News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Autoverobisneksestä tulevaisuuden rahasampo suomalaisille.

Started by Hämeenlinnan Oraakkeli, 23.01.2014, 13:34:21

Previous topic - Next topic

Hämeenlinnan Oraakkeli

Suomi tarvitsisi uusia liiketoimintamahdollisuuksia, ja autoverobisnes olisi tällainen. Mutta tyhmä kansa tekee kaikkensa vastustaakseen tätä uutta mahdollisuutta. Autoverobisneksen kaltaisia uusia liikeideoita tarvitsisimme, jos haluaisimme nousta pois lamasta. Sääli vaan että tyhmä kansa ei tajua kuinka hyvä juttu tämä autoverobisnes olisi. :flowerhat:

Arvon palstalaiset kertokaas mielipiteenne että  mikä tässä autoverobisneksessä mättää kun kansa ei tajua kuinka hyvä asia tämä olisi.
Lisää autoverobisneksestä täällä:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288644948467.html



ämpee

Eipä ollut Kyllöselläkään esimerkkiä tästä bisneksestä.

Vai onko kyse "uudesta" ajattelusta(?), että ostamalla perhanan kallista "säästetään" isoja rahoja ?
Käperryn entiseen ja säästän ihan oikeasti olemalla ostamatta.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

AuggieWren

Pässinpää mikä pässinpää. On se kumma, että Suomen poliittiselta kartalta "vasemmalta" äärimmäiseen "oikeaan" ei löydy toimijoista kuin aivottomia kusipäitä.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

J.M

Mikä hemmetin "kansalaiset on niin negatiivisia ja impiwaaralaisia"-nillitys meidän päättäjiin nyt on iskenyt? Koittaisitte olla kusematta koko ajan kansalaisten päälle, niin voisi olla vähän positiivisempi!

Toiseekseen, mikä oli se bisnes tässä? Totta kai autoverotus on valtion kannalta bisnestä, mutta mitä sillä on tekemistä lamasta nousun ja oikean bisneksenteon kanssa? Jos Kyllönen tarkoitti, että GPS-vakoilulaitteilla ruvetaan tekemään kansainvälistä bisnestä, niin toki Pohjois-Koreassa ja Kiinassa ollaan varmasti innostuneita ko. laitteista. Hölmö se on, jos luulee kaikkien valtioiden käyvän kauppaa ko. laitteesta innokkaina!
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Hämeenlinnan Oraakkeli

Parodian tekeminen muuttuu vaikeammaksi koko ajan. Tällaisen jutun voisi kuvitella jonkun Jope Ruonansuun sketsihahmon tai vastaavan suusta. Termi "autoverobisnes" on jo niin älytön että ei uskoisi ministerin moisista hölisevän. Jännää myös se että tällaisista ei nouse mitään kohua, mutta jos joku persujen perämehtien varavaltuutettu aivopieree jossain naamakirjassa, niin se on etusivun juttu.

siviilitarkkailija

Quote...mikä tässä autoverobisneksessä mättää kun kansa ei tajua kuinka hyvä asia tämä olisi.

Esitys on sikäli erinomainen että siinä on nähdäkseni ainoastaan 6  kohtaa jotka ovat pielessä.

1. Valvonta ja yksityisyyden suoja
2. Laskutus
3. Investointikustannus
4. Yksikään ostaja ei moista halua autoonsa vapaaehtoisesti (jos haluaisi, se olisi jo olemassa)
5. Kertyvän tietomäärän hallitseminen
6. Rikosoikeudellisen vastuun syntyminen mm jatkuvan ylinopeusvalvonnan myötä

Mutta muuten esitys on erinomainen ja uskon korporaatiokommunistien taputtavan käsiään esitykselle.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Uuno Nuivanen

Tämä kuuluisi sinne kaupunki- ja liikennesuunnitteluketjuun, jos sen vaan löytäisi.

QuoteAutoilun rajoittaminen etenee Helsingissä - kaupunki selvittää jopa kymmenien tuhansien automatkojen estämistä

Helsingin kaupunki selvittää parhaillaan kahden ison kokoojaväylän muuttamista jopa kokonaan henkilöautottomiksi. Niistä suuremmalla kulkee tällä hetkellä peräti 20000 ajoneuvoa vuorokaudessa.
Osa Helsingin virkamiehistä ja poliitikoista haluaa, että henkilöautoliikenne estettäisiin sekä Hämeentieltä (nyt noin 20000 autoa vuorokaudessa) että Bulevardilta (noin 6000 autoa vuorokaudessa).

Nykykäytön sijaan kyseiset kadut muutettaisiin mahdollisesti jopa kokonaan joukko- ja kevyen liikenteen käyttöön. Suunnitelmiin kuuluu myös pysäköintipaikkojen poistaminen.

Junis varmaan ihastuu, kun helsinki muutetaan moku- ja pyöräilymuseoksi.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288645700937.html

siviilitarkkailija

Quote...
Osa Helsingin virkamiehistä ja poliitikoista haluaa, että henkilöautoliikenne estettäisiin sekä Hämeentieltä (nyt noin 20000 autoa vuorokaudessa) että Bulevardilta (noin 6000 autoa vuorokaudessa).

Hakaniemen pienyrittäjät sekä torikauppiaat voivat laittaa köyden kaulalleen ja vetää itsensä hirteen.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

TheJ

Quote from: Uuno Nuivanen on 24.01.2014, 14:28:29
Tämä kuuluisi sinne kaupunki- ja liikennesuunnitteluketjuun, jos sen vaan löytäisi.

