News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-11-21 ESS Vasemmistopoliitikko vaimoineen pahoinpideltiin

Started by Ink Visitor, 21.11.2013, 16:32:36

Previous topic - Next topic

Ink Visitor

Vasemmistopoliitikko vaimoineen pahoinpideltiin - "Teolla oli poliittiset motiivit"

Heinolalainen vasemmistopoliitikko Jarmo Laitinen ja hänen vaimonsa Minna joutuivat pahoinpitelyn kohteiksi viime viikon perjantaina Heinolan keskustassa. Facebookissa tapauksesta kertoneen Laitisen mukaan teolla oli poliittiset motiivit.

Pahoinpitelyä edelsi ravintolassa tapahtunut uhkaava, poliisin keskeyttämä välikohtaus, jossa oli mukana neljä Laitisen mukaan "perussuomalaisiksi" esittäytynyttä henkilöä. Kaksi heistä hyökkäsi Laitisen ja hänen vaimonsa kimppuun kadulla näiden poistuttua ravintolasta.

Laitinen kertoo yrittäneensä puolustaa vaimoaan lyönneiltä ja potkuilta, mutta kesti hetken ennen kuin molemmat onnistuivat pääsemään irti tilanteesta. Sen jälkeen lähellä ollut poliisi tuli jälleen väliin, mutta vaimo ehti saada haavan päähänsä ja tarvitsi ambulanssia.

Rikoskomisario Jukka Jaatinen Heinolan poliiisiasemalta vahvistaa, että poliisi tutkii viime perjantain vastaisena yönä kello 1.30:n ja 2.30:n välillä Kauppakadulla tapahtunutta naishenkilön pahoinpitelyä, josta uhrin mies on tehnyt rikosilmoituksen. Osallisista on kuultu vasta asianomistajaa.

Jaatisen mukaan tutkittavaan kokonaisuuteen liittyvät myös katuvälikohtausta edeltäneet tapahtumat ravintolassa. Mahdollisiin poliittisiin motiiveihin Jaatinen ei ota kantaa, sillä tutkinta on vasta alussa.

Vasemmistoliiton Heinolan kunnallisjärjestön puheenjohtaja, varavaltuutettu Laitinen kertoo tuoneensa tapauksen julki periaatesyistä:

– Ketään ei pitäisi hakata kadulla, ei poliittisten mielipiteiden eikä minkään takia.

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2013/11/21/vasemmistopoliitikko-vaimoineen-pahoinpideltiin---teolla-oli-poliittiset-motiivit
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Ville Hämäläinen

Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

normi

Jaaha googletetaanpa:

Quote10.5.2013 14.35
Heinolan Vasemmisto erotti entisen puheenjohtajansa

KU

Heinolan Vasemmisto on erottanut järjestön entisen puheenjohtajan Juha Karin Vasemmiston valtuustoryhmästä.

Kunnallisjärjestön mukaan valtuustoryhmästä erottaminen oli tarpeellista, koska Juha Karin julkisuudessa esittämät kommentit ja kannanotot eivät ole olleet Heinolan Vasemmiston kanssa samansuuntaisia, eivätkä näin ollen vastaa vasemmistolaisia tai kunnallisjärjestön yleisesti sovittuja linjauksia.

Kunnallisjärjestön mukaan Kari oli myös rikkonut sopimuksensa järjestön kanssa kieltäytymällä maksamasta kunnallisjärjestölle tehdyn sopimuksen mukaisia osuuksia luottamustoimipaikoistaan.

Eduskuntavaaliehdokkaanakin olleelle Karille oli jo aiemmin myönnetty ero kunnallisjärjestöstä. Sittemmin Kari on eronnut myös Vasemmistoliiton jäsenyydestä.

Heinolassa Vasemmiston valtuustoryhmän muodostavat jatkossa Harri Virtanen ja Jarmo Laitinen.
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/jarjestouutiset/2994299/heinolan-vasemmisto-erotti-entisen-puheenjohtajansa

Liityisikö tuohon Karin erottamiseen?

Ja mitähän tää tarkoittaa, liittyneekö tuohon sattumukseen?:

QuoteJarmo Laitinen epäiltynä kunnianloukkauksesta .

Utelias20.11.2013 18:59+1
Jarmo Laitinen omien fb sivujensa mukaan epäiltynä kunnian loukkauksesta. Mikä on tämä asia ja ketä on loukattu tai mistä?. Kuka syyttää? kenen kunniaa on loukattu.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11869798
Impossible situations can become possible miracles

timooo

Laitetaanpas koko postaus:

