News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yle: Äidit nyysivät tavaraa synnytyssairaalasta

Started by törö, 26.03.2014, 07:14:18

Previous topic - Next topic

Sibis

Kaukosäätimet?

Mulla samaa merkkiä 37" ja 42" ja molemmilla omat säätimet.

Ne eivät toimi samalla säätimellä.

Elikkäs säätimien pölliminen on kleptomaniaa.
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

JoKaGO

Quote from: Malla on 26.03.2014, 09:47:20
Quote from: ämpee on 26.03.2014, 09:30:05
Quote from: Faidros. on 26.03.2014, 08:56:01
Valitettavasti ei ole tuontikulttuuria.

Valitettavasti et voi varmuudella tuota sanoa.

Ripittäydyn, kantiksena, nyysineeni: mömmöpäissä sairaalan sukat jäivät jalkaan. Selvittyäni hieman ymmärsin erheeni, mutta en palauttanut, koska sukissa oli niin mojovat reiät, että sukat olisivat menneet kaatikselle. Enkä tarkoita napakoita "leikkaussukkia", joiden pohjissa on reiät ihan suunnitellusti vaan niitä löllöjä.
Väärin tehty  :-[ mutta luultavasti palauttaminen monine byrokraattisine vaiheineen olisi tullut tyyrimmäksi kuin sukkien hävittäminen.

HEH, mun äitimuorini pääsi pois sairaalasta, ja hänellä jäi myös sairaalan sukat jalkoihin. Ne olivat ehjät, joten kävin saman tien palauttamassa ne sairaalan osastolle. Hoitajat katsoivat minua niinkuin vähän yksinkertaista katsotaan  ;D
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Ari-Lee

Quote from: Pate on 26.03.2014, 14:51:16
Kaukosäätimet?

Mulla samaa merkkiä 37" ja 42" ja molemmilla omat säätimet.

Ne eivät toimi samalla säätimellä.

Elikkäs säätimien pölliminen on kleptomaniaa.

Tai alkukantaista tuontitietämättömyyttä/tyhmyyttä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Parsifal

Quote from: Melbac on 26.03.2014, 12:45:20
Kuinkas monelle tarttui intistä matkamuistoja mukaan? :)

Vain sotkusta omilla rahoilla ostettuja.

Mitä nyt pari hassunnäköistä kranaatinsirpaletta löytyi maastosta, mutta...
Jos fiksut antavat aina periksi, ainoastaan idiootit saavat tahtonsa läpi.

"With the first link the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably."

Faidros.

Quote from: ämpee on 26.03.2014, 12:06:24
Quote from: Faidros. on 26.03.2014, 10:03:55
Quote from: ämpee on 26.03.2014, 09:30:05
Quote from: Faidros. on 26.03.2014, 08:56:01
Valitettavasti ei ole tuontikulttuuria.

Valitettavasti et voi varmuudella tuota sanoa.
Varmuus on ainoastaan siittä, että totuttuja tapoja on synnytyssairaalassa jouduttu lopettamaan asiakaskunnan tapojen muututtua.

Onko yhteiskuntamme kristillinen moraali rappiossa, vai onko yhteiskunnastamme havaittavissa jotain muita muutoksia ?

Jonkinlaisella varmuudella kuitenkin, koska jo 30 vuotta sitten kiersin sairaaloissa ja jo silloin materiaalihukka oli suurta yleisellä puolella.

Jeeep, ja missä uutiset asiaa koskien 30 vuotta sitten ??

QuoteKristillinen moraali! :facepalm: Kun kerran tähänkin keskusteluun vedät uskonnon mukaan, tutkimuksen mukaan uskonnottomat tekevät vähemmän rikoksia kuin uskovat. Etsi itse linkki.

Kiitos ystävällisyydestä, olen itse vapaa-ajattelija, ja en siltikään keksi mistä muualta yhteiskuntamme vähäinenkin moraali olisi voinut kummuta kuin kristillisistä perinteistä.
Teki tiukkaa vastata kohteliaasti, myönnän.

Pitäisikö minun nyt alkaa etsimään 30vuotta vanhoja uutisia yleisten sairaaloiden sisäisestä hävikistä sinulle?

Sinulla on vaparina mahdollisuus olla mitä mieltä tahansa(ja vaik'et olisikaan).
Minä en puolestani ole vapari, mutta mielestäni on loukkaus Suomen kansaa kohtaan sellainen ajatus, että moraali olisi tänne kuljetettu vain erään juutalaisuuden lahkon mukana, pthui! >:(
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-