News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013.05.14 IL: Tällaisia miehiä suomalaisnaiset suosivat

Started by ihminen, 14.05.2013, 16:45:43

Previous topic - Next topic

Lumina

Quote from: siviilitarkkailija on 15.05.2013, 20:34:43
Quote from: Eino P. Keravalta on 15.05.2013, 20:28:13
Jos tuo evoluutiopsykologinen lähestymistapa pitäisi paikkansa, luulisi naista kiinnostavan mies, jolla jo on lapsia, koska se todistaa, että ensinnäkin mies voi saada lapsia ja vieläpä terveitä ja toisekseen tapauskohtaisesti lisäksi, että mies huolehtii jälkeläisistään. Kuitenkin vaikuttaa siltä, että valtaosa naisista etsii lapsetonta miestä.. miten sen sitten selittäisi..  :)

Itseasiassa näkisin asian hieman toisin. Vapaita naista kiinnostaa terve mies joka on onnellisesti (tai vähemmän onnellisesti) naimisissa. Naiset nimenomaan välttelevät lapsettomia (tai yksinhuoltajamiehiä) ja keskittyvät kaikella tarmollaan varastamaan miehen joka on naimisissa tai parisuhteessa koska nainen kokee että se kykenee parisuhteeseen joten sitä kannattaa yrittää vaikka olisi varattu.

Suurin naisten onnen tiellä oleva este on keskimääräistä suurempi ujous jota kompensoidaan sitten kotona toteuttavalla saatanallisella kälätyksellä jota ei kestä erkkikään.

Voih, särähti korvaan (tai silmään) tämä kommentti. En usko tähän teoriaan. En usko, että lähes kukaan nainen haluaa varattuja miehiä. Yhden yön - juttuihin toki helpompia. Ei tarvii pelätä, että toinen jää roikkumaan väkisin kuvioihin. Naimisissa olevat tai muuten varatut miehet vaan tekee aloitteita herkemmin. Luultavasti johtuu osittain ikäkaudesta. 3-kympin pintaan olevilla naisilla alkaa biologiset kellot tikittelemään ja sinkkumiehet pysyvät kaukana. Toisaalta tässä vaiheessa kaikki hyvät miehet on varattuja (tai homoja).

Viime syksynä oli mun lähipiirissä buumi varatuista miehistä. Kukaan ei ilahtunut kuullessaan, että mies on naimisissa/avoliitossa/kihloissa ja joka kerralla miehen sormus oli alkuun piilossa... Oli sentään sen verran fiksuja naisia, että kukaan ei uskonut, että mies suhteen takia ottaisi eroa. Yksi mies kyllä meinas, meni kertomaan vaimolleenkin, mutta kaveri antoi pakit. :)

Miesten pituudesta ja muistakin ominaisuuksista pitää sen verran kommentoida, että jokaisella on omat makunsa. Mä tunnen melko paljon pitkiä naisia (180-190 cm) ja he tietysti pääasiassa tykkää pidemmistä miehistä. Muistan jostain yli 10 vuoden takaa tutkimuksen, että ideaalein pituusero naisen ja miehen välillä on, kun nainen on 95 % miehen pituudesta. Eli 170 cm pitkälle naiselle, ~179 cm pitkä mies. Aika hyvin pitää omalla kohdalla paikkaansa. Tähän voisin lisätä joustoa +- 5 cm.

Bwana

Noin. Siinähän sitä tukea tuli omille havainnoilleni afrikkalaisista yhteiskunnista.

Meinaan siis sitä, että Bantustaniat ovat mitä ovat osaksi siksi, että "rodunjalostus" suosii aggressiivisia kusipäitä. Tämä saattaa olla hyvinkin merkittävä tekijä, sillä tästä lähteestähän kaikenlainen afrikkalainen bwanailu/klaanitouhuilu juontaa juurensa. Juu, elämä on rankkaa afrikkalaisessa yhteisössä ja only the strongest survive. Ja koska yhteiskunta on kehittymätön, kuuluu myös väkivalta selviämisen repertuaariin. Edelleen. Murhastakin voi selvitä lahjomalla.

