News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jouko Pihon uudet kotisivut

Started by Jouko Piho, 17.05.2013, 22:20:49

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Minulla oli käytössä vanhat kotisivut osoitteessa www.kolumbus.fi/jouko.piho lähes 10 vuotta, mutta 12.5.2013 tapahtuneen tietokoneeni täydellisen jumiutumisen takia olen tullut siihen tulokseen, että minun on parasta vaihtaa sekä tietokone että kotisivuohjelmani. Vanha koneeni on edelleen huollossa enkä ole vielä ostanut uutta konetta.

Voin sen sijaan aloittaa jo uuden kotisivun tekemisen, koska en ole riippuvainen sen väsäämisessä omasta koneesta, vaan naputan näitä rivejä vaimoni koneella. Käytän näiden uusien sivujeni teossa samaa 123.kotisivu.fi -ohjelmaa kuin mikä on käytössä myös Suomen Laillisuuspuolueella osoitteessa www.suomen-laillisuuspuolue.fi .

Vanhat kotisivuni jäävät edelleen luettaviksi. Jos ja toivon mukaan kun ne saadaan jossain vaiheessa avautumaan, niin menen vanhoille kotisivuilleni laittamaan sinne linkin näille uusille sivuille. Vanha Vieraskirja toimii myös edelleen, mutta myös näiden uusien sivujen Vieraskirjaan voi kirjoittaa viestejä.
Laitan näille uusille sivuilleni uutta aineistoa sitä mukaa kuin sitä tulee.

Uuden kotisivustoni osoite on www.jouko-piho.fi .

Tervetuloa käymään aktiivisesti uusilla kotisivuillani! Otin siellä juuri kantaa Suomen mahdolliseen tuplavoittoon viikonloppuna Ruotsissa.

Jouko Piho

P.S.

Laitoin tämän infoni uudesta kotisivustani ja sen osoitteesta tänne Kylänraittiin enkä Peräkammariin, jossa minulla on vakioketjuni, koska arvelin, että nekin, jotka eivät lue Peräkammarin juttujani ja siellä olevia keskusteluja, voisivat olla ehkä kiinnostuneita uudesta kotisivuosoitteestani ja sen sisällön seuraamisesta.