News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-11-24 GoV:Geert Wilders:Let us raise a flag of truth and liberation (suom.)

Started by Tosiasiallinen Nuiva, 25.11.2013, 17:03:57

Previous topic - Next topic

Tosiasiallinen Nuiva

Alankomaiden PVV puolueen johtaja on julkaissut GoV:ssa melko hapokkaan esityksen Saudi-Arabian uudeksi lipuksi. Tein jutusta amatööri käänöksen:

Quote from: Geert Wilders
Geert Wilders on PVV:n (Partij voor de Vrijheid,Vapauspuolue) puoluejohtaja Alankomaissa. Tärkeän vuosipäivän johdosta tässä kuussa, hän on ryhtynyt kunnianhimoiseen hankkeeseen, josta hän kertoo alenpana.

Kohottakaamme totuuden ja vapautuksen lippu.
Geert Wilders

Yhdeksän vuotta sitten, marraskuussa 2004, luodinkestäviä liivejä ja konepistooleja kantavat poliisit noutivat minut kotoa ja saattoivat minut turvataloon.
Tämä tapahtui kaksi päivää sen jälkeen kun islam-kriitikko Theo van Gogh murhattiin keskellä kirkasta päivää islamilaisen salamurhaajan toimesta. Poliisi saattoi minut turvaan, koska islamilaiset rikolliset olivat uhanneet tappaa minutkin, sillä minäkin kerroin totuuden islamista joka on suurin uhka vapaudellemme ja yhteiskunnallemme.
Siitä dramaattisesta päivätä lähtien olen ollut pakotettu elämään jatkuvan poliisisuojan kanssa. Olen asunut armeijan parakeissa, vankiloissa ja turvataloissa. Uhkaukset minua vastaan jatkuvat vielä tänäkin päivänä ja ovat riistäneet minulta yksityiselämäni ja vapauteni.

Minä en kuitenkaan vaikene. Saudi-Arabian lippu julistaa ylpeästi Šahadaa, eli islamislaista uskontunnustusta: "Ei ole muuta jumalaa kuin allah ja Muhammed on allahin sanansaattaja".

Näiden yhdeksän vuoden muistoksi, niiden tuhansien uhrien muistoksi jotka murhattiin tuona aikana islamilaisten murhaajien toimesta Lontoossa, Moskovassa, Mumbaissa, Nairobissa, ja lukemattomissa muissa paikoissa ja niiden miljoonien ihmisten muistoksi - naisten, islamista luopuneiden, ei-muslimien - jotka päivittäin kärsivät diskriminaatiosta ja nöyryytyksestä islamin ilkeän ideologian tähden, sekä islamilaisen sharia lain takia, tarjoan islamilaiselle maailmalle uutta lippua -  lippua totuuden ja vapautuksen julistuksella :"Islam on valhe, Muhammed on rikollinen ja koraani on myrkkyä".

Vasta sitten kun islamilainen maailma myöntää tämän totuuden, voi se vapauttaa itsensä tästä ilkeydestä ja tehdä maailmasta paremman paikan koko ihmiskunnalle.

Vasta sitten kun vapaamaailma myöntää, että islam on ennemmin totalitäärinen ideologian, kuin uskonto, kykenee se puolustamaan vapauttaan ja arvojaan.
http://gatesofvienna.net/2013/11/let-us-raise-a-flag-of-truth-and-liberation/
Non poteris veritatem