Jokainen voi mielessään muistella yläaste aikojaan ja niitä kovia poikia, jotka eivät pärjänneet puheella vaan nyrkeillä. Niille riitti kaltaisiaan mimmejä. Kyllähän Suomessakin on paikkoja, joissa noiden risteymiä tavataan aika taajaan ja ne mestat eivät asukasviihtyvyystutkimuksissa valloita kärkisijoja.

Se mua tässä uutisessa huolettaa että siinähän vähän tatuvanhastellaan eikä kukaan ole vielä huutanut "vihapuhe!"  :roll:
Nkosi sikelel' Afrika.

Eino P. Keravalta

Bwana:

QuoteMeinaan siis sitä, että Bantustaniat ovat mitä ovat osaksi siksi, että "rodunjalostus" suosii aggressiivisia kusipäitä.

Eikä tarvitse mennä kuin eteläiseen Eurooppaan, missä kaikenkarvaiset tyhjänpuhujat, keekoilijat, ontot pullistelijat ja lässyttäjät koetaan maskuliinisina. Näin toimii sielläkin rodunjalostus. Ja tulokset nähdään. Kreikka, Kypros, Espanja ja Portugali ovat kriisissä, Italia seuraavana jonossa.. jos naiset suosisivat näissäkin maissa suomalaisten naisten tapaan rehellisiä, työteliäitä, selkärankaisia ja asiallisia ihmisiä ( itse en valitettavasti kuulu näihin ), voisivat Etelässäkin asiat olla paremmalla tolalla..  ;D ;D ;D
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mika

Naiset nimenomaan välttelevät lapsettomia (tai yksinhuoltajamiehiä) ja keskittyvät kaikella tarmollaan varastamaan miehen joka on naimisissa tai parisuhteessa koska nainen kokee että se kykenee parisuhteeseen joten sitä kannattaa yrittää vaikka olisi varattu.

Jos noin olisi, niin millähän selittyy esim. Matti Nykäsen menestys naisten parissa?  Sopeutumattoman oman tiensä kulkijan kesyttäminen olisi naiselle iso saavutus.  Samaan varmaan perustuu sekin, että julkisuutta saaneet murhaajat saavat vankiloihin säkkikaupalla rakkauskirjeitä naisilta.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Emo

En tietenkään voi puhua kaikkien naisten suulla, mutta itse en suosisi/haluaisi kaapata itselleni varattua miestä.
Jos mies jättää vaimonsa ja perheensä minun vuokseni, niin seuraavaksi se huoripukki jättää minut ja yhteiset lapsemme jonkun kolmannen naisen vuoksi.

Mitä Nuivat kuuntelee-ketjusta löysin eilen tämän biisin:

Space Oddity   http://www.youtube.com/watch?v=KaOC9danxNo

Sen perusteella mitä tiedän ja mahdollinen ylähylly mukaan lukien... tässä on lähes niin kiinnostava mies kuin mitä olla saattaa ja pystyy.
Komea, ei eksoottinen, älykäs, mainitsee laulussa Jumalan, varmaankin myös maallisesti mitattuna varakas, rohkea mies, hyvä biisi ja ihana esitys, ei enää mikään pojankloppi... ja Wikipedia kertoo että...

http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Hadfield

QuoteHadfield was raised on a corn farm in southern Ontario and became interested in flying at a young age — he came to the idea of being an astronaut when he was nine on the day of Apollo moon landing, which he had seen on TV then. He is married to his high-school girlfriend Helene, and they have three adult children.

... eli Helene teki muinoin löydön...onnea hänelle!  :) 

Muutoinkin tämä video kertoo olennaisen ihmisyydestä, ihmisen suuresta älykkyydestä ja kyvykkyydestä... ja maapallo laulajan takana laittaa kuitenkin ihmisen omalle pikkuruisen pienelle paikalleen tässä kaikkeudessa. 

QuoteOn May 12 2013, after handing over command of the ISS, but before returning home, Hadfield released a music video recorded on the ISS of a modified rendition of "Space Oddity" by David Bowie.

