News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Sinivalkoinen Rintama - Blue and White Front r.p. eurovaaleissa 2014

Started by Ant., 08.02.2014, 21:05:53

Previous topic - Next topic

Ant.

Näistä viidestä ehdokkaasta kukaan ei ole välittänyt vastata Uuden Suomen tai MTV3:n vaalikoneeseen. HS:n vaalikoneeseen Palosaari on sentään vastannut, mutta hänestäkin puuttuu video.

Myös puolueen Facebook-sivut on poistettu.

Olisi ollut mielekästä, jos Mäenpää ei olisi napannut tätä puoluetta itselleen, jos ei kerran aio tehdä sillä mitään. Helon aikana puolueessa oli vilskettä ja mielenkiintoisia ehdokkaita, joiden vaalikonevastauksia oli mukava lukea.

Homma is the new black.

Ant.

Mäenpään jonkinlaisena kakkosmiehenä toimiva Ari Laakso suositteli blogissaan äänestämään itsenäisyyspuoluetta:

Quoteperjantai 25. huhtikuuta 2014
Äänestä Itsenäisyyspuoluetta!
Eurovaalit käydään 25.5.2014.

Kannattaa äänestää Itsenäisyyspuolueen ehdokkaita. Oma valintani on IPU:n varapuheenjohtaja Mauri Nygård Kokkolasta. Tunnen hänet henkilökohtaisesti.

Eurovaalit ovat erinomainen tilaisuus opetella äänestämään nykypolitiikalle todellisia vaihtoehtoja.
Monet ongelmat, joita tässä blogissakin olen vuosien varrella käsitellyt, on ratkaistavissa vain, jos tälle maalle palautetaan valtiollinen itsenäisyys. Se on kaiken lähtökohta. Kun itsenäisyys, joskus tulevaisuudessa on tälle maalle toivottavasti palautettu, sen jälkeen voimme rauhassa riidellä, kuinka asiat siitä eteenpäin hoidetaan.

Kun annat äänesi Itsenäisyyspuolueelle, annat äänesi VARMASTI niille, jotka itsenäisyyden haluavat tälle maalle palauttaa. Perussuomalaiset ovat ilmoittaneet jo kauan sitten, etteivät aja eroa Euroopan Unionista. Muutos 2011 esitti kansanäänestyksen järjestämisestä unioniin kuulumisesta, hyvä niin, mutta heidän listallaan on kuitenkin myös EU-myönteisiä ehdokkaita.

Jos tällä maalla ei ole itsenäisyyttä ja siihen liittyvää rajavalvontaa, ovat vaatimukset maahanmuuton tiukentamisestakin pelkkää sanahelinää. Ja todellisuudessa Suomi ei ole enää itsenäinen valtio. Ei ole omaa rahaa, ei omia rajoja, valtaosa meidän lainsäädännöstä tulee muualta, ylikansalliset lait ajavat omien lakiemme yli. Päätäntävalta on jossakin muualla. Tämä tilanne pitää ensin muuttaa, vasta sitten voimme menestyksekkäästi taistella muita ongelmia vastaan.

Suosittelen kaikkia minun kannattajia sekä tämän blogin lukijoita äänestämään Mauri Nygårdia tai muita Itsenäisyyspuolueen ehdokkaita.

Tänään juttu oli kuitenkin poistunut blogista mystisesti.

Sinällään ei ole yllättävää, että Laakso suosittelee itsenäisyyspuoluetta. Onhan hän ollut puolueen jäsenin. Alla taustaa itsenäisyyspuolueen varapuheenjohtajan blogista:

QuoteSiitarinen ei kelvannut IPUlle 26.9.2012

Artikkeli lisätty: 8.10.2012 - 0 Kommenttia

Kunnallisvaaleihin liittyen Kokkolassa ja Itsenäisyyspuolueessa on koettu pieni myrsky vesilasissa.

