News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Miksi ihmiset eivät halua allekirjoittaa uuden puolueen kannattajakorttia?

Started by Jouko Piho, 05.07.2013, 22:58:35

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Quote from: Veikko on 06.07.2013, 03:16:24
Olen luvannut allekirjoittaa ja tulen allekirjoittamaan.

Vaikka olen eri mieltä monista asioista. Jopa jyrkästi eri mieltä - vaikkapa Venäjän oletetusta toimeliaisuudesta.

Veikko

Kiitos!

Ota minuun ([email protected]) yhteyttä ja kerro, mihin osoitteeseen voin postittaa kortin.

Veikko

Quote from: Jouko Piho on 06.07.2013, 04:19:55
Quote from: Veikko on 06.07.2013, 03:16:24
Olen luvannut allekirjoittaa ja tulen allekirjoittamaan.

Vaikka olen eri mieltä monista asioista. Jopa jyrkästi eri mieltä - vaikkapa Venäjän oletetusta toimeliaisuudesta.

Veikko

Kiitos!

Ota minuun ([email protected]) yhteyttä ja kerro, mihin osoitteeseen voin postittaa kortin.

Teen niin, jos en satu Järvenpään torille 19.7.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Faidros.

Jos puoluejohtajana on "näkyjä" näkevä, itseään profeetaksi kutsuva uskovainen, on ainoastaan ihme että olette saaneet ainoatakaan kannattajakorttia allekirjoitetuksi. Nekin jotka ovat kirjoittaneet, eivät ole kai tienneet asian oikeaa laitaa?
Ihmiset eivät pidä uskonnon sekoittamisesta politiikkaan. En ikinä itse kirjoittaisi.

Anteeeksi suoruuteni, ei mitään henkilökohtaista, mutta jonkunhan se oli kerrottava.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Tragedian synty

Jos SLP olisi Jumalan asialla, kuten julistaa olevansa, kaipa apua nimien keräämiseen tulisi yläkerrasta? Ilmeisesti SLP ei ole Jumalan asialla. Ant. kirjoitti seuraavasti Pihon ikiomassa ketjussa:

Quote from: Ant. on 05.02.2013, 02:44:55
Raamatun mukaan:

QuoteJos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.

Uuden Suomen blogikirjoituksessa (http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/110962-jouko-pihon-unet-n%C3%A4yt-ja-profeetalliset-kirjoitukset-762006-1862012) kohdassa kuusi Piho kertoo vuoden 2008 profetiastaan, joka kuuluu:

QuoteKolmas maailmansota alkaa viimeistään 2011-12.

Nyt on vuosi 2013 eikä kolmas maailmansota ole alkanut. Suurin osa Pihon ennustuksista sijoittuu määrittelemättömään tulevaisuuteen, mutta tämä ennustus on yksi harvoista poikkeuksista. Koska ennustus ei toteutunut, on kyseessä Raamatun mukaan väärän profeetan röyhkeää puhetta.

Miettikää sitä.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

david hasselhoff

Allekirjoitan kohdattaessa.
Politiikassa saisi olla vieläkin enemmän huumoria.