News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-07-04 Somali-Nuoriso(tm) kivitti homoa Minneapolisissa

Started by M., 04.07.2009, 11:12:20

Previous topic - Next topic

M.

http://advocate.com/news_detail_ektid94769.asp

QuoteApproximately 15 youths physically and verbally taunted a gay man as he was leaving Twin Cities Pride in Minneapolis on Saturday, in an incident captured on video.

The Somali youths asked the man if he was gay, and when he responded yes, the young people yelled "I hate gay people" and reportedly threw rocks at the man, whose name is not known.

Sivulta löytyy myös video tapahtuneesta.

Lemmy

Suomessahan tää ei olis rasismia eikä viharikos saatika kiihotusta kansanryhmää vastaan kun homot ei ole suojakaasussa. Jenkeissä saattaa käydä toisinpäin. Toisaalta paikallinen "nuoriso" on "nuorisoa"...vahvistuksia al-Shabaabaan Minneapoliksesta???
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Nikopol

Herätys Suomen gaykansa. Tätäkö meillekin tilattiin?

Suora lainaus Suomessa koulunsa käyneen musliminuoren äidinmaidosta imetyistä isien asenteista: "Vittu mä vihaan homoja ja juutalaisia. Ne saa tappaa. Naiset on orjia ja palvelijoita."

Oma oppilaani. Yksittäistapaus.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

rankka

Quote from: Nikopol on 04.07.2009, 11:32:31

Suora lainaus Suomessa koulunsa käyneen musliminuoren äidinmaidosta imetyistä isien asenteista: "Vittu mä vihaan homoja ja juutalaisia. Ne saa tappaa. Naiset on orjia ja palvelijoita."

Oho ..
Nyt mun on pakko epäillä että olet kuullut väärin ;) Eihän he semmoisia sano ...

Nikopol

Utelias kun olen, kysyin mistä tuollaista olet oppinut. Lähteinä ilmeisesti kaikki tyypin elämässä vaikuttavat miehet sekä uskonnollinen auktoriteetti.

Toki halusin uskoa että kyseessä oli uho ja läppä. Mutta puheet pysyivät samoina vuodesta toiseen.

Kotona oli pohdittu 9/11-tapaustakin. Johtopäätökset: tekijöinä juutalaiset ja USA, ja teko oli juutalaisille ja USAlle ihan oikein, koska ne ovat murhaajia, ja niitä saa tappaa.

Tässä ei ole pilkkuakaan liioittelua eikä nuivalisää.

Kotoutuksellako islamin opetukset poistetaan mamujen päistä?

Homona olisin huolissani. Ainakaan PerSu-Oinonen ei ole vielä kivittänyt ketään, vaikka ääliö onkin. Joku muu saattaa.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa

Hippo

Kyllä Suomessakin suvaitsevaisuus lisääntyy kunhan vain saadaan lisää somaleja maahan.

Miniluv

Tulen vetämään jatkossa Uutisalueella piirun tiukempaa linjaa varsinkin ketjujen alkupään kanssa. One-linerit omalla vastuulla.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kallioinen Käsi

Olen jo vuosia kertonut amerikkalaisille kavereilleni Helsingin somaleista, ja he ovat vain nauraneet ja pitäneet juttujani liitoitteluna. Katsotaan nauravatko enää kun sama rikastumisen aste on rantautunut myös Yhdysvaltoihin..

Veli Karimies

Quote from: Miniluv on 04.07.2009, 19:16:50
Tulen vetämään jatkossa Uutisalueella piirun tiukempaa linjaa varsinkin ketjujen alkupään kanssa. One-linerit omalla vastuulla.

Saanko erityiskohtelua koska olen tunnettu one-linereistäni? :D

tusujusuu

Oman kuulemani mukaan voisin sanoa, ettei ole tämä sinun nuori ainoa laatuaan. Islam myös kuulemma parantaa, koska islamilaissa maissa ei tämän tapauksen mukaan ole lainkaan homoseksuaaleja.
No tolerance for intolerance, no apology for being free.

"En yhdy siihen mitä sanotte, mutta taistelen viimeiseen asti sen puolesta, että voitte sen sanoa."

maisteri

Ihan noin vaan tiedoksi, minä olen HOMO samoin kuin Jukka Hankamäki.
Ei me kaikki olla ääliö viherstalinisteja.

Edistän nuivuutta omissa piireissäni pikkuhiljaa ja vaivihkaa, sillä piireissä (nais-) pyörii aika paljon suvaitsevaisia yliymmärtäjiä.

