News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pätkätyöläisten asema

Started by Jouko Piho, 27.06.2009, 22:59:21

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Olen pyrkimässä eduskuntaan v. 2011. Jos pääsen eduskuntaan maaliskuussa 2011, niin yksi asia mitä haluaisin ajaa monien muiden ohessa, olisi pätkätyöläisten aseman parantaminen.
Haluaisin siksi kuulla asiaa tuntevilta ihmisiltä, mitkä asiat kaipaisivat tällä hetkellä eniten korjausta.

Jouko Piho
Kokoomus

AkateeminenPätkätyöläinen

Quote from: Piho on 27.06.2009, 22:59:21Haluaisin siksi kuulla asiaa tuntevilta ihmisiltä, mitkä asiat kaipaisivat tällä hetkellä eniten korjausta.

Eikö asia ole itsestään selvä? Jatkuvasti ketjutetut pätkät samassa työssä on syytä vakinaistaa.

Tosin yliopistopuolella (jossa itse olen) pidän jatko-opiskelijoiden pätkätöitä ennen valmistumista aivan hyväksyttävänä käytäntönä. Ymmärrän myös hyvin, että rahoituksen pätkittäisyys heijastuu pakostakin työsuhteiden kestoon. Kumpaakin asiaa voidaan korjata vähentämällä opiskelijoiden määriä. Maistereiden ja tohtoreiden kouluttaminen työttömiksi on täysin älyvapaata puuhaa.
Kaikki alkoi varhaislapsuuden puurokriittisyydestä.

Mika Mäntylä

Quote from: Piho on 27.06.2009, 22:59:21
Olen pyrkimässä eduskuntaan v. 2011. Jos pääsen eduskuntaan maaliskuussa 2011, niin yksi asia mitä haluaisin ajaa monien muiden ohessa, olisi pätkätyöläisten aseman parantaminen.
Haluaisin siksi kuulla asiaa tuntevilta ihmisiltä, mitkä asiat kaipaisivat tällä hetkellä eniten korjausta.

Jouko Piho
Kokoomus

Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta nyt en oikein tajunnut tätä jujua. Olet päättänyt ajaa pätkätyöläisten aseman parantamista, mutta et oikein tiedä mitä siinä on vialla? Tästä nyt välittyy sellainen kuva, että tärkeintä on päästä Eduskuntaan, sama se millä vaaliteemalla.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?