News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

Marija

Miten niin sossun voimalla? Juurihan edellä kerrotaan mitä työtä hän tekee.
Jos hän on työtön, niin onhan tässä maassa muitakin työttömiä.
Olen itse aikoinaan ollut pitkäaikaistyötön.

Jos hän on virallisesti työtön, niin ainakin vapaaehtoistyössä ja yritteliäisyydessä näyttää löytyvän.
Kaikilla ei tuollaista Sisua ole.

Miten voit puhua Juneksesta kuin pummista? Hän on kaukana ruikuttavista pummeista ja muista sosiaalieläteistä.

AstaTTT

Quote from: Sietäjä on 03.11.2013, 15:31:03
Eivät nekään ole eurovaaliehdokkaan sanastoa.

Junes on eurovaaliehdokas ja käyttää sitä sanastoa, mitä käyttää. Se on sitä sananvapautta, jota ihmisten on joskus hankala hyväksyä muille kuin itselleen.
---

Painoin ilmiantonappia kahden B52:n viestin kohdalla, koska ne olivat asiattomia. B52 ei tiedä, mitä Junes tekee tai jättää tekemättä. Molemmat viestit olivat myös epäasiallisia, nimelliseen jäseneen kohdistuvia herjauksenomaisia heittoja.

pekkasuomalainen

QuoteEurovaaliehdokas huoritteli Ylen päällikköä - Yle harkitsee toimia

Sunnuntai 3.11.2013 klo 15.29

Yleisradio harkitsee toimia muutos 2011 -puolueen eurovaaliehdokasta Junes Lokkaa vastaan, joka nimittää yhtiön uutistoiminnan päällikköä huoraksi.

Junes Lokka on julkaissut videopalvelu Youtubessa puhelinkeskustelun otsikolla "Ylen joku huora soitti 2.11."

Ylen uutistoiminnasta vastaava päätoimittaja Atte Jääskeläinen sanoo, että videon otsikointi ylittää hyväksyttävän rajan.

Lokka oli vaatinut oikaisua Ylen tiistaisen Islam-iltaa koskevan keskustelun koosteeseen, jossa hänet oli tituleerattu bloggariksi. Hän olisi halunnut esiintyä vain eurovaaliehdokkaana.
STT

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013110317678604_uu.shtml

Marija

Quote from: Asta Tuominen on 03.11.2013, 15:36:54

Junes on eurovaaliehdokas ja käyttää sitä sanastoa, mitä käyttää. Se on sitä sananvapautta, jota ihmisten on joskus hankala hyväksyä muille kuin itselleen.

Tämä juuri erottaa Juneksen ja Halla-ahon, jos Soininkin massasta: rohkeus olla oma itsensä.
Tietenkään kaikki eivät persoonallisuuksia hyväksy, vaan odottavat nk. sosiaalista sisäsiisteyttä.
Sellaisten ehdokkaiksi eivät nerot sovikaan.

Lukekaa enemmän venäläistä kirjallisuutta, tai tutustukaa venäläisyyteen. Suosittelen mm. Gogolia ja Tsehovia. Siellä älykäs hulluus on jopa eräänlainen kansantauti, jopa -viisaus.

B52

---

Painoin ilmiantonappia kahden B52:n viestin kohdalla, koska ne olivat asiattomia. B52 ei tiedä, mitä Junes tekee tai jättää tekemättä. Molemmat viestit olivat myös epäasiallisia, nimelliseen jäseneen kohdistuvia herjauksenomaisia heittoja.

Voi herranjestas sentään, oon mä kauhee.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Goldstein

Kukaan ei varmasti nostakaan esimerkiksi syytettä tuon videon otsikoinnista tai sisällöstä. Suomessa on sallittua haukkua ihmisiä huoriksi (vaikka syyte napsahtaakin naurettavammistakin syistä).