Ari Laakso liittyi tänä vuonna Itsenäisyyspuolueen jäseneksi. Arilla on ollut hyvin kirjoitettuja kirjoituksia, joten miksipä hän ei olisi jäseneksi kelvannut. Koimme hänen kannattavan neljää IPUn ehdotonta vaatimusta: eroa EU:sta ja eurosta, vastusti sotilasliittoja ja kannatti kansanvaltaisia menetelmiä.

Oli luonnollista, että Ari tulisi myös IPUn kunnallisvaaliehdokkaaksi. Tällöin hän kuitenkin ilmoitti, että myös kaverinsa Jussi Siitarisen pitää päästä listoille. Näin olivat sopineet.

Tieto tilanteesta oli levinnyt nopeasti IPUn jäsenistön keskuuteen, ja netissä syntyi kiivas kirjeenvaihto ja keskustelu. Siitarisen blogia ja taustaa ei haluttu vaikuttamaan IPUn imagoon. Olemme ehkä turhankin herkkiä tässä asiassa. Emme halua missään nimessä leimautua muukalaisvihamielisiksi tai militanteiksi. Niinpä Ari Laakso erosi puolueesta.

Maahanmuuttoa kylläkin haluamme rajoittaa, kuten esimerkiksi USA on tehnyt. Vertaukseni on, että maahanmuuttajat ovat kuin piristävä suola keitoksessa, mutta ei pidä lorauttaa suolaa enempää kuin keitos sietää. Kun ihminen on hyväksytty maahamme, niin sitten hän kyllä tarvitsee tukeamme sopeutuakseen uuteen ympäristöön. Perheiden yhdistäminen on myös luonnollista, lapsellanikin on siitä kokemusta, mutta työperäistäkin maahanmuuttoa tulisi selvästi rajoittaa.

Mauri Nygård
Ent. kunnanjohtaja ja maakuntajohtaja, IPUn vpj
Kokkola

http://www.toisinajattelija.fi/?p=87

Laaksohan kävi pistäytymässä myös muutos 2011 -puolueessa, mutta siitäkin tuli ranskalainen visiitti kun Jiri Keronen valittiin puolueen puheenjohtajaksi, mitä Laakso ei sietänyt. Niinpä Laakso palasi jälleen Mäenpään apuriksi.

Laakso on kyllä jännä tyyppi. Hänhän on työssäkäyvä perheenisä, joka kirjoittaa tasaisen varmasti ihan fiksuja tekstejä. Profiililtaan hän sopisi aivan muualle kun Mäenpään, Aallon ja Siitarisen sakkiin.
Homma is the new black.

Commander66

Quote from: Ant. on 27.04.2014, 20:46:05
Näistä viidestä ehdokkaasta kukaan ei ole välittänyt vastata Uuden Suomen tai MTV3:n vaalikoneeseen. HS:n vaalikoneeseen Palosaari on sentään vastannut, mutta hänestäkin puuttuu video.

- Olen kyllä itse vastaillut kaikkiin vaalikoneisiin, joihin Puoluehallitus on antanut minulle käyttäjätunnuksen ja salasanat, mm. Maaseudun tulevaisuuden vaalikoneeseen  ;D ... parhaiten minut löytää YLE:n vaalikoneesta, kunhan se aukeaa 05.05.-14 suurelle yleisölle. Vaalivideokseni  panin erään vanhan, mutta silti tietysti ajankohtaisen ravitsevan, videoni Youtubelta  ;D - YLE ei ainakaan minulle antanut media-aikaa uuden videon muodossa.

