News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommalaisten puoluekannat maaliskuussa 2014

Started by Micke90, 25.03.2014, 19:52:59

Previous topic - Next topic

Mitä puoluetta äänestäisit, jos vaalit olisivat nyt?

Kokoomus
4 (2.2%)
Sosialidemokraatit
2 (1.1%)
Perussuomalaiset
131 (71.2%)
Keskusta
0 (0%)
Vasemmistoliitto
5 (2.7%)
Vihreät
3 (1.6%)
Suomen ruotsalainen kansanpuolue
1 (0.5%)
Kristillisdemokraatit
0 (0%)
Muutos 2011
24 (13%)
Itsenäisyyspuolue
2 (1.1%)
Kommunistinen Työväenpuolue
2 (1.1%)
Köyhien asialla
1 (0.5%)
Piraattipuolue
4 (2.2%)
Suomen Kommunistinen Puolue
3 (1.6%)
Suomen työväenpuolue
0 (0%)
Sinivalkoinen Rintama
2 (1.1%)

Total Members Voted: 184

Voting closed: 31.03.2014, 20:52:59

PlasticPaddington

Quote from: FatFrank on 28.03.2014, 20:06:17
Kerro vaan. En usko että ovat saaneet mitään aikaan
Mediakohuja.

FatFrank

Quote from: PlasticPaddington on 28.03.2014, 20:10:37
Quote from: FatFrank on 28.03.2014, 20:06:17
Kerro vaan. En usko että ovat saaneet mitään aikaan
Mediakohuja.
hazzua. Kaikkeen toimintaan ollaan kriittisiä. Omat edustajat eivät saa kritiikkiä vaikka nukkuisivat neljä vuotta salissa
''The only thing necessary for the triumph of evil..
is for good men to do nothing..''

Edmund Burke

Micke90

Micke90

Suomi2050

Minä en oikeasti tiedä, että äänestäisinkö vihreitä vai persuja.  :-\ Koen, että molemmilla puolueilla on hyvät ja huonot puolensa ja siinä sitten yritän tasapainotella.

Tragedian synty

Quote from: suvisnuiva on 29.03.2014, 21:15:23
Minä en oikeasti tiedä, että äänestäisinkö vihreitä vai persuja.  :-\ Koen, että molemmilla puolueilla on hyvät ja huonot puolensa ja siinä sitten yritän tasapainotella.

Suosittelen Perussuomalaisia. Mikään heidän ajamansa asia ei saa aikaan niin peruuttamatonta muutosta kuin demografian vääristäminen on. Ylipäätään peruuttamattomia muutoksia ei tulisi tehdä, silloinkaan kun ne juuri kuluvana ajanhetkenä vaikuttavat hyviltä. Sitä on niin vaikea ennustaa, minkä menneen virheen joskus haluaisi korjata.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

FatFrank

Quote from: Micke90 on 29.03.2014, 20:59:47
Mediakohuja.

Ja lakialoitteita useista tärkeistä kysymyksistä.
Eivät ole saaneet mitään konkreettista aikaan. Päinvastoin, asiat menee joka päivä huonompaan suuntaan

Edmund Burke

PlasticPaddington

Mediakohuja.

Valitettavasti mediassa esillä ovat olleet lähinnä nämä ensinmainitut, miksiköhän?  :roll:
Eiköhän sitten ala viimeistään tapahtua, jos ja kun Perussuomalaiset menevät seuraavien eduskuntavaalien jälkeen hallitukseen. Viime eduskuntavaaleissa äänestin perussuomalaista ja niin varmaankin teen seuraavissakin, eipä tuossa listassa ole kuin maksimissaan kaksi varteenotettavaa vaihtoehtoa.

Jaska Pankkaaja

Mocupuolue ylikansallinen sekoomus ei saanut kuin 4X ääniä verrattuna Sini Valkoiseen Rintamaan joten "voitto on matemaattisen varma"!!! Megajytkyä siis pukkaa vaikken äänestänytkään Olavia tässä gallupissa!!
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

guest11919

Joko saat äänestää?

guest11919

Quote from: kekkeruusi on 25.03.2014, 20:16:40
Alkaa käymään puolueet vähiin, nyt kun persutkin ilmoittivat etteivät ääntäni halua. Nyt ollaan Jameksen kanssa "samassa puolueessa".

Milläs tavoin sen ilmoittivat?

Miniluv

Ai sitäkö tuo sinun avatarisi kuvaa? Huidot käsiäsi, kun olet putoamassa trapetsilta?

:D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Micke90

Voin auttaa sinua valitsemaan noiden kahden välillä. Virheillä ei mitään muita olekaan kuin huonoja puolia; heidän löräyksensä tuhoaisivat Suomen talouden ja yhteiskunnan hetkessä. Persuissa puolestaan on sekä hyviä, että huonoja puolia. Hyviä puolia ovat mm. maahanmuutto- ja EU-kriittisyys, kansallismielisyys ja Suomen etujen ajaminen. Huonoja puolia taas ovat (joidenkin persujen jämähtäminen) vanhaan kulahtaneeseen vennamolaisuuteen, (joidenkin) persujen vasemmistolainen talouspolitiikka ja tukeutuminen Demareiden epäonnistuneiksi todettuihin malleihin sekä joidenkin persujen aiheuttamat kohut milloin minkäkin joutavan asian takia.

Phantasticum

Saako udella, mikä se vihreiden hyvä puoli on?

Suomi2050

Quote from: Bona on 29.03.2014, 21:50:01

Joko saat äänestää?

Kyllä.

