News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-10-03 HS: Hirvisaaren vieras teki natsitervehdyksen eduskunnassa

Started by Mo, 02.10.2013, 17:41:32

Previous topic - Next topic

Jukka Wallin

Milloin eräs Pasi aktivoituu? He olisivat erottumattomat kaksikko.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

siviilitarkkailija

Olen kerran joutunut kuuntelemaan Seppo Lehtoa usarin kekkereillä, mutta onnekseni olin niin hirveässä humalassa etten jaksa muistaa kusipään älämölöä muutoin kuin sen verran että totesin jäpikän olevan täysi kusipää ja jatkoin Herlinin punaviinitörpön tyhjennystä. Muistaakseni pääsin noin 5 tai 6 lasilliseen saakka, mikä auttoi jaksamaan jopa Huuskon sönkötystä. 
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Ari-Lee

Quote from: Miniluv on 03.10.2013, 23:19:43
QuoteSeppo ei ole saatana. Seppo on pikkupiru eikä edes vakavasti otettava nettikiusaaja.

Yksi maahanmuuttokriittisen kiusattu kuvasi minulle tilannetta ja tuntui olevan kyse ihan vakavasti otettavasta kiusaamisesta.

No, ainakin "taiteilijan" ulosteet ovat koottuna teoksena linkkilistan muodossa tässä ketjussa. Muistaakseni linkittäminenkin joihinkin asioihin on kriminalisoitu? Ihme ja kumma ettei saastaa saada poistettua lopullisesti ja maailmantappiin asti?
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

siviilitarkkailija

Quote from: Ari-Lee on 03.10.2013, 23:30:24
Quote from: Miniluv on 03.10.2013, 23:19:43
QuoteSeppo ei ole saatana. Seppo on pikkupiru eikä edes vakavasti otettava nettikiusaaja.

Yksi maahanmuuttokriittisen kiusattu kuvasi minulle tilannetta ja tuntui olevan kyse ihan vakavasti otettavasta kiusaamisesta.

No, ainakin "taiteilijan" ulosteet ovat koottuna teoksena linkkilistan muodossa tässä ketjussa. Muistaakseni linkittäminenkin joihinkin asioihin on kriminalisoitu? Ihme ja kumma ettei saastaa saada poistettua lopullisesti ja maailmantappiin asti?

Ei ole meidän tehtävä poistaa. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja luotetaan vähän kanssaihmistemme arvostelukykyyn. Tiedätkö että kanssaihmisemme ovat paljon älykkäämpiä kuin miltä näyttävät. Kun ihmiset saavat kaiken tiedon he kyllä osaavat vetää oikeat johtopäätökset. On suuri houkutus julistaa ihmiset tyhmiksi ja vaatia tyhmennyksiä, mutta sitten olisimme kuin hesarin toimittajat. Ihmiset on riittävän fiksuja näkemään Sepon läpi.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

kriittinen_ajattelija

(http://1.bp.blogspot.com/_NL4WQ78Iyrs/Sd5GvygpZdI/AAAAAAAAACs/j7Xz9DPW4R0/s400/Muhammedtaiteilija+Seppo+Lehto.jpg)

(http://www.migranttales.net/wp-content/uploads/2013/07/seppo.jpg)

(http://forums.kaulaparta.com/media/3189/seppo_lehto.jpg)

En kyllä tiedä mikä tuo Seppo Lehto on miehiään, muttei hän ainakaan natsi ole, itselleni tulee mieleen lähinnä huomionkipeä trolli, komediaklubi olisi miehelle sopiva paikka.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Ville Hämäläinen

Äitii..seppo teki sitä ja james tätä...äitii...kyynel. Kyllä nyt on tehty kärpäsestä demari.
Pyydän suvaitsevaisuutta, suomi tulee aina olemaan monikulttuurinen maa..
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

kaivanto

Ihan lyhyesti, niin voitte mennä kaikki nukkumaan:

1. Koska minä ja Jussi Halla-aho emme päässeet perussuomalaisten europarlamenttiehdokkaiksi viime kerralla
2. Kaikki sittemmin tapahtunut on pohjimmiltaan niiden syytä, jotka olivat ykkösen takana

Näin minä tämän subjektiivisesti koen. Nyt eteenpäin. Mutta totta kai kaikki ykkösen ja kakkosen välinen väliliha tullaan tarvittaessa prosessoimaan.

td

Quote from: siviilitarkkailija on 03.10.2013, 23:18:28
Eduskuntatalo on käyttäjiensä ja turvaajiensa linjan mukaan pyhä. Se on ainoa Suomessa pyhäksi katsottu instituutio. Seppo Lehto loukkasi parlamentaristista instituutiota. J Hirvisaari hirtti itsensä tämän dokumentoimalla.