Mutta harvassa ovat ne ihmiset, jotka tuollaista kielenkäyttöä arvostavat. Jos joku sanoo jotain loukkaavaa, ei siitä loukkaantuminen ole tietenkään sananvapausrikos eikä millään tavalla kiellettyä.

Tsemppaan Junesta sekä muita aktiivisia nuivia ja sananvapausaktivisteja, mutta en silloin kun vajotaan täydelliseen tahdittomuuteen ja törkeyteen. Kaksi vääryyttäkään ei tee yhtä hyvää.
"We sleep between the storm that was
and the storm which has to come" -Moonspell

dothefake

Ei vaikuta kovin fiksulta, jos vaikkapa parlamenttiin päästyään huorittelee Merkeliä, esimerkiksi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

B52

Quote from: dothefake on 03.11.2013, 15:50:05
Ei vaikuta kovin fiksulta, jos vaikkapa parlamenttiin päästyään huorittelee Merkeliä, esimerkiksi.

Olet selkeästi väärässä, kysy vaikka Astalta ja Marijalta, kyllä sananvapaus pitää olla.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Veturinainen

Quote from: Goldstein on 03.11.2013, 15:48:53

Kukaan ei varmasti nostakaan esimerkiksi syytettä tuon videon otsikoinnista tai sisällöstä. Suomessa on sallittua haukkua ihmisiä huoriksi (vaikka syyte napsahtaakin naurettavammistakin syistä).

Mutta harvassa ovat ne ihmiset, jotka tuollaista kielenkäyttöä arvostavat. Jos joku sanoo jotain loukkaavaa, ei siitä loukkaantuminen ole tietenkään sananvapausrikos eikä millään tavalla kiellettyä.

Tsemppaan Junesta sekä muita aktiivisia nuivia ja sananvapausaktivisteja, mutta en silloin kun vajotaan täydelliseen tahdittomuuteen ja törkeyteen. Kaksi vääryyttäkään ei tee yhtä hyvää.

Ei todellakaan ole sallittua. Kyllä tuo kunnianloukkauksen tunnusmerkistön täyttää kevyesti. Mutta asianomistajarikos.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Leso

Quote from: Marija on 03.11.2013, 15:25:17
Junes on hengeltään suomalainen.

Siinä tapauksessa varmasti suomalaisempi kuin minä.

Koeta jo viimein ymmärtää, että räyhääminen ja mesominen ei herätä luottamusta.

Joojoojoo - "että mutku Junes on mitä on" ja blaablaablaa ja lässynläälää.

Et kai sä kuvittele, että minä haluaisin jonkun hörhön edustamaan itseäni?
Huomaa: edustamaan itseäni.
Mieti vaikkapa tilannetta ihan ruohonjuuritasolla: Minä lähetän jonkun, johon en voi aiemman näytön puolesta luottaa, sopimaan jostain minulle ja firmalleni tärkeästä asiasta. Se joku sössii sen jutun, ja mulle tulee tappio.
Kysymys on: olenko siis jo alunperin ollut hölmö? Vastaus on, että olen.

Kyllä mun äänen saa se, jonka katson olevan sopivin edustamaan MINUA, EI ITSEÄÄN.
Minua ja aatemaailmaani henkilö edustaa, ja vaikka miten olisin itse rähjärollo, niin EDUSTAJAN ON EDUSTETTAVA. Joten on parempi, että edustajani on edustavampi kuin minä. Vai mitä?
Tässä on niin selkeä logiikka, etten ymmärrä, miten joku ei sitä tajua.
Paitsi jos sen jonkun ei ole koskaan tarvinnut välittää vittuakaan todellisista seurauksista.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Dangr

Pitää muistaa että ei Marokosta ole helppo tulla Suomeen. Kiukuttelu on vain huonon kotouttamisen aiheuttama hätähuuto!11!! Kuitenkin perempi vaihtoehto kuin rautaputket.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Marija

Quote from: pekkasuomalainen on 03.11.2013, 15:43:38
QuoteEurovaaliehdokas huoritteli Ylen päällikköä - Yle harkitsee toimia

Sunnuntai 3.11.2013 klo 15.29

Yleisradio harkitsee toimia muutos 2011 -puolueen eurovaaliehdokasta Junes Lokkaa vastaan, joka nimittää yhtiön uutistoiminnan päällikköä huoraksi.