Mangustin

Bwana, miten paljon afrikkalaiset naiset siellä laittaa painoa lompakon paksuudelle? Eikö ne kumminkin tykkää autoista ja blingistä? Onko alkoholilla osuutta parinmuodostukseen eli pokataanko siellä puolisoita tavallisesti baarista/juhlista? Auttaako Jeesus tai Allah tekemään parempia valintoja?

Ja sitten tietty varmaan sekin vaikuttaa, että onko yhteiskunnassa ylipäänsä mahdollista menestyä ja kasvattaa haluttavuuttaan prosessoriteholla, vai takaako yleinen opportunismi ja kusipäisyys paremmin rikastumisen... Oivoi  :-\

Sen Iltiksen kuvamanipulaation keskimmäinen tai yksi vasemmalle oli mun silmää miellyttävimmät. Se übernaisellinen näytti lähinnä aliravitulta ja maskuliinisimman kiertäisin toiselta puolelta katua. Näyttää retardilta.

Bwana

Quote from: Mangustin on 16.05.2013, 12:10:00
Bwana, miten paljon afrikkalaiset naiset siellä laittaa painoa lompakon paksuudelle? Eikö ne kumminkin tykkää autoista ja blingistä? Onko alkoholilla osuutta parinmuodostukseen eli pokataanko siellä puolisoita tavallisesti baarista/juhlista? Auttaako Jeesus tai Allah tekemään parempia valintoja?

Ja sitten tietty varmaan sekin vaikuttaa, että onko yhteiskunnassa ylipäänsä mahdollista menestyä ja kasvattaa haluttavuuttaan prosessoriteholla, vai takaako yleinen opportunismi ja kusipäisyys paremmin rikastumisen... Oivoi  :-\

Kyllähän fyrkka on valtaa mimmien keskuudessa, täälläkin. Puolisot pokataan yleensä suvun kautta jostain tai sitten koulutetummissa piireissä vaikkapa duunipaikalta. Näissä maissa on enemmän sääntö kuin poikkeus että valtaan noustaan kädet enemmän tai vähemmän veressä. Kun sen kertainen kleptokratian yläluokka on muodostettu, on sen sisällä mahdollista kovalla kellotaajuudella nousta hierarkiassa ylöspäin. Kaiken aikaa pitää kiipijän kuitenkin muistaa se että hänet voidaan tarvittaessa poistaa kuvasta myös pysyvästi. Sattuuhan noita "liikenneonnettomuuksia". Sanoisin siis että yleinen kusipäisyys on vastaus rikastumisen ongelmiin. Pienemmässä mittakaavassa uudet lenkkarit voi paikoitellen hankkia vaikka tappamalla niiden edellisen omistajan.

Baarista/juhlista bongataan väliaikaishupia ja tokihan niistäkin sikiämistä sitten tapahtuu. Esim. katolisen kirkon tutkielman mukaan  83%:lla ugandalaisaviomiehistä on avioliiton ulkopuolisia naisaktiviteettejä...
Nkosi sikelel' Afrika.

kekkeruusi

Iltaroska kertoo mitä naiset haluavat:
Naiset puhuvat! Anna, 42: "Seksiä on paljon - ulkomaalaisten miesten kanssa"
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288565890435.html
:roll:

Lumina

Quote from: kekkeruusi on 16.05.2013, 16:54:19

Eipä suomalaisia miehiä nykyään hirveesti seksi kiinnosta... Nyt olisi näköjään ratkaisu, mutta jätänpä silti nuo ulkomaalaiset kokeilematta.  :D

kekkeruusi

Quote from: Lumina on 16.05.2013, 20:16:50

Eipä suomalaisia miehiä nykyään hirveesti seksi kiinnosta... Nyt olisi näköjään ratkaisu, mutta jätänpä silti nuo ulkomaalaiset kokeilematta.  :D
Miten niin ei kiinnosta? Ihan yhtä lailla kuin ulkomaalaisiakin.

Eino P. Keravalta

Sivuseikkana mainittakoon klassinen kaava, joka määrittää parin ihanneikäeron:

Miehen ikä tulee jakaa kahdella ja tähän lisätä seitsemän. Olen itse 44-vuotias, eli ihannepartnerini on näin ollen 44/2+7=29 vuotta.