Persujen kannalta jäljelle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa.

sieg heil ei kuulu eikä saa kuulua Suomen Tasavallan ja sen EDUSKUNNAN olemukseen. Vaikka S Lehto on monien mielestä sananvapauden marttyyri, tämä ei ole marttyyrin ele eikä marttyyrillä ole oikeutta halventaa kansalaisten pyhää edustuksellista elintä käyttäytymällä sopimattomasti.

Eduskunnan arvovalta ja uskottavuus ovat koetuksella. Siihen on poliittisten puolueiden ryhdistäydyttävä tiukasti ja vankasti. Elämässä on rajoja ja joskus, vastentahtoisesti, ne on vedettävä. Tässä perkele on sellainen. Natsijätkä vittuun valokuvaajansa keralla. Kiitos.

Parlamentaristinen instituutio? Ryhmäkuri? Äänestäjien pettäminen painamalla sitä toista nappia mitä oli sovittu äänestäjien kanssa? Demokratiaako?
Joka tapauksessa on myös oikeus. Jos ajateltaisiin että Seppo Lehto saisi "omasta mielestään" yksilönä kuitattua vankilassa istumisensa(sanojensa takia) tervehtimällä jyrkän ideologian omaavia vihervasureita sopivalla tavalla, olisiko se ok?
Olen samaa mieltä että teko oli huono perussuomalaisille, myös eritoten JHA:lle.
Kyllä tämänkin jutun joku osaa kääntää JHA:lla eduksi, ellei JHA itse. Optimistinen olen tämän suhteen.

Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa. -Adolf Erik Ehrnrooth #kivapuhe 1939-

1NiitäKelanPoikia

Kerrankin puolueelta tulee kurinpitotoimenpiteitä aiheesta. Sitä tiiä vaikka hyväistön rasisminatsismiflirttailukäninät hiljenis.
Sananvapauteen kuuluu aina vastuu. Sananvapaudella on myös rajansa. Siihen ei kuulu oikeus sanoa laittomuuksia...
-Jukka Holmberg, Medialiitto

dothefake

Eikös Jussi olisi päässyt ehdokkaaksi, silloin kun pakkasessa keräsimne päällikön johdolla riittävät laput. Kieltäytyi taktisesti, joka oli hyvä asia. Olisiko ollut jopa suunniteltu kannatuksen koeponnistus.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ämpee

Quote from: 1NiitäKelanPoikia on 03.10.2013, 23:48:36
Sitä tiiä vaikka hyväistön rasisminatsismiflirttailukäninät hiljenis.

Vielä mitä, tästä se vasta haukku alkaa, kuin hajun saaneella koiralla.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

coscarnorth

Monet tässä ketjussa ovat kritisoineet Hirvisaaren potkuja vedoten sananvapauteen. Valitettavasti tämä ei ole argumenttina kaustin yhteydessä mitenkään ainutlaatuinen. On rasittavaa, että ilmeisesti näille "sananvapaus, sananvapaus, sananvapaus!!!!!!11" -huutelijoille joutuu selittämään näin yksinkertaisia asioita rautalangasta.

Se, että Hirvisaari saa kenkää, ei loukkaa Hirvisaaren sananvapautta millään tasolla. Ei sitten millään, ihan oikeasti. Jameksella on mielestäni rajaton oikeus perseillä juuri niin paljon kuin häntä sattuu huvittamaan, mutta - demonstroivaa analogiaa käyttääkseni - minun ei tarvitse katsoa sitä omassa asunnossani.

Perussuomalaiset kansanedustajat eivät estä Hirvisaarta pelleilemästä - he eivät vain jaksa katsoa sitä omassa eduskuntaryhmässään.

