News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-03-20 KU: Helsinkiin tulossa ennätysmäärä kerjäläisiä

Started by FadeAway, 20.03.2013, 10:27:06

Previous topic - Next topic

Blanc73

QuoteKerjäläisten auttaminen on ihmisoikeuskysymys

Tässäpä Diakonissalaitoksen "tarvike-jeesuksille" hyväntahtoisia terveisiä: Haistakaa pitkä pas%&¤#!
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Eino P. Keravalta

Mutta mitä me aiomme TEHDÄ tälle rikollisongelmalle, joka on päättäjiemme erityissuojeluksessa?

Ehdottakaa.

Itselleni mieleen tulee vaikkapa seuraava keino: kun kerran emme hyväksy väkivaltaa missään asiassa ratkaisukeinona, ehdotan, että "gandhilaisittain" teemme passiivista ja aseetonta vastarintaa istumalla yksin taikka porukalla kerjäläisessä miltei kiinni oman kuppimme kanssa varustautuen kylteillä, joissa lukee esim. "Tue isänmaata" ja samalla jaamme ohikulkijoille printtejä, joissa on tiivistettynä tietoa romanikerjäläisilmiön takana lymyilevästä, kansainvälisestä rikollisuudesta, sen häikäilemättömistä keinoista, kuten lapsi-ihmiskaupasta ja suunnattomista voitoista vaikkapa Bulgarian mustalaispalatsien muodossa.

Olen ensi kesänä valmis lähtemään istuksimaan Stadin kaduille yllämainitussa tarkoituksessa silloin tällöin. Onko meitä joukko? Me voimme vaikuttaa!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

J. Lannan haamu

^^ Tuollaisia tehdessään ja kokiessaan voi sanoa tehneensä ja kokeneensa jotain suomalaisuuden puolesta. Itse ainakin voisin jakaa lappusia ja lippusia. Paketoidaan joku sanoma josta käy ilmi 'toinen todellisuus', sitä voi sitten jakaa printteinä tai minä vaan. Tuohon voidaan sitten iskeä samalla konseptilla muita infopaketteja. Ja joku symboli josta tunnistaa että asialla on tasa-arvoa, monikulturismia, vapautta ja mitä lie ajava taho. Facebookki kenellä on niin sinne myös.

Tämä on väärä ketju, mutta eri ilmiöille voisi tehdä aina omanlaisensa samantyyppisen jutun. Jos eivät kerran tule lukemaan hommaa, niin viedään homma tarjottimella heille
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

törö

Quote from: Eino P. Keravalta on 20.03.2013, 22:15:11
Mutta mitä me aiomme TEHDÄ tälle rikollisongelmalle, joka on päättäjiemme erityissuojeluksessa?

Ehdottakaa.

Tilan valtaaminen on yksi vaihtoehto. Jos kerjäläisien työpaikoille änkeää aktivisteja niin he joutuvat menemään muualle.

(http://i8.aijaa.com/b/00512/11958998.jpg)

Eino P. Keravalta

J. Lanta ja Törö - luulen, että me ja monet muut teemme tämän ensi kesänä. Tämä ehkä pitäisi olla Paja-osiossa, mutta tämä on alku. Joku on ehkä vastaavaa jo ehdottanut kauan sitten, mutta joka tapauksessa emmeköhän nyt ala kerääntyä ja ottaa tilamme takaisin kansainväliseltä ihmiskaupalta, rikollisuudelta ja suomalaisiin kohdistuvalta rasismilta!

Luulen, että kesään mennessä ( itse kylmää vihaavana en istu jäisellä kiveyksellä ) saadaan muitakin mukaan ja me teemme tämän. Toistan, me teemme tämän!

Rauhan, rakkauden, sananvapauden ja ihmisoikeuksien puolesta

Eino
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

JEE

Ehdottakaa.

