News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pelti kiinni ja jatkoille, aamulla selvittämään sänkypuuhia poliisille

Started by Iloveallpeople, 22.07.2014, 02:32:17

Previous topic - Next topic

Topi Junkkari

Quote from: Morsum on 22.07.2014, 22:44:39
Quote from: Topi Junkkari on 22.07.2014, 21:25:36
Quote from: Morsum on 22.07.2014, 14:52:52
Myös naiset voivat raiskata miehen.

Märta Tikkasen ehkä tunnetuin teos Miestä ei voi raiskata (alkukielellä Män kan inte våldtas) julkaistiin jo 1970-luvulla. Suomentaja oli Kyllikki Villa, josta taisin mainita jotakin tällä foorumilla ei-niin-kauan-sitten.

Teoksen nimi on selkeästi harhaanjohtava.

Eikä ole, vaan teoksen sisältöön erinomaisesti sopiva. Lue se kirja. Tai katso samanniminen Jörn Donnerin elokuva vuodelta 1978.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Tabula Rasa

Njooh. Montakos naista on tänä vuonna tuomittu miehen raiskauksesta? Yhtä olematon laki kuin mamujen karkotuksista päättävä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Topi Junkkari

Quote from: Tabula Rasa on 22.07.2014, 23:44:30
Njooh. Montakos naista on tänä vuonna tuomittu miehen raiskauksesta?

Ei tänä vuonna ketään, tietääkseni, mutta onhan noita tapauksia viime vuosina muutamia ollut. Nimimerkki VH:n arkistoista varmaan löytyisi.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

Mursu

Quote from: Morsum on 22.07.2014, 22:44:39
Quote from: Topi Junkkari on 22.07.2014, 21:25:36

Märta Tikkasen ehkä tunnetuin teos Miestä ei voi raiskata (alkukielellä Män kan inte våldtas) julkaistiin jo 1970-luvulla. Suomentaja oli Kyllikki Villa, josta taisin mainita jotakin tällä foorumilla ei-niin-kauan-sitten.

Teoksen nimi on selkeästi harhaanjohtava.

Tuo perustuu sen aikaiseen lakiin. Raiskaussäännökset säädettiin sukupuolineutraaleiksi vasta 1990-luvun puolivälissä.

sivullinen.

Quote from: Nousuhumala on 22.07.2014, 12:48:44
Sopisiko feministeille, että lakiin kirjattaisiin naisella olevan viikko aikaa seksin jälkeen päättää oliko kyseessä raiskaus vai ei?

Huono vitsi, sillä Ruotsissa tuo on jo totta.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Leso

Quote from: Joker on 22.07.2014, 14:28:52
[...]

Tulipa lisäksi mieleeni että tietääkö aiheettomasti rikosilmoituksen tekevä, että raiskauksesta ilmoittava pääsee gynekologiseen tutkimukseen, jossa viimeistään rassataan paikat ja etsitään eritteitä? Se on kuulemma aika vittumaista.

[...]

Pätevä gynekologi arvioi jo silmämääräisesti huulia raottamalla, että onko raiskattu.
Samaan arvioon pystyy kuulemani mukaan myös epäpätevämpi terveydenhoidon ammattilainen.
Kuka ihme sulle on semmoista infoa antanut, että vittumaisesti rassattaisiin?
Ei oo tietääkseni muuten ollenkaan "vittumaista rassausta" raiskauksen jälkiseurannat, ellei ole a) sepitetty raiskaus taikka b) pesty tutkimuskohde.

Ja olen aiemminkin täällä maininnut, että jokainen seksuaalisesti tasa-arvoinen nainen on ainakin kerran eläissään kokenut niin sanotut assanget. Pätee myös avioliitoon.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

nollatoleranssi

Ruotsissa näin oli tapahtunutkin! Tosin olihan siellä lampaitakin raiskattu ja ties mitä muuta...
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Tommi Korhonen

Quote from: Leso on 23.07.2014, 01:37:34
Quote from: Joker on 16.06.1974, 10:20:53
Ja olen aiemminkin täällä maininnut, että jokainen seksuaalisesti tasa-arvoinen nainen on ainakin kerran eläissään kokenut niin sanotut assanget. Pätee myös avioliitoon.
?
Ole hyvä ja tarkenna. Sinut tuntien, et heitä tuollaista kevyesti. Minua tuollaisen sanominen silittää hieman vastakarvaan. En ehkä ymmärrä mitä tarkoitat.