Se, että perussuomalaiset eivät halua ryhmäänsä puolueen imagoa tahrivia idiootteja, ei ole sananvapauden rajoittamista.

Jokaisella ihmisellä on sananvapaus laukoa omalla työpaikallaan mauttomuuksia ja tehdä natsitervehdyksiä. Mutta mikään ei estä työnantajaa potkimasta tällaista perseilijää pihalle. Ja hyvä niin. Jos jonkun mielestä tämä on totalitarismia, orwellilaisuutta ym., niin olkoon sitten. Elän sellaisessa yhteiskunnassa erittäin mielelläni.

(En puhu tässä kirjoituksessani Hirvisaaren, Halla-ahon ym. tuomioista, jotka toki lasken sananvapauden rajoittamiseksi.)
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

sivullinen.

Joskus muutama normaali eppu lauloi näin: Mitä enemmän nostatte kohua, sitä enemmän lapsesi rakastaa mua.

Tietyssä mielessä olen itsekkin tuollainen "lapsi" ja pitkälti Ylen vietävissä. Mitä yle antaa paskaksi, siitä minä tykkään - ihan vaan Ylen periaallisen puolueellisuuden ja jatkuvan propagandan lähettämisen vuoksi. Oikeastaan se saakin kysymään, onko tässä suunniteltu salajuoni? Soini tahtoo päästä televisioon, eikä pääse sinne puhumalla tyhjänpäiväisyyksiä eduskunnassa, joten hän junailee kaustin, pääsee paheksumaan ja kerää tärkeilijöiden äänet. James kerää anarkistilapsosten äänet. Persut win*2. Jo pitkään suuret puolueet ovat käyttäneet tätä samaa taktiikkaa lähes kaikissa vaalikampanjoissaan: On luotu keinotekoinen vastakkain asettelu kahden suuren puolueen kesken ja vaadittu kansa äänestämään jompaa kumpaa - "pääministerivaalit". En silti usko persujen pystyvän vielä näin monimutkaisiin ja kieroihin kuvioihin - enkä todellakaan toivo, että he olisivat alentuneet sellaiseen.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

ämpee

Kysymys ei ole sananvapaudesta, vaan viimeisestä pisarasta, korresta joka katkaisi kamelin selän, mitasta joka tuli täyteen, astiasta joka alkoi vuotaa yli, asteista jotka ylittivät leimahduspisteen.

Se tuon kummempaa ole...

Hyvänä esimerkkinä tilanteesta on Homman^^^ myrskyisestä satamasta saatu komennus banaanisaarten suojaisaan rauhaan, se vaatii jo yritystä.

Tuohon tuuletukseen laitetaan liikaa huomiota, mutta se lienee joidenkin tarkoituskin.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Obb

Rupee tosissaan tympimään tämä omaan maaliin potkiminen. Kengänkuva vaan hirvisaaren persauksiin.
Voin kuvitella miten Halla-ahoa pännii tämä lehdon ja james potkukelan "juudaksen suudelma"
Jos tommoset tyypit kertois julksesti olevansa minun kavererita niin vetäisin mokomat hörhöt käräjille kunnianloukkauksesta.
Ketäänhän ei saa panetella, mutta tästä lähtien kun joku käyttäytyy oikein idioottomaisesti sanon, että sinähän olet ihan hirvisaari

kaivanto

Karma is a bitch.  :flowerhat:

Minusta omaan maaliin ovat potkineet matkan varrella mm. Soini, Vistbacka, Putkonen, Havansi, Ruohonen-Lerner, Väätäinen, Tossavainen ja moni moni muu. James Hirvisaaren kohtelu on täysin kohtuutonta, kuten oli myös Halla-ahon, Hakkaraisen ja monen muun. Olen varmaan kirjoittanut tänne useammankin kerran, että Soinilta ja Ruohonen-Lerneriltä olisi jo ensimmäisen täkykohun kohdalla pitänyt ottaa kännykät pois. Niin minä olisin johtajana tehnyt.

sivullinen.

Hyvin Hirvisaari puolusti kansantaiteilijaa eduskunnassa. Retoriikan osaltakin hän alkaa olla kovinta kaartia.

