News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Oletko narsisti?

Started by Iloveallpeople, 05.08.2014, 22:57:45

Previous topic - Next topic

Kuinka paljon olet samaa mieltä seuraavan väittämän kanssa: Olen narsisti

1 (en lainkaan)
20 (29.9%)
2
18 (26.9%)
3
8 (11.9%)
4
7 (10.4%)
5
8 (11.9%)
6
2 (3%)
7 (täysin)
4 (6%)

Total Members Voted: 67

Voting closed: 04.09.2014, 22:57:45

Iloveallpeople

Kuinka paljon olet samaa mieltä seuraavan väittämän kanssa: Olen narsisti. Asteikko on yhdestä seitsemään, jossa yksi ei ole lainkaan totta ja seitsemän pitää täysin paikkansa.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Igor

mikä narsistin tarkka määritelmä on

Lalli IsoTalo

Quote from: http://fi.wikipedia.org/wiki/NarsistiNarsistinen persoonallisuushäiriö on persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö. Se hyväksyttiin psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980.[1] Kansainvälisestä tautiluokituksesta ICD-10:stä puuttuu tämä häiriö, ja se luokitellaan muuksi persoonallisuushäiriöksi[2]. Häiriölle on tyypillistä erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Häiriöstä kärsivä kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen.[3]

Psykologian professori Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan narsistinen häiriö ei ilmene älyllisinä tai suoritusongelmina eikä myöskään mielenterveysongelmina. Se ilmenee sosiaalisessa käyttäytymisessä, ja kun ihmiseltä puuttuvat tietyt hillitsevät mekanismit, esimerkiksi syyllisyyden- ja häpeäntunteet, hän voi suoriutua älyllisesti keskimääräistä paremmin. Hän ei kykene myöntämään epäonnistumista, mikä voi antaa harhaanjohtavasti kuvan vahvasta itsetunnosta.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Igor

Quote from: Lalli IsoTalo on 05.08.2014, 23:07:21
Quote from: http://fi.wikipedia.org/wiki/NarsistiNarsistinen persoonallisuushäiriö on persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö. Se hyväksyttiin psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980.[1] Kansainvälisestä tautiluokituksesta ICD-10:stä puuttuu tämä häiriö, ja se luokitellaan muuksi persoonallisuushäiriöksi[2]. Häiriölle on tyypillistä erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Häiriöstä kärsivä kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen.[3]

Psykologian professori Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan narsistinen häiriö ei ilmene älyllisinä tai suoritusongelmina eikä myöskään mielenterveysongelmina. Se ilmenee sosiaalisessa käyttäytymisessä, ja kun ihmiseltä puuttuvat tietyt hillitsevät mekanismit, esimerkiksi syyllisyyden- ja häpeäntunteet, hän voi suoriutua älyllisesti keskimääräistä paremmin. Hän ei kykene myöntämään epäonnistumista, mikä voi antaa harhaanjohtavasti kuvan vahvasta itsetunnosta.
juuri noin. Kaikki ovat narsisteja. Sairas ihminen ei pysty olemaan narsisti tyylikkäällä tavalla, kun taas terve, sivistynyt ja menevä ihminen on narsisti hyvällä tavalla.

Lalli IsoTalo

Quote from: http://fi.wikipedia.org/wiki/NarsistiHäiriölle on tyypillistä erilaiset suuruuskuvitelmat ...
Psykologian professori Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan narsistinen häiriö ei ilmene älyllisinä tai suoritusongelmina ...

Lievä OT.

Oikeastaan monilla ihan normaaleillakin ihmisillä on kyllä suoritusongelma työelämässä siinä mielessä, että he helposti luulevat itsestään liikoja suhteessa oman vertaisryhmänsä/kilpailijoiden suorituskykyyn, vaikka tarjolla olisi tietoa benchmarkkia ja vertailuanalyysia. Toisin sanoen, monet ihmiset jättävät (EDIT: puuttuva sana lisätty) vertailun tekemättä ja sitten ihmettelevät, miksi jokin projekti ei ottanutkaan tuulta siipiensä alle.

Tällainen toiminta lienee ihmiskunnalle enemmän sääntö kuin poikkeus.
— Missä N, siellä R

Veikko

Tähän aikaan yöstä (ja tällä naamalla) en jaksa olla narsistinen kuutosta enempää.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Micke90

Tällainen äänestys tällä kertaa.

