News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kari Rydman: Rasismia rasismia!

Started by Leijona78, 12.04.2017, 00:07:18

Previous topic - Next topic

Leijona78

Tästä on ollut aiemminkin mainintaa, muistaakseni, mutta tuon tälle oman ketjun. Säveltäjä Kari Rydman on joskus ikiaikoja sitten kotisivuillaan kirjoittanut "rasismista" ja hännystelystä ja maahanmuuttajien uhrautumisesta seuraavaa. Tämä on mielestäni edelleen loistava kirjoitus joka ei vanhene.

Vai mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

QuoteRasismia rasismia!

Jassoo. Lakupekka on rasistinen! Jos minä olen eri mieltä, olen myös rasisti! Aivan riippumatta siitä mitä itse väitän.

Maahanmuuttajia loukattiin myös uudenvuodenjuhlassa Helsingin senaatintorilla. Siellä laulettiin kristillinen virsi, ja - kauhistus! - Maamme-laulu.

Radiossa suomalaismies vaati Havis Amandan patsasta poistettavaksi Helsingin kauppatorilta. Hänen maahanmuuttajatuttavansa ei voi viedä vaimoaan ja perhettään torille tuon patsaan takia.

Muuan maahanmuuttaja-aktiivi vaatii Ateneumia ja muita taidekokoelmia määrittelemään uudelleen Suomen kansallisen taiteen. Taulut vain takavarikkoon, pois silmistä, ettei vain kukaan pääsisi enää paheksumaan Aino-taulua tai muita kuvia, joita etelän aavikoilla luultavasti ei suvaittaisi.

Minusta on kummallista ettei Elovena-tyttöä vielä ole kielletty. Hänessähän on loukkaavia piirteitä vaikka muille jakaa! Pohjoismainen vaaleus ja kultatukka, ja raivostuttava keikistelevän iloinen ilme joka selvästi kertoo neidon tyytyväisyydestä rasistiseen ylemmyyteensä. Burkha päähän ja sukupuolesta kertovat muodot piiloon! Ja suu peruslukemille, edistyksellisen ja tiedostavan tiukaksi napinreiäksi!

Keitä ovat nämä kaikessa rotusortoa ja ulkomaalaisten loukkausta näkevät ihmiset!

Jos he itse ovat maahanmuuttajia, he ovat käsittäneet asemansa täällä aivan väärin. Heille ei riitä, että he saavat täällä etsimänsä turvallisen elämän, huollon ja toimeentulon, vaan he haluavat myös sanella miten alkuperäisen kansan tulee täällä elää. He luulevat näin omaavansa suuremmat oikeudet kuin se hyväntahtoinen kansa joka heidät on tänne ottanut.

Jos nämä "tiedostavat" ovat suomalaisia,
heidän käytöksensä on äärimmäisen tekopyhää. Askartelemalla kaiken aikaa ihonvärien tai uskonnollisten tapojen parissa he osoittavat itse olevansa varsinaisia rasisteja. Käyttäytymällä maahanmuuttajia kohtaan nuoleskelevasti he yrittävät häivyttää mielestään itsesyytöksiä. Häpeämällä suomalaisuuttaan ja perinnäisiä suomalaisia tapoja he yrittävät olla maahanmuuttajampia kuin maahanmuuttajat itse.

Minusta he ovat yksinkertaisesti pölkkypäitä.

http://www.sci.fi/~s151036j/Rasismia.htm

Boldaukset minun. Aivan loistavaa tekstiä. En ihmettele miksi Wille Rydman osaa ajatela kokoomuslaisittain järkevästi. Se näemmä liikkuu suvussa.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

b_kansalainen

Edelleen erittäin asiaa. Ajaton kirjoitus. Samoin kaikki mitä sanottiin somaleista ja heidän halaajistaan jo 90-luvulla pätee edelleen.

Silti, asian vierestä ihastelen enemmän noita vanhoja nettisivuja. Saunalahden ostamat sci.fi ja nic.fi myivät aikoinaan ikuiset nettisivutilat ja Saunalahti näyttää onneksi vielä kunnioittavan sopimuksia. Sääli, ettei ole enää mitään hakemistoa, josta niitä pääsisi selaamaan.