Ja juu, värkkiä ei sit pestä tuollaisessa tilanteessa... Ymmärrän henkisen tuskan (jotenkin), mutta en ymmärrä todisteiden tuhoamista, jos asiaan haluaa reagoida.

Sent from my Jolla using Tapatalk 2

Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Leso

No, asssanget, eli nainen herää siihen, kun pannaan tai siis mies panee.
Olipa naisen nukkumisen syy sitten sammuminen tahi oikeasti nukkuminen, sillä ei ole merkitystä.

Seksuaalisesti tasa-arvoinen viittaa lausumassani niin sanottuun kevytkenkäiseen naiseen, jota pahemminkin saatetaan nimitellä, vaikka kyseessä oleva nainen vain toteuttaa naiseuttaan ja sukupuolista itsemäärämisoikeuttaan ja -vapauttaan avaamalla kukkasensa eri mehiläisille.

Assanget parisuhteessa tai siihen verrattavissa suhteissa katsotaan useimmiten intohimoksi, mikä on omiaan vahvistamaan kyseessä olevaa suhdetta.
Irtoiloitteluissa sen sijaan siihen saatetaan liittää negatiivisia tuntemuksia kuten että "nyt mun seksuaalista itsemäärämisoikeutta on loukattu".

Sen verta mitä olen tyttöjen kanssa asiaa sivunnut, niin kaikilla on assangekokemuksensa.
Nimitän tapahtumaa assangeksi sen tyypin mukaan, joka lymyilee tietääkseni parhaillaankin Lontoossa Ecuadorin suurlähetystössä, koska on syytettynä kyseisestä tempusta Ruotsissa.
Koko temppu on niin  tavanomainen, että tyypin saamat syytteet ovat käsittämättömät, mielestäni.

Ja jottei jäisi epäselväksi taikka väärinymmärretyksi, niin oma kantani assangeihin on, että aikuinen nainen tai mies itse on ensisijaisesti vastuussa omasta seksuaalikäyttäytymisestään.
Turha itkeä, jos assangeja sattuu. Ja kuten mainittu, parisuhteessa sitä ei tule panneeksi pahakseenkaan. Mahdollisesti päinvastoin.

En voi mitenkään ymmärtää sitä, että oma valinta ja toisen kiihkoa ruokkiva tai ruokkinut seksuaalinen käytös vyörytetään toisen niskoille poliisiasiaksi asti.

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Pikkuvaimo

Olen vähän pöyristynyt jos ymmärsin oikein, että useiden henkilöiden mielestä perätön raiskausilmoitus on hyväksyttävää.

Olen myös ilahtunut, että kynnys ilmoittaa raiskauksista yleensä on madaltunut.

Tykkäsin tästä poliisin ilmoituksen tyylistä, eikä se mielestäni lainkaan nosta kynnystä ilmoittaa, jos omalle kohdalle sattuu rikos. Mutta mullahan onkin vähän outo, huono ja kyseenalanen huumorintaju.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Tommi Korhonen

Juu, niistä perättömistä raiskaussyytöksistä pitäisi saada muutama näytösoikeudenkäynti. Jotta kävisi ilmi että se on oikeasti rikos.
Taitaa vain olla kovin vaikea kuvio todistaa tuohon suuntaan, ilman jotain nauhoitustodisteita.

Sent from my Jolla using Tapatalk 2

Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Malla

Quote from: Leso on 23.07.2014, 01:37:34
Pätevä gynekologi arvioi jo silmämääräisesti huulia raottamalla, että onko raiskattu.
Samaan arvioon pystyy kuulemani mukaan myös epäpätevämpi terveydenhoidon ammattilainen.
Kuka ihme sulle on semmoista infoa antanut, että vittumaisesti rassattaisiin?
Ei oo tietääkseni muuten ollenkaan "vittumaista rassausta" raiskauksen jälkiseurannat, ellei ole a) sepitetty raiskaus taikka b) pesty tutkimuskohde.

