News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Micke90

QuoteSuomen kansakunnan puolesta taistelussa vammautunut kansallissankari

Oikeastiko vammautunut?  ???

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: Micke90 on 11.10.2015, 23:05:24
QuoteSuomen kansakunnan puolesta taistelussa vammautunut kansallissankari

Oikeastiko vammautunut?  ???

Commotio cerebri = lievä aivovamma, kansanomaiselta nimeltään aivotärähdys. Se on kuitenkin vamma joka ei parane koskaan ja noita on jo useita päässä.

Mutta tuo artikkeli on ilmeisen humorisesti kirjoitettu :)

Micke90

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 11.10.2015, 23:12:30
Commotio cerebri = lievä aivovamma, kansanomaiselta nimeltään aivotärähdys. Se on kuitenkin vamma joka ei parane koskaan ja noita on jo useita päässä.

Mutta tuo artikkeli on ilmeisen humorisesti kirjoitettu :)

Pääsit myös Patrioottien juttuun mukaan.

O. M. Hietamaa

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 11.10.2015, 22:55:32
Strategiset mitat: 190, 110, 200, 160, 17, natsi

Suokaa anteeksi, olen ymmälläni. Mikä noista on ÄO?

dothefake

Se on tuo viimeinen.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Marko Mjölnir Parkkola

AO liian pieni. Ei pysty vastaamaan.

dothefake

Mikä on natsiarvosi? Oletko Sturmblitzkommando?
-Tytti Tuppurainen

aniliini68

hei liityin vasta eilen tänne foorumiin,pitänee jotenkin esittäytyä siis 47 v naiseläjä Etelä-Suomesta hoitaja ammatiltani eli nykyisen hallituksen mukaan talouden tuhoaja kun haluan sunnuntai töistäkin palkan  ;) Olen aina ollut turhaa maahanmuuttoa vastaan ja nyt vielä enemmän kun näkee miten paljon paremmat edut yms sellaiset mamut saavat verrattuna hoitamiini vanhuksiin ,se asia sieppaa ihan saakelisti  >:(

Marius

Hei vaan, aniliini68.

"Otto Underdorben havaitsi aniliinin vuonna 1826 indigon uuttamisen yhteydessä."

Tervetuloa.  :)
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Tabula Rasa

Quote from: dothefake on 11.10.2015, 23:43:07
Se on tuo viimeinen.

Natsiko on arvosteluasteikon ääripäässä?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Galaktoosi

Hei kaikille. Olen 30+ -kaveri pk-seudulta, ja päätin viimein rekisteröityä tänne. Olen lukenut scriptaa melkein alusta asti, mutta hommaforum on jäänyt satunnaisemmaksi tuttavuudeksi. Viimeaikojen vyörytys taitaa pakottaa yhden jos toisenkin aktivoitumaan asiallisen nuivuuden edistämisessä, joten täällä ollaan. Ja itseasiassa olin lauantaina Narinkkatorillakin, ehkä ensimmäistä kertaa mielenosoituksessa :)

Erityisen tympääntynyt olen länsirajan tilanteesta, koska olen siltä suunnalta kotoisin. Joka kerta siellä käydessä on katuvärinä lisääntynyt edelliskerrasta. Täällä pk-seudulla värinään on toki jo tottunut, vaikka yllätyksiäkin aina tulee, kuten nyt näiden vaeltavien iPhone-porukoiden myötä...

Pidetään homma nousussa!

Pöllämystynyt

natsi

Höh. Miksi sitten Kaukisen rotupuheet häiritsevät? Imagosyistäkö?
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Tabula Rasa

Se vain sitten että nykyään järjen käyttö taidetaan laskea arvokonservatismiksi, ellei suorastaan rasismiksi. Joka tapauksessa, tervetuloa lämpimästi.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Pölhökustaa

Quote from: Rubiikinkuutio on 13.10.2015, 13:06:33

Todellinen arvoliberaali on maahanmuuttokrittinen.

Aivan. Paino sanalla -kriittinen, eikä lähtökohtaisesti -kielteinen.

Itse itsensä ja perheensä elättävät maahantulijat, jotka noudattavat Suomen lakeja ja antavat muiden elää ja olla rauhassa siten kuin haluavat, ovat minusta täysin ok.

