattelevat, on heidän oma asiansa, josta minun ei tarvitse huolta kantaa. Jos etniset suomalaiset ovat noin pieneksi kutistunut vähemmistö, niin todennäköisesti ainakaan kaikki omat jälkeläiseni eivät tule siihen kuulumaan.

Olen havainnut tällaisen ajattelutavan eräille ns. "suviksille" tyypilliseksi. Omaa vastuuta pakoillaan ja tulevaisuuteen katsomisen sijaan "minä, minä, minä, tässä ja nyt"-mentaliteetti vallitsee. Omalle mahdolliselle jälkipolvelle ei heru yhtään myötätuntoa tai luontaista hellyyttä ja hoivaviettiä, jonka luulisi suurimmalle osalle olevan sisäänrakennettu biologinen vaisto. Tällaisella suviksella on jotenkin vinksahtanut ja katkennut yhteys sekä ympärillään vallitsevaan luontoon että omaan biologiseen ja vaistomaiseen luontoonsa. Tällainen suvis on tältä kantilta tunnekuollut ja darwinistisista lähtökohdistakin katsellen epäkelpo suvunjatkaja, sillä hän ei yksinkertaisesti kummemmin välitä omasta jälkipolvestaan tai muutenkaan viitekehyksensä populaation selviytymisestä. Hän ei ole valmis ennaltaehkäisevästi taistelemaan näiden edun vuoksi. Tuleeko luonnonvalinta karsimaan nihilistiset suvikset joukostamme?

edit: kirjoitusvirhe korjattu

me

Quote from: Micke90 on 14.08.2014, 13:45:02
Quote from: me on 14.08.2014, 12:45:27
Väitän että ihan yhtä helppo se pillun saanti on jossain Tukholmassa, eipä ainakaan ollut kovin vaikeeta kun minä siellä olin.

Tuskin kuitenkaan ruotsalaisilta sait? Antavatko muka sompuille?  :o

Miksi eivät antaisi ja saavat jopa lapsia niiden kanssa ajatella  :o Kuten sanoin, ei se saanti oo mistään muusta kuin itsestäsi kiinni. Suomalaisen naisten kutsuminen helpoiksi on kuitenkin asia mitä en ymmärrä. Ihan samalla tavalla ne naiset Euroopassa jakaa itseään kuin täälläkin, jotkut ihan varmasti jopa helpommin.

nahkhiirmees

Quote from: Rändöm on 14.08.2014, 14:18:44
Olen havainnut tällaisen ajattelutavan eräille ns. "suviksille" tyypilliseksi.
Samankaltaista ajattelua lienee myös: "Minulla ei ole mitään suhdetta munasoluihini"
Tai: "Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Ei ole merkitystä mikä on hänen mahdoll. kotimaansa. Olemme maailmankansalaisia !"
Tai: "Suomi on kieli siinä missä muutkin. Jos se ei ole elinkelpoinen, se saa mennä. On niitä kieliä ennenkin hävinnyt"
Vrt. A. Hitler: Koska Saksa hävisi sodan, sen kansa ei ansaitse elää. Paljon teitä on mennyt, menkööt loputkin !

There is no Ought from Is (D. Hume)

Tommi Korhonen

Tästä hatunnosto me:lle. Et ainakaan uhriudu.
Naisten saamisessa on kyllä eroja. Tiedä sitten onko kyse kulttuuri-, geeni- vai yksilöeroista.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Micke90

Quote from: Tommi Korhonen on 14.08.2014, 15:23:17
Aika halpahintaista trollausta. Voit olla somaleista mitä mieltä haluat, mutta älä vittuile 'me':lle vain ollaksesi ääliö.
Ilmeisesti antavat, kun hommalla asiasta puhutaan toistuvasti.

Otitko oikein asiaksesi loukkaantua pienten, puutteessa olevien somppujen puolesta vai mikä oli viestisi tarkoitus? Nimimerkki "me" tuskin tarvitsee puolustajia, jollet ole huomannut.

sr

Quote from: Rändöm on 14.08.2014, 14:18:44
Olen havainnut tällaisen ajattelutavan eräille ns. "suviksille" tyypilliseksi. Omaa vastuuta pakoillaan ja tulevaisuuteen katsomisen sijaan "minä, minä, minä, tässä ja nyt"-mentaliteetti vallitsee. Omalle mahdolliselle jälkipolvelle ei heru yhtään myötätuntoa tai luontaista hellyyttä ja hoivaviettiä, jonka luulisi suurimmalle osalle olevan sisäänrakennettu biologinen vaisto.