Sosialistitkin sen tunnustavat; hehän pelkäävät H:ta kuin H:ta aikanaan.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Obb

Olet Kaivanto ihan oikeassa. Virheitä on tehneet monet perussuomalaisista, viimeisenä tulee mieleen soinin vaatimus sukupuolineutraalin avioliittolain äänestyksestä. Menisköhän vain yksi ääni niinsanotusti vastapuolelle, mutta mitä siitä. soini tuhoaa perussuomalaista puoluetta omalla fundamenttaalikatolilaisuudellaan eikä tajua, että suurin osa meistäei ole ylipäätään uskovaisia. soinin vitsitkään ei oikein enää pure. Tosin ne taitaa olla Putkosen keksimiä

IDA

Joo. Aika jänskää, että Soini on vain tuhonnut, kun todelliset asiantuntijat ovat rakentaneet. Kaivanto ja Muutos 2011 neitsyet kun vielä tekee Pietarin kirkon aukiolla haitariperformanssin munasiltaan ja pyytävät anteeksi sitä, että tissit jäivät Femenille, niin olen ihan varma, että Homma lähtee todella kovaan nousuun. Ainakin pääsevät tollot putkaan kulttuurissa, jossa on hauskaa :D
qui non est mecum adversum me est

Roope

Quote from: td on 03.10.2013, 23:46:57
Olen samaa mieltä että teko oli huono perussuomalaisille, myös eritoten JHA:lle.
Kyllä tämänkin jutun joku osaa kääntää JHA:lla eduksi, ellei JHA itse. Optimistinen olen tämän suhteen.

Sama juttu kun muidenkin kohujen kohdalla, ne voidaan kääntää voitoksi tai vielä suuremmaksi tappioksi. Hihamerkkikausti oli perussuomalaisten ryhmältä pohjanoteeraus, mutta tämä on mennyt toistaiseksi paremmin. Erottamispäätös oli reaktiona melko lailla ainoa vaihtoehto, ja se rauhoittaa tilannetta pitemmän päälle. Tositoimet alkavat kuitenkin vasta myöhemmin EU-vaalikampanjoinnin aikaan, kun ulkopuoliset yrittävät käyttää muun muassa tätä erottamispäätöstä hyväkseen savustaakseen saman tien muitakin ulos eduskuntaryhmästä tai ainakin johtopaikoilta. Europarlamentista hyvin todennäköisesti putoava Rkp kehittänee näitäkin vaaleja varten rasisminvastaisen julkistuksensa, joka estää Halla-ahon osallistumisen vaaleihin tai jotain.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

IDA

Sanna on todella pientä verrattuna siihen millainen piikkikorkopartio pistäisi Muutoksen kuplettijengin Italiassa kuriin. Pitäisi nyt muistaa tämäkin sen uhon keskellä. Helppoahan siellä on heilua, jos ei politiikkaan osallistu.

kaivanto

Quote from: Obb on 04.10.2013, 00:55:42Tosin ne taitaa olla Putkosen keksimiä.

Putkonen ja vitsit taisivat olla Jusulan keksimiä. Ei niin, ettenkö arvostaisi Soinin ja Halla-ahon retoriikkaa. Mutta kaipaisin merkittävästi enemmän Geert Wildersiä, Marine Le Peniä ja Beppe Grilloa.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/soini-minun-ja-jukka-jusulan-valilla-mikaan-ei-ole-muuttunut/2012/03/1511454

Minulla on toki mielipiteitä Venäjästä, mutta Suomen kannalta suurempi ongelma on imperiumi, johon tällä hetkellä kuulumme, joten performanssini suuntautunevat länteen päin.

kaivanto

Quote from: IDA on 04.10.2013, 01:13:59
Sanna on todella pientä verrattuna siihen millainen piikkikorkopartio pistäisi Muutoksen kuplettijengin Italiassa kuriin. Pitäisi nyt muistaa tämäkin sen uhon keskellä. Helppoahan siellä on heilua, jos ei politiikkaan osallistu.

