News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Suomidemokraatit (yhdistetty)

Started by suomidemokraatti, 23.05.2013, 11:23:08

Previous topic - Next topic

Qman

Mielenkiintoinen kommentti. Juuri jonkinlaisen johtajuuskompleksin vuoksi tuosta SD:stä erosin, kuten moni muukin. Sillä erolla vaan, että Johtaja jäi sinne. Toisaalta tuntuu hyvältä, että noin nopeasti syväluotasit koko porukan. Jos kaikki olisi vastaavia ihmistuntijoita ei tällaisia pyrkyreitä tarvittaisi, vaan voisimme  kaikki huutaa hallelujaa Kataisen ja Urpilaisen touhuille. Mä olin yksi kolmesta SD:n perustajasta, eikä yhtään jäänyt kaivelemaan siitä irtoaminen.  No, mutta vähät siitä, hyvä ajatus pilattiin huonolla toteutuksella. Siniset tulee, halusitte tai ette. Siniset on juuri perustettu ja sen ohjelma ja muu tarvittava tieto päivittyy kotisivuille, kunhan saadaan johtajan uniformut.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Qman on 21.01.2014, 19:17:48
Mielenkiintoinen kommentti. Juuri jonkinlaisen johtajuuskompleksin vuoksi tuosta SD:stä erosin, kuten moni muukin. Sillä erolla vaan, että Johtaja jäi sinne. Toisaalta tuntuu hyvältä, että noin nopeasti syväluotasit koko porukan. Jos kaikki olisi vastaavia ihmistuntijoita ei tällaisia pyrkyreitä tarvittaisi, vaan voisimme  kaikki huutaa hallelujaa Kataisen ja Urpilaisen touhuille. Mä olin yksi kolmesta SD:n perustajasta, eikä yhtään jäänyt kaivelemaan siitä irtoaminen.  No, mutta vähät siitä, hyvä ajatus pilattiin huonolla toteutuksella. Siniset tulee, halusitte tai ette. Siniset on juuri perustettu ja sen ohjelma ja muu tarvittava tieto päivittyy kotisivuille, kunhan saadaan johtajan uniformut.
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselisin että tuleekos sinisten ohjelmaan politiikkaa, vai onko touhu örkkien ja hörhöjen sekoilua ryyditettynä surkeasti toteutetulla mamu kritiikillä?

suomidemokraatti

outoa valehtelua??Joku Q-man ei ole ollut perustajajäsen siellä??Yritti vallankaappausta ja epäonnistui..Hah.Liityin sinne nyt minä myös ja tiedän asioista enemmän.

suomidemokraatti

eli hoidan tämän palstan "valvomisen" täysin valtuuksin.