Itselleni mieleen tulee vaikkapa seuraava keino: kun kerran emme hyväksy väkivaltaa missään asiassa ratkaisukeinona, ehdotan, että "gandhilaisittain" teemme passiivista ja aseetonta vastarintaa istumalla yksin taikka porukalla kerjäläisessä miltei kiinni oman kuppimme kanssa varustautuen kylteillä, joissa lukee esim. "Tue isänmaata" ja samalla jaamme ohikulkijoille printtejä, joissa on tiivistettynä tietoa romanikerjäläisilmiön takana lymyilevästä, kansainvälisestä rikollisuudesta, sen häikäilemättömistä keinoista, kuten lapsi-ihmiskaupasta ja suunnattomista voitoista vaikkapa Bulgarian mustalaispalatsien muodossa.

Olen ensi kesänä valmis lähtemään istuksimaan Stadin kaduille yllämainitussa tarkoituksessa silloin tällöin. Onko meitä joukko? Me voimme vaikuttaa!

Mennään vaan!

Voisiko mahdolliset almut lahjoittaa esim. SUOMALAISTEN vanhusten hyvinvoinnin ja turvallisuuden edistämiseen? Ehkä hyvä tarkoitus edistäisi asiaamme, eli "häiriköisimme" hyvän asian puolesta?

Tabula Rasa

Quote from: Eino P. Keravalta on 20.03.2013, 23:28:27
J. Lanta ja Törö - luulen, että me ja monet muut teemme tämän ensi kesänä. Tämä ehkä pitäisi olla Paja-osiossa, mutta tämä on alku. Joku on ehkä vastaavaa jo ehdottanut kauan sitten, mutta joka tapauksessa emmeköhän nyt ala kerääntyä ja ottaa tilamme takaisin kansainväliseltä ihmiskaupalta, rikollisuudelta ja suomalaisiin kohdistuvalta rasismilta!

Luulen, että kesään mennessä ( itse kylmää vihaavana en istu jäisellä kiveyksellä ) saadaan muitakin mukaan ja me teemme tämän. Toistan, me teemme tämän!

Rauhan, rakkauden, sananvapauden ja ihmisoikeuksien puolesta

Eino

Lähden mukaan mikäli olen etelässä. Vaan eiköhän asiat järjesty. Kehitellään vielä niitä flyereitä mitkä kattaa kaikki ongelmat kuitenkin liioittelematta. Tarpeeksi paha ongelma ilmankin. Miten lie, pistetäänkö samalla lailla jonnekin kerjäläisleiri pystyyn?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Tabula Rasa

Kerjäläisleireistä voisi kokeilla jo käytössä olleita leiripaikkoja. Pääsee osoittamaan kaksoistandartin jollei muuta. Mikä lie keskeisin käytössä olleista?

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Eino P. Keravalta

QuoteVoisiko mahdolliset almut lahjoittaa esim. SUOMALAISTEN vanhusten hyvinvoinnin ja turvallisuuden edistämiseen? Ehkä hyvä tarkoitus edistäisi asiaamme, eli "häiriköisimme" hyvän asian puolesta?

Mielestäni olisi todella hyvä asia kerätä varoja vaikkapa lastensairaalalle tai vanhuksille.

Joku minua järkevämpi voisi kenties ottaa selvää siitä, pitääkö tällaiseen hankkia keräyslupa, vai pitääkö ottaa yhteyttä esimerkiksi Syöpäsairaiden lasten yhdistykseen, jotka antaisivat keräyslippaan matkaan. Kolmas vaihtoehto lienee, että kerjätään epävirallisesti omiin nimiin. Harkitaan asiaa. Mutta joka tapauksessa mittamme on täysi ja alamme toimia. Rauhanomaisesti tietenkin, sillä mehän olemme maahanmuuttokriittisiä juuri siksi, että vastustamme väkivaltaa, jota monikulttuurisuus osaltaan lisää.

Pienenä jatkoideana ehdotan, että "katusoittajat" nujerramme soittamalla itse päälle jotain muuta ja hieman lujemmalla. Voimme vaikka tehdä itse biisejä, joiden sanat kuuluvat esimerkiksi "mustalaisen aamusoitto - kommunismin uusi voitto".