Myöskin Hesarilla oli sellainen linja, että vain eduskuntapuolueet pääsevät esittämään asiansa videon kautta, joten se selittää Anu Palosaaren videon poisjäännin. Jostakin meille ihmisille käsittämättömästä syystä esim. Hesari ja Uusi Suomi eivät halunneet minun vastauksiani vaalikoneisiinsa ollenkaan - eikä se mun tahtia näissä vaaleissa hijasta  ;D ...
Kai M. Aalto / toiminnanvetäjä, Oulu / Sinivalkoinen Rintama (SVR) r.p.

koli

Veikkaan, että SiVaRille on tulossa äänivyöry Lapinjärveltä.
Mörökölli

Commander66

Muut edustajat, ryhmittymät, puulaakit ja puolueet julkaisevat pitkiä ja väsyttäviä periaateohjelmia, joita kukaan todellinen tavallisen kansan suureen joukkoon kuuluva ei jaksa lukea, saati sitten vielä ymmärtää lukemansa. Asiat voi esittää lyhyesti ja ytimekkäästikin, kuitenkin niin, että perussanoma syöpyy unohdetun kansan takaraivoon!

Tässä tarpeeksi lyhyt ja ytimekäs EU-vaaliteesistöni 25.05.2014 pidettäviä EU-parlamenttivaaleja varten - antakaa samalla äänestysnumeroni, 127, syöpyä takaraivoonne samalla intensiviteetillä kuin rakkautenne Sinivalkoista Kansaamme kohtaan!

Rakkaudesta Sinivalkoista Isänmaatani ja Unohdettua Kansaamme kohtaan - EU-vaaliteesini 2014 :

1. Suomi irti EU:sta !

2. Loppu Islamin maihinnousulle !

3. Sosiaalinen oikeudenmukaisuus kaikille Euroopan kansoille !

4. Massamaahanmuutto, elintasorikollisuus ja sosiaalisaalistus kuriin koko Euroopassa !

5. Kansainvälinen riistokapitalismi kuriin ! - Ylikansalliset suurkapitalistit eivät saa ryöstää kansallisvarantoamme !

6. Loppu ns. positiiviselle syrjinnälle, eli maahanmuuttajille ei tule tarjota mitään ylimääräisiä etuisuuksia oman maan kansalaisiin nähden !

Kun Kansa on valmis,

ja Henkensä kallis,

Sotamme tää´silloin on kaunis !

Lisätietoja mm. arkistoblogistani: http://kmaalto.blogspot.fi

Ant.

Quote from: Commander66 on 28.04.2014, 20:43:43
Myöskin Hesarilla oli sellainen linja, että vain eduskuntapuolueet pääsevät esittämään asiansa videon kautta, joten se selittää Anu Palosaaren videon poisjäännin. Jostakin meille ihmisille käsittämättömästä syystä esim. Hesari ja Uusi Suomi eivät halunneet minun vastauksiani vaalikoneisiinsa ollenkaan - eikä se mun tahtia näissä vaaleissa hijasta  ;D ...

On siellä Helsingin Sanomien vaalikoneessa videohaastatteluja mm. SKP:n ja piraattipuolueen ehdokkailta, vaikka nämä puolueet eivät ole eduskunnassa. Onko SiVaRi-puolue joutunut syrjinnän kohteeksi vai oletko käsittänyt väärin?

Antoivatko HS ja US jonkin syyn, miksi sinun vastauksiasi ei huolittu? Onhan se törkeää, jos jonkun ehdokkaan ei anneta vastata kysymyksiin. Jos asia on ihan oikesti näin (mitä epäilen), siitä kannattaa nostaa iso haloo.

Kannattaisiko sinun olla henkilökohtaisesti yhteydessä Yleisradioon, Helsingin Sanomiin ja niin edelleen, jotta oikeutesi toteutuisivat? Luulen, ettei teillä sivaripuolueessa välttämättä sisäinen tiedonvälitys toimi kunnolla.
Homma is the new black.

Ink Visitor

Jostakin meille ihmisille käsittämättömästä syystä esim. Hesari ja Uusi Suomi eivät halunneet minun vastauksiani vaalikoneisiinsa ollenkaan

Mahtaisiko tällä olla jotain vaikutusta:  "Herra valtakunnanjohtaja, täällä komentaja Aalto Oulusta."  :facepalm:
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Defiance

Quote from: Ant. on 14.04.2014, 10:18:58
Sinivalkoinen rintama ei ole tiedottanut mitään pitkään aikaan edes Facebook-sivuillaan. Sivuille on vain linkattu muutamia Ari Laakson uusia blogikirjoituksia, joissa hän haukkuu Soinia ja perussuomalaisia.

