News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Ylen Venäjä-ilta - seurantaketju

Started by kriittinen_ajattelija, 15.04.2014, 16:42:59

Previous topic - Next topic

dothefake

Sami on taiteilija, pitää ymmärtää.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

MW

Quote from: Kuningasweecee on 15.04.2014, 21:43:50
Quote from: PlasticPaddington on 15.04.2014, 21:35:29
BB-Antti istuu tuppisuuna kun ei varmaan edes ymmärrä yhtään mistä puhutaan :D

En viitsi katsoa, mutta tästä ketjusta ja vieraslistasta aiemmin sai hyvän käsityksen mitä on luvassa. Olisi kait sinne voinut ottaa pelkkiä BB-tähtiä, antaa niille viinaa pari tuntia ja pistää sitten suoraan lähetykseen puhumaan Venäjästä. Yhtä laadukasta settiä, luulisin.

Vodkaa ja suolakurkkuja! Erittäin hyvin todettu siellä perällä!

Detainee

Adolf Stege

Kaikista hörhöimpiä on nuo ryssämieliset. Vapaalla jalalla vielä. Uskomatonta settiä desantilta Kanervasta ja kyllä kaikesta muustakin. Antakaa sille venäjän kansalaisuus ja porttikielto suomeen, välittömästi!

Morsum

Vieläkin haluan kuitenkin tuoda juontajan alun ärähtämistä tuoda esiin. Teki nimittäin aika syvän vaikutuksen minuun ainakin. En ole vastaavaan törmännyt ikinä keskusteluohjelmissa. En ulkomaisten, enkä suomalaisten. Nyt on kuitenkin katsottu kaikki homoillat, huumeillat ja ulkomailtakin homojuttuja sun muuta.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

FlyinHighAgain

Ykksketju on kaivettu nyt Putinia ja Putinin fasismia puolustamaan, mustiin pukeutunut isovenäläinen, desantti, BB-pervo joka Putin-pikkareita käyttää ja minulle uusi lehti suomalaisiin jotka oman maansa pettävät, Jon Hellevig plus hippiääliö. Ei hemmetti, tästä saa loppuillan naurut sangen halvalla

dothefake

Quote from: Nousuhumala on 15.04.2014, 21:43:42
Quote from: Nuivake on 15.04.2014, 21:39:40
BB-antti vetäisi esille islamin ja päiden katkomisen! Melko nuiva!  :o
No höh, olin juuri keittiössä!
Katkaisitko kurkun?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

PlasticPaddington

Joku noista "putinisteista" taisi paljastaa juuri todellisen karvansa huutamalla jotain Suomen liittymisestä Venäjään, kun Gleb Simanov toi esille sen, etteivät suomalaiset saa ostaa Venäjän puolelta tontteja.

JJohannes

Mitähän helvettiä tämä on. Johan Batman on paikalla mutta ei Arto Luukkasta tai Timo Vihavaista, jotka ovat ehdottomasti ensi luokan Venäjän-tuntijoita Suomessa.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Morsum

Batman on esiintynyt putinisteista edukseen kaikkein parhaiten.

Acres

V.... kun näkee typeriä ihmisiä. Sen siitä saa kun erehtyy kerran viikkoon avaamaan television.
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

- B.H keskustelija ja lähimmäinen

CaptainNuiva

Quote from: FlyinHighAgain on 15.04.2014, 21:47:49
Ykksketju on kaivettu nyt Putinia ja Putinin fasismia puolustamaan, mustiin pukeutunut isovenäläinen, desantti, BB-pervo joka Putin-pikkareita käyttää ja minulle uusi lehti suomalaisiin jotka oman maansa pettävät, Jon Hellevig plus hippiääliö. Ei hemmetti, tästä saa loppuillan naurut sangen halvalla

Juuripa näin, näiden kommentit voittavat mennen tullen kaiken mahdollisen stand-up komiikan, ilveilyn osalta olisivat jopa Steve Martin ja Jim Carrey helisemässä.
Veikaisin Jope Ruonansuun katsovan ohjelmaa silmä kovana ja muistiinpanoja tehden.

Mutta asian tynkää sen verta että tyylikkäästi toimittaja pisti bätmänin koville kirjoittamastaan, selkeästä vihjauksesta että Suomi pitäisi jonkun oman ja ihmeellisen tulkintansa mukaan liittää Venäjään.
Bätmän yritti ottaa pakkia minkä taisi mutta puhdittomaksi jäi siltä osin....Mahtaa hemmoa ketuttaa kun joutui kieltämään isäntänsä, hahmoteltuaan omaan etuaan tähän keissiin  :o
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

slobovorsk

Quote from: Morsum on 15.04.2014, 21:56:02
Batman on esiintynyt putinisteista edukseen kaikkein parhaiten.

juuri niin. Desantti  Bäckmanhan on tuosta venäläismielisten galleriasta se vähiten pimeä latvastaan.
"Laki on kaikille samantekevää" - Pahkasika Orwellin vuonna 1984
"The only color I care about i$ green." - CNN:n talouskommentaattori rasismista

Traitors will be persecuted, prosecuted, and executed.

slobovorsk

HY:n tutkija pitäisi laittaa lujille tuosta kommentistaan, että Nato olisi pitänyt hajottaa samalla kun Saksa yhdistyi. Naton laajentumisen paheksujilta pitää kysyä, miksi nämä Neuvostoliitosta irronneet sekä entiset itäblokin maat haluavat Natoon? Onko niiden kansalaisilla ehkä huonoja kokemuksia venäläisistä?

