News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-04-09 HS: Arhinmäki koventaisi urheilussa rangaistuksia rasismista

Started by Saippuakupla, 09.04.2013, 22:45:38

Previous topic - Next topic

Emo

Quote from: Oami on 22.08.2013, 21:36:41
Quote from: Tomi on 22.08.2013, 21:02:35
Pitää olla johdonmukainen. Jos suvaitsee yhdenlaisen politikoinnin urheilukentillä, pitää suvaita kaikenlainen politikointi ja päinvastoin. Vai ovatko nk. suvaitsevat johdonmukaisia tässä ja suvaitsevat myös sellaisista aiheista politikoinnin, joita eivät kannata?

Minä suvaitsisin. Arhinmäki todistetusti ei.

Minäkin suvaitsen kaiken mutta pelkäänpä vaan että jos urheilukentillä aletaan politikoimaan niin siellä ei juuri urheilla vaan areenat muuttuvat sotatantereiksi. Itse voisin kyllä juosta pitkiä matkoja näyttävässä Jeesus-paidassa ristit korvissa killuen. Hikinauhassa olisi joku pro-Israel-iskulause ja juoksukengissä isot persujen logot.

Oami

Quote from: Emo on 22.08.2013, 21:42:31
Minäkin suvaitsen kaiken mutta pelkäänpä vaan että jos urheilukentillä aletaan politikoimaan niin siellä ei juuri urheilla vaan areenat muuttuvat sotatantereiksi. Itse voisin kyllä juosta pitkiä matkoja näyttävässä Jeesus-paidassa ristit korvissa killuen. Hikinauhassa olisi joku pro-Israel-iskulause ja juoksukengissä isot persujen logot.

Mikäs siinä.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Emo

Quote from: Oami on 22.08.2013, 21:55:07
Quote from: Emo on 22.08.2013, 21:42:31

Mikäs siinä.

En minä sinun uskonutkaan tuosta hermostuvan, mutta esimerkiksi arabimaiden urheilijoilla voisi tehdä suvaitsemisen kanssa tiukkaa. Minua ei häiritsisi ollenkaan vaikka he puolestaan juoksisivat Muhammedinkuvapaidoissa.

Aukusti Jylhä

Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Oami

Quote from: Elcric12 on 22.08.2013, 22:08:06
Arhinmäki todistetusti ei.

Mihin tällä viittaat?

Vastaus löytyy tästäkin ketjusta. Okei, ei ehkä homoihin liittyen mutta vääriin poliittisiin mielipiteisiin nyt kuitenkin.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Elcric12

Quote from: Oami on 22.08.2013, 22:57:56
Quote from: Elcric12 on 22.08.2013, 22:08:06
Arhinmäki todistetusti ei.

Mihin tällä viittaat?

Vastaus löytyy tästäkin ketjusta. Okei, ei ehkä homoihin liittyen mutta vääriin poliittisiin mielipiteisiin nyt kuitenkin.

Se oli vain vastalause mielenilmaisulle. Ei kannanotto politikoinniin urheiluun kuulumattomuudesta.

Blanc73

http://yle.fi/uutiset/kansanedustaja_paatero_urheilua_kaytetty_poliittisten_tavoitteiden_edistamiseen/6789523

Vasemmiston hyvän tahtoinen ja naiivin sokea hölmöläisyys saa aina vain yhä koomisempia piirteitä:
QuoteTorstaina myös Demarinuoret otti kantaa sateenkaarilippuasiaan. Sosiaalidemokraattiset Nuoret ry esittää, että Suomen olympiajoukkueen viralliset kilpailu- ja edustusasut painettaisiin sateenkaarilipun väreissä.
Seuraavassa kesäolympialaisia painijat voisivat painia ilman trikoita ja mattotuomari ojentaa tarvittaessa poikaparille liukuvoidetta, jos tunnelma käy sopivan kiihkeäksi. Katsomossa Arhinmäki ja demarinuoret tumputtaa sateenkaariliput hulmuten.

Seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat toki tärkeä asia, mutta taas kerran alkaa tuntumaan siltä että tätä homo-asiaa tulee joka helvetin tuutista ihan liikaa. Kai maailmassa jotain muutakin tärkeää on menossa? Vai onko?

