News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

GALLUP: Milloin nuivistuit?

Started by Tragedian synty, 18.05.2013, 19:12:41

Previous topic - Next topic

Milloin nuivistuit?

– 2004
89 (43.2%)
2005
12 (5.8%)
2006
18 (8.7%)
2007
11 (5.3%)
2008
23 (11.2%)
2009
17 (8.3%)
2010
17 (8.3%)
2011
11 (5.3%)
2012
6 (2.9%)
2013
2 (1%)

Total Members Voted: 206

-PPT-

Quote from: me on 02.06.2013, 23:29:42
En ole ikinä nuivistunut en edes tiedä se tarkoittaa. Itse olen kyllästynyt seuraamaan tätä perseilyä ja vaadin muutosta en enempää enkä vähempää. Muutosta ei kyllä ole vieläkään tiedossa vain toisinpäin.

Olen myös kyllästynyt maamiehiini perseilevät sen minkä kerkeävät eikä kukaan tee mitään asialle. Rohkeimmatkin vaan pesevät kätensä ja vetäytyvät taka alalle ja kaiken huipuksi yhteisön puolesta puhuvat sellaiset pieruaivot ettei käteni anna myöten kirjoittaa heidän nimensä tänne.

Omat kokemukseni mamuista nyt ovat olleet vaihtelevia. Kusipäisin porukka tähän menneessä ovat olleet kurdit. Kusipäisempää ja ylimielsempää porukkaa saa hakemalla hakea edes romanit eivät ole niin pahoja vaikka olen saanutkin romanin puukosta pienempänä.

Terveen järjen vaatiminen ei ihonväriä katso. Tervetuloa joukkoon nuivaan!

me

Quote from: Micke90 on 02.06.2013, 23:41:20
Quote from: me on 02.06.2013, 23:29:42
En ole ikinä nuivistunut en edes tiedä se tarkoittaa.

Nuivistua= nuiva suhtautuminen maahanmuuttoon.

QuoteKusipäisin porukka tähän menneessä ovat olleet kurdit.

Itselläni on kyllä toisenlainen käsitys siitä kusipäisimmästä porukasta...

Sinä olet sinä minä olen minä. Oletettavasti käsityksemme eivät ole välttämättä samoja eikä sillä mitään väliä ole......

Quote...vaikka olen saanutkin romanin puukosta pienempänä.

Romppu puukottaa somppua? Mihin tämä maailma on menossa?  :o

Jaa luulitko että romanit aiheuttaa ainoastaan suomalaisille harmeja ?
Tituleeraan itseni jo rasistiksi. Tai niin mulle ovat sanoneet ne harvat jotka ovat mielipiteitäni kuulleet.

Rasistinen somppu?  :o

Mitä ihmeelistä tossa nyt on. Osaisitpa somaliaa niin tietäisit että olen lievimmästä päästä.....

Micke90

Quote from: me on 03.06.2013, 00:33:19
Sinä olet sinä minä olen minä. Oletettavasti käsityksemme eivät ole välttämättä samoja eikä sillä mitään väliä ole......

Huvittaa vain tuo somppujen tapa haukkua muita mamuja, vaikka he itse ovat sieltä huonoimmasta päästä. Enkä edes pyydä anteeksi.

QuoteJaa luulitko että romanit aiheuttaa ainoastaan suomalaisille harmeja ?

Romppujen aiheuttamat harmit sompuille eivät kiinnosta, koska he eivät vastaa romppujen elättämisestä.

QuoteMitä ihmeelistä tossa nyt on. Osaisitpa somaliaa niin tietäisit että olen lievimmästä päästä.....

Niin, eivätkös somput orjuuttaneet bantuja vuosisatojen ajan?

me

Quote from: Micke90 on 03.06.2013, 00:55:11
Quote from: me on 03.06.2013, 00:33:19

Huvittaa vain tuo somppujen tapa haukkua muita mamuja, vaikka he itse ovat sieltä huonoimmasta päästä. Enkä edes pyydä anteeksi.

Anteeksi pyyntösi tuskin kiinostaa ketään somalia, joten voit pitää sen omana tietonasi. Harvoin olen kyllä kuullut somaleiden haukkuvan muita mamuja vaikka olen heidän seurassaan kasvannut. Kuulostaa absurdilta kun, eivät ole sen parempia kuin muutkaan.

QuoteJaa luulitko että romanit aiheuttaa ainoastaan suomalaisille harmeja ?

Romppujen aiheuttamat harmit sompuille eivät kiinnosta, koska he eivät vastaa romppujen elättämisestä.

Yksi tähänastisen hommailuni suurimmista aivopieruista mitä olen lukenut.

QuoteMitä ihmeelistä tossa nyt on. Osaisitpa somaliaa niin tietäisit että olen lievimmästä päästä.....

Niin, eivätkös somput orjuuttaneet bantuja vuosisatojen ajan?

Toki ovat tuliko yllätyksenä. Lue vähän historiaa niin tiedät enemmän.