Täten nainen hyötyy miehen kypsyydestä, vastuuntunnosta, elämänkokemuksesta, taloudellisesta vakaudesta ja karismasta siinä, missä mies hyötyy naisen hedelmällisyydestä, energiasta, tuoreudesta, feminiinisyydestä ja seksuaalisesta kiehtovuudesta, mikä takaa uskollisuuden.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

EwithAllinPoe

Einon tavalla laskettuani, minulle olisi hyvä 26v mies  :)
Sydänmesi kuuluu minulle.

kekkeruusi

Quote from: Eino P. Keravalta on 16.05.2013, 21:20:28
Sivuseikkana mainittakoon klassinen kaava, joka määrittää parin ihanneikäeron:

Miehen ikä tulee jakaa kahdella ja tähän lisätä seitsemän. Olen itse 44-vuotias, eli ihannepartnerini on näin ollen 44/2+7=29 vuotta.

Täten nainen hyötyy miehen kypsyydestä, vastuuntunnosta, elämänkokemuksesta, taloudellisesta vakaudesta ja karismasta siinä, missä mies hyötyy naisen hedelmällisyydestä, energiasta, tuoreudesta, feminiinisyydestä ja seksuaalisesta kiehtovuudesta, mikä takaa uskollisuuden.
Tuon kaavan mukaan sitä naista saa sitten olla vaihtamassa vähän väliä nuorempaan. Siinä tulee vähän lisähaastetta elämään. Toisaalta tuleepahan vaihtelua.

Ville Hämäläinen

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 16.05.2013, 21:30:51
Einon tavalla laskettuani, minulle olisi hyvä 26v mies  :)

olet siis 20! minulle sopisi suomi24, sinä olisit liian nuori pissis!
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Taimi

Tuon laskutavan mukaan sopisin puolisoksi vain vainajalle.

Ville Hämäläinen

Quote from: Taimi on 16.05.2013, 21:38:52
Tuon laskutavan mukaan sopisin puolisoksi vain vainajalle.

Olisko vainaja sellanen "tavallinen suomalainen mies" joka arvostaa hiljaisuutta:)
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Lumina

Quote from: kekkeruusi on 16.05.2013, 21:14:27

En sit tiiä, missä ne piilottelee. Yleinen trendi on ollut, että nainen vonkaa ja mies vinkuu.

BTW: Mä kirjottelen näköjään ainoastaan parisuhde-asioista täällä (+kerhot). Oonkohan mä ymmärtänyt tän foorumin jotenkin väärin? :)

LISÄYS: Einon laskukaavalla mulle sopis 38v. mies. Ei kuulosta pahalta.

kekkeruusi

Quote from: Lumina on 16.05.2013, 22:33:26

En sit tiiä, missä ne piilottelee. Yleinen trendi on ollut, että nainen vonkaa ja mies vinkuu.

BTW: Mä kirjottelen näköjään ainoastaan parisuhde-asioista täällä (+kerhot). Oonkohan mä ymmärtänyt tän foorumin jotenkin väärin? :)

Kyllä 26-vuotiaan naisen luulisi tässä maassa seksiä löytävän. Vai harrastatko jotain poikkeavaa, joka pelottaa miehiä? :o

Veli Karimies

Quote from: Lumina on 16.05.2013, 22:33:26En sit tiiä, missä ne piilottelee. Yleinen trendi on ollut, että nainen vonkaa ja mies vinkuu.

Yleensä miehet kokevat haluttomuutta seksiin, kun sitä tarjoava nainen ei ole tarpeeksi tasokas.

Lumina

Quote from: kekkeruusi on 17.05.2013, 00:01:51
Quote from: Lumina on 16.05.2013, 22:33:26

Kyllä 26-vuotiaan naisen luulisi tässä maassa seksiä löytävän. Vai harrastatko jotain poikkeavaa, joka pelottaa miehiä? :o

Nää ongelmat on olleet siis lähinnä parisuhteessa/muissa vakiintuneemmissa suhteissa. En mä mitään pelottavia erikoisuuksia harrasta. Kai mä itse, ja mun lähipiirin naiset, ollaan vaan niin pelottavia erikoisuuksia. ;)

Quote from: Veli Karimies on 17.05.2013, 07:01:35

Yleensä miehet kokevat haluttomuutta seksiin, kun sitä tarjoava nainen ei ole tarpeeksi tasokas.