"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Roope

QuoteAr­hin­mä­ki muis­tut­taa, et­tä olym­pia­lii­ke on toi­mi­nut aiem­min­kin ih­mis­oi­keuk­sien hy­väk­si.
"Eh­kä hie­noin ta­pah­tu­ma Lasse Virénin kaa­tu­mi­sen, ylös­nou­se­mi­sen ja kul­ta­juok­sun jäl­keen on vuo­den 1968 olym­pia­lai­set, jos­sa ih­mi­set puo­lus­ti­vat kä­det pys­tys­sä mus­tien oi­keuk­sia."
HS: Arhinmäki: Olympialiikkeen pitää puolustaa sananvapautta 24.8.2013

Ei, vaan osoittivat tukensa militantille, väkivaltaiselle, vallankumoukselliselle, marxilais-lenininäiselle Mustat pantterit -organisaatiolle käyttämällä heidän symboleitaan (nyrkkiin puristettu käsi, baretit). Eli Arhinmäki teki selväksi pointtinsa. Politiikan yhdistäminen urheiluun (tai kulttuurin rahoitukseen) on ok, mikäli se tukee hänen omaa poliittista agendaansa.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Emo

Quote from: Blanc73 on 23.08.2013, 06:51:30
... mutta taas kerran alkaa tuntumaan siltä että tätä homo-asiaa tulee joka helvetin tuutista ihan liikaa. Kai maailmassa jotain muutakin tärkeää on menossa? Vai onko?

On toki. Monikulttuurisuus, maahanmuutto ja islam sekä rasismin karsiminen; nämä ovat homoasioiden ohella koko ajan työn alla.

dothefake

Kaikkein pahimpia ovat valtavilla loisintarahoilla elelevät kahvia keittelevät tulevat vastiketyöläiset.
Kaikki tuet pois vaan ja saunan taakse. Voin kävellä sinne itse, jos Porilainen munalla pystyy vetämään liipaisimesta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ihminen

Quote from: Mursu on 22.08.2013, 15:11:07
Quote from: Emo on 22.08.2013, 13:07:00
Iltalehden pikkuotsikoissa (ei enää urheilusta mutta urheiluministeristä kuitenkin):

QuotePerussuomalainen vertaa Arhinmäkeä Staliniin, Cheekiä Shostakovitshiin.

Tässä kannattaa muistaa se, miten perussomalisia mollattiin, kun he puhuivat jotain siihen suuntaan, että valtion pitäisi taiteen rahoittajana päättää mitä rahoittaa. Se tyrmättiin täysin. Nyt Arhinmäki on mollaamassa yksittäisiä artisteja.

Riippuen näiden artistien poliittisesta taustasta, Arhinmäki kyllä rahoittaa.

Arhinmäki antoi kymppitonnien palkinnon "omille räppäreille"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288592549693.html

Avaritia

Quote from: ihminen on 23.08.2013, 23:06:28

Kommariräp hyvä, muu räp paha. Vaikka rahaa ei pitäisi ilmaiseksi jaella minkään valtakunnan räpäyttelijöille.

koli

QuoteVuonna 2011 Arhinmäki antoi 30 500 euron opetus- ja kulttuuriministeriön Suomi-palkinnon Suomi-räppiä tekevälle Monsp-levy-yhtiölle. Ministeriö kertoi perusteeksi palkinnon myöntämiselle Monspille sen, että Suomi-rap on kehittynyt "yhteiskunnalliseksi ja kantaaottavaksi". Palkintorahat maksetaan verovaroin.

Monspin listoilla on muuan Steen1, jonka artistinimi tulee erään tanskalaisen poliisimurhaajan nimestä. On ollut myös SKP:n ehdokkaana jossain vaaleissa.

Steen1 - 100% vihaa ja väkivaltaa
http://www.youtube.com/watch?v=-vT-nBlbJ_c

Lainaus eräästä kohtaa tuon kappaleen lyriikoista:
"
Steen Christensen, voiks sitä syyttää?
Sehän vaan pisti kylmäks pari kyttää.
Tommonen tapa pitäis idäs säilyttää ja aina ku kyttä nähä,
niin sitä turpaan mättää.
Christensen on itäpuolen sankari,
sille pitäis antaa kytäntappomitali.
Jos sun henkiriepu on sulle edes vähän rakas,
älä ota turpaan, anna vittu takas.
Tekis mieli ajaa kytät vuokin telakan päähän,
ottaa niitten glockit ja ampuu niitä päähän.
Ja heittää ruumiit mereen vuokin telakalta,
keväällä raadot sais löytyy jäiden alta.
Mä en pysty virkavaltaa kunnioittamaan
enkä syyttömänä turpaan ottamaan.
Mä voin myöntää etten oo ihan viaton,
mutten läpeensä paha niinku ne vitun siat on."