Itse olen 2. luokan natsisti narsisti.

Tabula Rasa

Varmaankin puhe epäterveestä narsismista. Terveen narsismin piirteitä kun on kaikissa. Diagnoosia tehdessä joko olet tai et ole, ei ole sävyeroja, jos joku jaksaa kaivaa esiin ne piirteet jotka kaikki ja joista tietty määrä pitää täyttyä narsismidiagnoosiin niin jatketaan keskustelua. Terveen narsismin piirteitä löytynee minustakin eli 2. Ongelmallista en usko olevan. Tosin narsisti ei kaiketi pysty myöntämään tätä itselleen koska niin täysin oman illuusionsa vallassa?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

J. Lannan haamu

Kerran kysyin eräältä naiselta että oonko mä narsisti? Siltä tuli kyllä melki kun apteekin hyllyltä että et ole. Olikohan hän ja vielä joku toinen, jotka mainitsivat jossain yhteydessä J. Lannalla olevan narsistisia piirteitä  :roll:

Miten vaan onkin, niin on! Laitoin viisi, ehkä jossain suppeassa aiheessa jopa 5,5. Ja tämä viisikin siis erittäin suppeissa asioissa, luulen ma.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Petri_Petri

Vastasin 1 eli en ole lainkaan narsisti. Viime syksynä tajusin lähipiirissäni olevan narsistin ja sen jälkeen narsistitekstejä lukiessani havaitsin myös toisen narsistin. Olen käsitellyt aihetta ketjussa http://hommaforum.org/index.php?topic=90540.msg1516327#msg1516327

Kuukausi sitten tajusin etten ole ilmeisesti ikinä ollut kateellinen. Narsistin uhrina muutama narsistin piirre ilmeni, mutta nekin vähäiset katosivat kun ymmärsin olleeni kahden narsistin uhri. Myöskään kunnianhimoa ei ole ollut. Nämä "puutteet" voivat johtua siitä, että narsistit on saanut ne pois minusta, mutta pitäisin todennäköisenä että nämä kateuden ja kunnianhimon puutteet sekä vapauteni ja rehellisyyteni ovat syyt joiden vuoksi narsistit halusivat murskata tahtoni. Narsisti ei halua tappaa uhrejaan vaan niillä on sadistinen halu saada vapaa ihminen kontrolliinsa, sillä ilmeisesti narsisti ei siedä ihmisiä joiden mielestä todellisuus nyt on näin ja ovat tyytyväisiä vallitsevaan tilaansa. Narsisti ei siis kykene ymmärtämään, että tosiasioiden tunnustaminen on paras tapa alkaa parantamaan ongelmakohtia.

Quote from: Lalli IsoTalo on 05.08.2014, 23:07:21
Quote from: http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsisti
Psykologian professori Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan narsistinen häiriö ei ilmene älyllisinä tai suoritusongelmina eikä myöskään mielenterveysongelmina.

Niin kauan ne eivät ilmene älyllisinä tai suoritusongelmina tai mielenterveysongelmina, kun toimitaan narsistin mielen mukaan, mutta kun narsistin uhri häippäisee, niin narsisti räjähtää. Olen kesällä tehnyt pari kymmentä "kenttäkoetta" baareissa tuntemattomien kanssa. Olen alkanut puhua narsismista, vapaudesta ja rehellisyydestä. Jos pöydässä on narsisti sekä hänen uhrinsa, niin uhri kuuntelee puhetta vapaudesta ja rehellisyydestä sellaisella tavalla, että selkeästi hänen aivojensa syvissä osissa joku osa sanoo, että tämän narsisti on sinulta vienyt. Tilanne on rauhallinen tuopin tai parin verran, mutta sitten pöydässä oleva narsisti havahtuu, että hänen uhrinsa on vapautumassa ja hän alkaa käyttäytyä varsin psykopaattisella vihalla minua kohtaan. Tämä sama on tapahtunut niin samalla tavalla, että vaikka otokseni ei kovin laaja vielä olekaan, niin olen varma tästä yksinkertaisesta loogisesta ketjusta.

Jos ensimmäisenä repliikkinä kysyn pöydässä olevilta naisilta, "tiedätkö mikä on narsisti", niin narsistin uhrien kasvot pysähtyvät ja kyyneleet tulevat parissa sekunnissa niillä jotka tiedostavat narsistiongelmansa mutta eivät ole päässeet siitä yli. Pari päivää sitten tein tämän kysymyksen narsistin uhrina olleelle naiselle, jonka kanssa olen puoli vuotta keskustellut narsismista, ja sama kasvojen jämähtäminen ja silmien kostuminen (tosin vähäisemmässä määrin).