Itse oon saanut lähinnä palautetta siitä, että mun miehet on ollut kaukana mun tasosta. Pikaisesti kun eksiä miettii, niin ei voi olla kuin samaa mieltä ja sama tuntuu olevan myös kavereilla. :D

Ihmisen tason määritteleminen on muuten aika vaikeaa (eikä välttämättä kovin järkevää). Lyhyesti siis koostuu henkisestä (äly, "kiltteys", rehellisyys jne.), fyysisestä (ulkonäkö, ikä, kunto, seksikyvyt jne.) ja sosiaalisista (työ/palkka, ystäväpiiri jne.) Tää keskustelu tasoista olisi hiton mielenkiintoinen, mutta jätettäneen väliin, ettei modejen tarvii puuttua asiaan.

Jaffasiini

Quote from: Lumina on 16.05.2013, 09:25:23
. Luultavasti johtuu osittain ikäkaudesta. 3-kympin pintaan olevilla naisilla alkaa biologiset kellot tikittelemään ja sinkkumiehet pysyvät kaukana. Toisaalta tässä vaiheessa kaikki hyvät miehet on varattuja (tai homoja).
Höpönpöpöä. Miehet ihan oikeasti tahtoo lapsosia suurin osa. Tai siis kaikki. Neitimäiset vaan ei uskalla sitä sanoa ääneen koska naisille on opetettu että lapsi on itsestään perkeleestä kotoisin oleva otus. Neitimäisyys kyllä kannattaa koskapa juuri he sitten lapsia eniten aikaan saavatkin, niitten naisten kanssa jotka pitävät miehekkäänä sitä ettei lapsia tahtoisi.

Veli Karimies

Quote from: Lumina on 17.05.2013, 07:12:49Itse oon saanut lähinnä palautetta siitä, että mun miehet on ollut kaukana mun tasosta. Pikaisesti kun eksiä miettii, niin ei voi olla kuin samaa mieltä ja sama tuntuu olevan myös kavereilla. :D

Miehistä on ehkä tuntunut samalta ja siksi eivät ole olleet sinusta seksuaalisesti kovin kiinnostuneita. Ex kumppaneiden haukkuminen on muuten ominaista toimintaa naisille, siitä ei kannata vetää kovin pitkälle vieviä johtopäätöksiä. Naiset yleensäkin komppaavat ystävättäriensä mielipiteitä, vaikkeivat olisi ollenkaan samaa mieltä.

QuoteIhmisen tason määritteleminen on muuten aika vaikeaa (eikä välttämättä kovin järkevää). Lyhyesti siis koostuu henkisestä (äly, "kiltteys", rehellisyys jne.), fyysisestä (ulkonäkö, ikä, kunto, seksikyvyt jne.) ja sosiaalisista (työ/palkka, ystäväpiiri jne.) Tää keskustelu tasoista olisi hiton mielenkiintoinen, mutta jätettäneen väliin, ettei modejen tarvii puuttua asiaan.

Jokainen kuitenkin niitä arvioita toisista tekee ja ne määrittelevät pitkälti sosiaalisten kanssakäymistilanteiden kulkua. Koska tämä arvio syntyy jokaisen henkilökohtaisista preferensseistä, niin en näe mitään syytä ruveta määrittelemään tasoisuuden nostavia ja laskevia seikkoja yleisellä tasolla.

Miniluv

Quote from: Lumina on 17.05.2013, 07:12:49
Ihmisen tason määritteleminen on muuten aika vaikeaa (eikä välttämättä kovin järkevää). Lyhyesti siis koostuu henkisestä (äly, "kiltteys", rehellisyys jne.), fyysisestä (ulkonäkö, ikä, kunto, seksikyvyt jne.) ja sosiaalisista (työ/palkka, ystäväpiiri jne.) Tää keskustelu tasoista olisi hiton mielenkiintoinen, mutta jätettäneen väliin, ettei modejen tarvii puuttua asiaan.