En nyt ihan hahmottanut mitä yritit sanoa, mutta Italian keväisissä vaaleissa sitovia kansanäänestyksiä vaatinut Viiden Tähden Liike (jonka mielestä, sivumennen sanoen, myös maahanmuuttopolitiikka pitää ratkaista kansanäänestyksillä, jos kansa niin haluaa) nousi alahuoneen suurimmaksi puolueeksi. Tästä voi todeta, että useammassakin tällä viikolla tehdyssä gallupissa (mm. Italian yleisradiota varten) Viiden Tähden Liikkeen gallupsuosio on suurempi kuin esim. Perussuomalaisten koskaan ikinä milloinkaan. Tulevaisuus on suoran demokratian. Koska en ole ennustaja, en tiedä koska.

http://www.sondaitalia.com

IDA

Quote from: Roope on 04.10.2013, 01:11:26
Hihamerkkikausti oli perussuomalaisten ryhmältä pohjanoteeraus, mutta tämä on mennyt toistaiseksi paremmin.  vaaleihin[/url] tai jotain.

Juuri näin. En tiedä olenko ollut vaikuttamassa, mutta ihan selvästi on huomattavissa, kuinka homma alkaa olla hanskassa. Paikalliset "kaustit" ovat paikallisia "kausteja" puolue ottaa kantaa, jos kokee tarpeelliseksi.

Pitää vain oppia näistä. Jokainen meistä saa vielä selkäänsä.

IDA

Quote from: kaivanto on 04.10.2013, 01:18:56
En nyt ihan hahmottanut mitä yritit sanoa, mutta Italian keväisissä vaaleissa sitovia kansanäänestyksiä vaatinut Viiden Tähden Liike (jonka mielestä, sivumennen sanoen, myös maahanmuuttopolitiikka pitää ratkaista kansanäänestyksillä, jos kansa niin haluaa) nousi alahuoneen suurimmaksi puolueeksi. Tuolta voi todeta, että useammassakin tällä viikolla tehdyssä gallupissa (mm. Italian yleisradiota varten) Viiden Tähden Liikkeen gallupsuosio on suurempi kuin esim. Perussuomalaisten koskaan ikinä milloinkaan. Tulevaisuus on suoran demokratian. Koska en ole ennustaja, en tiedä koska.

http://www.sondaitalia.com

Kyllä, mutta se ei ole Suomessa. Ja kyllä siellä Rai Unoltakin tulee selaista sättimistä, että suomalainen herrasmies pyytäisi hattua ja poistuisi paikalta :D

Perussuomalaisilla on 40 kansanedustajaa, pitää suhtautua siihen.

kaivanto

Niin, mm. Grillo kutsuu Berlusconia rutiininomaisesti Psykokääpiöksi ja Lettaa Kapteeni Findukseksi (kalapuikkomainoksen mukaan). Suomessa on myös haukuttu Berlusconia vaikka miksi ja Soinia iloiseksi jättiläiseksi, Halla-ahoa rotutohtoriksi jne.

Minun sanavarastooni kuuluvat mm. Töyhtöhyypiö, Punamuumi ja Savonlinnan pikkuhitleri. Sellaista politiikka on ja tulee olemaan. Se henkilöityy. Jopa kalustetuissa huoneissa. Suomen ja Italian yhteyksiä ja yhtäläisyyksiä on turha vähätellä.

sivullinen.

Quote from: IDA on 04.10.2013, 01:22:26
Perussuomalaisilla on 40 kansanedustajaa, pitää suhtautua siihen.

Viikon päästä 39. Jouluna ehkä 30. Ellei Vasemmistoliitosta tule vahvistusta.

Roope

Hirvisaaren erottaminen olikin vain osa puheenjohtaja Soinin ovelaa master plania.

QuoteSoinin tarkoituksena on samalla hajottaa "halla-aholaisten" ydinryhmä ja yhdistää puolue hallituskelpoiseksi kevään 2015 vaalien jälkeen.

Tätä palvelee myös Jussi Halla-ahon lähettäminen Brysseliin.
Kainuun Sanomat, pääkirjoitus: Soinin säkki täyttyi 4.10.2013
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

IDA

Ehkä meidän kannattaa hyväksyä se, että Suomessa on erilainen kulttuuri kuin Italiassa?

kaivanto

Kulttuureilla on suuria eroja. Jopa Italian sisällä. Minä en tietenkään antaudu ennen kuin Suomi on vähintään Sveitsin italiankielinen kantoni.  ;D