News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

IL: Sampo Terho sai Stubbista yllättävän puolustajan

Started by Mehud, 12.04.2014, 02:24:22

Previous topic - Next topic

Mehud

Alex jostain syystä lähti vetämään Terhon vankkureita Rehniä vastaan. Hyvä niin. Tuo Rehn on kyllä varsinainen muumi.

"- Haluaisin vähän puolustaa Sampo Terhoa, sanoi Eurooppa-ministeri Alexander Stubb.

- Älkää vetäkö Terhon ja Faragen väliin yhtäläisyyksiä, vetäkää ne Terhon ja Timo Soinin väliin. Tosiasia on, että eduskuntakeskustelussa Soini totesi, että Suomi on Ukrainassa osapuolena kriisissä, johon EU sen veti mukaan. Ja tämäntyyppistä ajattelua minä en missään muodossa allekirjoita."
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Mehud

Quote from: Uuno Nuivanen on 12.04.2014, 02:29:54
Minen jummarra.  :-[

Hyvä. Jos tuosta Stubbin lauseesta olisit saanut kiinni, niin olisin hyvin huolestunut sinusta. Stubb yritti saavuttaa sanoillaan jotain, mutta lusikka ei aivan ylettänyt puuroon asti. Kauhaisi ilmaa. Ressukka.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

JJohannes

Ymmärsinkö oikein? Stubbin mukaan Soini on sitä mieltä, että EU on (ilmeisesti epätoivottavasti) ajanut Suomen Ukrainan kriisin osapuoleksi ja Stubb vastustaa tätä näkemystä. Samassa yhteydessä Stubb toteaa, että Soinin ja Terhon (mutta ei Terhon ja Faragen, mitä hän sitten onkaan Ukrainan kriisistä sanonut) välille voi vetää yhtäläisyysmerkin. Ergo, Terho kannattaa samaa asiaa kuin Soini ja Stubb vastustaa molempia?
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Tosiasiallinen Nuiva

Non poteris veritatem