Samuel Kielosto

Yksittäisiä VHM:iä oli jo viime kesänä samalla asialla. Rikkautta tietenkin jos on isompi joukko.
http://hommaforum.org/index.php/topic,69460.msg997117.html#msg997117
Nuivuus on rikkaus.

Ari-Lee

Keräyslupia ette tule saamaan. Kerjäämistä ei ole kriminalisoitu - vieläkään. On outoa ettei rahankeräyslaki katakaan kerjäämistä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Samuel Kielosto

Quote from: Eino P. Keravalta on 20.03.2013, 23:42:11
Joku minua järkevämpi voisi kenties ottaa selvää siitä, pitääkö tällaiseen hankkia keräyslupa, vai pitääkö ottaa yhteyttä esimerkiksi Syöpäsairaiden lasten yhdistykseen, jotka antaisivat keräyslippaan matkaan. Kolmas vaihtoehto lienee, että kerjätään epävirallisesti omiin nimiin.
Siinähän se kaksoisstandadi tulisi esiin jos teiltä tultaisiin vaatimaan keräyslupaa!
Nuivuus on rikkaus.

Eino P. Keravalta

Quote from: Samuel Kielosto on 20.03.2013, 23:44:22
Yksittäisiä VHM:iä oli jo viime kesänä samalla asialla. Rikkautta tietenkin jos on isompi joukko.

Hienoa!

Kun mafia ja rikollisuus vahvistuvat, vahvistuvat myös meidän rivimme!

Kuten sanottu, lähden itse mukaan istumaan ja kerjäämään näkyville paikoille. Lisäksi voisin osallistua biisien sanoittamiseen ja osin melodiankin luomiseen, jotta meillä olisi vasta-arsenaalia import-taistojen musiikillisille innovaatioille.

Pari kitara- tai haitarimiestä olisi myös paikallaan. Kiitos.

Emo

Quote from: Eino P. Keravalta on 20.03.2013, 23:48:15

Hienoa!

Kuten sanottu, lähden itse mukaan istumaan ja kerjäämään näkyville paikoille. Lisäksi voisin osallistua biisien sanoittamiseen ja osin melodiankin luomiseen, jotta meillä olisi vasta-arsenaalia import-taistojen musiikillisille innovaatioille.

Lähdetkö ihan IHAN oikeasti? Vai onko tämä pelkästään Hommahuumoria? Jos lähdet, kerro sijaintisi; käyn kesälomareissulla antamassa sinulle kolikon kuppiin!  :D

Eino P. Keravalta

Quote from: Emo on 20.03.2013, 23:51:23
Quote from: Eino P. Keravalta on 20.03.2013, 23:48:15

Hienoa!

Lähdetkö ihan IHAN oikeasti? Vai onko tämä pelkästään Hommahuumoria? Jos lähdet, kerro sijaintisi; käyn kesälomareissulla antamassa sinulle kolikon kuppiin!  :D

Yksityisviesti lähetetty asiaa koskien.

t: Eino

törö

Quote from: Eino P. Keravalta on 20.03.2013, 23:42:11
Pienenä jatkoideana ehdotan, että "katusoittajat" nujerramme soittamalla itse päälle jotain muuta ja hieman lujemmalla. Voimme vaikka tehdä itse biisejä, joiden sanat kuuluvat esimerkiksi "mustalaisen aamusoitto - kommunismin uusi voitto".

Onhan meillä valmiitakin biisejä mistä valita. Esmes:

QuoteKuullos pyhä vala. kallis Suomenmaa;
Sinuun koskea ei väkivalta saa!
Sua suojelemme, verin varjelemme,
ollos huoleton, poikas valveil on!
Kuullos pyhä vala, kallis Suomenmaa;
sinuun koskea ei väkivalta saa!
Kallios ei horju, vaaras poies torjuu,
ollos huoleton, poikas valveil on!

users.tkk.fi/khovi/totuus/info.txt

Jouko

Quote from: Ari-Lee on 20.03.2013, 23:46:49
Keräyslupia ette tule saamaan. Kerjäämistä ei ole kriminalisoitu - vieläkään. On outoa ettei rahankeräyslaki katakaan kerjäämistä.