Ehdokasasettelu päättyy kuitenkin kohta. Oikeusministeriön vaalisivujen mukaan ehdokashakemukset on jätettävä Helsingin vaalipiirilautakunnalle viimeistään tiistaina 15.4. ennen klo 16. Eli siis huomenna.

Ehdokkaiksi ovat ilmoittautuneet ainakin Anu Palosaari, Kai "komentaja" Aalto

Komentaja kirjoitetaan isolla.
""Jokainen meistä eurooppalaisista on syntynyt kulttuuriin, joka on rasistinen"

- Anna Rastas, SK, 8.12.2012.

Commander66

Quote from: Defiance on 29.04.2014, 18:15:51
Quote from: Ant. on 14.04.2014, 10:18:58
Sinivalkoinen rintama ei ole tiedottanut mitään pitkään aikaan edes Facebook-sivuillaan. Sivuille on vain linkattu muutamia Ari Laakson uusia blogikirjoituksia, joissa hän haukkuu Soinia ja perussuomalaisia.

Ehdokasasettelu päättyy kuitenkin kohta. Oikeusministeriön vaalisivujen mukaan ehdokashakemukset on jätettävä Helsingin vaalipiirilautakunnalle viimeistään tiistaina 15.4. ennen klo 16. Eli siis huomenna.

Ehdokkaiksi ovat ilmoittautuneet ainakin Anu Palosaari, Kai "komentaja" Aalto

Komentaja kirjoitetaan isolla.

- Komentaja, todellakin, aikuisten oikeesti, kirjoitetaan Isolla! Ja kun Komentaja toimii, syntyy Rantua ...  ;D

Commander66

On siellä Helsingin Sanomien vaalikoneessa videohaastatteluja mm. SKP:n ja piraattipuolueen ehdokkailta, vaikka nämä puolueet eivät ole eduskunnassa. Onko SiVaRi-puolue joutunut syrjinnän kohteeksi vai oletko käsittänyt väärin?

Antoivatko HS ja US jonkin syyn, miksi sinun vastauksiasi ei huolittu? Onhan se törkeää, jos jonkun ehdokkaan ei anneta vastata kysymyksiin. Jos asia on ihan oikesti näin (mitä epäilen), siitä kannattaa nostaa iso haloo.

Kannattaisiko sinun olla henkilökohtaisesti yhteydessä Yleisradioon, Helsingin Sanomiin ja niin edelleen, jotta oikeutesi toteutuisivat? Luulen, ettei teillä sivaripuolueessa välttämättä sisäinen tiedonvälitys toimi kunnolla.

- En usko syrjintä-meemiin. Jos fiksuja olemme, niin huomaamme, että ainahan pieniä "syrjitään". Puolueita on paljon ja ei ole mikään ihme, että joku marginaalipuolue siinä kiireessä unohtuu virkaatekeviltäkin.

Sen vain vannon kunniani ja omantuntoni kautta, että olen vastannut kaikkiin vaalikoneisiin, joihin SVR:n puoluejohto antoi tunnukset ja salasanat. Otin jälkeenpäin yhteyttä Uuteen Suomeen ja ainakin heidän ehdokaskoneensa on ehtinyt mennä kiinni, mutta suostuivat sentään profiiliini laittamaan merkinnän, että olen EU-vaaliehdokas. Minulla ei ole edelleenkään mitään kirjoitusoikeuksia Uuden Suomen blogipalveluun, mutta kyllä sieltä profiilini löytyy nikillä kansanpuolustaja.  ;D

YLE:n vaalikoneesta minut löytää parhaiten ja Iltalehden vaalikoneella on jopa minun eräs vanha rainakin.  ;D

Commander66

Quote from: Ink Visitor on 29.04.2014, 14:11:21
Jostakin meille ihmisille käsittämättömästä syystä esim. Hesari ja Uusi Suomi eivät halunneet minun vastauksiani vaalikoneisiinsa ollenkaan