Junes Lokka on julkaissut videopalvelu Youtubessa puhelinkeskustelun otsikolla "Ylen joku huora soitti 2.11."

Ylen uutistoiminnasta vastaava päätoimittaja Atte Jääskeläinen sanoo, että videon otsikointi ylittää hyväksyttävän rajan.

Lokka oli vaatinut oikaisua Ylen tiistaisen Islam-iltaa koskevan keskustelun koosteeseen, jossa hänet oli tituleerattu bloggariksi. Hän olisi halunnut esiintyä vain eurovaaliehdokkaana.
STT

No, kieltämättä ollut Junekselta sopivaisuuden rajat ylittävää julkista mielipiteen ilmaisua.

Mutta. Kun ottaa huomioon suomalaisen median itse ilmaisemat sanankäytöt, kuten uskovien kristittyjen nimeäminen ja leimaaminen "ääri-kristityiksi", joka ihmisten mielikuvissa on suoraan verrannollistanut ehtoollisella kävijät ääri-islamistien kaltaisiksi terroristeiksi, niin tuota...

Katsokaamme ja seuratkaamme, ihmetelkäämme näitä suomalaisen median oikeustajun kuvioita.
Junes sanoi rumasti, tämä on totta.

Mutta: tehdäänkö rohkeasta suomalaisesta taistelijasta näin poliittinen marttyyri?

Pää pystyyn, Junes!   :)   Sulla on kavereita, yli puoluerajojen!

Marija

Quote from: Leso on 03.11.2013, 15:57:16
Quote from: Marija on 03.11.2013, 15:25:17
Junes on hengeltään suomalainen.
Siinä tapauksessa varmasti suomalaisempi kuin minä.

Ymmärrän kyllä kantasi ja itsekin ajattelen periaatteessa samoin.

Mutta näin iän lisääntyessä ja suomalaista potlitiikantekoa jo kauan masentuneesti seuranneena, annan ääneni, vaikkakin vain toistaiseksi hengessä, sisupussille, joka ylipäätänsä tekee jotakin, kuin herrojenkerholle, joka ei ole juurikaan saanut muuta kuin enemmänkin vahinkoa aikaan.

Ehkäpä Junes onkin eräänlainen tämän päivän Marokon kauhu, jota Suomi tarvitsee.   :)

PaulR

[Paitsi jos sen jonkun ei ole koskaan tarvinnut välittää vittuakaan todellisista seurauksista.

Niin. Ollaankos me pidetty teitä liian pumpulissa?

Melbac

Tosta videosta siis kyse
http://www.youtube.com/watch?v=Od8UBNDFCTI

Ilmeisesti yle luulee olevansa joku ylin taho suomessa joka määrittelee mikä on hyväksyttävää ja mikä ei?.Noille ylen toimittajille pitäisi keksiä joku vastaava nimitys kuin lehtimiehien "lehtineekeri".YLE:n on omasta mielestäni ihan turha itkeä jostain tollaisesta kun jatkuvasta katsovat että on "hyväksyttävää" syyttää eri puolueita ja niiden kannattajia sekä suomalaisia vaikka miksi.

/edit
Kai ton on myös jossain muuallakin jos noi nyt saa youtuben sen jotenkin poistamaan..

Leso

Quote from: Paul Ruth on 03.11.2013, 16:06:42
Paitsi jos sen jonkun ei ole koskaan tarvinnut välittää vittuakaan todellisista seurauksista.

Ketkä "me"? Puhutsä ees mulle? Näytänx mä sulle pumpulipellot? Sinne varmaan joutaisit.

