News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2015-01-15 VU:Suomi mainittu ISIS:n uhkausviestissä

Started by Golimar, 15.01.2015, 11:04:46

Previous topic - Next topic

Golimar

QuoteSuomi mainittu ISIS:n uhkausviestissä

Islamilaisen valtion edustajaksi julistautuvan ryhmän viesti listaa Suomen yhdeksi kohteeksi.
Hollantilainen englanninkielinen NL Times uutisoi arabiankielisestä nettiviestistä. Siinä uhataan likaisella pommilla Venäjää, Bostonia, Dallasia, Virginiaa ja Amsterdamia sekä Lontoota, Madridia, San Franciscoa, Sydneyta ja Belgiaa.

Myöhemmin viestissä kehotetaan mahdollisia hyökkääjiä integroitumaan läntisiin yhteiskuntiin ennen niihin hyökkäämistä. Tässä mainitaan mahdollisuuksina "Canberra, Suomi, Florida, Lissabon, Luxemburg, Montreal ja Norja"Tammikuun 11. päivälle päivätyn viestin otsikossa puhutaan yksinäisistä susista. Islamilaisen valtion voiton mediaedustustoksi itseään kutsuva ryhmä väittää olevansa yhteydessä ISIS:iin ja on aiemminkin lähettänyt useita vastaavia viestejä.
Uusi viesti on postattu useille nettisaiteille.Koraanista siteerataan kohtaa, jossa ylistetään oikeamielisten tekojen tekijöitä. Madridin, Texasin ja Sydneyn kaduille kehotetaan menemään veitset kädessä.

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/suomi%20isis%20uhka-30610

http://www.nltimes.nl/2015/01/13/amsterdam-named-target-new-isis-threat/

Nyt viimeistään olisi otettava järki käteen maahanmuuttopolitiikassa.

sense

Juuri tänään oli uutisissa, että Suomi otti vastaan viime vuonna 20 000 maahanmuuttajaa. Tulevaisuus näyttää kuinka moni ja ketkä heistä ovat noudattaneet noita ohjeita ja osoittautuvat terroristeiksi. Miksi päättäjämme pelaavat tällaista venäläistä rulettia kansalaisten turvallisuudella, terveydellä ja hengellä?

Suomalaiset: vaikuttakaa asioihinne ja ÄÄNESTÄKÄÄ!

törö

Mulla on tämmöinen visio, että jahka Suomessa tehdään ensimmäinen islamiin liittymätön terrori-isku, nuivat täyttävät kadut ja huutavat, että monikulttuuri on rikkaus, kaikissa olosuhteissa, tapahtui mitä tapahtui. Suvaitsevaisto on hyvä ja opettelee uimaan.

Protesti voisi saada suvakit käyttävään vaihteeksi aivojaan, koska ne odottavat kuitenkin, että muut alkavat pitää niistä huolta jos ne päättävätkin muuttaa mieltään.

Mulle ainakin koko ajatus on hyvin vastenmielinen.

Siili

Quote from: törö on 17.01.2015, 10:58:07
Mulla on tämmöinen visio, että jahka Suomessa tehdään ensimmäinen islamiin liittymätön terrori-isku, nuivat täyttävät kadut ja huutavat, että monikulttuuri on rikkaus, kaikissa olosuhteissa, tapahtui mitä tapahtui. Suvaitsevaisto on hyvä ja opettelee uimaan.

Sarkastinen mielenosoitus?  Onkohan tuollaisia koskaan järjestetty?

Leso

Quote from: törö on 17.01.2015, 10:58:07

Protesti voisi saada suvakit käyttävään vaihteeksi aivojaan, koska ne odottavat kuitenkin, että muut alkavat pitää niistä huolta jos ne päättävätkin muuttaa mieltään.

Mulle ainakin koko ajatus on hyvin vastenmielinen.

Toistan itseäni, mutta PÄINVASTOIN.

Minun visioni on se, että nuivisto ei tee mitään, ei kerrassa yhtään mitään.
Hymähtää vaan, jotta joopajoo, jos on pakko jotain todeta.

SE pistää suvakin kuin suvakin ajattelemaan.
SIKSI minä olen pegida.
Mikään ei vituta räyhääjää enemmän kuin vastapuolen rauhallisuus.
Toistan taas itseäni: minä tiedän, mistä puhun.
Minun geneettinen erityispiirre on legendaarinen räyhääminen.

Siis nuivat toverini: ÄLKÄÄ TEHKÖ MITÄÄN!  8)
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.