News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-06-18 HS: Perussuomalaiset miinuslistan kärkipaikalla

Started by aani, 19.06.2013, 00:16:02

Previous topic - Next topic

weekendsoldier

Quote from: Arto Luukkainen on 19.06.2013, 00:26:36
Quote from: aani on 19.06.2013, 00:16:02
Erityisen kielteisesti puolueeseen suhtautuvat pääkaupunkiseudulla asuvat, korkeasti koulutetut naiset, ilmenee HS:n teettämästä gallupista.

Tämän takia minäkin oli ajatellut tehdä ko. uutisesta aiheen.  ;D

Minusta tuossa kuvataan ihmisryhmä, joka on ns. tyhmelistön ja tärähtäneistön ydintä. Aiemmin veikkasin, että juuri tuon ryhmän henkilöt elättävät kerjäläisiä. Se veikkaus ei yllättäen olekaan vastannut totuutta. Omalla rahallaan eivät "pääkaupunkiseudulla asuvat, korkeasti koulutetut naiset" taidakaan olla valmiita asuttamaan Helsinkiä Romanian ja Bulgarian mustalaisilla.

Enhän minä kaikkea ko. ryhmän naisia suinkaan tuomitse! Tässä puhutaan vain trendeistä.

Eivät tietenkään. He haluavat tehdä sen sinun ja minun rahoilla.

JoKaGO

Quote from: Katarina.R on 19.06.2013, 01:42:15
Korkeasti koulutetut naiset pakertavat yleensä jossain yrityksissä keskijohodossa/ylimmässä johdossa,

Kiitos Katariina, todistitkin kivasti, ettei mitään lasikattoa olekaan, vaikka te femakot aina niin väitättekin.

Quote... opettajina, sairaaloiden ylimmässä hallinnossa tai vastaavissa. Eikä ehkä jakseta katsoa noita persuluuseireita kovinkaan myönteisellä tavalla. Sen takia kai noita miinuksia satelee.

Mutta tässä kohdassa tuleekin pas sitä itseään. Keskitason byrokraateista 75% on naisia, joiden työn tulos tai tuloksettomuus ei vaikuta yhtään mihinkään. Noista kun päästäisiin eroon, maailma olisi taas parempi paikka ja Suomi taloudellisesti vahvempi. Haetaan mieluummin vaikka lukutaidottomia afrikkalaisia lantanuotion polttajia heidän tilalleen, niin maailma olisi taas parempi paikka, ainakin joillekin.
HAH, ja lähetetään nämä "korkeasti koulutetut" naiset Afrikkaan laittamaan hirssipuuroa lantanuotiolla adonikselleen, niin win-win  :P
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Kari Kinnunen

Korkeasti koulutetut naiset pakertavat yleensä jossain yrityksissä keskijohodossa/ylimmässä johdossa, opettajina, sairaaloiden ylimmässä hallinnossa tai vastaavissa. Eikä ehkä jakseta katsoa noita persuluuseireita kovinkaan myönteisellä tavalla. Sen takia kai noita miinuksia satelee.

Jaaha.

Olen pitkästä aikaa lueskellut Hommaa ja koittanut suhtautua positiivisesti juttuihisi.

Nyt kuitenkin meni kuppi nurin. Pidät siis kaltaisiani duunareita ja pienyritäjiä luusereina? Pidäpä pikkupimu mielessä, että me luuserit maksetaan teidän korkeasti koulutettujen julkisen sektorin paperinpyörittäjätättähäärien palkka.

repa

Quote from: DuPont on 19.06.2013, 01:41:57
On hyvä, jos PS herättää tunteita, muut puolueet sitä eivät oikein kykene tekemään. Ei PS tarvitse vihreistä ja demareista riippuvaisten naisvirkamiesten ääniä, eikä niitä tarvitse väkisin kalastella. Jos PS kerää ääniä duunareilta ja yrittäjiltä sekä yleisesti kyrpiintyneiltä, kannatuspohja on kai aika vahva.

Todella hyvin kirjoitettu  :)

Katarina.R

Quote from: Kari Kinnunen on 23.06.2013, 10:51:14
Korkeasti koulutetut naiset pakertavat yleensä jossain yrityksissä keskijohodossa/ylimmässä johdossa, opettajina, sairaaloiden ylimmässä hallinnossa tai vastaavissa. Eikä ehkä jakseta katsoa noita persuluuseireita kovinkaan myönteisellä tavalla. Sen takia kai noita miinuksia satelee.

Jaaha.

Olen pitkästä aikaa lueskellut Hommaa ja koittanut suhtautua positiivisesti juttuihisi.

Nyt kuitenkin meni kuppi nurin. Pidät siis kaltaisiani duunareita ja pienyritäjiä luusereina? Pidäpä pikkupimu mielessä, että me luuserit maksetaan teidän korkeasti koulutettujen julkisen sektorin paperinpyörittäjätättähäärien palkka.
Opettele lukemaan ... En pidä duunareita ja pienyrittäjiä luusereina. Keskustelu alkoi siitä kun tuossa tuotiin esiin että koulutetut naiset antaa eniten miinuspisteitä persuille. Joku valopää sitten väitti että koulutetut naiset työskentelevät pääosin julkisella sektorilla ja näinhän ei ole. Enemmistö kyllä ihan yksityisellä sektorilla. Julkisella sektorilla on naisvaltaisia aloja (hoito-, opetusala) ja sen takia sillä puolella on enemmän naisia kuin miehiä.

En pidä opettajia, hoitajia, lääkäreitä jne turhina paperinpyörittäjinä. Itse olen yksityisellä sektorilla mutta arvostan ihan yhtälailla julkista sektoria.
Puhdas sielu: "Ovat vieneet jo naiset, työpaikat, sosiaaliavun, kunnan asunnot. Nyt ne haluavat partionkin. Mitä seuraavaksi?"
Asta Tuominen: "Jos niihin (Katarina.R:n viesteihin) ei vastata, satunnaiselle foorumilukijalle jää mielikuva, ettei niihin osattu vastata ja että hän oli oikeassa."

Kari Kinnunen

Quote from: Katarina.R on 23.06.2013, 13:37:38
Enemmistö kyllä ihan yksityisellä sektorilla. Julkisella sektorilla on naisvaltaisia aloja (hoito-, opetusala) ja sen takia sillä puolella on enemmän naisia kuin miehiä.

Pikkasen kehtaan olla eri mieltä. Joskin kuukkeliperusteinen tutkimukseni asiasta on kesken. Toki olen valmis tunnustamaan virheeni jos aihetta ilmenee.

Quote from: Katarina.R on 23.06.2013, 13:37:38
En pidä opettajia, hoitajia, lääkäreitä jne turhina paperinpyörittäjinä. Itse olen yksityisellä sektorilla mutta arvostan ihan yhtälailla julkista sektoria.

Tästä voidaan keskustella. Melko helppo tapa olisi lomauttaa paperinpyörittäjiä kunnes operaation vaikutus jotenkin näkyy.
Tosin veikkaan, että vaikutus näkyisi ensimmäisenä ansiosidonnaisten työttömyyskorvausten nousuna.

Niijuu, vaimoni, yhtiömme kovakätinen toimitusjohtaja, jäi aikoinaan pois suorittavasta hoitajan työstä. Osaltaan kuulemma siksi, että alkoi olla liikaa niitä 'korkeakoulutettuja' AMK-hoitajia. Hän kutsui heitä kirjoituspöytähoitajiksi.