Micke90

Quote from: me on 03.06.2013, 01:15:40

Niin, niin...  ;D Ei tullut. Ehkä sinä voit kertoa enemmän bantujen historiasta, kun olet siitä noin hyvin perillä.  8)

QuoteAnteeksi pyyntösi tuskin kiinostaa ketään somalia, joten voit pitää sen omana tietonasi. Harvoin olen kyllä kuullut somaleiden haukkuvan muita mamuja vaikka olen heidän seurassaan kasvannut. Kuulostaa absurdilta kun, eivät ole sen parempia kuin muutkaan.

Luuletko, että minua kiinnostaa se, kiinnostaisiko anteeksipyyntöni heitä? Luuletko, että pyytäisin heiltä anteeksi? Ja etkös sinä ole täälläkin haukkunut esim. kurdeja minkä kerkeät? Leimannut heidät "kusipäisimmäksi porukaksi, jonka tiedät?"

QuoteYksi tähänastisen hommailuni suurimmista aivopieruista mitä olen lukenut.

20 % työllisyysasteellako luulet somppujen elättävän saman työllisyysasteen omaavat romput?  ;D Kannattaisi ehkä katsoa sen oman porukan käytöstä ennen kuin tulee hirveästi haukkumaan toisia!  >:(

me

Quote from: Micke90 on 03.06.2013, 01:22:00
Quote from: me on 03.06.2013, 01:15:40

Niin, niin...  ;D Ei tullut. Ehkä sinä voit kertoa enemmän bantujen historiasta, kun olet siitä noin hyvin perillä.  8)

Jos haluat tietoa niin tokihan itse voit sen etsiä et voi olla niin kädetön.

QuoteAnteeksi pyyntösi tuskin kiinostaa ketään somalia, joten voit pitää sen omana tietonasi. Harvoin olen kyllä kuullut somaleiden haukkuvan muita mamuja vaikka olen heidän seurassaan kasvannut. Kuulostaa absurdilta kun, eivät ole sen parempia kuin muutkaan.

Luuletko, että minua kiinnostaa se, kiinnostaisiko anteeksipyyntöni heitä? Luuletko, että pyytäisin heiltä anteeksi? Ja etkös sinä ole täälläkin haukkunut esim. kurdeja minkä kerkeät? Leimannut heidät "kusipäisimmäksi porukaksi, jonka tiedät?"

Haukkunut kurdeja. Olen vaan kertonut kokemukseni heistä. Ihan samalla tavalla kun monet ovat täällä kertoneet somaleista jos se on haukkumista niin mikäs siinä. Ja tämä taisi olla ensimmäinen kerta kun olen edes maininnut edellä mainittua kansanryhmää.

QuoteYksi tähänastisen hommailuni suurimmista aivopieruista mitä olen lukenut.

20 % työllisyysasteellako luulet somppujen elättävän saman työllisyysasteen omaavat romput?  ;D Kannattaisi ehkä katsoa sen oman porukan käytöstä ennen kuin tulee hirveästi haukkumaan toisia!  >:(
Kuka helvetti on puhunut jostai vitun elättämisestä. Me ei taideta puhua ihan samoista asioista nyt. Ja missä vaiheessa olen haukkunut ketää.

dothefake

Kuinka yleistä on khatkauppa?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

me

Quote from: dothefake on 03.06.2013, 01:39:26
Kuinka yleistä on khatkauppa?

Sanotaanko niin että halukkaat eivät jää saamatta, jos sitä on saatava.

Micke90

Quote from: me on 03.06.2013, 01:34:58

Toki voin etsiä, mutta ajattelin, että sinät voit kertoa siitä aiheesta. Kiinnostaisi tietää.

QuoteHaukkunut kurdeja. Olen vaan kertonut kokemukseni heistä. Ihan samalla tavalla kun monet ovat täällä kertoneet somaleista jos se on haukkumista niin mikäs siinä. Ja tämä taisi olla ensimmäinen kerta kun olen edes maininnut edellä mainittua kansanryhmää.

Ruotsia koskevassa keskustelussa sanoit muistaakseni kerran, että kurdit ja irakilaiset ovat pääasiallisia ongelmien aiheuttajia.

QuoteKuka helvetti on puhunut jostai vitun elättämisestä. Me ei taideta puhua ihan samoista asioista nyt. Ja missä vaiheessa olen haukkunut ketää.

me: "edes romanit eivät ole niin pahoja vaikka olen saanutkin romanin puukosta pienempänä."
Micke90: "Romppu puukottaa somppua? Mihin tämä maailma on menossa?"  :o
me: "Jaa luulitko että romanit aiheuttaa ainoastaan suomalaisille harmeja ?"
Micke90: "Romppujen aiheuttamat harmit sompuille eivät kiinnosta, koska he eivät vastaa romppujen elättämisestä."
me: "Yksi tähänastisen hommailuni suurimmista aivopieruista mitä olen lukenut."
Micke90: "20 % työllisyysasteellako luulet somppujen elättävän saman työllisyysasteen omaavat romput?  ;D Kannattaisi ehkä katsoa sen oman porukan käytöstä ennen kuin tulee hirveästi haukkumaan toisia!"  >:(
me: "Kuka helvetti on puhunut jostai vitun elättämisestä. Me ei taideta puhua ihan samoista asioista nyt. Ja missä vaiheessa olen haukkunut ketää."