Rassaus voi olla vittumaista, jos raiskattu on seksuaalisesti ja gynekologisesti kokematon alaikäinen.
Itse olin 13, kun minut yritettiin raiskata. Olin neitsyt, selvinpäin, kuukautisiakaan ei vielä ollut. Olin landella, mökkitiellä, oli alkuilta. Yritttäjä oli kylän hieman heikkolahjaiseksi tiedetty herrasmies. Yritys jäi yritykseksi (herrasmiehen himo lopahti kesken kaiken), mutta sen verran herrasmies ehti kopeloida, että ryntäsin ensimmäiseksi pesemään tutkimuskohteen. Se on ihan luonnollinen reaktio. Sitä paitsi siinä pöpelikössä olisi saanut odotella huulien raottelua pesemättömän kohteen kanssa pitkään, koska lähin gynis (ja poliisi) oli todella kaukana.
Kokemus ei ollut kiva. Päällimmäinen tunne oli hirveä häpeä.
Juuri tästä syystä inhoan perättömiä raiskausilmoituksia. 

Tabula Rasa

Kieltämättä nämä aamullaeiollutkivaa-''raiskaukset'' sylkevät myös oikeiden raiskausuhrien kasvoille. Tuomiot vain samaan sarjaan kuin raiskauksesta. Kyseessä on kuitenkin yksi äärimmäisimmistä väkivaltarikoksista jonka ihmiselle voi tehdä. Ihme että tarvitsee edes tätä sanoa.

Yritetäänkö tässä taas hämärtää seksuaalisen väkivallan rajoja? Keenerin tms rikkaamman kulttuurin raiskaus on vain ymmärrettävää laajempaa kulttuuria kun taas perussuomalaisen harjoittama seksi on aina raiskaus? 
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Mursu

Quote from: Leso on 23.07.2014, 06:25:19

Ja jottei jäisi epäselväksi taikka väärinymmärretyksi, niin oma kantani assangeihin on, että aikuinen nainen tai mies itse on ensisijaisesti vastuussa omasta seksuaalikäyttäytymisestään.
Turha itkeä, jos assangeja sattuu. Ja kuten mainittu, parisuhteessa sitä ei tule panneeksi pahakseenkaan. Mahdollisesti päinvastoin.

En voi mitenkään ymmärtää sitä, että oma valinta ja toisen kiihkoa ruokkiva tai ruokkinut seksuaalinen käytös vyörytetään toisen niskoille poliisiasiaksi asti.

Miten ihmeessä nainen voi olla vastuussa siitä, että joku päättää raiskata hänet hänen nukkuessaan? Minä olen yleisesti tyrmännyt ajatuksen ns. raiskauskulttuurista, mutta viestisi saa ajattelemaan, että ehkä siitä puhuvat ovat todellakin oikeassa. Kuinka vaikea se on tajuta, että toisen raiskaaminen on väärin ja rikos. Olisiko mielestäsi hyväksyttävää myös tyhjentää naisen lompakko tämän nukkuessa? Jos ei niin miksi ei?

Tuo ajatus, että jos nainen ruokkisi miehen seksuaalista kiihkoa hänet saa raiskata on ennen kaikkea miehiä halventava. Jos noin uskoo, ei voi tuomita mitään raiskausta. Aina syy voi vierittää uhrin harteille.

Rubiikinkuutio

Quote from: Leso on 23.07.2014, 06:25:19

Koko temppu on niin  tavanomainen, että tyypin saamat syytteet ovat käsittämättömät, mielestäni.

Ihan tosissasiko käytät teon tavanomaisuutta perusteena sille, että se ei ole väärin? Vaiko perusteena sille, että todisteiden saaminen on vaikeaa, mutta teko on väärin?

Turha itkeä, jos assangeja sattuu.

Eli siis yritätkö sanoa, että ei ole väärin raiskata nukkuvaa naista vaiko että on väärin raiskata nukuva nainen, mutta kannattaa silti olla varovainen missä nukkuu?
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Leso

Voi herraisä sentään.

Minähän nimenomaan koitin sanoa, että on osunut assanget pariin otteeseen kohdalle, enkä ole niistä ilmoitellut poliisille, en pari- enkä irtosuhteessa, koska en ole pitänyt niitä raiskauksina.
On ihan eri asia herätä semmoiseen, kun on ensin vapaaehtoisesti puksutellut koko yön, kuin että semmoiseen herää puoliksi riisuttuna ja täydellisesti yllätettynä.