Quote from: Lalli IsoTalo on 05.08.2014, 23:29:05
Oikeastaan monilla ihan normaaleillakin ihmisillä on kyllä suoritusongelma työelämässä siinä mielessä, että he helposti luulevat itsestään liikoja suhteessa oman vertaisryhmänsä/kilpailijoiden suorituskykyyn, vaikka tarjolla olisi tietoa benchmarkkia ja vertailuanalyysia. Toisin sanoen, monet ihmiset jättävät (EDIT: puuttuva sana lisätty) vertailun tekemättä ja sitten ihmettelevät, miksi jokin projekti ei ottanutkaan tuulta siipiensä alle.

Mielestäni tuollaiset ovat narsistija: he kieltäytyvät näkemästi tosiasiat ja myöntämästä etteivät ymmärrä. Tosin narsisti voi myöntää ettei tajua jotta saisi toisen empatian ja sillä tavoin empaattisen ihmisen apurikseen, kontrolliinsa. Mielestäni ihmisen älykkäin ominaisuus on ymmärtää ettei ymmärrä ja sitten lisätä ymmärrystä eikä antaa aivojen mennä luuppiin ja toistaa että virheen täytyy olla jossain muussa kuin omissa tekemisissä. Se että tuo on "normaalien ihmisten" ominaisuus, voi tarkoittaa että tietyissä paikoissa suuri osa on narsisteja. Sanonta "joukossa tyhmyys tiivistyy" tarkoittaa luultavasti sitä, että normaalielämässä ihminen pystyy pitämään tunteensa kurissa, ja ne patoutuu jolloinka ne sitten purkautuu. Purkautuu kuten Natsi-Saksassa tai joissain mielenosoituksissa.

Tällainen toiminta lienee ihmiskunnalle enemmän sääntö kuin poikkeus.

Juuri noin se ilmeisesti on.

http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus+Narsistin+pystyy+paljastamaan+yhdell%C3%A4+helpolla+kysymyksell%C3%A4/a1407121392771
Tutkimus: Narsistin pystyy paljastamaan yhdellä helpolla kysymyksellä

Tutkijat ovat löytäneet yhden yksinkertaisen kysymyksen, jolla narsistin saa paljastamaan itsensä. Kysymys kuuluu: Oletko narsisti?

"Jos ihmiset myöntävät olevansa narsisteja, he todennäköisesti ovat sitä", sanoo tutkimuksessa mukana ollut professori Brad Bushman Ohion osavaltion yliopistosta.

"Narsistit ovat usein ylpeitä narsismistaan. Heiltä voi kysyä sitä suoraan, sillä he eivät näe narsismia negatiivisena ominaisuutena. He kokevat olevansa parempia kuin muut, joten he voivat myös sanoa sen julkisesti", sanoo Bushman,

Jos he ovat lukeneet Sam Vakninin kirjan "Ilkeä ihminen - narsistin kuva" http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html ja tunnistaneet itsensä siitä, niin he eivät taatusti helposti myönnä olevansa narsisteja. Ei narsisti myönnä olevansa narsisti ja että te muut olette vain hänen alempiarvoinen hovinsa. Kysykää vaikka joltain joka päivittelee Twitteriä 100 kertaa päivässä.

Empatia ja empatian käyttö omaksi eduksi vaikuttaa samanlaiselta, joten on vaikea havaita sitä pientä sävyeroa narsistin empatiassa. Mutta ero on kuitenkin selkeä. Narsistit yrittävät sekoittaa käsitteitä ja sanovat että kaikki ovat narsisteja. Siksi narsistikeskustelu on hakoteillä, kun he ovat saaneet tehtyä säännöt joilla vapaat ajattelijat on monasti ajettu hermoromahduksen partaalle ja saatu vaikenemaan, sillä ihmiset ovat pelkureita ja kieltävät totuuden.

Marija

Ruksasin numeron 4.

