News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2014-09-24 VaSa: Kansallissosialistien tarrat raivostuttavat Havukoskella

Started by Iloveallpeople, 24.09.2014, 16:29:27

Previous topic - Next topic

koli

Tässähän melkein alkaa itsekin kiinnostumaan tarrojenliimailusta, jos niillä voi noin helposti ärsyttää hysteerisiä kukkahattuja. Olen aina kuvitellut, että tuo on täysin turhaa puuhaa, mutta näköjään se tuottaakin tulosta. Ei muuta kun kädet töihin ja tarroja liimailemaan! Pispalan anarkokommareilta verenpaineet kattoon! :flowerhat:
Mörökölli

Alma-ata

Tässähän olisi mahtava toiminnanpaikka paikallispersuille tai hommamiitille: yhteinen iltareippailu tarrojen poistoon tai peittämiseen ja näin näytetään, että ei tässä mitään natsia olla.

Ja on muuten aivan helvetin tyhmää, että jotkut näköjään hyväksyvät sen, että äidinkieltään puhuvalle suomalaiselle huudellaan hävytömästi.

foobar

Quote from: koli on 24.09.2014, 19:28:14
Tässähän melkein alkaa itsekin kiinnostumaan tarrojenliimailusta, jos niillä voi noin helposti ärsyttää hysteerisiä kukkahattuja. Olen aina kuvitellut, että tuo on täysin turhaa puuhaa, mutta näköjään se tuottaakin tulosta. Ei muuta kun kädet töihin ja tarroja liimailemaan! Pispalan anarkokommareilta verenpaineet kattoon! :flowerhat:

Kannattaa aloittaa vaikkapa kuohuttavilla "Monikulttuuri ei ole paras juttu" -tarroilla ja odottaa lehtijuttuja.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

guest3656

Haittamaahanmuuttajat levittäytyvät heinäsirkkojen lailla koko Suomeen samaan aikaan kun heikoimmassa asemassa olevilta kantasuomalaisilta viedään leipäjonosta vaivalla hankitut eineskassitkin käsistä. Kärsimys, alistuminen ja monikultuurisuuden nieleminen karvoineen päivineen on ainoa apu, mitä suomalaisella yhteiskunnalla on näille ihmisille tarjottavana. Kun joku rohkenee yön pimeydessä liimata tilannetta kritisoivan tarran korttelin ainoaan katulamppuun, syntyy uutisoimisen arvoinen kausti.

Lasse

Quote from: Alma-ata on 24.09.2014, 19:28:41
Tässähän olisi mahtava toiminnanpaikka paikallispersuille tai hommamiitille: yhteinen iltareippailu tarrojen poistoon tai peittämiseen ja näin näytetään, että ei tässä mitään natsia olla.

Ja on muuten aivan helvetin tyhmää, että jotkut näköjään hyväksyvät sen, että äidinkieltään puhuvalle suomalaiselle huudellaan hävytömästi.

Joo, huutelu on tyhmää! Hyvä idea tuo tarrojen peittäminen, minulla on jättebra ehdotus tilalle:

NOVUS ORDO HOMMARUM

Blanc73

QuoteSaariaho-Berg on myös itse joutunut huutelujen kohteeksi.

– Puhun koiralleni usein kotikieltäni ruotsia ja minulle on huudeltu, että tämä on Suomi ja puhu suomea.
:D :D Nyt menee jo överiksi....
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

vihapuhegeneraattori

Quote from: Titus on 24.09.2014, 17:17:57

vasureiden black flag jolla todistetaan rasismi ja lisäresurssien tarve rasismin torjuntaan.
tähän kuuluu "pöyristyminen ja asian saattaminen mahdollisimman monen tiedoksi"-kampanja.

:flowerhat:

Ensinnäkin, taisit tarkoittaa "false flag". Toisekseen, miten kehtasit käyttää sanaa "black" missään yhteydessä olematta itse musta!!! Rasistinen sika.