Tällä hetkellä maahanmuuttoinvaasio tulee maista ja kulttuureista jotka eivät tuota liberaalin toivetta täytä. Somalit ja irakilaiset eivät työllisty, he eivät kohta jo vuosikymmenienkään jälkeen ole tuoneet Suomeen mitään rakentavaa, ja 50 000 lisänotkujan myötä on sekä luottamusyhteiskunnan arvot että resurssit vaakalaudalla. Siksi liberaali, arvoliberaali siis, on oikeutettu maahanmuuttokriittisyyden myötä näiden kansanryhmien osalta myös -  asiaa pohdittuaan - maahanmuuttokielteisyyteen.

Itseään suvaitsevaisiksi ja monikulttuurisuuden kannattajiksi itseään kutsuvat eivät ole arvoliberaaleja. He syrjivät ja vähättelevät muiden suomalaisten oikeutta elää Suomessa turvassa ja rauhassa. Tämä toteutuu siten, että vaativat  suomalaisia ottamaan elätettäväkseen massoittain ihmisiä jotka eivät näitä arvoja jaa.

Toki on niitäkin ihmisiä, jotka aidosti ja perustellusti ovat suojaa tarvitsevia pakolaisia. Mutta olen skeptinen sen suhteen että onko se sinkkuus nyt varsinaista vainoa, vaikkei sen perusteella Bagdagista vuokra-asuntoa saakaan (vrt. eräs YK:n määrittelemää henk. koht. vainoa mielestään kokeva irakilainen geelitukka eilen haastattelussa), ja yhtä skeptinen monen muunkin geelitukan motiiveista.

ämpee

Quote from: Golimar on 13.10.2015, 20:27:40
Anteeksi. Unohin esittäytyä kun kirjauduin foorumille viikko sitten. Esittelyn voi lukea täältä.

http://wiki.hommaforum.org/wiki/Marko_Parkkola

Strategiset mitat: 190, 110, 200, 160, 17, natsi

Eli olet 190 cm pitkä, 110 kg painoltasi mutta mitä tuo loppu on?

Veikkaan, että 190 on yläpaine ja 110 alapaine, 200 pituus ja 160 paino, mikä selittää tuon verenpaineen, ikä on 17 ja se voidaan todistaa.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

dothefake

Muurit ryskyin murtuu, tervetuloa kaikki uudet. Paistakoon totuuden valo kasvoillenne.
-Tytti Tuppurainen

-PPT-

Vähän sama kuin kulttuurin rikastuminen. Aluksihan tuota sanontaa käyttivät mokuttajat muta nyt sillä on vain sarkastinen merkitys. Veikkaan että seuraavana on vuorossa vastuunkanto.

Mr.Reese

Hei, olen Mr.Reese Lahdesta ja olen suvakkihuora.  :facepalm: sori, oli pakko, huono vitsi. Tänne kirjoittelua harrastanut viime aikoina, kun tilanteet alkoi absurdiutua elokuun lopussa. 38v, 19v kouluja käynyt, 10v töissä, nyt työtön viime joulusta pääasiassa paskan Venäjä politiikan takia.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Leso

Hyvänen aika, Hamsteri!

Herkiä nyt todellisuuteen niistä iänikuisista naisjutuistasi. Jösses.
Foorumin naisetKIN lukee, oikeesti, foorumia.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Hamsteri

Quote from: Leso on 14.10.2015, 01:49:19
Hyvänen aika, Hamsteri!

Herkiä nyt todellisuuteen niistä iänikuisista naisjutuistasi. Jösses.
Foorumin naisetKIN lukee, oikeesti, foorumia.

Ei ole naisjuttuja vaan kuuluu kulttuuriantropologia-Indiana Jones osaamiseni piiriin.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Leso

No mä en oo se joka kirjoittaa maskaralla luomiinsa I luv U.

Indiana Jones oli sitä paitsi hunkki arkeologi eikä mikään kulttuuriantropologi. Daa-ah.

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Alarik

Quote from: -PPT- on 14.10.2015, 00:42:25
Vähän sama kuin kulttuurin rikastuminen. Aluksihan tuota sanontaa käyttivät mokuttajat muta nyt sillä on vain sarkastinen merkitys. Veikkaan että seuraavana on vuorossa vastuunkanto.
Edistetäänpä tuota asiaa:
"Meillä on vastuu" = perinne-impivaaralaisen suomalaisen kansantanssin vakio-osa:
siinä vastaparit kulkevat toisiaan kohti...ja palaavat perääntyen omille paikoilleen.

Hamsteri

Quote from: Leso on 14.10.2015, 02:01:34
No mä en oo se joka kirjoittaa maskaralla luomiinsa I luv U.