Nyt sinulla menee asiat sekaisin. Kyllä minulta löytyy myötätuntoa omalle jälkipolvelleni, etenkin sille osalle jälkipolvestani, jonka henkilökohtaisesti tulen elämänäni aikana tuntemaan. Mutta jos ajattelen sitä esitettyä tilannetta, jossa etniset suomalaiset ovat nykysaamelaisiin verrattava pikkuriikkinen vähemmistö, veikkaukseni on, etteivät omat jälkeläiset ainakaan kaikki ole missään tapauksessa siinä ryhmässä, vaan heitä on paljon muissakin ryhmissä. Nyt kysymys on, että miksi minun pitäisi tuntea niitä muutaman sadan vuoden päästä olevia etnisiä suomalaisia kohtaan jotain erityistä sympatiaa verrattuna siihen, että tuntisin myötätuntoa yhtäverroin kaikkiin silloin elossa oleviin jälkeläisiini?

Muutenkin myötätunnon rajaaminen edes sillä perusteella, että he nyt sattuvat olemaan minun biologisia jälkeläisiäni, vaikkei minulla ole heihin yhtään sen läheisempää suhdetta kuin kehenkään muuhun silloin elävään ihmisiin, on minusta aika keinotekoista. Sanotaan siis näin, että tunnen myötätuntoa sen ajan ihmisiin yleisesti ja toivon, ettei meidän sukupolvemme tee tästä pallosta siihen mennessä elinkelvotonta.

Tällaisella suviksella on jotenkin vinksahtanut ja katkennut yhteys sekä ympärillään vallitsevaan luontoon että omaan biologiseen ja vaistomaiseen luontoonsa.

Mikään eliömuoto ei tunne vaistomaisesti mitään myötätuntoa satoja vuosia tulevaisuudessa eläviin yksilöihin. Ei mikään. Ja kuten sanottua, minä en edes tiedä, mihin etniseen ryhmään sen ajan jälkeläiseni kuuluvat, joten tuntemalla enemmän myötätuntoa juuri sen ajan etnisiä suomalaisia kohtaan, voin mahdollisesti jopa syrjiä juuri omia biologisia jälkeläisiäni.

Tällainen suvis on tältä kantilta tunnekuollut ja darwinistisista lähtökohdistakin katsellen epäkelpo suvunjatkaja, sillä hän ei yksinkertaisesti kummemmin välitä omasta jälkipolvestaan tai muutenkaan viitekehityksensä populaation selviytymisestä.

Millä perusteella? Minä juuri sanoin, etten tiedä, mihin populaatioon satojen vuosien päästä elävät jälkeläiseni kuuluvat. Tiedätkö sinä?

En myöskään näe elämälleni mitenkään itseisarvona juuri minun geenieni saati etnisyyteni mahdollisimman suurta levittäytymistä. En siis ole samalla tavoin geenieni orja kuin sinä näytät olevasi. Missään tapauksessa en ole tunnekuollut.

Mitä jos sinun oma jälkeläisesi avioituu johonkin toiseen etniseen ryhmään kuuluvan kanssa ja sitten heidän lapsensa kuuluvat siihen aviopuolison etniseen ryhmään. Etkö tosiaan tunne heitä kohtaan myötätuntoa? He kuitenkin kantavat sinun geenejäsi, joten heidän kauttaan ne sinun geenisi siirtyvät eteenpäin. Olemalla auttamatta heitä heidän apua tarvitsessa juuri darwinistisesti ammut itseäsi jalkaan.

Hän ei ole valmis ennaltaehkäisevästi taistelemaan näiden edun vuoksi. Tuleeko luonnonvalinta karsimaan nihilistiset suvikset joukostamme?