Tuota kappaletta Arhinmäki varmaan luukuttaa stereoista samalla, kun kirjoittelee toimistossaan uusia rasismisaarnoja.
Mörökölli

Emo

Kulttuurin ja urheilun tukeminen verovaroin pitäisi oikeastaan lopettaa kokonaan. On tässä tärkeämpääkin mihin rahaa laittaa, enkä tarkoita Kreikkaa. Ja vaikkei olisikaan niin lopettaa tuet silti pitäisi, elättäkööt itse itsensä. Huonoimmasta päästä saisi ns. taide kuollakin, vain paras jäisi jäljelle.

ihminen

Quote from: Avaritia on 23.08.2013, 23:26:17
Quote from: ihminen on 23.08.2013, 23:06:28

Kommariräp hyvä, muu räp paha. Vaikka rahaa ei pitäisi ilmaiseksi jaella minkään valtakunnan räpäyttelijöille.

Eihän sitä ilmaiseksi ole jaettukkaan, nämä voidaan varmaan katsoa palkkioksi oikean maailmankuvan levittämisestä ja vasemmistoliiton tilaisuuksissa esiintymisistä.

Quote... Näin Arhinmäen palkitseman Monsp-levy-yhtiön artistit ovat osallistuneet vasemmiston vaalityöhön. Tiedot esiintymisistä pohjautuvat keikkailmoituksiin.
28.2. 2007
Etelä-Suomen Vasemmistonuorten vaalibileet
Artisti: Notkea Rotta
15.10.2008
Turun Vasemmistonuorten vaalibileet
Artisti: Kemmuru
24.10.2008
Hyvinkään Vasemmistonuorten vaalibileet
Artisti: Pyhimys
16.10.2010
Punavihreän yhteistyön vaalibileet
Artisti: Steen1
25.3.2011
Paavo Arhinmäen vaalitilaisuus
Artisti: Notkea Rotta
6.5.2011
Raahen Seutukunnan Vasemmistonuorten bileet
Artisti: Juno, Nopsajalka
5.3.2011
Artisti: Kemmuru, Juno
12.3.2011
Artisti: Kemmuru, Steen1, Solonen
26.3.2011
Artisti: Kemmuru, Juno
6.10.2012
Artisti: Solonen
12.10.2012
20.10.2012

Tämähän on oiva tapa maksattaa vasemmistopropaganda verorahoista ja Paavon oman vaalitilaisuuden esiintymispalkkiot tulee myös samalla kuitattua.

Rehellinen ja suoraselkäinen mies tuo Arhinmäki, selvää ministeri ainesta.

ihminen

Quote from: koli on 24.08.2013, 00:09:41
QuoteVuonna 2011 Arhinmäki antoi 30 500 euron opetus- ja kulttuuriministeriön Suomi-palkinnon Suomi-räppiä tekevälle Monsp-levy-yhtiölle. Ministeriö kertoi perusteeksi palkinnon myöntämiselle Monspille sen, että Suomi-rap on kehittynyt "yhteiskunnalliseksi ja kantaaottavaksi". Palkintorahat maksetaan verovaroin.

Monspin listoilla on muuan Steen1, jonka artistinimi tulee erään tanskalaisen poliisimurhaajan nimestä. On ollut myös SKP:n ehdokkaana jossain vaaleissa.

Steen1 - 100% vihaa ja väkivaltaa
http://www.youtube.com/watch?v=-vT-nBlbJ_c

Lainaus eräästä kohtaa tuon kappaleen lyriikoista:
"
Steen Christensen, voiks sitä syyttää?
Sehän vaan pisti kylmäks pari kyttää.
Tommonen tapa pitäis idäs säilyttää ja aina ku kyttä nähä,
niin sitä turpaan mättää.
Christensen on itäpuolen sankari,
sille pitäis antaa kytäntappomitali.
Jos sun henkiriepu on sulle edes vähän rakas,
älä ota turpaan, anna vittu takas.
Tekis mieli ajaa kytät vuokin telakan päähän,
ottaa niitten glockit ja ampuu niitä päähän.
Ja heittää ruumiit mereen vuokin telakalta,
keväällä raadot sais löytyy jäiden alta.
Mä en pysty virkavaltaa kunnioittamaan
enkä syyttömänä turpaan ottamaan.
Mä voin myöntää etten oo ihan viaton,
mutten läpeensä paha niinku ne vitun siat on."

