News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-03-04 Maahanmuuttajat auttavat toisiaan kartalle Järvenpäässä

Started by Saippuakupla, 04.03.2014, 19:02:03

Previous topic - Next topic

Saippuakupla

QuoteMaahanmuuttajat auttavat toisiaan kartalle Järvenpäässä

Kartta ja muutama sanaa suomen kieltä. Ne maahanmuuttaja tarvitsee päästäkseen eteenpäin Suomessa, sanoo Adebimpe Agunbiade. Reilun vuoden Suomessa asunut tullut nigerialainen tietää sen omasta takaa.

– Ensin kaipasin Suomessa karttaa, jotta olisin tiennyt, mistä voi hakea asuntoa, mistä löytyy poliisi ja niin edelleen. Tosin kaikille minun maastani tuleville kartat eivät ole tuttuja ja niiden lukemisessa tarvitaan apua.

Sitä Agunbiade ja maanmies Stephen Ikebude haluavat antaa nyt Järvenpäässä asuville maahanmuuttajille. Kaksikko opiskelee Diakonia-ammattikorkeakoulussa sosiaalityötä ja tekee työharjoittelua Järvenpään maahanmuuttajatoimistossa Versossa.

LUE LISÄÄ KESKI-UUSIMAAN PAPERILEHDESTÄ TAI NÄKÖISLEHDESTÄ.

http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/282972-maahanmuuttajat-auttavat-toisiaan-kartalle-jarvenpaassa

Tosiasiallinen Nuiva

QuoteTosin kaikille minun maastani tuleville kartat eivät ole tuttuja ja niiden lukemisessa tarvitaan apua.

Ehtaa koneinsinööris-ainesta.

Ps. minä en tarvitse Nigerian karttaa, koska: https://www.google.com/maps/@8.9122482,8.076402,7z
Non poteris veritatem

Faidros.

Antakaa Adebimpellelle Afrikantähti-peli ja palaa lähtöruutuun-kortti kaupanpäälle.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

koli

QuoteTosin kaikille minun maastani tuleville kartat eivät ole tuttuja ja niiden lukemisessa tarvitaan apua

On suuri rikkaus ja voimavara saada lukutaidottomia ruskettuneita koneinsinöörejä tänne lukutaitoisten luiskaotsaisten valkoihoisten sekaan. Erilaisuus tuplaa mahdollisuudet.
Mörökölli

Faidros.

QuoteTosin kaikille minun maastani tuleville kartat eivät ole tuttuja ja niiden lukemisessa tarvitaan apua.
Muistan kun 20 vuotta sitten ajeltiin prätkillä Afrikassa, oli aivan turha kysyä keneltäkään mustalta kartasta. Silmät pyöreinä kysyivät paljonko(taideteos?) maksaa.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

sense

Taas muutama uusi tekijä on sijoittumassa Suomen nopeimmin kasvavalle teollisuudenalalle, maahanmuuttoteollisuuteen. Se on maailman ainoa kokonaan julkisrahoitteinen teollisuudenala. Se ei myöskään tuota mitään, sen ainoa tehtävä on tukea itse itseään.

Jännää!

Eino P. Keravalta

Kyllä jätkillä on ollutkin hyvä kartta, kun ovat ihan Nigeriasta asti löytäneet Järvenpäähän asunnon perään.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.