QuoteAutoilun rajoittaminen etenee Helsingissä - kaupunki selvittää jopa kymmenien tuhansien automatkojen estämistä

Helsingin kaupunki selvittää parhaillaan kahden ison kokoojaväylän muuttamista jopa kokonaan henkilöautottomiksi. Niistä suuremmalla kulkee tällä hetkellä peräti 20000 ajoneuvoa vuorokaudessa.
Osa Helsingin virkamiehistä ja poliitikoista haluaa, että henkilöautoliikenne estettäisiin sekä Hämeentieltä (nyt noin 20000 autoa vuorokaudessa) että Bulevardilta (noin 6000 autoa vuorokaudessa).

Nykykäytön sijaan kyseiset kadut muutettaisiin mahdollisesti jopa kokonaan joukko- ja kevyen liikenteen käyttöön. Suunnitelmiin kuuluu myös pysäköintipaikkojen poistaminen.

Junis varmaan ihastuu, kun helsinki muutetaan moku- ja pyöräilymuseoksi.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288645700937.html

Näinpähän tämä talous kasvaa kun estetään sitä kuuluisaa tavaroiden ja ihmisten liikkumista.

Ai niin, tämä oli vaan Hesan sisällä jossa on demarien ja vihreiden unelmahöttö-kommarikokeilu käynnissä. No, ei siitä muuten unelmoitaisi, mutta niillä pitää vielä olla jostain revittynä melkoinen määrä maksajia tämmöiseen hulluuteen...

Olisihan se niin hianoa kun olisi valokuvauksellisia puistokatuja joissa hymyilevät parikymppiset pyöräilevät ja kiltit mummot ulkoiluttavat koiraa ja linnut laulaisivat ja kaikilla olisi kivaa. Ja on ihan totta että jos kaduilta poistetaan liikenne, niistä voinee yrittää tehtailla tuollaisen. Olisi vaan niin kiva jos päättäjiltä löytyisi sen verran maalaisjärkeä että joka ainoa ko. kadulla liikkuva auto liikkuu sitä pitkin hyvästä syystä - syystä, joka todennäköisesti pyrkii tuottamaan rahaa tai muuta hyötyä liikkujalle. Sen verran kallista meinaan on jo tässä maassa autoilu. Vähennetään tätä, niin vääjäämättä melkoinen määrä tuottavaa toimintaa siirtyy muualle tai loppuu kokonaan...

Lisäksi Hämeentie taitaa jo nyt olla melkoisen suurella prosentilla busseja ja ratikoita, joten todellisuudessa tällä vain tapetaan ko. kulkuväylän varrella olevat yritykset, ei muuta.


Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Uuno Nuivanen on 24.01.2014, 14:28:29
Tämä kuuluisi sinne kaupunki- ja liikennesuunnitteluketjuun, jos sen vaan löytäisi.

QuoteAutoilun rajoittaminen etenee Helsingissä - kaupunki selvittää jopa kymmenien tuhansien automatkojen estämistä

Helsingin kaupunki selvittää parhaillaan kahden ison kokoojaväylän muuttamista jopa kokonaan henkilöautottomiksi. Niistä suuremmalla kulkee tällä hetkellä peräti 20000 ajoneuvoa vuorokaudessa.
Osa Helsingin virkamiehistä ja poliitikoista haluaa, että henkilöautoliikenne estettäisiin sekä Hämeentieltä (nyt noin 20000 autoa vuorokaudessa) että Bulevardilta (noin 6000 autoa vuorokaudessa).

Nykykäytön sijaan kyseiset kadut muutettaisiin mahdollisesti jopa kokonaan joukko- ja kevyen liikenteen käyttöön. Suunnitelmiin kuuluu myös pysäköintipaikkojen poistaminen.

Junis varmaan ihastuu, kun helsinki muutetaan moku- ja pyöräilymuseoksi.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288645700937.html

No miksi ihmeessä kuuluisi??
Autovero on tässä sivujuonne. Ihan sama mistä veroista jutellaan bisneksenä. Vero on vero ja Verot heikentää aina kilpailukykyä varsinkin jos ovat tasaveroja.  Meidän päättäjät ja valitettavasti iso osa kansasta on todella pihalla näissä veroasioissa.

Markkanen

 Vero ja bisnes on kaksi eri asiaa. Joo. Pistetään yksityiset firmat kantamaan veroja valtiolle mitä erinäisimmin tavoin. Autosta on hyvä aloittaa. Auton gps kilometriverosta menisi vain 10% yksityisille firmoille ylläpitokuluina. Jeee... Hyvä alku. Yksityiset veronkantofirmojen osakkeet olisi suojattu vain poliitikoille ja oligarkeille. Hehän lait laativat niin voittokin kuuluu heille. Ja varma voitto. Sairas on Suomi.

Kun älyttömiä bisneksiä tehdään joihin liittyy verorahaa niin pitää vaan katsoa kuka on rahoittaja firma ja ketä omistaa osakkeet. Sieltä löytyy bulvaanien lauma jotka lobbaavat senkun kerkeävät. Kehitysmaa-kulttuuri valtaa Suomea. Poliitikot pyörittävät bisneksiä ja verorahoja. Hienoa!
Ellei Teillä itsellänne, herra, olisi ahneutta, ette saisi kansaa varastamaan vaikka varastamisen palkitsisitte.
- Kungfutse