Kuinka edes kehtaatte kuvitella, että raiskaus olisi mielestäni jotenkin yhdentekevä rikos.
Päinvastoin, mikä teille uutispommina kerrottakoon.

Rubiikinkuutio

Quote from: Leso on 23.07.2014, 13:10:58

enkä ole niistä ilmoitellut poliisille, en pari- enkä irtosuhteessa, koska en ole pitänyt niitä raiskauksina.

Jos se ei ole raiskaus, niin silloihan asia on hyvä, mutta jos se teko ei ole toisen mieleen niin silloihan se on raiskaus. Parisuhteessa asiasta yleensä vallitsee yhteisymmärrys.

Pikkuvaimo

Quote from: Rubiikinkuutio on 23.07.2014, 13:39:09
Quote from: Leso on 23.07.2014, 13:10:58

enkä ole niistä ilmoitellut poliisille, en pari- enkä irtosuhteessa, koska en ole pitänyt niitä raiskauksina.

Jos se ei ole raiskaus, niin silloihan asia on hyvä, mutta jos se teko ei ole toisen mieleen niin silloihan se on raiskaus. Parisuhteessa asiasta yleensä vallitsee yhteisymmärrys.

Sittenhän voi jälkeen päin päättää, oliko raiskaus vai ei!!!1 Jos itse tilanteessa ei ole ihan varma, mutta antaa mennä ja jälkeen päin alkaa tuntua, että kyllä se aika paha nyt oli... Ihmisen mieli ON juuri sellainen, että se luo muistot uusiksi. Pelkästään se, että oli epämiellyttävää tai ei ihan sitä mitä halusi, ei mielestäni tee teosta raiskausta. Kyllä sellaista kommunikaatiohäiriöö on joka parisuhteessa. Myös avioliitossa.

Taidan ymmärtää, mitä Leso tuossa koittaa selvittää. Tai sitten vaan onnistun nostamaan muutaman palstailijan verenpainetta luomalla lisää väärinkäsitystä hienosyisestä asiasta...
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Rubiikinkuutio

Quote from: Pikkuvaimo on 23.07.2014, 14:27:41

Sittenhän voi jälkeen päin päättää, oliko raiskaus vai ei!!!

Ei voi.

Pelkästään se, että oli epämiellyttävää tai ei ihan sitä mitä halusi, ei mielestäni tee teosta raiskausta.

Ei tietenkään. Mutta se jos toinen ei ollut seksiin suostuvainen tekee. Jos meinaa harrastaa seksiä nukkuvan kanssa pitäisi olla tietoinen tahtooko hän sitä vaiko ei.

Topi Junkkari

Lesoa jonkin verran tuntevana olen saanut aika hyvän käsityksen hänen "assange"-terminsä merkityksestä, onpa termi tarttunut minunkin sanavarastooni.

Kyse ei ole raiskauksesta eikä mistään vastentahtoisesta, vaan rakkaudellisesta ja hellästä tavasta herättää kumppani seksuaalisella teolla. Yhteisymmärrys on minunkin mielestäni saavutettu jo siinä vaiheessa, kun kanssakäymistä on harjoitettu ennen nukahtamista - tai vaikkei seksiä olisi juuri sinä iltana tai yönä ollutkaan, vakiintunut parisuhde ja se, että "assangea" on ollut ennenkin, on mielestäni riittävä peruste.

Jos yhdyntä nukkuvan kumppanin kanssa on raiskaus, niin ovatko myös muut seksuaaliset teot sitä? Saako kumppanin herättää hyväilemällä häntä jollakin selvästi seksuaalisella tavalla, esimerkiksi suuseksillä tai erogeenisten alueiden koskettelulla? Minut ainakin saa.

Rubiikinkuutio

Quote from: Topi Junkkari on 23.07.2014, 18:05:17

Jos yhdyntä nukkuvan kumppanin kanssa on raiskaus, niin ovatko myös muut seksuaaliset teot sitä? Saako kumppanin herättää hyväilemällä häntä jollakin selvästi seksuaalisella tavalla, esimerkiksi suuseksillä tai erogeenisten alueiden koskettelulla?

Saa jos siihen on yhteisymmärrys. Jos sen tekee ilman hajuakaan yhteisymmärryksestä, niin ei saa.

