News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-04-01 HS: Poliisi hääti nuorisojoukon Kampin keskuksesta

Started by foobar, 01.04.2013, 21:35:24

Previous topic - Next topic

Riukulehto

Quote from: yks vaan on 03.06.2013, 10:59:11
Fakta on kuitenkin että tuollainen 16-20v pissis on ehkä ärsyttävin olento maailmassa eivätkä miehet niiden seuraa kestä muuten kuin seksin toivossa. 
Kyseistä touhua harrastavat paljon nuoremmatkin kuin 16-20 vuotiaat. Itse olin tässä eräänä yönä huoltoasemalla ryystämässä kupposen kahvia, niin pöytään tuli yllättäen ja pyytämättä kaksi 14-vuotiasta tyttöä. Ei jäänyt epäselväksi heidän motiivinsa.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Fiftari

Quote from: Riukulehto on 03.06.2013, 11:14:44
Quote from: yks vaan on 03.06.2013, 10:59:11
Fakta on kuitenkin että tuollainen 16-20v pissis on ehkä ärsyttävin olento maailmassa eivätkä miehet niiden seuraa kestä muuten kuin seksin toivossa. 
Kyseistä touhua harrastavat paljon nuoremmatkin kuin 16-20 vuotiaat. Itse olin tässä eräänä yönä huoltoasemalla ryystämässä kupposen kahvia, niin pöytään tuli yllättäen ja pyytämättä kaksi 14-vuotiasta tyttöä. Ei jäänyt epäselväksi heidän motiivinsa.

Kyllähän noita näkee... Varsinkin iltasella. Milloin haluttaan kyytiä, tupakkaa tai viinaa. Kaveri otti töissä kiinni pari 15 vuotiasta näpistelijää ja tytöt ehdottivat seksiä jos olisi päästänyt heidät menemään. Anteeksi henkilökohtainen mielipide mutta seksi on naisten aseista vanhimpia.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Jukka Wallin

Helsingin rautatieasema oli jo 1980-luvulla(varmaan niin kauan kuin asema on ollut pystyssä) tunnettu siitä että sieltä sai mukaansa nuoria naisia ja miehiä, tarpeen mukaan..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

yks vaan

Feministit saa kommentoida...  :D

Eipä vaan, kyllähän siellä aina notkujia riittää. Itse lampsin nopeasti sieltä pois. Hengailukulttuuria ymmärtämättömänä minulle siellä ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin bussit ja metro. Kuka hullu sieltä haluaa ostaa jotain? Liikaa ihmisiä ja kalliit hinnat.
Kuka syrjisi minua?