News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

IS: Tämän automallin maahantuonti halutaan kieltää - syynä natsikortti!

Started by me, 24.02.2013, 12:57:34

Previous topic - Next topic

Jaakko P.

Loukkaantujien seuraaminenhan on suurta hupia. Onhan Suomen ilmavoimien merkistäkin loukkaannuttu vaikka se oli paljon vanhempi kuin natsien omima hakaristi.

Aina kun joku loukkaantuu niin muut saavat nauraa.

Ongelma on ne tyypit jotka eivät naura loukkaantujille vaan myötäilevät heitä ja sensuroivat itseään ja muita.
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

MW

Itse asiassa, suuresti kunnioittamani filosofi Eino P. taisi juuri saada illmaisen kymmenen päivän matkapaketin Kraft Durch Gewittung -ansioistaan.  ;D

me

Taisi emokin loukkaantua myöskin kun vetää islamin nyt mukaan. Kertoisitko miten tähänkkin saatiin islam liitettyä? Tai antaa olla ei sun järjen juoksua jaksa lukea.

desperaato

Quote from: multa tulille on 25.02.2013, 13:53:20
KDF-wagen. Nimi tuli Karf durch Freude-järjetöstä. ( suom. voimaa ilosta), joka oli jonkinlainen sen aikainen työhyvinvointisysteemi

Vähän niinku Kela mutta painotti duunin merkitystä enempi?

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Emo

Quote from: me on 25.02.2013, 18:51:20
Taisi emokin loukkaantua myöskin kun vetää islamin nyt mukaan. Kertoisitko miten tähänkkin saatiin islam liitettyä? Tai antaa olla ei sun järjen juoksua jaksa lukea.

Ahaa, no mitäpä sitten luit ja vielä höngit innolla vastaamaan?

Autan senverran sinun järjenjuoksuasi, että itse otit epäsuorasti islamin esille varsin ansiokkaassa ja kattavassa aloituksessasi (jonka jälleen kerran kokonaisuudessaan tähän lainaan) ...

QuoteOn kyllä kovia loukkaantumaan nuo juutalaisetkin  :D

... kirjoittamalla juutalaisetKIN. Miten niin KIN? Ketkä muutKIN sitten?

Ja vastauksenhan me (ja myöskin me) tiedämme.

me

Älä nyt emo nolaa ittees enemmän. Tiedän että islam ja muslimit ovat sinulle jonkilainen pakkomielle mutta joku rajaa sentään. Mutta myönnän että sinulle vastaaminen on kyllä aivan turhaa, järjenjuoksua löytyy saman verran kuin kivestä.

Emo

Quote from: me on 26.02.2013, 19:33:54
Älä nyt emo nolaa ittees enemmän. Tiedän että islam ja muslimit ovat sinulle jonkilainen pakkomielle mutta joku rajaa sentään. Mutta myönnän että sinulle vastaaminen on kyllä aivan turhaa, järjenjuoksua löytyy saman verran kuin kivestä.

Säästä kohteliaisuutesi oman klaanisi naisille  :)

me

Säästän kyllä kohteliaisuuteni kaikille naisille. Sinusta nyt en tiedä mikä olet eikä kyllä kiinnosta.

CaptainNuiva

Quote from: me on 26.02.2013, 21:11:58
Säästän kyllä kohteliaisuuteni kaikille naisille. Sinusta nyt en tiedä mikä olet eikä kyllä kiinnosta.

Muista en tiedä mutta itse mieluusti näkisin että noin yleensä ottaen voitaisiin jättää henkilökohtaiset nokittelut puolin ja toisin ja annettaisiin vain asioiden kärhämöidä keskenään, semmoinen on antoisempaakin pitkässä juoksussa :P
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."