Tuota kappaletta Arhinmäki varmaan luukuttaa stereoista samalla, kun kirjoittelee toimistossaan uusia rasismisaarnoja.

16.10.2010
Punavihreän yhteistyön vaalibileet
Artisti: Steen1

Tällaista kuunnellaan punavihreän yhteistyön merkeissä ja samalla kauhistellaan perussuomalaisia ja joitakin blogikirjoituksia? Jokseenkin arveluttavaa toimintaa.

Eikös se Paavo huutanut juuri kyseisen poliisien murhaajan nimeä kuorossa jossain futispelissä?

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194688959768/artikkeli/arhinmaki+osallistui+vihaiseen+puheeseen.html

On meillä ministeri.

saippuakauppias

Tuo steen1 (ja varmaan paavokin) vaikuttaa olevan juuri sellainen pohjasakan rotta, joka huutaa "kytät on sikoja, me ollaan anarkisteja (tms), jee".  Sitten melutaan, hajoitetaan paikat ja sikaillaan muutenkin. Sitten joku menee ja ojentaa vähän tätä paskasakkia. Sitten paskasakki soittaakin jo poliisin apuun.

Kirjoittaa nimimerkki: "Kaksi kertaa poliisikuulusteluissa paskasakin ojentamisesta ollut"

Veikko

Arhinmäki on pahin karhunpalvelus, mitä on tehty sekä kulttuurille että urheilulle vuosikymmeniin.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

siviilitarkkailija

Olen erimieltä. Minä uskon suomalaisiin taitelijoihin. Minä en ole taitelija. Olen hölmö hompanssi mutta uskon suomalaisiin taitelijoihin. Minä haluan uskoa että suomalainen taitelija on ihan oma ihminen itsensä eikä ole muiden ohjattavissa.

Minä uskon että suomalainen taitelija ymmärtää mitä tarkoittaa vasemmistolainen ministeri joka määrää sen mikä on sopivaa ja mikä ei taiteen saralla. Minä luotan että todellinen taitelija ymmärtää. Hän ei ole mikään apurahamaakari. Kyse on siitä onko ihminen oikea ihminen vai määrätty ali-ihminen jonka taidetta määräilevä ministeri kontrolloi.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

CaptainNuiva

Mielestäni Arhinmäki on viime aikoina osoittanut olevansa oikeussalin tarpeessa mutta eihän tässä maassa koplauksista saada ketään muuta tuomiolle kuin Juhantalon ja tämäkin pyrki takaisin politiikkaan hunajakupin ääreen.

Todellisessa demokratiassa Paavo olisi poistunut politiikan näyttämöltä jo aikaa sitten, tämä viimeisin rahan jakamisensa alkaa olla jo korruptiota kuin baananivaltiossa konsanaan ja osoittaa että hemmolla ei ole minkäänlaista ymmärrystä siitä että miltä asioiden edes pitäisi näyttää vaan eturistiriitoja ei näköjään välitetä piilotella pätkän vertaa.

Varmaankin tämä poliisimurhaajan ihannoitsija kohta itkee ja inisee siitä miten saa "Vihapostia" ja asialla tietenkin on, yllätys yllätys, kukas muukaan kuin äärioikeisto  :facepalm:
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Porilainen munalla

Quote from: dothefake on 23.08.2013, 09:24:14
Kaikkein pahimpia ovat valtavilla loisintarahoilla elelevät kahvia keittelevät tulevat vastiketyöläiset.
Kaikki tuet pois vaan ja saunan taakse. Voin kävellä sinne itse, jos Porilainen munalla pystyy vetämään liipaisimesta.
TÄH?
Suomessa, venäläisen, ruotsalaisen, saamelaisen, saksalaisen ja amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksessa kasvanut.
Monikulttuuriasiantuntijako?