Isäntä ja loinen

QuoteHäiriölle on tyypillistä erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys

No tästä kuvauksesta en tunnista itseäni lainkaan. Suuruuskuvitelmia ei ole, ihailua en kaipaa pätkääkään ja joskus minulla on taipuvaisuutta jopa liialliseen empatiaan. Salaa toivoisin olevani narsistinen persoona, sillä narsistit tuppaavat pärjäämään tässä elämässä. Esimerkiksi isääni on joskus luonnehdittu narsistiksi ja hän on onnistunut haalimaan varsin mukavasti varallisuutta itselleen.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Lalli IsoTalo

Quote from: Petri_Petri on 06.08.2014, 02:57:58
Empatia ja empatian käyttö omaksi eduksi vaikuttaa samanlaiselta, joten on vaikea havaita sitä pientä sävyeroa narsistin empatiassa.

Narsistin empatia on opeteltua ja tehokasta, mutta pinnallista. Hän voi esim. kuunnella sinua intensiivisesti, ja antaa sinulle täydellisen huomionsa. Se tuntuu hyvältä, ja siksi narsistin ansaan on helppo langeta, ja tehdä epäitsekkäästi palveluksia narsistille. Mutta kun narsistin pitäisi tehdä vastapalveluksia, niitä ei tule. Tässä vaiheessa narsisti hylkää empaatikon, ja etsii uusia uhreja.
— Missä N, siellä R

nuivistus

Perustuuko kysely kenties hyysärin sivuilla olleeseen artikkeliin, jonka mukaan narsistin voi tarvittaessa paljastaa yhdellä kysymyksellä, "oletko narsisti"?  Perustuu kuulemma siihen että narsistit vastaavat tähän kyllä, sillä he ovat ylpeitä siitä, että ovat narsisteja :)
Allahu akbar=Arabic for YOLO

Marija

Narsisti on epämiellyttävä henkilö, joka ihan silkkaa tyhmyyttään aikaansaa monenlaista pahaa ympäristössään.

Onkko

Quote from: Marija on 06.08.2014, 12:22:13
Narsisti on epämiellyttävä henkilö, joka ihan silkkaa tyhmyyttään aikaansaa monenlaista pahaa ympäristössään.

Ei ja ei. Jos kerrankin tutuistuisit asiaan mihin kommentoit.

törö

Olen täysi psykopaatti, sillä alan pitää keskivertoihmistä älykkäänä ja viisaana vasta kun se alkaa näkyä jossakin. Tähän mennessä ei ole näkynyt.

Täydellisen empatian puutteen johdosta voin katsella yli varojen elämistä ja muuta perseilyä sivusta. Se ei ole minun ongelmani, ja joka muuta väittää, on vihollinen.

Rubiikinkuutio

Quote from: Lalli IsoTalo on 06.08.2014, 09:11:13

Narsistin empatia on opeteltua ja tehokasta, mutta pinnallista. Hän voi esim. kuunnella sinua intensiivisesti, ja antaa sinulle täydellisen huomionsa. Se tuntuu hyvältä, ja siksi narsistin ansaan on helppo langeta, ja tehdä epäitsekkäästi palveluksia narsistille. Mutta kun narsistin pitäisi tehdä vastapalveluksia, niitä ei tule. Tässä vaiheessa narsisti hylkää empaatikon, ja etsii uusia uhreja.

Nyt sekoitat empatian tunteena ja näytellyn empatian. Normaali ihmisellä käsitteiden rajanveto on toki vaikeaa, mutta puhtaalla narsistilla ei ole. Hän ei tunne empatiaa, mutta voi näytellä sitä.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Lalli IsoTalo

Quote from: Rubiikinkuutio on 06.08.2014, 13:52:57

Narsistin empatia on opeteltua ja tehokasta, mutta pinnallista.

Nyt sekoitat empatian tunteena ja näytellyn empatian ... narsisti ... ei tunne empatiaa, mutta voi näytellä sitä.

Niinhämmä just sanoin.
— Missä N, siellä R

Rubiikinkuutio

"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Muuttohaukka

Quote from: Onkko on 06.08.2014, 13:31:09

Asiaa! Hyvin harvassa ovat kaiken moniosaajat- en nyt tarkoita somaleja.
Enemmän ko.tekstit vaikuttavat yläastelaisen keppoisjutuille kuin osaamiselle.