En näe tässä mitään erityistä taistelua. Luonnonvalintakin on ihmislajin kohdalla tulossa loppuun. Pian (siis luonnonvalinnan kannalta) geenimanipulaatio tulee arkipäiväiseksi, minkä jälkeen luonnonvalintaa ei enää ohjaa se, mitä geenejä on omilta vanhemmiltaan saanut.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

me

Quote from: Tommi Korhonen on 14.08.2014, 15:39:28
Tästä hatunnosto me:lle. Et ainakaan uhriudu.
Naisten saamisessa on kyllä eroja. Tiedä sitten onko kyse kulttuuri-, geeni- vai yksilöeroista.

Mielenkiinnosta kysyn minkälaisia eroja niissä on ?

Jaska Pankkaaja

Asiaa vain sivuten: miten joku mulatti tai muhammatti jonka isä on kotoisin jostain Kultamunalasta voisi tuntea minkäänlaista kansallismielisyyttä, ainakaan Suomea kohtaan?

Ei tietenkään voikaan joten kansallismielisyys on tätäkin kautta hävitetty, siis bakelssit naamaan ja juhlimaan niin kokoomukset kuin selkokommaritkin, te voititte!

Ei kansallismielisyyttä = ei valtiota.

Vai onko joku tosiaan niin jurpo että haluaa puolustaa virkaloisien suojatyöpaikkoja ja Kultamunien sosiaaliavustuksia? Ei ihme että novoisämmäälliset toivovat Naton superneekerien hoitavan tämänkin puolen, maanpuolustus ja itsensä elättäminen kun vaikkuttavat hieman työläältä..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

kummastelija

QuoteUlkomaalaisille miehille riittää Suomessa vientiä

...ja etenkin virkanaisvetoista tuontia.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Olli_Johannes

Luulen että Sanoma Oyj:n tarkoitus on aiheuttaa tämän kaltaisella uutisoinnilla katkeruutta suomalaisissa sinkku miehissä ja sitä kautta aiheuttaa eripuraa suomalaisten miesten ja naisten välille. Kysymyksessä on siis vanha 'hajota ja hallitse' taktiikka, jolla yritetään edistää monikulttuurisuutta. Sanoma Oyj:n väitteistä huolimatta enemmistö naisista valitsee edelleen suomalaisen miehen ja lopuistakin kaiketi suurin osa olisi kelpuuttanut kotimaisen vaihtoehdon. Ideologisista syistä ulkomaalaisen miehen valinneet suomalaisnaiset ovat pieni, mutta äänekäs vähemmistö.

Radiosuomipopilla oli hetki sitten joku evoluutiopsykologi ja joku toinenkin "asiantuntija" kertomassa miksi suomalaiset naiset rakastuvat/antavat ulkomaalaisille miehille. Varsinkin evoluutiopsykologin jorinat olivat tyypillistä rasistista soopaa, jossa kerrottiin yksipuolisesti ulkomaalaisten miesten (luonnonvalinnan kannalta) paremmista piirteistä ja mutta vaiettiin huonoista. Tietenkin provosoiduin ja laitoin palautetta  :) :

Oudot väitteet suomalaisista miehistä.
Olin äsken ajamassa autolla kotia kohti, kun kuuntelin ohjelmaanne. Ohjelmassa käsiteltiin yksipuolisesti, valheellisesti ja jopa rasistisesti meidän suomalaismiesten ominaisuuksia. Vaikka suomalaiset ovat tutkimusten mukaan maailman älykkäimpiä kansoja (ÄO:n keskiarvon mukaan), väitti haastateltu psykologi ulkomaalaisen miehen kanssa lisääntymisen nostavan jälkeläisten älykkyyttä. Myös väitteet sisäsiittoisuudesta osoitti, ettei kyseinen tiedemies ymmärtänyt mitään sen enempää suomalaisten geenistöstä, kuin evoluution ryhmävalinnastakaan. En ihmettele, koska kyseisellä tyypillä ei liene luonnontieteellistä koulutusta. Miehisyys ja matchous voidaan tietty määritellä monella tavalla, mutta ainakin me suomalaiset miehet ollaan aina pärjätty hyvin voimaa ja nopeutta vaativissa urheilulajeissa. Jos taas naisen alistamiseen pyrkivää käytöstä pidetään maskuliinisena olen ihan mielelläni nynnymies. Onneksi suuri osa suomalaisista naisista haluaa elää tasa-arvoisessa parisuhteessa, jossa kumpikaan osa puoli ei pyri dominoimaan toista. Minusta itsenäiset ja oikeasti vahvat naiset ovat myös alistujia viehättävämpiä.

sr

Quote from: Jaska Pankkaaja on 14.08.2014, 16:56:59
Asiaa vain sivuten: miten joku mulatti tai muhammatti jonka isä on kotoisin jostain Kultamunalasta voisi tuntea minkäänlaista kansallismielisyyttä, ainakaan Suomea kohtaan?