Jos mode puuttuu asiaan, sanot vaan että Miniluvkin oli mukana ja spämmäsi vielä suosikkipätkäänsä Sinkkulaivasta:

http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva/etusivu/video/sinkkulaiva-sinkkulaivan-vaativat-naiset-kertovat-kriteereistään

Tämä yksi, joka ei halunnut haaskata geenejään, oli kokopituisessa jaksossa vielä hauskempi. Kohdan "en mä haluu komeeta miestä, joka on täysin saapas" jälkeen se pisti, että miehen pitää olla häntä fiksumpi.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lumina

Tiedän kuitenkin melko varmasti, mistä tää ongelma vakisuhteissa johtuu. En nyt täällä sitä avaamaan, kun aika moni mut tietää IRL. Toivottavasti mä en oo ihan  kaikille mut tunteville jo avautunut tästä...

Eksien haukkuminen on inhimillistä ja ominaista sekä naisille että miehille. Myönnän, että sorrun siihen herkästi. Oon  kuitenkin kaveri edelleen kaikkien entisten kanssa yhtä lukuunottamatta.

Quote from: Miniluv on 17.05.2013, 07:39:44

Jos mode puuttuu asiaan, sanot vaan että Miniluvkin oli mukana ja spämmäsi vielä suosikkipätkäänsä Sinkkulaivasta:

http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva/etusivu/video/sinkkulaiva-sinkkulaivan-vaativat-naiset-kertovat-kriteereistään

Tämä yksi, joka ei halunnut haaskata geenejään, oli kokopituisessa jaksossa vielä hauskempi. Kohdan "en mä haluu komeeta miestä, joka on täysin saapas" jälkeen se pisti, että miehen pitää olla häntä fiksumpi.

Et kai sä tollasta roskaa katso? En olis susta uskonut! En ehdi nyt katsomaan kokonaan, mutta pakko varmaan tiirailla tuotaa huippusarjaa myöhemmin. Hitto, että ihmiset on sekaisin. :D

Jaffasiini

Quote from: Emo on 16.05.2013, 11:54:17

En tietenkään voi puhua kaikkien naisten suulla, mutta itse en suosisi/haluaisi kaapata itselleni varattua miestä.
Jos mies jättää vaimonsa ja perheensä minun vuokseni, niin seuraavaksi se huoripukki jättää minut ja yhteiset lapsemme jonkun kolmannen naisen vuoksi.

Mitä Nuivat kuuntelee-ketjusta löysin eilen tämän biisin:

Space Oddity   http://www.youtube.com/watch?v=KaOC9danxNo

Sen perusteella mitä tiedän ja mahdollinen ylähylly mukaan lukien... tässä on lähes niin kiinnostava mies kuin mitä olla saattaa ja pystyy.
Komea, ei eksoottinen, älykäs, mainitsee laulussa Jumalan, varmaankin myös maallisesti mitattuna varakas, rohkea mies, hyvä biisi ja ihana esitys, ei enää mikään pojankloppi... ja Wikipedia kertoo että...

http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Hadfield

QuoteHadfield was raised on a corn farm in southern Ontario and became interested in flying at a young age — he came to the idea of being an astronaut when he was nine on the day of Apollo moon landing, which he had seen on TV then. He is married to his high-school girlfriend Helene, and they have three adult children.

... eli Helene teki muinoin löydön...onnea hänelle!  :) 

Muutoinkin tämä video kertoo olennaisen ihmisyydestä, ihmisen suuresta älykkyydestä ja kyvykkyydestä... ja maapallo laulajan takana laittaa kuitenkin ihmisen omalle pikkuruisen pienelle paikalleen tässä kaikkeudessa. 