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

PaulR

Quote from: Leso on 03.11.2013, 16:10:51
Quote from: Paul Ruth on 03.11.2013, 16:06:42

Ketkä "me"? Puhutsä ees mulle? Näytänx mä sulle pumpulipellot? Sinne varmaan joutaisit.

:D Kunhan ajattelen ääneen.

dothefake

Kuuntelin tuon videon ja liikahdan takaisin Juneksen suuntaan. Silti en ylimalkaan kannata alatyylin ilmaisuja julkisuudessa.
-Tytti Tuppurainen

Marija

Quote from: dothefake on 03.11.2013, 16:17:56
Kuuntelin tuon videon ja liikahdan takaisin Juneksen suuntaan. Silti en ylimalkaan kannata alatyylin ilmaisuja julkisuudessa.

Samoin ajattelen.

Marija

Miksi Junes muuten poistui täältä Hommalta ?

Jos jotkut hyökkäävätkin häntä vastaan, niin onhan hänellä myös ystäviä täällä.   :)

Melbac

Quote from: dothefake on 03.11.2013, 16:17:56
Mistäs sitä oikeasti tietää että mitä kyseinen nainen on esim nuoruudessaan,opiskellessaan,vapaa-aikanaan,sivutoimenaan tai ennen uutistoiminnan päällikkön työtään tehnyt?. :D

Leso

Quote from: Marija on 03.11.2013, 16:06:04
Mutta näin iän lisääntyessä ja suomalaista potlitiikantekoa jo kauan masentuneesti seuranneena, annan ääneni, vaikkakin vain toistaiseksi hengessä, sisupussille, joka ylipäätänsä tekee jotakin, kuin herrojenkerholle, joka ei ole juurikaan saanut muuta kuin enemmänkin vahinkoa aikaan.

Ehkäpä Junes onkin eräänlainen tämän päivän Marokon kauhu, jota Suomi tarvitsee.   :)

Luulisi sinunkin iän kartuttua alkaneen miettiä tarkemmin. Vaan vaikuttaa siltä, ettet.

Ei se sisupussia tee se, että häröilee ja kannattajarinki taputtaa tahtiin.
Se on vaan huomionherättämistä. Kun tietää, että aplodit tulee, niin aina vaan pahempaa tai parempaa hölmöilyä pitää tarjota. Sirkushuveja. Missä leipä?
Muistele nyt vähän edes yläasteaikojasi.

Sisupussi ei anna periksi, vaikka ois miten yksin.
Sisupussit jää historiaan. Kuten Halla-aho.

Valitettavasti ainakin omalta osaltani Muutoksen äänestäminen meni samaan karsinaan Virheiden, Sossutapausten, Väheksimistön, Ruttolaisen KuppaParemmuuden ja Kärsivien Demonien kanssa.
Olen äänestänyt Muutosta kaksi kertaa. Enää en kertaakaan.

Juu. Ja se, että EUROVAALIEHDOKAS mököttää yhdelle keskustelufoorumille ja kieltäytyy palaamasta, kertoo omaa kieltään ehdokkaasta jopa enemmän kuin huorittelut valtamediassa.
Prinsessa mikä prinsessa.

Sami Aario

Sitten voi miettiä miltä tämä näyttää ulkopuolisen silmin: YLE tituleeraa Lokkaa blogaajaksi, vaikka Lokka on eurovaaliehdokas. Lokka hermostuu ja alkaa huoritella.

:facepalm:

Maisteri Vihannes

Quote from: Melbac on 03.11.2013, 16:09:21

No niin. Jos tuosta nyt saadaan syyte aikaiseksi, onko Junes tyytyväinen?

En ymmärrä miksei YLE muka voisi uutisoidessaan ehdokkaista mainita että he ovat ehdokkaita. Mutten aina ymmärrä myöskään Juneksen kielenkäyttöä.

Leso

Quote from: Maisteri Vihannes on 03.11.2013, 16:31:24
Quote from: Melbac on 03.11.2013, 16:09:21

No niin. Jos tuosta nyt saadaan syyte aikaiseksi, onko Junes tyytyväinen?

