News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

2nd_generation_refugee

Miksi muuten ketju jatkuu vaikka Junes on bännilistalla? Voisi olla aika korrektia odottaa, että henkilö, jonka nimi esiintyy otsikossa, saa myös puheenvuoron?
"Suomalaisuus on hyvä kulttuuri suomalaisille"
Ei evakko vaan Karjalan pakolainen, vrt. Palestiinian pakolainen.

AstaTTT

Olen perustanut ketjun yleistä keskustelua varten: miksi tietyistä asioista saa syytteen mutta samankaltaisista/vastaavista asioista ei.

Miniluv

Quote from: 2nd_generation_refugee on 10.09.2013, 13:22:26
Miksi muuten ketju jatkuu vaikka Junes on bännilistalla? Voisi olla aika korrektia odottaa, että henkilö, jonka nimi esiintyy otsikossa, saa myös puheenvuoron?

ok.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Emo

!!Junes takaisin tänne heti!! Pitääkö tulla hakemaan?  >:(

Odotellessa voimme naureskella vaikka tälle:

Junes Lokan kommentti blogikirjoitukseen "Junes Lokkaa ei ole olemassa"  

http://www.youtube.com/watch?v=jjR_TV8XDas

"...minä olen haavoittuvaa vähemmistöä"   ;D

Lisäys: Voi hitsi kun tuon YouTube-linkin viimeinen kirjain olisi rasistinen "n" !!

Eugen235

voi vittu kun täällä ei ole enää mitään lukemista kun Junes on kateissa.

Jos Junesin (Juneksen?) nykyistä foorumia ei voi kertoa julkisesti niin voiko saada tietoa edes yksärillä.

Merimakkara

Taitaa olla niin, ettei tätä Stahanovilaista työmyyrää täällä enään näy. Ja kuka vittu sitä jaksaa tuollaisen työpanoksen jälkeen kuunnella nimityksiä " Huomiohuora" ja sitä rataa. Kaveri toi aivan valtavasti asiaa foorumille. Kaikki ei toki tyylistään tykkää. Ymmärrän. Itse dikkaan. Junekselle lähtee suuri kiitos täältä. KIITOS!

AstaTTT

Lähetin Junekselle sähköpostia, että häntä kaivataan täällä.

kekkeruusi

Junes aiheuttaa pahennusta, tavalliseen tapaansa, ainakin Muron kulttuurin rikastuksen keskustelussa. Varmaan muuallakin.

Jääpää

Ehdotan salaista lippuäänestystä.
Juneksen ääni tietenkin ratkaisee.
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Sietäjä

Quote from: Eugen235 on 23.09.2013, 21:23:40

voi vittu kun täällä ei ole enää mitään lukemista kun Junes on kateissa.

Jos Junesin (Juneksen?) nykyistä foorumia ei voi kertoa julkisesti niin voiko saada tietoa edes yksärillä.

Junes mm. kertoilee fb:n Vuosaari-ryhmässä vuosaarelaisille, millaista on elää monikulttuurisessa Vuosaaressa.

Merimakkara

Ei kertoile enään. koko nauha hävisi taivaan tuuliin . Harmi.

MW

Käyhän Junes vähän kierroksilla, mutta pakko siitä on pitää.

Werther

Though weve got to say goodbye for the summer
Darling, I promise you this
I'll send you all my love everyday in a letter
Sealed with a kiss
Yes it's gonna be a cold, lonely summer
But I'll fill the emptiness
I'll send you all my dreams everyday in a letter
Sealed with a kiss
I'll see you in the sunlight
I'll hear your voice everywhere
I'll run to tenderly hold you
But darling you wont be there
I don't want to say goodbye for the summer
Knowing the love well miss
Oh, let us make a pledge to meet in september
And seal it with a kiss
Yes, it's gonna be a cold, lonely summer
But I'll fill the emptiness
I'll send you all my dreams everyday in a letter
Sealed with a kiss

http://www.youtube.com/watch?v=FrKPvjdxGEw
Sealed With A Kiss - Jason Donavan

Sietäjä

Quote from: Kylähullu on 23.09.2013, 23:15:24
Ei kertoile enään. koko nauha hävisi taivaan tuuliin . Harmi.

Stn, mä oon koko ajan jälkijunassa.

J. Lannan haamu

Off-topic, koska en kehdannut perustaa omaa ketjua...

Oodi Junes'lle:

Erästä valtakunnan viimeistä vapaustaistelijaa kaivataan kovasti...Homma edustaa lajikirjoltaan erästä rikkaimmista ellei jopa rikkainta keskusteluportaalia kansallisesti. Mutta tässä tapauksessa sota itse kehveliä vastaan kaipaa yhtäkin miestä. Missä oletkaan, lukemassa hasapäissäsi Tintin seikkailuja, alkuperäisellä kielellä, luonnollisesti, tai Beat-kirjallisuuden koboltin koreaa sanomaa, rentoudu ja nauti syksystä. Ja viimeistään kun valkoinen ensilumi tipahtaa ja kastaa kielen kärjen usvaisessa Karjalassa, kenties silloin loggaannut sisään tyylikkään provosoivasti tavalla, joka muistuttaa suvaitsevaislahkolaisia heidän arkkivihollisestaan...

