News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2013-04-22 HS: Mor­te­za Kia­mi­ri pyörittää Helsingin Kalliossa pyöräkorjaamoa

Started by Saippuakupla, 22.04.2013, 14:29:11

Previous topic - Next topic

siviilitarkkailija

No hyvä tietää että kivijalkakaupan tilassa on muutakin kuin asiakastyydytystä. Mutta on ihan pakko todeta että jos meillä on fillarikorjaamo, jonka kaikkein kiireisimmän ajan keskellä yrittäjälle jää aikaa jammailla kavereiden kanssa, niin pakosta herää kysymys onko firma tilanteen tasalla. Ihan riippumatta siiitä miten asia on kun lehdykän artikkeli antaa ymmärtää että aikaa on soittoon ja lauluun.

Minä huollatan miellelläni pyöräni vaikka voisin tehdä työn itsekin. Olen oikeistolainen ja naamioidun pyörällä liikkuvaksi kaupunkilaiseksi ituhipiksi mutta korjaamolla paljastuu karu totuus. Laiska paska joka ei viitsi edes pyörää korjata. Mielummin kiihdytän talouskasvua ja työllisyyttä ja keskityn pyöräilyyn kuin rasvailuun. Pari kertaa on korjaamo tehnyt ikävän kävyn kun ei ole tehnyt mitään ja kerran hajosi pyörä suoraan huollsta tultuaan. En vain palaa moiseen yritykseen ja sillä hyvä. Täältäkin sai tietoa asiasta jota hesari pitää itsestäänselvyytenä: maahanmuuttaja saksofonisti on luonnollisesti myös hyvä pyöräkorjaaja!....tai ei ole.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Uuno Nuivanen

QuoteTä­mä tun­tuu ihan toi­sen­lai­sel­ta maal­ta nyt kuin sil­loin, kun muu­tin tän­ne", hän sa­noo.

Tuo pitänee kyllä paikkansa. Fatima trivs jättebra här i Finland också.

Lupu(kulkuri)