Ennen EU:ta irtolaislaki kielsi sen. Kielsi katusoitonkin ilman lupaa.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

JEE

Kävin taannoin tuolla  Ollin vaunulla harjoittelemassa kerjuuta parinakin iltana. Rahaa en saanut, mutta paljon iloisia tööttäyksiä ja tsemppaavia peukkuja ohiajavilta autoilijoilta kuitenkin. Rasistisia kaasutuksia tuli nolla!

Ollin leiri: http://www.youtube.com/watch?v=Imz__V5_E6U

Eino P. Keravalta

Mitä musiikkipuoleen tulee, voisimme esitttää vaikkapa kappaleen Jesus Is On The Mainline nimellä "Manne sun lompakon pöllii!:

http://www.youtube.com/watch?v=andF6aj7yHM

Tämä oli tietenkin raflaava ja humoristissävytteinen ehdotus, mutta asia on vakava ja katusoittajat todella voidaan vaientaa muutaman jäsenen käsittävällä orkesterilla siinä, missä maassamakaavat kokisivat oikeiden asioiden puolesta kerjäävät sellaiseksi uhaksi, että häipyisivät muihin maihin vallankin, kun Helsinki on romanneille Suomen suhteen koekenttä ja näyteikkuna. Jos siellä tulee psykologisesti ja tilankäytöllisesti "pataan", hiipuu into suuresti kaikkinaiseen perseilyyn. On tietysti naiivia idealismia, mutta mahdollista sekin, että tästä tulee moraalisten suomalaisten kansanliike, johon kaikkinaiset soittoon, lauluun ja jopa pelkästään istuallaan kerjäämiseen halukkaat ja kyvykkäät suomalaiset voivat taitojaan esitellen osallistua ja näyttää musiikillista ja teatraalista kykyään lastemme parhaaksi ja rikollisuuden karkoittamiseksi.

Kiitos huomiostanne!

Eino P. Keravalta

Kun Stadissa on jo Ravintolapäivä, voisi siellä olla myöskin Romanitonpäivä, jona vapaat ja demokratiaa kannattavat kansalaiset kerääntyisivät kaduille soittamaan ja kerjäämään kansainvälisen rikollisliigan masinoimien kätyreiden liki näiden karkoittamiseksi ja ohikulkevat saisivat lantein osoittaa, kumman haluavat katukuvaansa.

msm

Saatan itsekin osallistua. Kuinka moni muu on valmis?

Michael in memoriam

Olen sen verran saamaton ja Talvisotahengetön etten osallistu varsinaiseen sitzkriegiin, mutta sen verran kannustan että voin kertoa viime vuonna tukeneeni muutamalla eurolla vastaavia operaatioita suorittaneita nk. kotimaisia luomukerjäläisiä. Ja jos osuu tänä kesänä vastaan, niin teen varmasti samoin.
"Tullessaan hallituksen jäseneksi suomalainen muuttuu automaattisesti heti 50% tyhmemmäksi." - Juho Kusti Paasikivi

Tabula Rasa

guest7001

Quote from: AuggieWren on 20.03.2013, 12:43:17
Maahanmuuttoteollisuus on näiden romanikerjäläisten myötä keksinyt ikiliikkujan: vähemmistövaltuutettu kitisee ihmiskaupasta ja poliisi varkauksista, ryöstöistä ja ammattirikollisuudesta samalla kun Diakonissalaitos tukee ihmiskauppaa, varkauksia, ryöstöjä ja ammattirikollisuutta "ihmisoikeuksien" nimissä. Onnittelut!