Mahtaisiko tällä olla jotain vaikutusta:  "Herra valtakunnanjohtaja, täällä komentaja Aalto Oulusta."  :facepalm:

- ei tuollaisilla asioilla, varsinkaan, kun ne eivät ole relevantteja, vaan yli 20 vuotta vanhoja, ole vaikutusta yhtikäs mihinkään - no, tietysti ne lisäävät tietyllä tavalla suuntautuneiden yksilöiden märkiä päiväunia ...   ;D

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Commander66 on 30.04.2014, 13:18:38
Quote from: Ink Visitor on 29.04.2014, 14:11:21

- ei tuollaisilla asioilla, varsinkaan, kun ne eivät ole relevantteja, vaan yli 20 vuotta vanhoja, ole vaikutusta yhtikäs mihinkään - no, tietysti ne lisäävät tietyllä tavalla suuntautuneiden yksilöiden märkiä päiväunia ...   ;D

Jeps
Hyvää huumoriahan nämä.
https://www.youtube.com/watch?v=3QD83dP6hUQ
näitä videoita kannattaisi myös käyttää vaalityössä.

Ant.

Näistä videoista ja henkilöistä pitäisi joskus perustaa oma ketju.

Aalto, Siitoin ja Arje ovat tahallisesti tai tahattomasti niin hauskoja hahmoja, ettei vakavasti otettava poliittinen ura olisi koskaan ollut mahdollista heille. Heitä ei voi ottaa vakavasti. Tämä paljastuu heti kun he avaavat suunsa.

Väinö Kuisma (jota en ole koskaan tavannut tai tunne muutenkaan) taas olisi saattanut tehdä jonkinlaisen paikallispoliitikkouran, jos hän olisi korkealentoisten kalevalaisten nationalismien sijaan puhunut helppotajuisesti maahanmuuton ongelmista hieman Olavi Mäenpään tapaan. Hyvä kuitenkin, ettei näin käynyt.

Kuisman poikkeavuudesta muuhun joukkoon nähden kertoo myös se, että toisin kuin muut, hän on ilmeisesti pystynyt jättämään politiikan kokonaan taakseen. Taisi olla vuosi 2004 jolloin Kuisma oli viimeksi ehdolla.
Homma is the new black.

qwerty

Mutkun...... Wikipedian mukaan Perussuomalaiset on Suomen äärioikeistolaisin puolue :'( Mihin tämä otsikon puolue pitäisi sijoittaa?
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Ink Visitor

Quote from: Ant. on 02.05.2014, 13:51:04
Aalto, Siitoin ja Arje ovat tahallisesti tai tahattomasti niin hauskoja hahmoja, ettei vakavasti otettava poliittinen ura olisi koskaan ollut mahdollista heille. Heitä ei voi ottaa vakavasti...

Jep, tuossa ei auta edes "Hypnoottis-magneettinen katsekaan".  ;D
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Golimar

Tuolla Kansallisesta Liittoneuvostostosta kertovalla videolla esiintyvistä henkilöistä minun suosikkini on "suojeluskuntamies" koska hänen banaanikommenttinsa oli iskevä jo silloin ja nykyään se aiheuttaisi valtaisan kansainvälisen mediamyllytyksen.

Anu P

"Näistä viidestä ehdokkaasta kukaan ei ole välittänyt vastata Uuden Suomen tai MTV3:n vaalikoneeseen. HS:n vaalikoneeseen Palosaari on sentään vastannut, mutta hänestäkin puuttuu video"

Olisin erittäin mielelläni vastannut esim. Uuden Suomen koneeseen, mutta kun tiedustelin koneeseen pääsyä Uudesta Suomesta, en koskaan saanut vastausta kyselyyni...

http://www.tamperelainen.fi/blogit/anu-palosaari/292111-hallitusta-vastaan-aanestaminen-ei-kaikille-riita

HS sentään lopulta vastasi tiedusteluihini...