Onko kansallismielisyys sinusta siis uskonnosta tai ihonväristä kiinni, vai tarkoitatko, ettei kukaan suomalainen, jonka isä on syntynyt ulkomailla, voi tuntea kansallismielisyyttä Suomea kohtaan?

Maailmanmies

Päivän IS:ssä on kahden aukeaman juttu, jossa itsekin ulkomaalaissuhteillaan kehuskellut toimittaja kiertää Helsingin yössä etsien (eikä se ole todellakaan vaikeaa) pareja joissa on suomalainen nainen/tyttö ja ulkomaalainen mies.

- Anu Repo, 42, seurustelee gambialaisen kanssa, kansalaisuudella ei kuulemma ole väliä, hän haluaa vahvan ja jääräpäisen miehen. No, suomalainen mies ei saa olla jääräpää, gambialaiselta taidetaan hyväksyä ihan millainen käytös vain.

- Johanna Heikkinen ihailee eksoottisia gigoloita, mutta alkaa kaivata tavallista tylsää tennissukkamiestä. Jaa, en tiennytkään, että suomalaiset miehet ovat tylsiä ja käyttävät tennissukkia. Minulla ei edes ole yhtään paria sellaisia.

- William on Pohjois-Walesista ja haukkuu maannaisiaan (kas kummaa) ja sanoo suomalaisia naisia avuliaiksi. Tuota on muuten tullut todistettua usein.

-Miira ja Iina (22) ovat menettäneet sydämensä afroille. Heille on selvää, että afroilla on muitakin. Afrot ovat kuulemma hyviä peittämään jälkiään.

-Johanna Huotari 26, juttelee saksalaisen miehen kanssa joka on 52. Juttelisiko Johanna samanikäisen suomalaisen kanssa? Epäilen. Johannalla on kuulemma ollut suomalainenkin poikaystävä, joka kuulemma oli lähinnä kaveri.  Mitähän se Henry puhuikaan siitä kaverizonesta?

Mutta Johanna kysyy hyvän kysymyksen. Miksi suomalaisen naisen ja miehen välillä on valtava ero käytöksessä, puheliaisuudessa ja sosiaalisuudessa? Itsekin olen ihmetellyt aivan samaa. Miksi suomalainen mies on polvi polvelta aina vain pehmompi ja alistuvampi? Miksi ainoat tästä hyväksyttävät poikkeukset ovat tatuoidut Hunks-tanssijatyypit ja huippukouluttautuneet pukujupit? Ja tietty homot.

Tasa-arvoa ja vapautta alleviivataan. Olisiko sittenkin kannattannut olla hiukan tarkempi niistä tyttäristä ja sisarista, olisimme saaneet kunnioitusta joka on nyt tipotiessään.

Onnikka

Quote from: Maailmanmies on 16.08.2014, 19:27:36
Päivän IS:ssä on kahden aukeaman juttu, jossa itsekin ulkomaalaissuhteillaan kehuskellut toimittaja kiertää Helsingin yössä etsien
Käyttäytymismalleja tyttösille opettavat siis.
Olisiko sittenkin kannattannut olla hiukan tarkempi niistä tyttäristä ja sisarista, olisimme saaneet kunnioitusta joka on nyt tipotiessään.
Mitäpä se olisi auttanut. Kunnioitus pitää ansaita eikä sitä ansaitse myötäilemällä milloin mitäkin, alistumalla milloin millekin jne.