Mehud

Miksei Arhinmäki koventaisi politiikassa rangaistuksia stalinismista. Ai, niin toiset supermassamurhat ovat hyväksytympiä kuin toiset.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

dothefake

Quote from: Porilainen munalla on 24.08.2013, 02:17:41
TÄH?
Viittaan lausumaasi, jossa haluat supistaa liian pulskaa 519 euron työmarkkinatukeani. Kun lisäksi tein tuhannella eurolla osuuskunnan kautta töitä, niin käteen jäi 88 euroa, silloin juhlittiin
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Kimmo Pirkkala

Aivan loistava perustelu tuen jakamiselle tuo "yhteiskunnallinen kantaaottavuus". Eli sehän on aivan yhtä kuin poliittisuus ja nimenomaan se Arhinmäen puolella oleva poliittisuus. Turha kuvitellakaan koskaan, että vallanpitäjiä kritisoiva taide saisi mitään tukea. Ei arhinmäkeläisille kelpaa kaiken maailman cheekit, jotka ei laula hänen laulujaan.

Ja tuo "vallanpitäjien kritisointikin" on nykyään käännetty väärinpäin. Sillähän nimittäin tarkoitetaan arhinmäkeläisten vallanpitäjien tukemista, eli aivan fantastista uuskieltä!

Mursu

Quote from: ääridemokraatti on 24.08.2013, 09:34:21
Aivan loistava perustelu tuen jakamiselle tuo "yhteiskunnallinen kantaaottavuus". Eli sehän on aivan yhtä kuin poliittisuus ja nimenomaan se Arhinmäen puolella oleva poliittisuus. Turha kuvitellakaan koskaan, että vallanpitäjiä kritisoiva taide saisi mitään tukea. Ei arhinmäkeläisille kelpaa kaiken maailman cheekit, jotka ei laula hänen laulujaan.

Ja tuo "vallanpitäjien kritisointikin" on nykyään käännetty väärinpäin. Sillähän nimittäin tarkoitetaan arhinmäkeläisten vallanpitäjien tukemista, eli aivan fantastista uuskieltä!

Sinä tunnut rakentavan olkiukkoa. Itse toit käsitteen "valtaapitävien kritisointi" keskusteluun ja sitten ammut sen alas. Kyllähän ns. kantaaottava musiikki aina on ollut valtaapitävien kritisointia. Jos poliiseja nimitetään sioiksi, joita pitää ampua päähän, niin ei se ole valtaapitävien myötäilyä.

Olennaista Arhinmäelle on, että tämä kritisointi tehdään hänen haluamallaan tavalla.

IDA

Arhinmäelle pitäisi pystyttää patsas ja nimetä se poroporvarillisen tekopyhyyden muistopatsaaksi.
qui non est mecum adversum me est

ihminen

USarikin huomasi aiheen...

Vanha 30 500 € nousi esiin – IS: Arhinmäen "oma palkinto" vaalityötä tehneille räppäreille
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/61751-vanha-30-500-eu-nousi-esiin-arhinmaen-oma-palkinto-vaalityota-tehneille-rappareille

Kommentti osiossa, "Paavo tekee sen minkä parhaiten osaa eli jakaa rahaa kavereilleen."

Osuu kohdilleen.

– Missä on Holsti ja missä on Palo, Steen Steen Christensen

Olisikohan Arhinmäen aika vaihtaa toimenkuvaa?

Porilainen munalla

Quote from: dothefake on 24.08.2013, 08:30:54
Quote from: Porilainen munalla on 24.08.2013, 02:17:41
TÄH?
Viittaan lausumaasi, jossa haluat supistaa liian pulskaa 519 euron työmarkkinatukeani. Kun lisäksi tein tuhannella eurolla osuuskunnan kautta töitä, niin käteen jäi 88 euroa, silloin juhlittiin
Heh, ai näitä miehiä. En kyllä ole missään noin lausunut.
Suomessa, venäläisen, ruotsalaisen, saamelaisen, saksalaisen ja amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksessa kasvanut.
Monikulttuuriasiantuntijako?

Eugen235

tätähän tämä rahojen jakaminen on. Aina jaetaan omille. Ja varsinkin "kulttuuriasioissa". Yleensä rahaa saavat punavihreät, mutta Arhis tietysti jakaa rahaa jopa avoimille kommunisteille. Ja totta kai kulttuuritahot ja punavihreitä kuhiseva media taputtavat käsiään.