Lemmy

Quotesillä piireissä (nais-) pyörii aika paljon suvaitsevaisia yliymmärtäjiä.
Mä just tota ihmettelen, et miks noin on, kun ne ei hyödy yhtään noista viiksekkäistä sotalapsista? Lähinnä joku rekk... skrodempi voi livauttaa jos sen perseelle käydään.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

MW

Quote from: maisteri on 05.07.2009, 16:41:09

Edistän nuivuutta omissa piireissäni pikkuhiljaa ja vaivihkaa, sillä piireissä (nais-) pyörii aika paljon suvaitsevaisia yliymmärtäjiä.

IIK, homo, läps läps läps *huitoo ylös- ja eteenojennetuin kämmenin*. ;D

urogallus

Quote from: Lemmy on 05.07.2009, 16:49:21
Quotesillä piireissä (nais-) pyörii aika paljon suvaitsevaisia yliymmärtäjiä.
Mä just tota ihmettelen, et miks noin on, kun ne ei hyödy yhtään noista viiksekkäistä sotalapsista?  

Varmaankin vähemmistöön kuuluvat kuvittelevat automaattisesti, että kaikkien vähemmistöjen kuuluu vetää yhtä köyttä, tai että vähemmistöön kuuluvan ei ole soveliasta arvostella toisia vähemmistöjä. Vrt. RKP:n ulkomaalaispolitiikka.

Olisi mielenkiintoista kuulla enemmän Maisterin näkemyksiä homoseksuaalien suhtautumisesta islamilaiseen maahanmuuttoon.

maisteri

Osa homovähemmistöstä ymmärtää islamisaatioon liittyvät vaarat selkeästi, mutta mielestäni ja mikäli käsitykseni on oikea, suurin osa uskoo viralliseen
propagandaan ja siten he ovat liian sinisilmäisiä.

Esim monet naiset tietävät, että afrikkalaisessa kulttuurissa vapaan naisen raiskaaminen on sallittua mutta varatun naisen raiskaaminen on hieman epäkohteliasta. Ja esim homonaisten joukkoraiskaukset Etelä-Afrikassa ovat herättäneet kauhistusta naisten keskuudessa.

Kovin ovat aivan liian sinisilmäistä porukkaa noin kauttaaltaan, ja itse en usein puhu politiikasta niissä piireissä. Mutta pienin askelin ja hyvin harkituin sanoin vien viestiä eteenpäin noissa piireissä, sillä uskon sen tuovan parhaan tuloksen pitkällä aikavälillä.

Periaatteessa minua kiinnostaisi tulla kaapista ulos ja mennä politiikkaan selkein maahanmuuton ja islamisaation vastaisin aattein (eipä taida mikään puolue hyväksyä listoilleen, minähän olen entinen kokoomuslainen).
Ehkä teenkin niin, kovasti on ollut harkinnassa.

M.

Quote from: maisteri on 05.07.2009, 18:11:49
Periaatteessa minua kiinnostaisi tulla kaapista ulos ja mennä politiikkaan selkein maahanmuuton ja islamisaation vastaisin aattein (eipä taida mikään puolue hyväksyä listoilleen, minähän olen entinen kokoomuslainen).

Tee ihmeessä niin, onhan tuossa tuo uusi puoluekin muhimassa. Tästä tulikin mieleen, että onkohan Ketale pyytänyt Hankamäkeä mukaan?

Timo Hellman

Mitenköhän Homman homoja nuivivat jäsenet suhtautuvat tähän?
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

MW

Quote from: Timo Hellman on 05.07.2009, 18:51:45

Enpä ole ymmärtänyt homoja hommassa juuri nuivittavan... homojen hommaa? ;D

Homoudella uhriutumisesta, ulinasta ja hötöntötöstä voi muutaman pitkän katseen saada.

Ammadeus

[/quote]

Top vai btm?...ähs vitsivitsi.. ;D

hammerzeit

Jaa-a. Tuskinpa meillä niitä kovin monta on.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

LW

Quote from: hammerzeit on 05.07.2009, 22:20:25
Jaa-a. Tuskinpa meillä niitä kovin monta on.

Onhan täällä varsin paljon niitä, joita vituttaa Pride-paraatit sun muu "homojen hyppiminen silmille", eli osapuilteen kaikki muu kuin normaalin elämän eläminen, ja homoudesta mainitsemisen jos siitä kysytään. Homofobiaa ehkä, mutta varsin harmitonta sellaista. Ilmeisesti vitutus ei ole nimittäin johtanut yhtään mihinkään muuhun kuin satunnaisiin kitkeriin foorumikirjoituksiin, jotka eivät takuulla haittaa yhtään homoa, jolla on yhtä paksu nahka kuin jokaisella terveellä aikuisella. Ammattilaisloukkaantujien ulina ei taas voisi kiinnostaa vähempää.