Indiana Jones oli sitä paitsi hunkki arkeologi eikä mikään kulttuuriantropologi. Daa-ah.

Oli miten oli pyrin ymmärtämään tämän bloggarin mediaanipsykologisen ympyrän yhdistettynä kulttuuri taustaansa. Vaikuttaa näin alkusilmäyksellä stereotyyppiseltä länsimaiselta ulkomaalaismieheltä, joka on jämähtänyt pikkukaupunkiin ilman järkevää tekemistä. Yleensä he menevät soittamaan johonkin bändiin tai pelaavat nettipelejä.

Nähtävästi Tessieri ei ole löytänyt vain mitään fiksua tekemistä tai kaveriporukkaa Mikkelistä.

Edit; Niin kuin arvelinkin Tessieri kuuluu kategoriaan: länsimainen maahanmuuttaja, jonka elanto tulee julkiselta sektorilta ja aika kuluu Persuista paasaamiseen, Persujen äänestäjien verorahoilla.

"Enrique Tessieri on valittu Kansainvälinen Mikkeli ry:n puheenjohtajaksi kaudelle 2015 – 2016.

Varapuheenjohtajana toimii Hamid Alsammarraee, taloudenhoitajana Veysi Zengil ja sihteerinä Valentina Arhi. Hallitukseen valittiin jäseneksi myös Ingrid Tiihonen ja varajäseneksi Silva Zengil."

Suosittelen Tessierin tapauksessa pikaista julkisen tuen lopettamista Kansainvälinen Mikkeli ry:ltä, jotta tukirahat voidaan siirtää johonkin vielä turhempaan, kuten VOKkeihin.

Sen jälkeen vaikka metsätöihin ja johonkin paikalliseen metsästysseuraan hakemaan kavereita. Hän voi jatkaa sitä kautta amatööri kulttuuriantropologiointiin Suomalaisista, ilman että on haitaksi vastaanottavalle yhteiskunnalle.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Leso

Quote from: Hamsteri on 14.10.2015, 02:10:18[...] kaveriporukkaa Mikkelistä.

Mä lukitsen tän vaihtoehdon. Kusipää on kusipää. Ihan oikeesti rotuun, kansallisuuteen jne. katsomatta.

Lisäys: Mulle Enrique (lausutaan Enrikue) on aika säälittävä esimerkki. Valitettavasti.
Blogaamisella se saa sitä huomiota, mitä se muuten saisi, jos sillä ois kenellekään mitään annettavaa.

cossus

Parempi myöhään jos silloinkaan. Hitaana hämäläisenä esittelen itseni näin  kolmannentoista Homma- viestini kunniaksi. Olen aina pitänyt itsestäni puhumista kiusallisena (johtuen varsin vaatimattomista saavutuksistani elämässä). Joten lyhyestä virsi kaunis.

Olen kuukauden päästä 56-vuotias sudeettilempääläinen  mies Tampereelta (jota myös vesilahtelainen verenperintö jossain määrin raskauttaa). En ole tällä hetkellä mukana työelämässä, vaan opiskelen taloudellisten mahdollisuuksieni rajoissa nestoriopiskelijana Helsingin yliopiston teologisessa tiedekunnassa (kyllä olen ollut Kari Peitsamon kanssa samoilla luennoilla). En kuitenkaan ole uskovainen, eikä minusta tule pappia. Haluanpa vain kerran elämässäni saada jotain loppuun suoritetuksikin. Elän avoliitossa (rouvan pelko on viisauden alku).

Olen vuosien varrella hiljalleen nuivistunut. Ratkaiseva käänne taitaa ajoittua rakkaan äitini viimeisille elinpäiville,
jolloin tapahtui ensin hirvittävä Sellon joukkomurha ja pian sen jälkeen Kaarina Hazardin törkeä Tony Halmeen muiston häpäiseminen. Silloin minusta tuli kertaheitolla maahanmuuttokriittinen (tai rasisti jos niin halutaan sanoa).

Vaikka laitoinkin Haisulin tunnuksekseni en ole mikään trolli,  vaan muuten vain vastarannan kiiski. Yritän myös keventää (kömpelöitä) viestejäni (huonolla) huumorillani. Pyydän anteeksi ja pahoittelen jos joku niistä loukkaantuu.

Siinäpä kaikki tällä kertaa...

Tabula Rasa

Me olla täällä mitään anteeksivanhasia. Jos pieleen menee niin osataan pyytää anteeksi mutta yhdenkään mokupaskan edessä ei nöyristellä.

