News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-11-15 "Analyysi: Epämiellyttäviä totuuksia murhaavasta terrorismista"

Started by kenelek, 18.11.2015, 07:24:14

Previous topic - Next topic

kenelek

http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/ulkomaat/analyysi-epamiellyttavia-totuuksia-murhaavasta-terrorismista/

Linkki tämmöiseen "analyysiin" oli Facebook-seinälläni. Juttu vaikutti niin sekavalta että en jaksanut sitä kunnolla keskittyen lukea läpi. Vaikutelmaksi kuitenkin jäi jotain että tarvitaan enemmän EU:ta, enemmän avoimia rajoja, enemmän rahaa ihan kaikille, vähemmän kansallisvaltioita jne.

"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

Miniluv

QuoteKarl Marxin ajattelussa ihmisyksilöiden ajattelu, tarpeet, toiveet, pelot, odotukset, motiivit ja pyrkimykset ovat ennemminkin yhteiskunnallisen elämän tuotteita kuin sen luojia.

...tarvitseeko sanoa enempää?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Mila A

Löysin järkeäkin:

QuoteLaajoilla Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan alueilla yhteiskunnallinen elämä --- ei tuota kuin pelkoja, jotka johtavat tuhansien yksilöiden pään sisällä väkivaltaisiin ja sairaisiin pyrkimyksiin.

Olen tästä samaa mieltä. Sen sijaan en ole samaa mieltä siitä, että vika olisi Euroopassa tai siinä, ettemme omalla lompakollamme osallistu näiden yhteiskuntien "kehittämiseen" ja tulonjakoon. Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta ollenkaan tulonjakotalkoot muuta kuin oman yhteiskuntani ja kulttuuripiirini sisällä. Tähän toimintaan osallistun mielelläni veromarkkoineni, enkä vähiten siksi, että on myös minun etujeni mukaista, että kanssaihmisilläni on hyvä olla. En kaipaa enempää eriarvoistumista yhteiskuntaan. Sen sijaan islamin valtapiiriin kuuluvissa maissa eriarvoisuus on niin itsestäänselvyys, että vaatinee runsaasti aikaa, ennen kuin keskenään kilpailevista heimojohtajista päästään eroon.
Juttua korjattu kello 13.23. Mies puhui poliisin mukaan suomea ontuen, ei suinkaan kävellyt ontuen.