News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-02-07 Yle: Miehiä kaivataan ystäviksi turvapaikan hakijoille

Started by Suomi2050, 07.02.2013, 16:39:02

Previous topic - Next topic

Impivaaranilves

Quote from: ElenaDaylights on 07.02.2013, 19:39:29
Just joo. Yksinäisiä vanhuksia on niemet ja notkot pullollaan mutta ketään ei kiinnosta
Ne on haisevia ja rumia suomalaisia, eivät viitsi edes vaippojaan vaihtaa joten miksi kukaan haluaisi ystävystyä?
Vertaa nyt komiaan viriiliin nuorukaiseen.
Iso on ero.

Malla

Quote from: IDA on 07.02.2013, 19:45:54
Jos palkka/korvaus on kohtuullinen, niin mielelläni lähden ystäväksi jollekin hyvää latinaa puhuvalle. Oppisin siinä itsekin.

Ýstävyys on korvaamatonta.

ämpee

Just joo. Yksinäisiä vanhuksia on niemet ja notkot pullollaan mutta ketään ei kiinnosta, paitsi perintöä kyttääviä mukaläheisiä.

Ihan kuin Karin piirroksesta: "Vieraat ensin !"
Sama näyttää valtaavan vain lisää ja lisää alaa.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Nostalgia

Just joo. Yksinäisiä vanhuksia on niemet ja notkot pullollaan mutta ketään ei kiinnosta

http://www.oleystava.fi/

Odotan että ilmoitut vielä ennen viikonloppua ystäväksi yksinäiselle vanhukselle
Slussenin sissin ottaminen referenssisuomalaiseksi on mielestäni melkein yhtä epärehellistä kuin somaliraiskaajan ottaminen referenssisomaliksi.

törö

Jos turviksissa olisi enemmän nuoria ja vapaita naisia niin voisin kiinnostuakin. Partalapsiin ja säkitettyyn muslimiomaisuuteen sen sijaan en aio sekaantua.

Impivaaranilves

Quote from: ämpee on 07.02.2013, 20:00:13
Just joo. Yksinäisiä vanhuksia on niemet ja notkot pullollaan mutta ketään ei kiinnosta, paitsi perintöä kyttääviä mukaläheisiä.

Tämä kyllä oisi vaatinut itse kuvankin. Totta kun on.
http://hommaforum.org/index.php?topic=446.0
(https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSz08_P1ICmUjbYUsii1uRFDBN2dqyAKcJ73WKPU347aamzwBEk)

Nostalgia

Quote from: Impivaaranilves on 07.02.2013, 20:08:50
Quote from: ämpee on 07.02.2013, 20:00:13

Tämä kyllä oisi vaatinut itse kuvankin. Totta kun on.

Vanhuksille etsitään jatkuvasti vapaaehtoisia ystäviä. En ole yllättynyt ettei täälä asiasta tiedetä.
Slussenin sissin ottaminen referenssisuomalaiseksi on mielestäni melkein yhtä epärehellistä kuin somaliraiskaajan ottaminen referenssisomaliksi.

ElenaDaylights

Quote from: Nostalgia on 07.02.2013, 20:07:52

http://www.oleystava.fi/

Odotan että ilmoitut vielä ennen viikonloppua ystäväksi yksinäiselle vanhukselle

Usko tai älä, Olen kyennyt vanhustyöhön omalta osaltani ilman surusilmäistä YLE-uutisointiakin  :)
hei punakommarit, minkä kenttäoikeuden päätöksellä? mehän ollaan metsässä!

IDA

Quote from: Malla on 07.02.2013, 19:52:59
Quote from: IDA on 07.02.2013, 19:45:54
Jos palkka/korvaus on kohtuullinen, niin mielelläni lähden ystäväksi jollekin hyvää latinaa puhuvalle. Oppisin siinä itsekin.

Ýstävyys on korvaamatonta.

