News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-08-02 Demari: "Ainut vaalivoittaja (PS) kieltäytyi vastuusta"

Started by skrabb, 02.08.2013, 07:11:16

Previous topic - Next topic

vihapuhegeneraattori

Quote from: John on 02.08.2013, 08:32:21
Quote from: Siili on 02.08.2013, 08:28:10
Quote from: John on 02.08.2013, 07:54:49
En usko tuota. Kuulemani mukaan PS:lle tarjottiin hallitusneuvotteluissa vaihtoehtoa äänestää tukipakettiasioissa tyhjää niin monta kertaa kuin olisi ollut tarpeen, mikä olisi pelastanut PS:n kasvot tässä asiassa.

Olisiko viittausta tähän kuulemiseen?   Minun muistikuvani mukaan tuossa diilissä mahdollisuus rajoitettiin kahteen kertaan.

Ei ole julkista tietoa saatavilla tuosta asiasta. Mulla vaan on sellanen tieto hallitustunnusteluissa olleelta edustajalta, että ensin tarjottiin sitä, että PS saisi perustellusta syystä äänestää tyhjää EVM:stä ja tukipaketeista. Tämän Soini hylkäsi. Tämän jälkeen tarjottiin tuota vaihtoehtoa äänestää muutaman kerran vastaan, mutta senkin Soini hylkäsi.

Mulla on sellanen tieto hallitustunnusteluissa olleelta edustajalta, että ensin tarjottiin sitä, että PS ei saisi mitään toivomuksiaan läpi. Sitten tarjottiin sitä että saisivat jokainen kansanedustaja 100000€ omalle tililleen eräältä ruotsinkieliseltä säätiöltä jos kääntäisivät takkinsa.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!