Jos täällä on kuitenkin sellaisia saatanan tonttuja, jotka olisivat valmiita vetämään homoja turpaan, syrjimään heitä työpaikanhaussa tai muuten vain kohtelemaan törkeästi, niin suosittelen heitä lukemaan noita juttuja mamujen perseilystä ajatuksen kanssa. Haluatteko ihan oikeasti kuulua samaan sakkiin?

Maisteria kiitän arvokkaasta työstä, ja kannustan jatkamaan. Homot nimittäin ovat yksi Virallisista Uhrivähemmistöistä (tm), jotka voivat puhua aroista aiheista ilman, että kortit heiluvat. Suomalaisia homoja tarvitaan jopa enemmän kuin suomalaisia heteroita länsimaisia arvoja ja hyvinvointia puolustamaan.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Äänestäjä

Tämä olisi loistava asia. Yhteys kaveriin nimeltä JM-K.

Mielestäni uusi puolue tarvitsee naisia, maahanmuuttajia, homoja  ;D, peräkamarin poikia, akateemikkoja, työläisiä, työttömiä, kokoomuslaisia, vihreitä, persuja, ruotsinkielisiä, maalaisia, kaupunkilaisia, eläkeläisiä, rekkakuskeja (Kinnunen huom!  ;D), jne...

Mitä heterogeenisempi (heh heh) on ehdokaslista, sen paremmin menee perille viesti, että tässä ihan oikeasti ollaan edistämässä asioita joiden takana seisoo koko Suomen kansa.

PS. Allekirjoitan myös LW:n hyvän pointin: "Homot nimittäin ovat yksi Virallisista Uhrivähemmistöistä (tm), jotka voivat puhua aroista aiheista ilman, että kortit heiluvat."
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

Äänestäjä

Quote from: M. on 05.07.2009, 18:18:54

Tee ihmeessä niin, onhan tuossa tuo uusi puoluekin muhimassa. Tästä tulikin mieleen, että onkohan Ketale pyytänyt Hankamäkeä mukaan?

Jossain aiemmissa keskusteluissa puolueen perustamisesta tästä taisi olla puhe, ja jos oikein ymmärsin, ainakin yhteyttä on otettu puolin tai toisin. Eiköhän tuon yhteydenoton lopputulos selviä, kun puolueen asioita aletaan tiedottamaan.

Itse en asiasta mitään tiedä, joten tästä kommentista ei kannata tehdä mitään tulkintoja siitä, miten asia on.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

MW

Quote from: LW on 05.07.2009, 22:32:30
Quote from: MW on 05.07.2009, 19:37:26

saada.
Onhan täällä varsin paljon niitä, joita vituttaa Pride-paraatit sun muu "homojen hyppiminen silmille", eli osapuilteen kaikki muu kuin normaalin elämän eläminen,

Homoudella uhriutumisesta, ulinasta ja hötöntötöstä voi muutaman pitkän katseen saada.

LW

Quote from: MW on 05.07.2009, 22:57:28Homoudella uhriutumisesta, ulinasta ja hötöntötöstä voi muutaman pitkän katseen saada.

Joo. Itse en tosin laske Pride-paraateja välttämättä tuohon mukaan. Siinä on kyllä pointtia, että varsin moni noista muriseva murisee nimenomaan siksi, että näkee ne osaksi tuota. Ja siinä ei taas ole mitään homofobista.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Ammadeus

Quote from: MW on 05.07.2009, 22:57:28

saada.
Onhan täällä varsin paljon niitä, joita vituttaa Pride-paraatit sun muu "homojen hyppiminen silmille", eli osapuilteen kaikki muu kuin normaalin elämän eläminen,

Homma forum,ennakkoluulottomin ja vapaamielisin foorumi!
Nuivuus yhdistää kansalaiset homoista hottentotteihin!
Phähäähäääää ;D

JR

Edustan sitä homovihaista siipeä, mutta ei minusta kenenkään yksityisasiat kellekään mitään kuulu. Homoudella elämöiminen sensijaan ottaa lujaa päähän. En halua hakata homoa, mutta en halua ketään miestä metriä lähemmäksi ja pidän sitä ihan luonnollisena reviirireaktiona. Kaappihomot ovat ok.

hammerzeit

Onhan täällä varsin paljon niitä, joita vituttaa Pride-paraatit sun muu "homojen hyppiminen silmille"

En minäkään ole tuon tyylisten tapausten suuri ystävä, mutta en siksi, että siellä kekkuloi homoja. Minua häiritsee (häiritsisi?) yhtä paljon lauma heteroita, jotka kekkuloivat typerissä asuissa huutamassa ja mölyämässä keskustassa (esim. kylpemässä ja huutamassa suihkulähteissä Suomen jääkiekkomaajoukkueen paidoissa), varsinkin kun tavoitteena on muka suvaitsevaisuuden kasvatus.