Nuivake

Itse herätän lemmittyni aamuisin gimmelöimällä.
Syyllistynkö tässä touhussani raiskailuun?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gimmel
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Joker

Eräs nainen alkoi kerran aivan äkkiarvaamatta gimmelöidä itseään minulla. Yllätyin, järkytyin, hämmästyin ja pöyristyin, koska kokemus oli minulle aivan uusi. En ole varma pidinkö siitä, pitäisi kokeilla useammin niin voisin olla varma.

Syyllistyikö nainen raiskaukseen? Soitanko tukinumeroon vai teenkö suoraan rikosilmoituksen?
Shaving primate Fahad Firas - Pelastakaa sotalapsi Fahad Firas

saint

Juu, on-han se törkeä ihmisoikeusloukkaus, jos nainen ei voi kännipäissään kaikessa viattomuudessa raotella pesemättömän kohteensa huulia ilman, että siinä on heti raiskareita jonossa ja kalu kourassa vuoroaan odottelemassa...
"Annapas kun autan; tässä lisää köyttä"  -Leso

Mursu

Quote from: Topi Junkkari on 23.07.2014, 18:05:17
Kyse ei ole raiskauksesta eikä mistään vastentahtoisesta, vaan rakkaudellisesta ja hellästä tavasta herättää kumppani seksuaalisella teolla. Yhteisymmärrys on minunkin mielestäni saavutettu jo siinä vaiheessa, kun kanssakäymistä on harjoitettu ennen nukahtamista - tai vaikkei seksiä olisi juuri sinä iltana tai yönä ollutkaan, vakiintunut parisuhde ja se, että "assangea" on ollut ennenkin, on mielestäni riittävä peruste.

Jo on paksua. Se, että nainen sanoo kerran kyllä ei tarkoita oikeutta raiskata häntä  koska tahansa lupaa kysymättä. Seksin harjoittaminen nukkuvan kanssa on raiskaus. piste.

"Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Rubiikinkuutio

Quote from: Mursu on 23.07.2014, 20:20:29

Seksin harjoittaminen nukkuvan kanssa on raiskaus. piste.

Eikä ole piste. Jos on tiedossa, että se sopii hänelle, niin ei ole raiskaus. Parisuhteessa tälläinen sopimus voi helposti olla olemassa enemmän tai vähemmän sanallisesti.

ruikonperä

Quote from: Rubiikinkuutio on 23.07.2014, 20:30:26
Eikä ole piste. Jos on tiedossa, että se sopii hänelle, niin ei ole raiskaus. Parisuhteessa tälläinen sopimus voi helposti olla olemassa enemmän tai vähemmän sanallisesti.

Tämä diili on win-win naiselle. Ei tarvitse näytellä orgasmia ja kun tekee mieli erota niin saa lihavat korvaukset raiskauksesta.
Kyyninen toteamus mutta elämä on.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Rubiikinkuutio

Quote from: ruikonperä on 23.07.2014, 20:41:24

Tämä diili on win-win naiselle. Ei tarvitse näytellä orgasmia ja kun tekee mieli erota niin saa lihavat korvaukset raiskauksesta.
Kyyninen toteamus mutta elämä on.

No siis yhtähyvin sen saman väitteen voi heittää ilmoille vaikka olisi vapaaehtoisesti harrastanut seksiä ilman aamuseksiä.

ruikonperä

Quote from: Rubiikinkuutio on 23.07.2014, 20:46:20
No siis yhtähyvin sen saman väitteen voi heittää ilmoille vaikka olisi vapaaehtoisesti harrastanut seksiä ilman aamuseksiä.

Kyllä mutta pitemmän yhteiselon jälkeen siitä herutetaan kaikki mätä pihalle nautiskellen.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

elukka

Quote from: Joker on 23.07.2014, 18:32:24
Eräs nainen alkoi kerran aivan äkkiarvaamatta gimmelöidä itseään minulla. Yllätyin, järkytyin, hämmästyin ja pöyristyin, koska kokemus oli minulle aivan uusi. En ole varma pidinkö siitä, pitäisi kokeilla useammin niin voisin olla varma.

Syyllistyikö nainen raiskaukseen? Soitanko tukinumeroon vai teenkö suoraan rikosilmoituksen?

kertaus on opintojen äiti, siis kertaa usein niin tiedät  :roll:
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg