News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2014-03-06 HS: Bussinkuljettaja Kazhal Ali Ibrahim on vuoden pakolaisnainen

Started by Saippuakupla, 17.01.2014, 10:46:18

Previous topic - Next topic

Marius

Miten Ibrahim olisi voinut kokea rasismia Suomessa?
Hänhän on Suomessa, on töissä, ja on juhlittu sankari, koska on töissä.
Onko tämä rasismia?

Vai voisiko olla niin, että Ali toivoisi kokevansa rasismia?
Miksi Kazhal tällöin on Suomessa, eikä kotimaassaan, jossa aivan varmasti hän saisi kokea rasismia?

Btw, onko rasismia se, että yksilö ei saa kokea rasismia, vaikka haluaisi?
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Elemosina

Quote from: Roope on 07.03.2014, 09:39:07
QuoteKyyditettävistään vuoden pakolaisnaisella on vain hyvää sanottavaa.

– Olen saanut kukkia ja hyvää palautetta, ja jos minua ei näy vähään aikaan, he heti kysyvät, olitko lomalla vai missä olit.

Muutenkin Ali Ibrahimilla on Suomesta hyviä kokemuksia. Hän ei esimerkiksi myönnä kohdanneensa itse Suomessa rasismia.
MTV3: Bussinkuljettaja vuoden pakolaisnaiseksi 6.3.2014

Tuosta selviää että toimittelija on yrittänyt lypsää Ali Ibrahimilta Suomessa raivoavasta rasismista kokemuksia. Ja kun vuoden pakolaisnaisen vastaukset eivät oikein kelpaa toimittajalle niin sitten pitää kirjoittaa: Hän ei esimerkiksi myönnä kohdanneensa itse Suomessa rasismia.
Rivien välistä lukija tulkitsee että ei myönnä mutta on se raukka kuitenkin ihan varmasti joutunut rasistien hyökkäyksien kohteeksi.

Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

rölli2

tämän pakolaishenkilöpalkitsemisen voisi lopettaa. suomalisetkin käyvät töissä myös ulkomailla

Lalli IsoTalo

Vuoden pakolaiseksi pääsee sillä, että osaa ajaa autoa.

Vau.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

ämpee

Busseja kun ollaan muuttelemassa biokaasuvetoisiksi, niin kiinnostaisi tietää, että onko sianpaskasta saatua kaasua käyttävä bussi haram, vai halal ?
Voi tulla meinaan kuljettajien kohdalla hankaluuksia...
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Luotsi

Hienoa tässä on se että palkinnon saaja on oman asenteensa ja työntekonsa ansiosta työllistynyt ja muutenkin sopeutunut maahan kerrassaan esimerkillisesti. Huonoa tässä on se että hän todellakin on vain esimerkki ja harvinaisuus viiteryhmässään.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***