En usko, että ihmisiä ärsyttämällä ja tekemällä itsestään julkinen spektaakkeli saadaan kovin paljon hyväksyntää, mutta huomiota tietenkin. Eiköhän se hyväksyntä löydy parhaiten siten, kun huomataan, että homo / mamu / mikälie on ihan tavallinen ihminen, joka haluaa suunnilleen samoja asioita kuin me muutkin.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

Turjalainen

Pitäsköhän painattaa ihmisille henkilökohtaisilla ominaispiirteillä, tms. pikkuasioilla elämöintipaitoja:

"LAKTOOSI-INTOLERANTIKKO JA YLPEÄ SIITÄ!"

"LAKTO-INTO PRIDE!"

"Kaikki maailman runkkarit, yhtykää!"

"HETEROFOBIA ON SAIRAUS!"

"ALL HOMOSEXUALS ARE GAY!"

jne.
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"

Sami Aario

"Koivuallergikko ja ylpeä siitä!"

"Adolf Hitler oli NATSI!"

Ammadeus

Suolikaasun muodostaja ja hyvin ylpeä siitä!
Ollaankin muutaman kohtalotoverin kanssa päätetty perustaa ry edistämään yhteistä asiaamme ja tasavertaisuutta ns hajuttomiin nähden.
Ensi kesänä olisi tarkoitus pitää Pieru pride tapahtuma jonka ohjelma on vielä suunnittelun alla.
Todennäköisesti ainakin jaetaan kaasunaamareita ja t-paitoja tekstillä
pieru haisee hyvältä.
Eräs Tamperelainen kaupunginvaltuutettu on lupautunut pitämään paitaamme
sekä pukemaan myös miehensä ja lapsensa paitoihin.

Kami

Onhan täällä varsin paljon niitä, joita vituttaa Pride-paraatit sun muu "homojen hyppiminen silmille", eli osapuilteen kaikki muu kuin normaalin elämän eläminen, ja homoudesta mainitsemisen jos siitä kysytään.

Kunnon homofoobikko ei laita edes vaatteitaan kaappiin.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Turjalainen

ALL HOMOSEXUALS ARE GAY! -yhteisö perustettu nörttigalleriaan ;P
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"

Hra. Gleb

Quote from: Kallioinen Käsi on 05.07.2009, 00:41:05
Olen jo vuosia kertonut amerikkalaisille kavereilleni Helsingin somaleista, ja he ovat vain nauraneet ja pitäneet juttujani liitoitteluna. Katsotaan nauravatko enää kun sama rikastumisen aste on rantautunut myös Yhdysvaltoihin..

Amerikkalaiset kaverisi eivät ilmeisesti tunne kovinkaan hyvin edes omaa maataan:

http://podblanc.com/node/12098 (Sivusto on muutoin nassepoikien propagandaa, mutta video itsessään on aito).

Tälläinen on jenkkilässä arkipäivää tietyillä alueilla, mutta kun uhrit eivät ole valkoihoisia, ei siitä juurikaan uutisoida.

Nikopol

Kunpa Glebin postaama video ei vain lisäisi rasismia missään koskaan kenelläkään.

Ihan varmasti valkoisetkin... niin mitä? Miten tuota kuvailisi? Ovat toisinaan vähän poikamaisesti apinoita?

Tuusula

Throwing rocks to the the barrel sanoi nuoriso,
kun ruotsalaisen homovanhainkodin näki.

Saati hollantilaisen.
Sielläkin on aktiivista nuorisoa.
This is my Homma.
There are many like it,
but this one is mine.

mikanter

Ei niin paljon pahaa ettei aina jotain hyvääkin. Siis somaleissa. Pojilla on selvästi tervettä oikeudentuntoa, vaikka itse teko olikin ehkä vähän ylimitoitettu; henkilökohtaisesti en heittelisi kivillä edes hinttareiden pride-marssia (vaikka mieli kyllä tekisi...). 8)
"La Constitution de 1795, tout comme ses aînées, est faite pour l'homme. Or, il n'y a point d'homme dans le monde. J'ai vu, dans ma vie, des Francois, des Italiens, des Russes, etc. [--] mais quant à l'homme, je déclare ne l'avoir rencontré de ma vie." - Joseph de Maistre -