Mietin sitä jotta olimme syömässä paikallisessa ravintolassa ja sen jälkeen jatkoimme matkaa , ravintolassa itsensä perussomalaisiksi esittäytynyt neljän hengen ryhnmä aiheutti häiriötä ym ja ravintolan henkilokunta soitti poliisin paikalle ja kaksi lähti noista jonnekkin jatkoimme iltaa ja soimme ja tanssimme ym vaimoni kanssa ,kun olimme lähdössä kotiin niin nuo kaksi hyökkäsi minun nja vaimoni kimppuun syyttä suotta emme koskaan kumpaakaan ole tavanneet tai nähneet mutta motiivi oli se jotta pidä sina kommari laitinen turpasi kiinni  , paikalla poliisit ja ambulanssi ym sata silmin näkijää kun minun vaimoa hakataan minun mielipiteideden takia ,yritin puolustaa ja tapella vastaan kuin voin ja lopulta poliisit tuli kuin kerkesi väliin ja minä ja Minna jatkoimme matkaa kotia ja muut kopissa putkaan , mutta käveltyämme jonkin matkaa Minna huomasi pääsä haavan ym ja pyortyi silloin soitin sirran ja ambulanssilla lähti heti ja nyt on Minna päijät-hämeen keskusairaalassa  ja minä huolissani kotona  Vittu ,että tää aate joskus ottaa koville niin itselle kuin lähimmäisillekin , Helvetin kulipäät halla..... ja jamekset... meinaan NYT TULI VIIMINEN VIRHE TEILLE .

QuoteMikael ei ketään voi saa tai pidä hakata mielipiteensä takia , tuolla mitä esitin niin tarkoitin jotta minä Jarmo Laitinen olen julkisuudessa tuonut asioita esille joita ei olisi ehkä kaikki halunneet .Mutta en mitenkään käsitä miten minun vaimoni siihen liittyy jos joku minut haluaa hakata ,uskaltaako tässä kohta laittaa lapsia kouluun ym ????. Ja painotankin jotta ei en minä tai vaimoni olla koskaan näitä kavereita tavattu tai esim eilen tehtu mitään joka olisi jotenkin vaarin tai laitonta ,ei ,me olimme iltaa istumassa minun raksaliiton syyskokouksen jalkeen ja meidän kimpuun yksiselitteisesti hyökättiin , juttu oli ennalta suunniteltu ja järjestetty ,ja mitä enemmän tuota miettii ja pohtii niin sen selkeämmin ja varmemmin näin oli.

Tabula Rasa

Hmm, tuomitseekohan Jarmo yksiselitteisesti myös vasemmistolaisen väkivallan? En muista nähneeni kaveria otsikoissa kun dänit ja kumppanit kertoivat kuinka erilaista ja oikeutettua vasemmistolainen väkivalta on. Ehkä joku sattui harjoittamaan tätä vasemmistolaista hyväksyttävää ja ymmärrettävää väkivaltaa? Ei kai Jarmolla pitäisi olla mitään sitä vastaan? Kai oikeistolaisetkin saavat harjoittaa hyväksyttävää vasemmistolaista väkivaltaa joka kohdistuu väärinajattelevien omaisuuteen ja muuhun oikeushyvään? Jaa eikö? Miksiköhän?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Oami

Toistaiseksihan tekijöiden taustasta ei ole muuta tietoa kuin asianomistajan ilmoitus. Eikä kyllä tapahtumien kulusta muiltakaan osin.

Tilanteen tässä vaiheessa jättäisin poliisille työrauhan.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

nollatoleranssi

Suomessa on helpointa päästä mediaan, kun perussuomalaiset ovat "pahanteossa". Olikohan tässä tapauksessa kyse edes oikeasti perussuomalaisista vai omista piireistä? Jos tapahtuu toistepäin, niin sitä vaikeampaa on mediasta löytää edes juttua aiheesta.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

matcauthon

Quote from: timooo on 21.11.2013, 17:45:26
Laitetaanpas koko postaus:

Mietin sitä jotta olimme syömässä paikallisessa ravintolassa ja sen jälkeen jatkoimme matkaa , ravintolassa itsensä perussomalaisiksi esittäytynyt neljän hengen ryhnmä aiheutti häiriötä ym ja ravintolan henkilokunta soitti poliisin paikalle ja kaksi lähti noista jonnekkin jatkoimme iltaa ja soimme ja tanssimme ym vaimoni kanssa ,kun olimme lähdössä kotiin niin nuo kaksi hyökkäsi minun nja vaimoni kimppuun syyttä suotta emme koskaan kumpaakaan ole tavanneet tai nähneet mutta motiivi oli se jotta pidä sina kommari laitinen turpasi kiinni  , paikalla poliisit ja ambulanssi ym sata silmin näkijää kun minun vaimoa hakataan minun mielipiteideden takia ,yritin puolustaa ja tapella vastaan kuin voin ja lopulta poliisit tuli kuin kerkesi väliin ja minä ja Minna jatkoimme matkaa kotia ja muut kopissa putkaan , mutta käveltyämme jonkin matkaa Minna huomasi pääsä haavan ym ja pyortyi silloin soitin sirran ja ambulanssilla lähti heti ja nyt on Minna päijät-hämeen keskusairaalassa  ja minä huolissani kotona  Vittu ,että tää aate joskus ottaa koville niin itselle kuin lähimmäisillekin , Helvetin kulipäät halla..... ja jamekset... meinaan NYT TULI VIIMINEN VIRHE TEILLE .