Suomi2050

Quote from: Phantasticum on 29.03.2014, 22:00:42

No esim. suvaitsevaisempia joissakin asioissa.

Micke90

Phantasticum

Quote from: suvisnuiva on 29.03.2014, 22:03:39
Quote from: Phantasticum on 29.03.2014, 22:00:42

No esim. suvaitsevaisempia joissakin asioissa.

Olen samaa mieltä. Nyt sitten pitää vain punnita, kuinka suuri painoarvo näillä nimenomaisilla asioilla on eurovaaleissa ja tehdä äänestyspäätös sen mukaan.

Suomi2050

No sanon nyt tällein yleisesti, että hyviä puolia (omasta mielestäni!) esim. vähemmän arvokonservatismia ja parempi suhtautuminen vähemmistöihin.

Tabula Rasa

Quote from: suvisnuiva on 29.03.2014, 22:18:47
No sanon nyt tällein yleisesti, että hyviä puolia (omasta mielestäni!) esim. vähemmän arvokonservatismia ja parempi suhtautuminen vähemmistöihin.

Mihin vähemmistöihin? Millä tavoin parempi suhtautuminen? Miksi konservatiiviset arvot ovat pahasta?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

junakohtaus

Lasketaanko puoluekannaksi äänestyspäätös? Siinä tapauksessa olen perussuomalainen, koska eurovaaleissa ovat vastakkain ihan helvetin iso liittovaltiopuolue ja persut, jos emme laske pieniä tekijöitä, joista kukaan ei saa ehdokasta läpi.

Jos puoluekanta on jotain syvällisempää, sitä ei esimerkiksi saa heti vaalien jälkeen vaihtaa, olen onnellisen opportunistinen liikkuva äänestäjä kuten tähänkin asti.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

l'uomo normale

Muutos, kun Juneskin on ehdokkaana kaikesta huolimatta. Olen alkanut jo luovuttaa: Montako viimeistä tilaisuuutta pitää vielä uskoa, toivoa ja odottaa siihen, että uusi jytky näyttää vanhoille puolueille kaapin paikan ja poliitiikka ja poliittinen järjestelmä muuttuu parempaan suuntaan?

Joten siksi ei Mestaria tällä kertaa, kun helsinkiläisenä olen pystynyt Häntä äänestämään jo aiemmin. Menköön ääni hukkaan marginaalipuolueeseen, kun alkuun on päästy niin antaa mennä vaan.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

FatFrank

Quote from: FatFrank on 29.03.2014, 21:31:56
Mediakohuja.

Eivät ole saaneet mitään konkreettista aikaan. Päinvastoin, asiat menee joka päivä huonompaan suuntaan
on kai ennemän järjestelmän vika ettei ole saaneet aikaan mitään kuin puolueen vai sittenkin puolueen vika

Edmund Burke

Micke90

Quote from: suvisnuiva on 29.03.2014, 22:18:47

Sekä vaikeus valita kahden eri vähemmistön välillä; homot vai muslimit?  :roll:

Onnikka

Quote from: tuo mies on 29.03.2014, 22:50:34
Muutos, kun Juneskin on ehdokkaana kaikesta huolimatta. Olen alkanut jo luovuttaa: Montako viimeistä tilaisuuutta pitää vielä uskoa, toivoa ja odottaa siihen, että uusi jytky näyttää vanhoille puolueille kaapin paikan ja poliitiikka ja poliittinen järjestelmä muuttuu parempaan suuntaan?
Jos oikein olen ymmärtänyt niin monikin poliitikko on politiikassa mukana siksi että he pitävät siitä. Siis politiikasta.
Jos ainoastaan tahtoisivat asioita kuntoon, kannattaisivat poliitikot demokratiaa.
Mikäs Lokassa? "Kaikesta huolimatta"

Itsehän äänestän Muutosta mutten ole valinnut ketä, pitäisi jaksaa tutustua nimi kerrallaan, katsoa vaikka täältä ketkä on kirjoittaneet ja mitä. Jollen jaksa niin menee summanmutikassa jollain järjestelmällä. Vaikka arvon tai äänestän listalta ekaa tai viimeistä. Samahan se kun omalla listallaan taitavat olla, jokatapauksessa menee demokratiaa kannattavalle puolueelle ääni.

Micke90

Oami

Quote from: Onnikka on 30.03.2014, 07:18:07
Itsehän äänestän Muutosta mutten ole valinnut ketä, pitäisi jaksaa tutustua nimi kerrallaan, katsoa vaikka täältä ketkä on kirjoittaneet ja mitä. Jollen jaksa niin menee summanmutikassa jollain järjestelmällä. Vaikka arvon tai äänestän listalta ekaa tai viimeistä. Samahan se kun omalla listallaan taitavat olla, jokatapauksessa menee demokratiaa kannattavalle puolueelle ääni.

Ensimmäisenä taitaa olla hihamerkkikaustista tuttu Helena Eronen. Huonomminkin voisi valita.  :)
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Aukusti Jylhä

Mihinkään puolueeseen en kuulu, mutta perussuomalaisia kyllä äänestän.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

l'uomo normale

Quote from: Onnikka on 30.03.2014, 07:18:07
Mikäs Lokassa? "Kaikesta huolimatta"

Olivat tässä välillä aikeissa erottaa Lokan muutoksesta sopimattoman nettikirjoittelun takia. Se että hän on kuitenkin ehdokkaana, oli minulle yllätys, kun en ole Muutoksen sisäisä kähinöitä seurannut.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Leso

En koskaan äänestä puoluetta, joten tällä äänestyksellä ei ollut minulle annettavaa.
Meen nukkuun.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.