News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-08-03 HS: Melusta kärsivät eniten vaasalaiset

Started by Salaa nuiva, 03.08.2014, 13:35:17

Previous topic - Next topic

Salaa nuiva

Linkki

Quote"Havaitsimme asian jo muutama vuosi sitten. Tulimme siihen tulokseen, että meluongelmat johtuvat kulttuurien ja eri väestöryhmien kohtaamisista. Vaasassa on väkimäärään nähden paljon opiskelijoita ja paljon maahanmuuttajia", kertoo ylikonstaapeli Mikael Appel Vaasan poliisista.

Tilastojen perusteella Appelin väite vaikuttaa uskottavalta. Vuonna 2012 Vaasan väestöstä opiskelijoita tai koululaisia oli 9,3 ja ulkomaalaistaustaisia 8,6 prosenttia, kun koko maan keskiarvot olivat 7,5 ja 6 prosenttia.

[...]

"Helsingissä yksi ilmiö ovat sitten nämä katusoittajat. Siitä tulee ilmoituksia, kun asunnon tai työpaikan edustalla renkutetaan päivästä toiseen yhtä ja samaa biisiä kovalla volyymilla", kertoo ylikomisario Jaakko Wallenius.

Tarkkaa tietoa katusoittajien takia tehtyjen ilmoitusten määristä ei ole. Walleniuksen mukaan niitä tehdään kuitenkin kesäisin tasaiseen tahtiin.

Hienoa asua monikulttuurisessa vaasassa :)
"A nation that forgets its past has no future."
-Sir Winston Churchill-

Micke90

Eli mamujen aiheuttamat ongelmat johtuvatkin vain kulttuurien kohtaamisesta ja häviävät itsestään, kun mamut ovat sopeutunet valtaväestön tavoille. Eli ei mitään hätää. Ongelma ratkaistu.

PROTOTYPE

viime yö vaasassa,huonosti nukuttuna..
MONI MUUKIN VAAKUNAN AAMUPALALLA,ja huonostinukkunut, manasi noita mölyapinoita ja muka-musa-kulttuuria.
In nomine Domini

EL SID

Vaasassa on myös hiljaisia alueita. Hietalahti kuuluu näihin, kuten myös Vetokannas, jossa asuu mm. Suomen maahanmuuttojohtaja Kristian Stenman, samoin sundom, jonne ei saa tulla suomenkielisiä, eikä neekereitä...

Uudella rakennusalueella riehuu rasismi ja vihapuhe

Yttersundomiin rakennettavalle asuinalueelle johtavaan risteykseen on tuhrittu vihapuhetta.

Vapaasti suomennettuna viesti kuuluu "Älkää tulko tänne kaupunkilaispaskat, suomijävlat ja ********".

– Yritä tässä sitten kasvattaa lapsia suvaitsevaisiksi, Mia Hietikko sanoo.

Kyseessä ei ole ensimmäinen uutta rakennusaluetta kohdannut ilkivallan teko.

Lue lisää tiistain lehdestä.

http://www.pohjalainen.fi/uutiset/ma...puhe-1.1660137

Jostain syystä näillä alueilla ei ole maahanmuuttoa, vaikka luulisi Kristian Stenmanin asuvan mielellään mahdollisimman monikulttuurissa ympäristössä....

EL SID

Quote from: PROTOTYPE on 03.08.2014, 15:35:15
viime yö vaasassa,huonosti nukuttuna..
MONI MUUKIN VAAKUNAN AAMUPALALLA,ja huonostinukkunut, manasi noita mölyapinoita ja muka-musa-kulttuuria.

päivämäärästä päätellen eräs sinuakin valvottaneista "mölyapinoista" oli ihan kanta-suomalainen... ;D

KTM

Olenkin pysytellyt poissa Vaasasta koko kesäloman, kuusi viikkoa, ei kyllä tee pätkääkään mieli olla siellä silloin kuin ei ole pakko. Maanantaina pitäisi sitten palata töihin.

Tosin meidän taloyhtiössä ei asu yhtään neekeriä, eikä ole melua, koska asukkaista 70% on ruotsinkielisiä, minä yksi harvoja suomenkielisiä, mutta mulla ei ole ikinä ollut ongelmia ruotsinkielisten naapureiden kanssa.

Mehud

Quote from: KTM on 08.08.2014, 17:40:35
Olenkin pysytellyt poissa Vaasasta koko kesäloman, kuusi viikkoa, ei kyllä tee pätkääkään mieli olla siellä silloin kuin ei ole pakko. Maanantaina pitäisi sitten palata töihin.

Tosin meidän taloyhtiössä ei asu yhtään neekeriä, eikä ole melua, koska asukkaista 70% on ruotsinkielisiä, minä yksi harvoja suomenkielisiä, mutta mulla ei ole ikinä ollut ongelmia ruotsinkielisten naapureiden kanssa.

Voiko syynä olla se, että olet kaikki ruotsinkieliset valitukset ottanut hyvänpäivän toivotuksina? ;)
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

EL SID

kuten ei minullakaan. Ruohonjuuritasolla ongelmia ei liene kovinkaan monella, mutta kun mennään julkishallinnon organisaatioissa "ylemmäs" ja mukaan astuu RKPläinen junttapolitiikka....

EL SID

Quote from: Mehud on 08.08.2014, 17:42:59

Voiko syynä olla se, että olet kaikki ruotsinkieliset valitukset ottanut hyvänpäivän toivotuksina? ;)

Alakerrassa asui eräs hurri, jonka luona kävin joskus kaljoittelemassa ja pelaamassa kimpassa koneella, kun tarvitsin aikaa "akalta ja kakaroolta". Meillä oli joskus tapana vittuilla toisillemme, minä sanoin tätä hurriksi ja tämä minua finjävleksi tai finntolvanaksi silloin kun en tajunnut tämän närpesin murteen erinomaisuuksia.
Kerran "riitelimme" kuin teimme talkootyötä taloyhtiölle ja olimme mokanneet pahasti. Naapuritalossa asuva sattui kuulemaan mitä puhuimme ja "tuli väliimme" ennenkuin nyrkki heiluisi. Kyllä sekin rauhoittui, kun selitimme yhdessä, että me tässä vain pelleillään...

Blanc73

Quotemeluongelmat johtuvat kulttuurien ja eri väestöryhmien kohtaamisista.

Vaasa, 2000-luvun alku ja seurustelin jonkin aikaa vaasalaisen naisen kanssa. Olympiakadulla bussiaseman vieressä pyöri mustaa miestä kuin afrikkalaisessa kaupungissa. Pohjoisen pojalle oikea (moni)kulttuurielämys. Eivät olleet somaleita, mutta röyhkeä asenne jäi mieleen.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."