Kuka tietää, ehkä esiinnyt incognitona yliopistolaisten kaulaliina- ja konversetyttöjen keskustelutilaisuuksissa, ranskalais-marokkolaisena sosiologian tai kulttuuripolitiikan tai antropologian vaihto-opiskelijana. He kaikki tiesivät sen tulevan liian myöhään, osa ei ollenkaan. Sellaista kaaosta ei oltu nähty sitten kun joku huusi kirkossa "jo on kirkko tulessa!". Itseinhon aika oli tuleva, sen laukaisi tarinankerronta vahvan kansallisidentiteetin hyvistä puolista sekä monikulttuurisen ideologian kestämättömyydestä. Porttikielto on vain sosiaalinen konstruktio

Vanhaa viikinkisananlaskua lainatakseni vapaasti kääntäen:" Karja kuolee, kuninkaat kuolevat, jopa sinä itse joskus häviät täältä. Mutta yhden tiedän, joka ei koskaan kuole. Kuolema tuomitun miehen päällä".

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

kuhlmey

Noh, lohdukkeena Lokan FB-ketjua voi seurata vähemmän kaveritkin. Railakkaan rapsakkaa menoa, kuten yleensä.

AstaTTT

Quote from: Asta Tuominen on 23.09.2013, 21:53:08

Ja Juneksen vastaus:
QuoteOlisivat kaipaamatta?

Hmmm.

Emo

Quote from: Asta Tuominen on 24.09.2013, 13:28:58
Quote from: Asta Tuominen on 23.09.2013, 21:53:08

Ja Juneksen vastaus:
QuoteOlisivat kaipaamatta?

Hmmm.

Miksi vastaus on kysymysmerkillä?

AstaTTT

Quote from: Emo on 24.09.2013, 13:38:41
Miksi vastaus on kysymysmerkillä?

Sitä minäkin mietin. Empiiköhän Junes? Miettiikö hän paluuta? Mysteeristä.

Merimakkara

Ei mieti. Junes ei tule takaisin. Niin se vain on. Enkä yhtään ihmettele.

Myrkkymies

Ehkä junes tulee toisella käyttäjällä takaisin.  8)

AstaTTT

Lalli IsoTalo

Quote from: Myrkkymies on 24.09.2013, 22:53:01

Heh heh. Klasssisen sankaritarukaavan mukaan (Gandafl, Jeesus jne) yhden hahmon täytyy kuolla, jotta seuraava voisi syntyä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

kekkeruusi

Quote from: Myrkkymies on 24.09.2013, 22:53:01
En usko, että kuuluu Juneksen toimintatapoihin. Muutenkin omalla nimellään tekee mitä tekee.

Ei vain tule takaisin.

kaivanto

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.09.2013, 23:05:42
Heh heh. Klasssisen sankaritarukaavan mukaan (Gandafl, Jeesus jne) yhden hahmon täytyy kuolla, jotta seuraava voisi syntyä.

Hei, mä tulin takaisin 14 kuukauden hämärävaelluksen jälkeen. Missäs kohtaa kaaviota mä olen menossa?  :o

Merimakkara

Junesta ei täällä nähdä. Marokon maanikko ja kaikkien mokuttajien kauhu painaa kaasu pohjassa somessa. Homma energiasyöppöineen hidasti kulkuaan. Äijästä pitäisi leipoa sisäministeri.

Nuivake

Näin se on. Ne jotka konkreettisesti tarttuvat toimeen, saavat eniten kritiikkiä ja sontaa niskaansa.
Tämmöinen one- tai twolinerin heittelijä, kuten allekirjoittanut, jankkaa vaan vaikka maailman tappiin asti mutta ei koskaan saa aikaan sitä, mitä Junes tekee päivässä.
Oloni on kuin hallituksen ministerillä.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Ilkka Partanen

Sietäjä

Quote from: Nuivake on 25.09.2013, 00:11:24
Näin se on. Ne jotka konkreettisesti tarttuvat toimeen, saavat eniten kritiikkiä ja sontaa niskaansa.
Tämmöinen one- tai twolinerin heittelijä, kuten allekirjoittanut, jankkaa vaan vaikka maailman tappiin asti mutta ei koskaan saa aikaan sitä, mitä Junes tekee päivässä.
Oloni on kuin hallituksen ministerillä.

Mitä Junes sitten on oikeasti saanut aikaiseksi? Useamman faniketjun ainakin punk in finlandin -foorumille. Se, että on joka paikassa äänessä, ei tarkoita vielä, että olisi saanut jotain aikaiseksi. Googlettamalla Lokkaa näkee, että aika hiljaista on. Viittauksia samoihin blogeihin ja samoihin asioihin löytyy, mutta ei mitään laajaa julkisuutta. Toki maine on kasvanut eri keskusteluissa, mutta mitä niillä keskusteluilla on saatu aikaan?

Lalli IsoTalo

Quote from: kaivanto on 24.09.2013, 23:18:14
Quote from: Lalli IsoTalo on 24.09.2013, 23:05:42

Hei, mä tulin takaisin 14 kuukauden hämärävaelluksen jälkeen. Missäs kohtaa kaaviota mä olen menossa?  :o

Heh. "That is for me to know, and you to find out" ...
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R