Taisto Kauhia

Morjesta kaikille ja paljon! Neljääkymmentä kolkutteleva metallialan duunari ilmoittautuu palstavahvuuteen.

Vuosien ajan Hommaa on tullut luettua ja keskustelujen aihepiirejä seurattua enemmän tai vähemmän, nyt viimein päätin oikein rekisteröityä palstalle.

Oma nuivistuminen on tapahtunut hitaasti mutta varmasti ajan saatossa, enimmäkseen omien ja lähipiirin negatiivisten kokemusten perusteella.
Huomattavaa viestivyöryä tuskin tulee allekirjoittaneen toimesta palstalle kohdistumaan. Ainakaan ennen mp-kauden päättymistä.

Sen mitä tänne kirjoitan pyrin kirjoittamaan parhaan kykyni mukaan asiallisesti. Tokihan olut on inhimillistä ja ajoittain jokaista varmasti ketuttaa asiat vähän enemmän mut kohtuus kaikessa.

En nyt tähän hätään ensimmäiseen viestiini muuta keksi, joten hyvää illanjatkoa itse kullekin!
Olisiko käynyt niin, että kokkosi on poltettu?
Olisiko käynyt niin, että vihtaasi on kustu?
Olisiko käynyt niin, että sinua on huijattu?
Olisiko käynyt niin?

Northblood

Tervehdys.

Hommafoorumiin tuli tutustuttua vuonna 2008, ja siitä lähtien lukenut sitä suhteellisen säännöllisesti. Aiemmin en kokenut tarvetta rekisteröityä, sillä jos jostakin olisi ollut asiaa, tuntui että omat ajatukseni oli julkaistu useamman eri viestin muodossa. Joten tyydyin anonyymin lukijan rooliin.

Jo vuosia sitten tuntui ettei kiima lähi-idän ja kehitysmaiden laittomien maahantulijoiden päästämiseksi ja tuomiseksi eurooppaan ja omaan maahamme voisi enää hullumaksi muuttua, mutta ei voi kuin todeta lähiaikojen tapahtumia seuranneena että ei hulluudella todellakaan ole ala- tai ylärajaa.

Nyt sitten viimein päätin tuoda oman vaatimattoman kontribuutioni tälle hienolle foorumille ja rekisteröityä.

Itse olen saanut tutustua monikulttuurisuuteen siinä mielessä, että vaimoni on ulkomaalainen. Tosin hän tuli tähän maahan laillisesti oikeilla henkilötodistuksilla ja matkustusasiakirjoilla varustettuna, opiskeli sinnikkäästi pirun vaikean kielemme, ja onnistui saamaan kovalla työllä ja yrityksellä itselleen työpaikan. Mutta tämä lienee ainakin tiedostavien piireissä sitä väärää monikulttuurisuutta.

Joka tapauksessa, kun sanottavaa tai kommentoitavaa tulee, avaan sanaisen arkkuni, yleisiä hyviä käytöstapoja ja foorumin sääntöjä noudattaen.

repo

Quote from: Aivopesemätön on 17.10.2015, 21:00:59
Itse olen saanut tutustua monikulttuurisuuteen siinä mielessä, että vaimoni on ulkomaalainen. Tosin hän tuli tähän maahan laillisesti oikeilla henkilötodistuksilla ja matkustusasiakirjoilla varustettuna, opiskeli sinnikkäästi pirun vaikean kielemme, ja onnistui saamaan kovalla työllä ja yrityksellä itselleen työpaikan.

Vaimosi uutteruudelle erityisen suuri liketys yhtälailla kuin myös uuden jäsenen esittäytymiselle.

Itsellä meni myös varmaan pari vuotta ennen rekisteröitymistä tai vuosi rekisteröitymiseen ja rekisteröitymisestä aktiivisempaan kirjoittamiseen vielä vuosi, mutta kokemukset olivat samanlaiset: tuntui ettei ole mitään annettavaa, joku kirjoittaa ennemmin tai myöhemmin omat ajatukset julki paljon paremmin kuin itse kykenee. Nyt on laskurissa viestejä jo yli 1,5 tuhatta ja rekisteröitymisestä jokunen vuosi. Ehkä tärkeintä on kuitenkin vain osallistua ja näkyä viestillä tai parilla, vaikka juuri nyt Suomen tilanne on menossa nopeasti siihen suuntaan, että muutakin aktiivisuutta tarvitaan kuin aktivismi nettifoorumeilla.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo