News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-11-12 Valtioneuvosto: Anna Abreusta rasismin vastainen lähettiläs

Started by Iloveallpeople, 12.11.2013, 15:09:16

Previous topic - Next topic

Micke90

Quote from: Arto Luukkainen on 12.11.2013, 23:43:44
Kyseinen tyhmä nainen oli tuolloin 17-vuotias. Minusta on väärin syyttää Anna tyhmyydestä sen vuoksi, että hän ei ole kiinnostunut historiasta kuten ei 95 % muistakaan hänen ikäisistään. Kuinka monta prosenttia aikuisistakaan ihmisistä tietää historiasta mitään tai on edes kiinnostunut siitä? Vastauksessaan NYT-lehden toimittajalle Anna oli toki oikeassa (Afrikka) ja hänen kritisoijansa tyhmiä.  8)

Kröhöm! Minäkin olin tuolloin 17-vuotias ja olisin taatusti osannut antaa fiksumman vastauksen tuohon kysymykseen. Olin itsekin silloin lukiossa ja minulla oli lukiossa hissan numero 9!  :P

Arto Luukkainen

Quote from: Micke90 on 12.11.2013, 23:48:10
Quote from: Arto Luukkainen on 12.11.2013, 23:43:44
Kyseinen tyhmä nainen oli tuolloin 17-vuotias. Minusta on väärin syyttää Anna tyhmyydestä sen vuoksi, että hän ei ole kiinnostunut historiasta kuten ei 95 % muistakaan hänen ikäisistään. Kuinka monta prosenttia aikuisistakaan ihmisistä tietää historiasta mitään tai on edes kiinnostunut siitä? Vastauksessaan NYT-lehden toimittajalle Anna oli toki oikeassa (Afrikka) ja hänen kritisoijansa tyhmiä.  8)

Kröhöm! Minäkin olin tuolloin 17-vuotias ja olisin taatusti osannut antaa fiksumman vastauksen tuohon kysymykseen. Olin itsekin silloin lukiossa ja minulla oli lukiossa hissan numero 9!  :P

Enhän minä väittänyt että yksikään 17-vuotias ei ole kiinnostunut historiasta! Minäkin olin kiinnostunut siitä 11-vuotiaasta alkaen. Mutta minähän sanoin että 95 % 17-vuotiaista ei ole kiinnostunut. Tietysti hatusta tempaistu luku, jolla oikeastaan tarkoitin sitä, että kullakin luokalla on 1-3 historiasta kiinnostunutta (yleensä poikia) ja muut eivät sitten ole. Minä aloin joku vuosi sitten selittää eräälle insinöörille uutta tietoa Karthagon tuhosta mutta keskustelu tyrehtyi siihen, että hän ei ollut Karthagosta kuullutkaan eikä myöskään ollut asiasta kiinnostunut!

En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

Oto Hascak

Hmmmmm. Ikään kuin etäästi vaikuttaisi siltä, että tähän hienoon ja jaloon tehtävään olisi valittu syntyperältään vieraan kulttuurin edustajia. Onkos se nyt sitten positiivista syrjintää? Vai onko se ihan perinteistä syrjintää, jos syntyperältään kantasuomalaisilta rajataan pois mahdollisuus näihin humpuukitehtäviin?
"Tässä on mun pippeli! Se on huippu pippeli!" X2