kriittinen_ajattelija

QuoteMutta Johanna kysyy hyvän kysymyksen. Miksi suomalaisen naisen ja miehen välillä on valtava ero käytöksessä, puheliaisuudessa ja sosiaalisuudessa? Itsekin olen ihmetellyt aivan samaa. Miksi suomalainen mies on polvi polvelta aina vain pehmompi ja alistuvampi? Miksi ainoat tästä hyväksyttävät poikkeukset ovat tatuoidut Hunks-tanssijatyypit ja huippukouluttautuneet pukujupit? Ja tietty homot.
Syy on geeneissä, suomalaista miestä ei ole luotu pinnalliseen city-kulttuuriin missä pitäisi naisia miellyttää ja viihdyttää päivät pitkät. Kun suomalainen mies ei ole luontaisessa elinympäristössään (metsätöissä, peltotöissä) vaan joutuu pinnalliseen nyky-maailmaan, ym. se saa osan heistä syrjäytymään vielä enemmän, ja tämä ilmenee monilla eri tavoilla kuten kuvailit. Ulkomaalaiset miehet jotka on kuin kotonaan tässä naisten viihdyttämisessä sitten korjaa hedelmät tänne tultuaan.

Toki tämä on yleistys, sillä suurin osa suomi-miehistähän seurustelee ihan suomi-naisten kanssa jne..
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Melbac

Päivän IS:ssä on kahden aukeaman juttu, jossa itsekin ulkomaalaissuhteillaan kehuskellut toimittaja kiertää Helsingin yössä etsien (eikä se ole todellakaan vaikeaa) pareja joissa on suomalainen nainen/tyttö ja ulkomaalainen mies.

- Anu Repo, 42, seurustelee gambialaisen kanssa, kansalaisuudella ei kuulemma ole väliä, hän haluaa vahvan ja jääräpäisen miehen. No, suomalainen mies ei saa olla jääräpää, gambialaiselta taidetaan hyväksyä ihan millainen käytös vain.

- Johanna Heikkinen ihailee eksoottisia gigoloita, mutta alkaa kaivata tavallista tylsää tennissukkamiestä. Jaa, en tiennytkään, että suomalaiset miehet ovat tylsiä ja käyttävät tennissukkia. Minulla ei edes ole yhtään paria sellaisia.

- William on Pohjois-Walesista ja haukkuu maannaisiaan (kas kummaa) ja sanoo suomalaisia naisia avuliaiksi. Tuota on muuten tullut todistettua usein.

-Miira ja Iina (22) ovat menettäneet sydämensä afroille. Heille on selvää, että afroilla on muitakin. Afrot ovat kuulemma hyviä peittämään jälkiään.

-Johanna Huotari 26, juttelee saksalaisen miehen kanssa joka on 52. Juttelisiko Johanna samanikäisen suomalaisen kanssa? Epäilen. Johannalla on kuulemma ollut suomalainenkin poikaystävä, joka kuulemma oli lähinnä kaveri.  Mitähän se Henry puhuikaan siitä kaverizonesta?

Mutta Johanna kysyy hyvän kysymyksen. Miksi suomalaisen naisen ja miehen välillä on valtava ero käytöksessä, puheliaisuudessa ja sosiaalisuudessa? Itsekin olen ihmetellyt aivan samaa. Miksi suomalainen mies on polvi polvelta aina vain pehmompi ja alistuvampi? Miksi ainoat tästä hyväksyttävät poikkeukset ovat tatuoidut Hunks-tanssijatyypit ja huippukouluttautuneet pukujupit? Ja tietty homot.

Tasa-arvoa ja vapautta alleviivataan. Olisiko sittenkin kannattannut olla hiukan tarkempi niistä tyttäristä ja sisarista, olisimme saaneet kunnioitusta joka on nyt tipotiessään.
Kannattaa muistaa että osa suomalaisista miehistä voi myös katsoa että noissa akoissa on jotain vikaa eli tyyliin ovat rumia,lihavia,ovat pahoja suustaan tai niillä on paha asennevamma yms.Suomeksi siis suomalaiset miehet eivät ole ns menettäneet mitään.

Maailmanmies

Quote from: Melbac on 16.08.2014, 19:46:27

Kannattaa muistaa että osa suomalaisista miehistä voi myös katsoa että noissa akoissa on jotain vikaa eli tyyliin ovat rumia,lihavia,ovat pahoja suustaan tai niillä on paha asennevamma yms.Suomeksi siis suomalaiset miehet eivät ole ns menettäneet mitään.
Valitettavasti en näe asiaa noin, että kyse olisi joistain ylijäämänaisista.  Mielestäni suomalainen mies on kunnianpalautuksen ja koulutuksen tarpeessa.  Miksi jäyhä saksalais- tai kanadalaismies kelpaa, mutta vastaava suomalainen ei?