E: Lisäsin tuon kyssärin huonoista kokemuksista

slobovorsk

Quote from: MW on 15.04.2014, 21:25:42
1980-luvulla "fasisti" kuului taistolaisten pämppäsiiven ja neuvostoliiton retoriikkaan.
2014 fasistia ja rasistia pursuilee korvista ulos. Takapakkia mennään kovaa vauhtia.

joo, viimeksi tuollaista settiä kuullut skidinä 1970-luvulla.

ihminen

Dosentti totesi ehdotetun maakauppalain olevan rasistinen, venäläiset ovat siis omalla lainsäädännöllään taysiä rasisteja.

Puhumattakaan ahvenanmaalaisista...

Hupaisaa viihdettä, jos tykkää verenpaineen heilahteluista.

Morsum

Tuolla esitellään ihan uskomattomia syytöksiä. Ihan oksettaa katsella tuota. Vähiten kouluteteuimmat henkilöt ja tuo kokkare vaikuttavat fiksuimmalta. Kokkareelta löytyy kyllä keskustelukokemusta.

Nuivake

Quote from: slobovorsk on 15.04.2014, 22:21:47
Quote from: MW on 15.04.2014, 21:25:42
1980-luvulla "fasisti" kuului taistolaisten pämppäsiiven ja neuvostoliiton retoriikkaan.
2014 fasistia ja rasistia pursuilee korvista ulos. Takapakkia mennään kovaa vauhtia.

joo, viimeksi tuollaista settiä kuullut skidinä 1970-luvulla.

Historialla on ihmeellinen taipumus toistaa itseään.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

MW

Hetken Kanerva vaikutti fiksulta, ja sitten se kaivoi Siilinjärven lapsineron perstaskustaan...  :facepalm:

Morsum

Minä haluaisin hommalaisten mielipiteen siitä juontajan alun ärähdyksestä. Se on jäänyt mulle parhaiten mieleen. Se on 5/5

MW

Quote from: Morsum on 15.04.2014, 22:29:32
Minä haluaisin hommalaisten mielipiteen siitä juontajan alun ärähdyksestä. Se on jäänyt mulle parhaiten mieleen. Se on 5/5

Missasin.

ikuturso

Quote from: MW on 15.04.2014, 22:27:30
Hetken Kanerva vaikutti fiksulta, ja sitten se kaivoi Siilinjärven lapsineron perstaskustaan...  :facepalm:

Kanerva veti oikein poliittisen joutsenlaulun Jyrki Kataisesta. Kuinka Jyrki on ainoa, joka on taitavasti ottanut kantaa siihen, että pakotteet eivät kaadu Suomen niskaan. Kuinka Katainen on nero ja kuinka Kataisen ansiota on...

Vielä seuraavan puheenvuoron päälle Kanerva sanoi Katainen, Katainen, Katainen. Minä kun luulin, että illan teema on Venäjä, Venäjä, Venäjä.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

kriittinen_ajattelija

Katainen se vaan kaikkien huulilla.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Morsum

Quote from: MW on 15.04.2014, 22:30:07

Missasin.

Katso ehdottomasti areenalta jälkikäteen. Tapahtui ekan osion alkuvaiheessa. En ole juontajalta IKINÄ nähnyt vastaavaa ja yhtä kovaa tekstiä keskusteluohjelmassa.

qwerty

Taluttakaa se ennakossa luvattu sotaveteraani studioon jo, perkele!
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Tykkimies Pönni

Quote from: ihminen on 15.04.2014, 22:24:58
Dosentti totesi ehdotetun maakauppalain olevan rasistinen, venäläiset ovat siis omalla lainsäädännöllään taysiä rasisteja.

Puhumattakaan ahvenanmaalaisista...

Hupaisaa viihdettä, jos tykkää verenpaineen heilahteluista.

En seuraa juuri mitään suomalaisia uutissivuja. Olisin kiitollinen jos joku kertoisi minulle minkälainen tuo ehdotettu maakauppalaki on ja mikä on sen mahdollinen aikataulu.

Morsum

Masa76

Quote from: Morsum on 15.04.2014, 22:34:22
Quote from: MW on 15.04.2014, 22:30:07

Missasin.

Katso ehdottomasti areenalta jälkikäteen. Tapahtui ekan osion alkuvaiheessa. En ole juontajalta IKINÄ nähnyt vastaavaa ja yhtä kovaa tekstiä keskusteluohjelmassa.
Jep. Juontaja oli tosissaan polttamassa päreensä Neuvostotoverihin.
"Kane seemed fine... " - Ellen Ripley