Jaska Pankkaaja

Reich Commander Aalto on vastannut näköjään YLEn vaalikoneseen ja keikkuikin listoilla varsin pitkään kun vastasin siihen!  ;D  Taisi mennä Mestarin ohi lopussakin  :o
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Antti Moisander

Onko sinivalkoisilla olemassa nettisivuja tai mitään mistä löytyisi tietoa puolueesta, kuten esim. eurovaaliohjelma? Facebook-sivutkin lakkasivat toimimasta.
Kuntavaalit Kerava | Aluevaalit Vantaa-Kerava

https://www.anttimoisander.fi/

Taikakaulin

Voisiko Komentaja Aalto kertoa: a) miksi Olavi Mäenpää ei johda puoluetta, ja b) miksi hän ei ole itse ehdolla näissä vaaleissa?
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Anu P

"Voisiko Komentaja Aalto kertoa: a) miksi Olavi Mäenpää ei johda puoluetta, ja b) miksi hän ei ole itse ehdolla näissä vaaleissa?"

"Onko sinivalkoisilla olemassa nettisivuja tai mitään mistä löytyisi tietoa puolueesta, kuten esim. eurovaaliohjelma? Facebook-sivutkin lakkasivat toimimasta."

Nämä kysymykset varmaan kannattaisi osoittaa varapuheenjohtajalle, eli minulle.
Vihjaan sen verran ,että Aamulehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan nämä eurovaalit ovat 47 % henkilövaalit, ja että "äärioikealla" on menossa jonkinlainen sukupolvenvaihdos.

Myrkkymies

"Luokkarajat murtuu kun kansa yhdistyy taistelemaan yhden ainoan voiman, yhden ainoan tahdon ja yhden ainoan johtajan eteen. Joka tällä hetkellä on meille, ei enempää eikä vähempää kuin Väinö Kuisma! Sieg heil!"

Herra komentaja. Kuka on tämä yksi ainoa voima, jonka puolesta nyt taistellaan? Onko se Olavi Mäenpää?

(http://cdn.makeagif.com/media/5-21-2014/xRKAX0.gif)

qwerty

"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Taikakaulin

Quote from: Anu P on 21.05.2014, 22:12:56Vihjaan sen verran ,että Aamulehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan nämä eurovaalit ovat 47 % henkilövaalit.

Miten tuo liittyy mihinkään? Jos nämä ovat henkilövaalit, niin sitä suuremmalla syyllä teillä olisi syytä olla tunnettuja nimiä ehdolla, kuten kaikkien tuntema Olavi Mäenpää.

Haluan nähdä Olavin vaalitenteissä, muuten minulle on ihan sama kuka teitä johtaa.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Anu P

Anteeksi, en ymmärtänyt, että ette ymmärrä, että mitään läpimenon mahdollisuuksia minulla ei ole.

Yritin vihjata, että nykyinen järjestys puolueessa on Olavin valitsema.
Enempää en sano, Olavi saa itse kommentoida tätä asiaa tälle foorumille eteenpän.

Commander66

Quote from: Taikakaulin on 21.05.2014, 13:17:47
Voisiko Komentaja Aalto kertoa: a) miksi Olavi Mäenpää ei johda puoluetta, ja b) miksi hän ei ole itse ehdolla näissä vaaleissa?

- tosiaankin, olen vain rivijäsen ja tottelen esimiehiäni Rintamassa, joten varapuheenjohtajamme Anu Palosaari olisi luonnollisempi vastaaja tämänkin kaltaisiin kysymyksiin.

Commander66

Quote from: Myrkkymies on 21.05.2014, 23:25:59
"Luokkarajat murtuu kun kansa yhdistyy taistelemaan yhden ainoan voiman, yhden ainoan tahdon ja yhden ainoan johtajan eteen. Joka tällä hetkellä on meille, ei enempää eikä vähempää kuin Väinö Kuisma! Sieg heil!"