En ymmärrä miksei YLE muka voisi uutisoidessaan ehdokkaista mainita että he ovat ehdokkaita. Mutten aina ymmärrä myöskään Juneksen kielenkäyttöä.

Kyllä se niin taisi mennä, että Ylen toimittaja kertoi selväsanaisesti, ettei KETÄÄN tituleerata ehdokkaaksi. Joten miksi Juneksen olisi pitänyt saada erityiskohtelu?

dothefake

Kuinka yllättäen Iltalehti voikin mainostaa Junesta eurovaaliehdokkaaksi, kun se Yleltä ei onnistunut lainkaan.
-Tytti Tuppurainen

Marija

Quote from: dothefake on 03.11.2013, 16:35:09
Kuinka yllättäen Iltalehti voikin mainostaa Junesta eurovaaliehdokkaaksi, kun se Yleltä ei onnistunut lainkaan.

Iltalehti on toista koulukuntaa kuin YLE.

AaJii

Quote from: Sami Aario on 03.11.2013, 16:28:58
Sitten voi miettiä miltä tämä näyttää ulkopuolisen silmin: YLE tituleeraa Lokkaa blogaajaksi, vaikka Lokka on eurovaaliehdokas. Lokka hermostuu ja alkaa huoritella.

:facepalm:

Toivottavasti Junes vihdoin saa sitä mitä on tilannut nyt jo jonkun aikaa.
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

Goldstein

Quote from: Veturimies on 03.11.2013, 15:55:35
Quote from: Goldstein on 03.11.2013, 15:48:53

Ei todellakaan ole sallittua. Kyllä tuo kunnianloukkauksen tunnusmerkistön täyttää kevyesti. Mutta asianomistajarikos.

Hankala kuvitella. Jos joku huutaa mulle kadulla "S****nan huora!", ja mulla sattuu olemaan todistajia pari kappaletta, voin nostaa syytteen? Minä olen aina ajatellut, että kunnianloukkauksessa pitää sepittää (pun) vähän enemmän valheellista ja vahingoittamistarkoituksellista juttua kuin vain parilla sanalla väittää kohdetta prostituoiduksi.

En ymmärrä, miten huoraksi "haukkuminen" voisi olla rikos, edes de jure. Tässäkin haukkumisyrityksessä ainoa, joka kunniansa menetti enemmistön silmissä, oli selkeästi Lokka.
"We sleep between the storm that was
and the storm which has to come" -Moonspell

Leso

Quote from: Nousuhumala on 03.11.2013, 16:42:14
Quote from: Leso on 03.11.2013, 16:34:49
Kyllä se niin taisi mennä, että Ylen toimittaja kertoi selväsanaisesti, ettei KETÄÄN tituleerata ehdokkaaksi. Joten miksi Juneksen olisi pitänyt saada erityiskohtelu?
Ottamatta kantaa YLE:n käytäntöihin tai muuhun, niin ainakin tässä uutisessa tituleerataan. Kenties siksi kun on eurovaalit-osiossa tai sitten sattuu kannattamaan "oikeita" asioita.

"Eurovaaliehdokas Vainio karsastaa direktiivinäpertelyä
- Tervankäyttöä koskevien direktiivien sijasta parlamentissa pitäisi käsitellä enemmän vaikkapa Unkarin demokratiavajetta tai romanikerjäläisten tilannetta, toteaa Eurovaaliehdokkaaksi lähtevä SDP:n Eero Vainio. Vainio aikoo korostaa vaaleissa muun muassa ihmisoikeuksia ja ympäristöarvoja."
http://yle.fi/uutiset/eurovaaliehdokas_vainio_karsastaa_direktiivinapertelya/6898347

Uutinen on päivätty 24.10.2013

No mutta. 24.10.
Entäs se tämänpäiväinen juttu, jossa ei nimitelty ehdokkaiksi?