QuoteOn May 12 2013, after handing over command of the ISS, but before returning home, Hadfield released a music video recorded on the ISS of a modified rendition of "Space Oddity" by David Bowie.
Tässä siskosten musiikkia. Kuka vain heistä kelpaisi mulle. http://www.youtube.com/watch?v=Ahvi1-yvVCY&list=PLC9636E6954E22E0B
;D 8)
Mutta kyseinen mies minusta vaikuttaa vähäsen itserakkaalle, en suosittelisi jollei hällä olisi syytä vähäsen itserakas ollakin, ilmeisesti onnistui saavuttamaan mitä tahtoikin saavuttaa eikä tällöin ole syytä haukkua.  ;D
Aikoinaan kertoivat että ihan suomalainenkin olisi avaruuteen päässyt, mutta ryssänpelko esti lähettämisen. Armeija tai mitä lie muita pelkureita sitten olikaan siinä teki tyhmästi, jokin tiedemiehen tapainen olisi hyvä ollut heidän mukanaan lähettää kyllä jotta maassa olisi innostus tieteisiin kasvanut ja sitä myötä lopulta kansantuotekin ehkä.

Marko Parkkola

Naisen ulkonäkö on suoraan verrannollinen sen isän palkkapussiin.

Lumina

Quote from: Marko Parkkola on 17.05.2013, 08:21:53

Naisen ulkonäkö on suoraan verrannollinen sen isän palkkapussiin.

Eli mä oon keskiluokkaa. :D

Parsifal

Eiköhän aihe kiinnosta enemmän tai vähemmän kaikkia toimintakunnossa olevia miehiä. Ehkäpä ne kunnolliset ja hyvin kasvatetut miehet vain eivät sinkkuinakaan kehtaa ehdotella saman tien tai yhtä avoimesti.

Quote from: Mika on 16.05.2013, 11:35:20
Naiset nimenomaan välttelevät lapsettomia (tai yksinhuoltajamiehiä) ja keskittyvät kaikella tarmollaan varastamaan miehen joka on naimisissa tai parisuhteessa koska nainen kokee että se kykenee parisuhteeseen joten sitä kannattaa yrittää vaikka olisi varattu.

Jos noin olisi, niin millähän selittyy esim. Matti Nykäsen menestys naisten parissa?  Sopeutumattoman oman tiensä kulkijan kesyttäminen olisi naiselle iso saavutus.  Samaan varmaan perustuu sekin, että julkisuutta saaneet murhaajat saavat vankiloihin säkkikaupalla rakkauskirjeitä naisilta.

Viimeisin tapaus on Bostonin maratonin jihadisti Tsarnaev.

http://shine.yahoo.com/healthy-living/boston-bombing-suspect-dzhokhar-tsarnaev-s-disturbing-female-fan-club-191627312.html

Ei jaksa ymmärtää...  :o :facepalm: Pitääkö ryhtyä massamurhaajaksi, ennen kuin alkaa käydä flaksi?
Jos fiksut antavat aina periksi, ainoastaan idiootit saavat tahtonsa läpi.

"With the first link the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably."

Miniluv

Miehen taso määritellään yksinkertaisesti sillä, onko vientiä.

Quote from: Lumina on 17.05.2013, 07:54:30
Et kai sä tollasta roskaa katso? En olis susta uskonut! En ehdi nyt katsomaan kokonaan, mutta pakko varmaan tiirailla tuotaa huippusarjaa myöhemmin. Hitto, että ihmiset on sekaisin. :D

Roskaa? Kuule juuri kirjoitin kalenteriin toisen tuotantokauden alkamispäivämäärän :D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lumina

Quote from: Parsifal on 17.05.2013, 08:30:04

Eiköhän aihe kiinnosta enemmän tai vähemmän kaikkia toimintakunnossa olevia miehiä. Ehkäpä ne kunnolliset ja hyvin kasvatetut miehet vain eivät sinkkuinakaan kehtaa ehdotella saman tien tai yhtä avoimesti.

Liika on liikaa miehillekin. Kyllä te aina suhteen alussa jaksatte innostua... Nyt mä lopetan aiheen ennen kuin musta saa täysin oikean tai siis väärän kuvan.  :-X

Miniluville täytyy myöntää, että innostuin tuosta roskasta (=sinkkulaiva) sen verran, että pitää katsoa jossain vaiheessa enemmän. Melkein laadukkaammalta vaikutti kuin edellinen suosikkini Ruotsin miljonääriäidit, jossa varsinkin Maria oli aivan mahtava herttainen bimbo.