Diakonissalaitos on verovapaa säätiö, joka kasvattaa jo entisestäänkin valtavaa omaisuuttaan sitä mukaa, kun rikollisuus, päihdeongelmat ja kerjääminen lisääntyvät.

Ei voi kuin ihailla, miten he bisneksensä hoitavat... ilman yhtään poikkipuolista sanaa mediassa.

Elemosina

Kannatan suunnittelemaanne mielenosoitus-kerjäys-aktiviteettia.

En valitettavasti osallistu, sillä siitä saattaa tulla minulle työmielessä hankaluuksia. Mutta tausta"piruna" voin toimia mielelläni.

Ehdotan että kerjäätte rahaa itsellenne ja ilmoitatte antavanne valitsemallenne hyväntekeväisyyskohteelle koko summan. Mutta älkää kertoko mille kohteelle, silloin saattaisi tulla -ehkä- rahankeruulupa-asia relevantiksi.

Leirin voisi rohkeat pystyttää Kaisaniemen puistoon, sinne missä kesäisin monitoimikerjäläiset grillailevat ja chillailevat. Tosin vaarana on että yöllä nukkuessa lähtee kaikki omaisuus lätkimään ja pientä väkivallan vaaraa saattaisi myös olla moneltakin taholta.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Tabula Rasa

Njooh, tulee keikkabussilla ja on parisenkymmentä netsiä joista puolet metriyheksänkymmentäkaappi, niin aika pieni vaara:) Mutta järjestelyjä kerkeää miettiä. Itseä lähinnä askarruttaa päällekkäisyydet ja ylipäätään aikataulun tuskaisuuteen asti täyteys.

Marko Parkkola

Jaa pitäisikö sitä kesällä tulla sitten pyörähtämään Hellsingin suunnalla, jos pääsee kerran osallistumaan tähän ihmiskunnan jaloimpaan ansaintamuotoon, kerjäämiseen. Kerjäläisiä hyyssätään niin paljon, että pakkohan heidän on olla jollain tapaa jaloja. Eihän kukaan halua hyyssätä epäjaloja ihmisiä.

Näköjään ilmastoitu maanläheinen majoituskin on valmiina, että pelkkä junalippu riittänee.

JEE

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 21.03.2013, 00:51:21
Homman nimissä vai yksityisesti?

Ensituntumalta HOMMA saattaisi tuoda uutisarvoa ja toimia rohkaisuna joillekin meistä, mutta onko se uutisarvo negatiivista, kääntyen asiaa vastaan. Rasistien touhuja kun ei yleensä katsota hyvällä vaikka asia olisikin hyvä.

Yksityinen mielenilmaus suurella joukolla sulauttaisi meidät kenties paremmin ei-rasistitaustaisten kansalaisten joukkoon, jolloin samaistuminen olisi turvallisempaa? Kummassakin on kyllä hyviä puolia.

Itseäni pohdittaa se, että kummallahan olisi suurempi "häiriövaikutus" päättäjiä kohtaan, osoittamalla "häiriköinti" suomalaisille vai suuntaamalla huomio suoraan rahaa tuovien turistien suuntaan? Olisi suorastaan kutkuttava ajatus ottaa risteilyaluksia vastaan kerjäten suoraan satamassa, ikäänkuin täsmäiskuna. Siitä sitten vinkki iltikselle ja pöyristyttäviä kuvavinkkejä Metro-lehteen. Vähän mainetta maailmalle nääs!

Embo

ja samalla jaamme ohikulkijoille printtejä, joissa on tiivistettynä tietoa romanikerjäläisilmiön takana lymyilevästä, kansainvälisestä rikollisuudesta, sen häikäilemättömistä keinoista, kuten lapsi-ihmiskaupasta ja suunnattomista voitoista vaikkapa Bulgarian mustalaispalatsien muodossa.

Hyvä idea! Printin nimi voisi olla vailla Isompi numero tai Lisänumero, tms. kettuilua.