Kansallisuudella ei naisille muka ole merkitystä. No totta hitossa on. Venäläinen, virolainen, ruotsalainen ei oikein kelpaa. Puolalainen tai tsekkikään ei kelpaa jos kansallisuus on tiedossa. Japseille on omat ottajansa, mutta helppoa ei ole heilläkään.

Onnikka

On siinä sellanen ero ettei tänne ole tuotu vastaavaa neitomäärää ulkomailta kuin on tuotu miehiä, vähän joka kokoa ja väriä heitä on. Siis miehiä. Tai siitossonneja.

Sitämyötä kun naisia ei tuoda, lapsettomia on aina enempi.
http://yle.fi/uutiset/lapsettomuus_lisaantyy_suomessa/5430775
QuoteEri puolilla Suomea synnyttäneiden määrissä on kuitenkin suuria vaihteluja. Pohjanmaalla vain 15 prosenttia 40 vuotta täyttäneistä naisista ei ole synnyttänyt. Uudellamaalla samanikäisistä naisista lapsettomia on neljännes ja Helsingissä yli kolmannes.
http://tilastokeskus.fi/til/vaerak/2010/01/vaerak_2010_01_2011-09-30_tau_006_fi.html
34-vuotiaista miehistä alle puolella on lapsia.
Samanikäisistä naisista päälle kuudellakymmenellä prosentilla on. Kaippa tuolta uudemmatkin taulukot löytyy jos viitsii etsiä.

Siinä lienee tietty varallisuuden aste joka miehen tulee täyttää jotta nainen voi hänet kelpuuttaa, siitossonnien osalta on valtio järkännyt tukia toisin kuin suomalaisille joten he täyttävät ne vähimmäisvaatimukset.

Micke90

Quote from: Onnikka on 16.08.2014, 20:18:52
34-vuotiaista miehistä alle puolella on lapsia.

4-kymppisillä osuus nousee jo yli 70 %:iin.

Omasta ikäluokastani vain alle 6 %:lla on kakaroita.

kriittinen_ajattelija

QuoteA recent survey by Japanese insurance company Meiji Yasuda Life found that a third of Japanese men under 40 have never dated women at all,
Quotea study done by the Japanese Institute of Population and Social Security Research almost one in four Japanese men aged 30 to 34 is still a virgin.
http://hommaforum.org/index.php?topic=88694.60

En usko että Suomi hirveästi eroaa Japanista mitä näihin tilastoihin tulee.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Trendkill

Quote from: kriittinen_ajattelija on 16.08.2014, 20:33:21
QuoteA recent survey by Japanese insurance company Meiji Yasuda Life found that a third of Japanese men under 40 have never dated women at all,
Quotea study done by the Japanese Institute of Population and Social Security Research almost one in four Japanese men aged 30 to 34 is still a virgin.
http://hommaforum.org/index.php?topic=88694.60

En usko että Suomi hirveästi eroaa Japanista mitä näihin tilastoihin tulee.

Mitä huumeita käytät?
"Maahanmuuttopolitiikkaa on kiristetty, ja mä oon tämän hetkiseen tilanteeseen varsin tyytyväinen." - Timo Soini, Ykkösaamu 1.3.2014

Maailmanmies

On siinä sellanen ero ettei tänne ole tuotu vastaavaa neitomäärää ulkomailta kuin on tuotu miehiä, vähän joka kokoa ja väriä heitä on. Siis miehiä. Tai siitossonneja.

Jos Helsingin yössä pyörisi vastaava määrä ulkomaalaisia naisia, vapaana ja valmiina, niin sehän olisi eduskuntakyselyn paikka ja poliisiasia.

Alapo

Quote from: Maailmanmies on 16.08.2014, 20:39:49

Jos Helsingin yössä pyörisi vastaava määrä ulkomaalaisia naisia, vapaana ja valmiina, niin sehän olisi eduskuntakyselyn paikka ja poliisiasia.

Kyllähän ne ulkolaiset naiset karkotettaisiin äkkiä, nehän vie ulkolaiset miehetkin :flowerhat: