News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-04-29 HS/Nai­ma Mo­ha­mud: Kosketuskammoisten maa

Started by Saippuakupla, 29.04.2013, 08:48:43

Previous topic - Next topic

Alkuasukas

Quote from: Emo on 29.04.2013, 18:40:36
Muslimi pitää kättelyäkin esileikkinä, ja naisensa kulkevat hiukset peitettyinä. Ja sitten nämä pervot tulevat tänne vinkumaan, että pitäisi kosketella!  :o
Erittäin hyvin sanottu.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Emo

Minua kiinnostaa tietää että miten ja ketä te koskettelette, jotka kerrotte koskettelevanne?
On vaikea uskoa, että esimerkiksi Homman miehet halailevat toisiaan/toisia miehiä näitä tavatessaan, muiskauttavat pienet poskisuukot toistensa poskille ja pitelevät toisiaan hommatapaamisessa kädestä.

Kyllä minäkin halailen ja pidän sylissä lapsia, ja vanhoja mummoja ja pappoja pidän kädestä jos vanhus haluaa pitää kädestä.

Tämä sopii tähänkin ketjuun, jonnekin muuallekin sen vasta linkkasin: 

Kosketelkaa toisianne!  http://www.youtube.com/watch?v=TdPPR7eiLcg

anatall

Kyllähän sitä kosketella voi, mutta jos Naimaan... :facepalm:
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

jopparai

Quote from: Emo on 29.04.2013, 18:40:36
Quote from: Veli Karimies on 29.04.2013, 17:47:52
Quote from: KW on 29.04.2013, 11:20:26Olen tässä käsityksessä ollut itsekin, yhdistämällä lukemaani ja kokemaani päättelykykyyni. Suomalaisten kärsimä alkoholismi ja tunteiden näyttämättömyys ovat todennäköisesti vahvoja kaikuja sota-ajoista. Ne on siirretty esimerkin kautta isältä pojalle, äidiltä tyttärelle. Niin kuin Veli Karimies sanoikin, yksilön omia rajoja tulee kunnioittaa mutta kosketushan on hyvin vanha viestintäkeino, käypä sellainen.

Niin on, itse olen tätä mieltä kanssa ja koskettelen kyllä ihmisiä, siis niitä joita koskettaminen ei haittaa.

Alkoholismi ja tunteiden näyttämättömyys...   en varsinaisesti kärsi kummastakaan, mutta en halua kaulailla naisia (koska naiset eivät minua innosta) enkä miehiäkään (sillä joku niistä voisi vaikka innostaakin).

Mielestäni halailu ja suukottelu ei ole neutraalia viestintää.
Muslimi pitää kättelyäkin esileikkinä, ja naisensa kulkevat hiukset peitettyinä. Ja sitten nämä pervot tulevat tänne vinkumaan, että pitäisi kosketella!  :o

Tuo koskettelu on hieman kiusallista minullekin. Olen ollut Ranskassa töissä pari vuotta ja tottunut suorittamaan joka aamuisen rituaalin, elikkä kätellä kaikki toimiston miehet ja poskipusutella naiset. En silti pidä siitä, ehkä se on kosketuskammoa, mutta se nyt vaan ei liity Suomalaiseen kulttuuriin.

Mr. Bean osaa asian.
http://www.riemurasia.net/kuva/Kuinka-naista-kuuluu-k%C3%A4sitell%C3%A4/111897
Killing folk is easy, being politically correct is pain in the arse.(Achmed, the dead terrorist)
http://www.youtube.com/watch?v=3L8fIrWnXRA

elven archer

Yksi vaikuttava tekijä omalta osaltani on se, että en pidä läheskään kaikkia ihmisiä esteettisesti miellyttävinä. Sen sijaan jos joku totaalinen hottie tulee suukottamaan poskelle, niin pyydän toisellekin. Ei haittaa nimittäin yhtään. En minä kuitenkaan halua, että kaikki tulevat lääppimään. Vielä vähemmän kiinnostaa flunssakaudella.

Emo

Nyt kun tarkemmin mietin niin sukujuhlissa kuten häissä, hautajaisissa, lakkiaisissa, ristiäisissä... olen halannut ja minua on halattu, eikä ole tuntunut epämiellyttävältä.
Mutta että työpaikalla poskipusut! Miksi ihmeessä? Tai jonkun hyvänpäiväntutun tavatessaan?

Micke90

Naima on siis naimapuuhien lisäksi kiinnostunut myös koskettelusta? Millaistakohan kosketusta hän olisi vailla? Mitä mieltä hommalaiset ovat naimapuuhista Naiman kanssa? Tarjolla olisi tämännäköinen tytteli:

(http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjAwMzIzMzgzMV5BMl5BanBnXkFtZTcwMDIyMDU5OA@@._V1._SY314_CR21,0,214,314_.jpg)

Ano Nyymi

Siitäkös se meteli nousisi jos suomalaiset miehet ryhtyisivät halaamaan ja pussailemaan lepakkoliisoja  ;D

elukka

Espoon busseissa riehuu jo useita vuosia iäkäs somaliherra, joka istuu nuorten blondien viereen ja tökkäsee kyynärpäällä, niin että saa käydä lääkärillä. Lähteepä turha kosketuskammo.

Vissiin somalit voivat kätellä naisia? Sen sijaan oikeaoppinen shiiamuslimi ei. Kosketuskammo.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Micke90

Quote from: Ano Nyymi on 29.04.2013, 21:55:08
Siitäkös se meteli nousisi jos suomalaiset miehet ryhtyisivät halaamaan ja pussailemaan lepakkoliisoja  ;D

Häh? Onko Naima siis lesbo vai mitä tuo tarkoitti?  :o

Ano Nyymi

Quote from: Micke90 on 29.04.2013, 21:59:07
Quote from: Ano Nyymi on 29.04.2013, 21:55:08

Häh? Onko Naima siis lesbo vai mitä tuo tarkoitti?  :o

Niitä mätisäkkejä tarkoitin.

Micke90

Arvoton

Otsikko taitaa olla rivitoimittajan keksimä. Tuskin Naiman itsensä.

Kansamme on aina kosketellut puolikkaan kossun jälkeen selkään taputtelemalla, jos on jonkun/joidenkin mielestä ns. hyvä jätkä. Jos ei, koskettelu on tapahtunut rystysillä kasvoihin tai vartaloon. Jos kyllä, mutta oikeasti ei, silloin koskettelu tapahtuu kuvaannollisesti selkään puukolla.

Sukupuolta koskettaminen Suomessa ei todellakaan onnistu, mitä Naima ei tainnut loppuun asti ajatella. Siihen on syynsä. Normaalisti, jos suomalainen mieshenkilö on omaksunut Euroopasta koskettelun normaalissa ja neutraalissa kanssakäymisessä, hänen on suomalaisen sukupuolen kohdalla pakko pitää metrin välimatka ja kädet taskuissa, jottei hän saa syytettä tai fyysisesti tai vähintään verbaalisesti turpaan. Suomalaisen sukupuolen sisällä on ladattu pommi, jonka kosketus, morjestaminen tai hymy räjäyttää lähimmäisen päälle.

Itse joskus ajattelen, että onko tosiaan tässä maassa ollut näihin päiviin asti niin paljon lapsiin sekaantujia, että vaurioisia sukupuolia vilisee täällä enemmän kuin missään.

En voi sille mitään, mutta somalitaustaiset likat ovat livenä kovin symppiksiä.

-PPT-

Jokaisen asian selittäminen "viime sodilla" ei ole enää pitkään aikaan ollut kovin tieteellistä. Sitä paitsi, kyllä viina on suomalaisille maistunut ja suomalaiset olleet juron kansan maineessa jo paljon ennen 1940-lukua.

Todellisuudessa ei sitä ihan kaikissa muissa maissakaan pidetä jos puolitutut tai tuikituntemattomat alkavat lääppimään tai tuppautuvat väkisin seuraan.