QuoteMikael ei ketään voi saa tai pidä hakata mielipiteensä takia , tuolla mitä esitin niin tarkoitin jotta minä Jarmo Laitinen olen julkisuudessa tuonut asioita esille joita ei olisi ehkä kaikki halunneet .Mutta en mitenkään käsitä miten minun vaimoni siihen liittyy jos joku minut haluaa hakata ,uskaltaako tässä kohta laittaa lapsia kouluun ym ????. Ja painotankin jotta ei en minä tai vaimoni olla koskaan näitä kavereita tavattu tai esim eilen tehtu mitään joka olisi jotenkin vaarin tai laitonta ,ei ,me olimme iltaa istumassa minun raksaliiton syyskokouksen jalkeen ja meidän kimpuun yksiselitteisesti hyökättiin , juttu oli ennalta suunniteltu ja järjestetty ,ja mitä enemmän tuota miettii ja pohtii niin sen selkeämmin ja varmemmin näin oli.

Voi Zeus mitä tajunnanvirtaa. Ai että ihan "perussomalaisiksi" esittäytyneet miehet. Elämän koulu on kyllä vahva tuossa päivityksessä.

Lalli IsoTalo

Quote from: Heinolalainen vasemmistopoliitikko Jarmo Laitinen
... paikalla ... sata silmin näkijää ...

Hyvä. Sittenhän rikolliset on helppo saada kiinni, ja asia selvittää juurta jaksain.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Rusinapulla

Onko hemmolla aivotärähdys tai muu shokki päällä kirjoittaessa, vai onko kirjallinen ulosanti aina yhtä tasokasta? Pikaista paranemista kaikesta huolimatta, mikä sitten vaivaakin.
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

Reinhardt42

Aika saatananmoista tiäksäämeininkiä.

JoKaGO

Quote from: Rusinapulla on 21.11.2013, 21:21:31
Onko hemmolla aivotärähdys tai muu shokki päällä kirjoittaessa, vai onko kirjallinen ulosanti aina yhtä tasokasta? Pikaista paranemista kaikesta huolimatta, mikä sitten vaivaakin.

V-a-s-s-a-r-i
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Lahti-Saloranta

Mietin sitä jotta olimme syömässä paikallisessa ravintolassa ja sen jälkeen jatkoimme matkaa , ravintolassa itsensä perussomalaisiksi esittäytynyt neljän hengen ryhnmä aiheutti häiriötä ym ja ravintolan henkilokunta soitti poliisin paikalle ja kaksi lähti noista jonnekkin jatkoimme iltaa ja soimme ja tanssimme ym vaimoni kanssa ,kun olimme lähdössä kotiin niin nuo kaksi hyökkäsi minun ja vaimoni kimppuun syyttä suotta emme koskaan kumpaakaan ole tavanneet tai nähneet mutta motiivi oli se jotta pidä sina kommari laitinen turpasi kiinni  , paikalla poliisit ja ambulanssi ym sata silmin näkijää kun minun vaimoa hakataan minun mielipiteideden takia ,yritin puolustaa ja tapella vastaan kuin voin ja lopulta poliisit tuli kuin kerkesi väliin ja minä ja Minna jatkoimme matkaa kotia ja muut kopissa putkaan käveltyämme jonkin matkaa Minna huomasi pääsä haavan ym ja pyortyi silloin soitin sirran ja ambulanssilla lähti heti ja nyt on Minna päijät-hämeen , mutta keskusairaalassa  ja minä huolissani kotona  Vittu ,että tää aate joskus ottaa koville niin itselle kuin lähimmäisillekin , Helvetin kulipäät halla..... ja jamekset... meinaan NYT TULI VIIMINEN VIRHE TEILLE .
Nyt kyllä jokin mättää. Hulikaani hakkaa Laitisen akkaa Laitinen mielipiteen vuoksi. Laitisen vaimo huomaa vasta myöhemmin että että päästä vuotaa verta. Sitä ei havainnut paikalla olleet poliisit eikä ambulanssi sadan silminnälijän lisäksi vaikka olivat näkemässä pahoinpitelyn.  Tosin Laitinen soitti sirran ja ambulanssin paikalle vasta senjälkeen kun vaimo oli pyörtynyt. Syyllisetkin Laitinen tunnisti, joku halla.. ja james. Laitisen kostokin on julma koska tuo pahoinpitely oli syyllisten viimeinen virhe.
Mitä lie tapahtunutkaan mutta en oikein oivalla miksi hulikaanit kävivät Laitisen vaimon kimppuun Laitisen mielipiteen vuoksi Laitisen läsnäollessa. Luulisi että olisivat pieksäneet Laitisen eikä hänen vaimoaan.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

törö

Poliittinen raato yrittää paluuta tekemällä kännitappelusta politiikkaa.

kekkeruusi

Quote from: Lalli IsoTalo on 21.11.2013, 21:21:17
Quote from: Heinolalainen vasemmistopoliitikko Jarmo Laitinen
... paikalla ... sata silmin näkijää ...

Hyvä. Sittenhän rikolliset on helppo saada kiinni, ja asia selvittää juurta jaksain.
Eikös tuo kirjoittanut, että ne päällekarkaajat vietiin putkaan? Eli tekijät on tiedossa.