Marija

Quote from: Onkko on 06.08.2014, 13:31:09

Kyllä sellainen ihmisolento on henkisesti melko alkeellista lajia, apinaakin alempi, jonka koko maailmankuva pyörii vain oman navan ympärillä. Eläinkin ymmärtää enemmän. Hän ei näe, eikä häntä kiinnosta mikään muu kuin kuinka löytää paikkansa maailmassa, "minulle". Mihin hän sitten empatiaa tarvitsisikaan? "Mitä se muka mulle kuuluu? Voi miten kaunis on peilikuvani! Olen kauniimpi kuin Parpi! Taidankin lähteä amerikankoneella hollyvuudiin! Musta tulee heti tähti! Kuka tyhmä antais mulle matkarahat?"

Mehud

No, nyt tuli yksinkertainen testi millä testataan onko ihminen narsisti. Tämän jälkeen ei enää tarvitse arpoa asiaa.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288722519304.html?pos=ok-nln
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Muuttohaukka

Narsismia ei voi mitenkään selittää noin ohuella tiedolla.
Jos kyseessä on persoonallisuushäiriö, niin siinäkin on montaa syvyyttä, astetta, kerrosta. Rajaa ei aina ole mitenkään helppoa vetää niin sanottuun normaaliin käytökseen.
Jokaisessa ihmisessä on narsismia: ihminen tuntee itsensä, osaa kansoittaa yksinäisyyden, omaa hyönteisen vaiston.

Ei tarvitse olla itse Narkissos tai myöhempien aikojen Dorian Grey. Koko sana on kokenut jonkinlaisen renesanssin ja sillä selitetään nyt yhtä paljon ja yhtä paljoa kuin aikanaan lasten MBD-syndroomalla.

markkuk

Alkuperäiseen kysymykseen; jos vaimoa kuuntelee, niin olen. Meillä nimittäin vaimo on aina oikeassa.

Deputy M

Quote from: markkuk on 06.08.2014, 19:39:42
Alkuperäiseen kysymykseen; jos vaimoa kuuntelee, niin olen. Meillä nimittäin vaimo on aina oikeassa.
Se on kuitenkin parempi olla tossun alla, kuin taivasalla.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Tabula Rasa

Quote from: Deputy M on 06.08.2014, 19:42:54
Mikäs suomen keleissä on pielessä? Talveksi pääsee hotelliin jos toteuttaa itseään ja kesän saa ryypätä. Vieläkö jotain lisää?

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

markkuk

Quote from: Deputy M on 06.08.2014, 19:42:54

Jees, näinhän ne väittää. En kuitenkaan ole tuosta aivan satavarma..

Petri_Petri

Narsistin empatia on opeteltua ja tehokasta, mutta pinnallista. Hän voi esim. kuunnella sinua intensiivisesti, ja antaa sinulle täydellisen huomionsa. Se tuntuu hyvältä, ja siksi narsistin ansaan on helppo langeta, ja tehdä epäitsekkäästi palveluksia narsistille.

Tuo intensiivisyys myös voi paljastaa narsistin. Jos pöydässä on puoli tusinaa ihmistä ja kaksi henkilöä alkaa keskustella pöydän ylitse intensiivisesti toisiaan silmiin katsoen minuuttitolkulla, niin ainakin toinen niistä on narsisti. Luultavasti molemmat. Tuo narsistin mahdollisuus keskittyä johonkin täydellä intensiivisyydellä ilmeisesti mahdollistaa narsistin myös olemaan pätevä tekemään joitain asioita, kun hän pystyy unohtamaan kaiken muun maailman. Ilmeisesti narsistimies siten todellakin keskittyy tietyn ajan vain yhteen naiseen täysillä, se selittäisi miksi narsisti saa uhrin tuntemaan olonsa todellakin erinomaiseksi - niin kauan kuin sitä kestää. Sen jälkeen narsisti keskittyy johonkin toiseen ja edellinen uhri siirretään varastoon odottamaan hetkeä jolloin narsisti haluaa ottaa omaksi tavaraksi mieltämänsä uhrin taas käyttöönsä. Ja uhri odottaa kiltisti kun hänet on saatu aivopestyä. Mutta kun sama tavara tyydyttää narsistia yhä vain pienemmän hetken kerrallaan, niin lopputulos on särkyneitä mieliä ja sydämiä.

Tabula Rasa

Intensiivinen keskittyminen asiaan=narsisti :facepalm: Siinäpä sitten saatiin kaikki asioihin syventyvät leimattua narsisteiksi. En enää ihmettele yhtään että on mahdollista kuskata maa täyteen päiväperhoelämää viettävää väkeä.