Muuttohaukka

Kuka helvetti on puhunut jostai vitun elättämisestä. Me ei taideta puhua ihan samoista asioista nyt. Ja missä vaiheessa olen haukkunut ketää.
Kuinka kauan jaksat olla teatterilavalla? Tietenkin kesäaikaan maakunnissa on jos minkä sorttista kirkastusjuhlaa.
Jos nyt kuitenkin aluksi vähentäisit tuon vittu-sanan käytön edes puoleen, niin olisit jo pitemmällä tällä foorumilla. Aloita nyt vaikka siitä ja jatka sitten. Mutta välillä kannattaa lukaista, mitä on tullut aiemmin skriivailluksi.
Tottahan se on, että somput ovat elättejä - ainakin pääosin eli noin about 99-prosenttisesti.

me

Quote from: Micke90 on 03.06.2013, 01:45:00

Toki voin etsiä, mutta ajattelin, että sinät voit kertoa siitä aiheesta. Kiinnostaisi tietää.

Hahahaha ja minun pitäsi etsiä tietoa siitä sinulle joo eiköhän mulla ole parempaa tekemistä.

QuoteHaukkunut kurdeja. Olen vaan kertonut kokemukseni heistä. Ihan samalla tavalla kun monet ovat täällä kertoneet somaleista jos se on haukkumista niin mikäs siinä. Ja tämä taisi olla ensimmäinen kerta kun olen edes maininnut edellä mainittua kansanryhmää.

Ruotsia koskevassa keskustelussa sanoit muistaakseni kerran, että kurdit ja irakilaiset ovat pääasiallisia ongelmien aiheuttajia.

Ja tämäkö on sinun mielestä haukkumista ei jumalauta. Ja sitä paitsi sanoin Balkanista ja lähi-idästä tulleet. Ja se onkin totuus se ryhmä kun on se suurin maahamuuttaja ryhmä. Tottakai joukossa on myös ollut somaleita ja muita. Älä vääristele sanojani.

QuoteKuka helvetti on puhunut jostai vitun elättämisestä. Me ei taideta puhua ihan samoista asioista nyt. Ja missä vaiheessa olen haukkunut ketää.

me: "edes romanit eivät ole niin pahoja vaikka olen saanutkin romanin puukosta pienempänä."
Micke90: "Romppu puukottaa somppua? Mihin tämä maailma on menossa?"  :o
me: "Jaa luulitko että romanit aiheuttaa ainoastaan suomalaisille harmeja ?"
Micke90: "Romppujen aiheuttamat harmit sompuille eivät kiinnosta, koska he eivät vastaa romppujen elättämisestä."
me: "Yksi tähänastisen hommailuni suurimmista aivopieruista mitä olen lukenut."
Micke90: "20 % työllisyysasteellako luulet somppujen elättävän saman työllisyysasteen omaavat romput?  ;D Kannattaisi ehkä katsoa sen oman porukan käytöstä ennen kuin tulee hirveästi haukkumaan toisia!"  >:(
me: "Kuka helvetti on puhunut jostai vitun elättämisestä. Me ei taideta puhua ihan samoista asioista nyt. Ja missä vaiheessa olen haukkunut ketää."

En sinua ole hakkunut vaan arvostellut kirjoittamaasi tekstiä. Sinulta kyllä pääsee noita aivopieruja yllättävän paljon kannattaisi pysyä asia linjoissa ja muutenkin tukit koko ketjun jankutuksellasi, joka vaan jatkuu ja jatkuu. Ja eivät edes liity mitenkään koko ketjuun.

me

Muuttohaukka älä nyt sinä puutu tähän keskuteluun millään tavalla kiitos. Ja käytän juuri niitä sanoja jota näen parhaakseni joten sinun on ihan turha neuvoa asiassa.

Micke90

Muuttohaukka

Quote from: MrFinland on 19.05.2013, 15:02:55
Kun aikuistuin lapsellisesta vasemmistohörhöilystäni.

Kävi samalla tavalla toveri! Aikani höyräiltyäni vasemmistossa ja jopa piipahdin vihreissäkin Komsin aikaan. Sitten jäi koko politiikka siihen pitkäksi aikaa.
Törmäsin J H-a:n Scriptaan ja se oli sitten siinä. Scriptassa oli vain niin älykästä ja kolahtavaa tekstiä. Lueskelin aikani täällä ja jossain vaiheessa rekisteröidyin. Siinä se noin lyhykäisyydessään.

unikeko

Quote from: Micke90 on 03.06.2013, 02:07:10
Kysymyksiin voit vastata täällä.

Ai katos, pitääkin lueskella tuo ketju, jos sieltä vaikka löytyisi vastauksia itseäni askarruttaviin kysymyksiin.
:flowerhat: Wippajei!

Miniluv

Asiallisempaa otetta kaivataan. Ja nimimerkki me avaa ketjun ja vastailee sitten jos häntä sellainen toiminta huvittaa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/