Herra komentaja. Kuka on tämä yksi ainoa voima, jonka puolesta nyt taistellaan? Onko se Olavi Mäenpää?

(http://cdn.makeagif.com/media/5-21-2014/xRKAX0.gif)

- Puheenjohtajamme Olavi Mäenpää on henkilö, mutta se VOIMA, mikä meitä kaikkia sinivalkoisia isänmaansuojelijoita yhdistää, on RAKKAUS Isänmaatamme ja sinivalkoista Kansaamme kohtaan taistelussamme alistetun luokan puolesta hallitsevaa luokkaa, eliittiä, vastaan.

Totuus EPT

Quote from: Anu P on 22.05.2014, 10:44:47
Anteeksi, en ymmärtänyt, että ette ymmärrä, että mitään läpimenon mahdollisuuksia minulla ei ole.

Yritin vihjata, että nykyinen järjestys puolueessa on Olavin valitsema.
Enempää en sano, Olavi saa itse kommentoida tätä asiaa tälle foorumille eteenpän.
Ei kannata tuolleen ajatella, ettei mahdollisuuksia olisi, esityksesi oli ihan ok televisiossa, noin ensikertalaiseksi.
Missä ******i siellä ongelma.

Commander66

Suurimmat kiitokseni kaikille rakkaille äänestäjilleni!

Sain näissä EU-vaaleissa 258 ääntä (tulos tarkistuslaskennan jälkeen), eli muutaman vähemmän kuin viimeksi ollessani ehdolla EU-vaaleissa v. 2004. Tästä ei ole kuin kaksi suuntaa: eteenpäin ja ylöspäin. Olkoon Voima kanssamme!

Jokainen äänestäjä, joka näissä vaaleissa äänesti minua, teki sen henkilökohtaisen valinnan ja rakkauden perusteella, varmasti tietäen, ettei minulla lähtökohtaisestikaan 0 euron budjetilla ja mediapimennossa ole mitään mahdollisuuksia läpimenoon. Yksikään minulle näissä vaaleissa annettu ääni ei ollut mitenkään turha, vaan se oli näyttö siitä, että on olemassa myös ihmisiä, jotka eivät äänestä vääristyneitten valtamedian arvojen mukaan, vaan ennenkaikkea itsenäisen ajatusmaailman ja oman henkilökohtaisen tahdon mukaan.

Vaalitulokseni ei ole mitenkään huono, vaan kun tarkastelee vaalitulostani oikeiden linssien läpi huomamme, että sain omassa viitekehysryhmässäni, SVR:ssä toiseksi eniten ääniä, vpj. Anu Palosaaren viedessä ykköstilan. Monet muut pienpuolueiden ehdokkaat, jopa kärkiehdokkaina pidetyt, esimerkiksi M11:sta ja ITSP:stä saivat myös huomattavan vähän ääniä. Kohdallani kannattaa muistaa sekin, että 0 euron budjetilla ja rahan puutteen vuoksi medianäkyvyyteni oli näissä vaaleissa pyöreä nolla.

Suurimmat kiitokseni vielä kaikille rohkeille ja pelottomille äänestäjilleni! Te uskalsitte nousta hallitsevan luokan ja eliitin kansansortopolittiikkaa vastaan ja ilmaista unohdetun kansan vankkumattoman tahdon näissä EU-vaaleissa. Te uskalsitte vielä puolustaa sinivalkoista kansaamme EU:n riistovaltaa vastaan! Te uskalsitte kaiken totuuden, rakkauden ja oikeudenmukaisuuden nimessä käydä vaaliuurnille ja omilla aivoillanne ajatellen kirjoittaa äänestyslappuihin oikeat numerot.

Muistakaa, että isänmaa ei ole unohtava teitä milloinkaan!

Kai M. Aalto toiminnanvetäjä, Oulu / Sinivalkoinen Rintama r.p.

koli

Onko Komentaja Aalto lähdössä eduskuntavaaleissa ehdolle? Tai onko SiVaReista lähdössä kukaan?
Mörökölli