No mutta ei sen puoleen. Hauska kun moni kerää itselleen "hyvä ihminen" julkisuutta kertomalla tarrojen repimisestä, mutta lehdet eivät ikinä kirjoita anarkistien yms. tarrojen repijöistä. Vaikka tarrojen liimailu ei ole mikään sananvapausjuttu, luulisi että molempien ääripäiden tarrat pitäisi repiä pois eikä vaan kiljuskinien.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Jaska Pankkaaja

Tarrat herättävät ajatuksia ja ajattelu ei todellakaan ole hyvä suomalian EUvosvirkavallan edustajille ja edunsaajille. Kovat otteet käyttöön, suamenleijjjonasuikat puskiin kyttäämään isämmää on vaarassa tiliävääntävää taikinanaamaa huolettaa!!!!1
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Khalifatta

Tuoko oli ihan randomisti artikkeliin napattu kuvituskuva :flowerhat: maahanmuuttajanaisesta? 

QuoteMaahanmuuttajanaisia ja heidän lapsiaan pelotellaan Havukoskella. Kuvituskuva.

Jep, jep!

"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

MW

Quote from: JoKaGO on 24.09.2014, 21:54:25
Quote from: MW on 24.09.2014, 21:40:20
Näyttää enemmän kummituskuvalta.

Paskat, tuohan on kauhean kammottavan pelottava MÖRKÖ eikä mikään pliisu kummitus!!!11!

"Kieli muuttuu", sanos afrikkalaistaustainen henkilö.

Koekaniini

Itseäni on jo pitemmän aikaa naurattanut eräästä kaupungin tilan ikkunasta löytyvä "Monikulttuurisuus on vaaraksi lapsillesi"-tarra. Muut tarrat on poistettu jättäen jälkeensä vain liimajäljet, mutta tämä yksi vain on ja pysyy. Liekkö kaupungin työntekijöissäkin piileskeleviä uusrassistinatseja? ;D
Asiaa pitäisi tutkia, ainakin perustaa joku työryhmä ja tehdä selvitys asiasta.
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

nollatoleranssi

Quote– Opetan itse maahanmuuttajanaisille suomea ja heiltä kuulen usein kuinka heitä ja heidän lapsiaan haukutaan ja pelotellaan. He ovat helpompia uhreja kuin miehet.

Tuo selittääkin tämän suuren tyrmistymisen. Toki joitakin voi tuollaiset tarrat haitata olivatpa ne sitten jonkun kristillisen tai minkä tahansa järjestön laittamia, mutta valtaosa ei taida niitä edes lukea.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

isomaha

Tuolla päin asuvana voin kertoa että enemmän siellä näkyy jotain A Anarkia !  Arhinmäki presidentiksi ! Tappakaa Porvarit ! tyyppisiä tarroja ja a4 printtejä valotolpissa. Vasurien tarrat ja lehtiset johtaa selkeästi. Ehkä 5% tarroista, a4:sta jne on patriootti.comia tahi vastaavia ja loput 95 % äärivasuria.

Kumma kun kukaan ei lehdissä loukkaannu näistä äärivassarien ja anarkomarkojen tarroista ja lehtisistä ? 

Malla

Quote from: Lasse on 24.09.2014, 19:55:04
Joo, huutelu on tyhmää! Hyvä idea tuo tarrojen peittäminen, minulla on jättebra ehdotus tilalle:

Jättebättre idea olisi kostoisku Oulun persujen kukkakepposen malliin: Kukkatarra ja rauhan toivotuksia.

Onnikka

Quote from: isomaha on 25.09.2014, 12:09:27
Tuolla päin asuvana voin kertoa että enemmän siellä näkyy jotain
Saavatpahan raikasta ulkoilmaa jos ympäriinsä juoksevat niitä laittelemassa.  ;D
Lienee samanlaista reviirin näyttämistä kuin koirilla ja grafittitaiteilijoilla?