Onhan se, mutta tässä suhteet luodaan virallisesti, ei luontevasti. Matkakorvaukset nyt ainakin vaadin tai ostan Clavis - kirjat ja opiskelen niistä.
qui non est mecum adversum me est

VeePee

Jotenkin tuntuu että ne turvapaikanhakijamiehet jotka toivovat itselleen kantasuomalaista miespuolista "ystävää" tai tukihenkilöä ovat juuri niitä, jotka haluavat integroitua meidän yhteiskuntaamme. Minun on vaikea nähdä tällaisessa toiminnassa mitään huonoa tai väärää. Ei se hirmu helppoa ole tulla tyystin toisenlaisesta kulttuurista ja olla ihan pallo hukassa outojen ja suorastaan käsittämättömien tapojen keskelle.

Muuttohaukka

Quote from: Huscarl on 07.02.2013, 18:15:40
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku vähä-aasialainen muulikuski vetää napaansa.
Aika tylyä noinkin hienoa tarjousta kohtaan. Taidat olla jokseenkin nuiva?

Kemissä nämä ystävyyttä odottavat notkuvat Cittarin käytävillä ja odottavat kyllä ihan muuta kuin suomipoikaa ruokailemaan.

Keksuksenjohtaja on kukkahattutäti vailla vertaa. Hän on se, joka ranteet kipeinä vatkaa KELA-rahaa kerran kuussa näille holhottavilleen.
Tarjottaisiinko porukalla kunnon sianliharosvopaistit kaikkine lisukkeineen - lisukkeina mm. HK:n blöö ja tapolan mervin mustamakkaraa? Miksi meidän pitäisi mennä syömään tsetsenialaista härkää, kurdistanialaista mössöä, somalaialaista kamelia, jos he eivät arvosta meidän tarjoilujamme.
Mihin sitten sen ruokailun jälkeen? Elokuviinko vai teatteriinko?
Voisihan tietenkin tilata lumilinnasta sviitin ja rupatella aamuyöhön. Mutta siihen tarvitaan tietenkin tulkki. 
Rohkeutta vain kaikille ja Dothelle niitä naisia.

Veli Muilu

Quote from: VeePee on 07.02.2013, 20:32:25
Jotenkin tuntuu että ne turvapaikanhakijamiehet jotka toivovat itselleen kantasuomalaista miespuolista "ystävää" tai tukihenkilöä ovat juuri niitä, jotka haluavat integroitua meidän yhteiskuntaamme. Minun on vaikea nähdä tällaisessa toiminnassa mitään huonoa tai väärää. Ei se hirmu helppoa ole tulla tyystin toisenlaisesta kulttuurista ja olla ihan pallo hukassa outojen ja suorastaan käsittämättömien tapojen keskelle.

Niinpä, ja nähdä nyt vielä ensimmäisenä alastomia ihmisiä kaduilla kera juopuneiden valkoisten heteromiesten armadat.

Arvoton

Joo. Sattumoisin luin tänään IL:sta, että turvapaikanhakijaa poltettiin kahden turvapaikanhakijan toimesta välineinä sytkäri ja dödöpurkki.

Rokka

QuoteYstäväksi alkavankin elämä rikastuisi

Jos tämä on vaan sitä monikulttuurista rikkautta, niin ei kiitos :)

Arvoton

Vuosikymmenten asennetapaan herroille pitäisi järjestää ystäviä. Oma maailmani on minulle opettanut, että pitäisi panna itsensä sen verran peliin, että lähtisi itse kämpiltä jonnekin, vaikkapa harrastuksiin, urheilutapahtumiin, luontoon, rannoille, jne. Mä olen sen 20 vuotta ihmetellyt, että miksi herroilta mamuilta ei hyysärit odota edes morjestamista muusta läpän heitosta puhumattakaan. No, jotta päästäisiin pelaamaan sillä rassukortilla.

Joskus täällä pk-seudulla on itsellekin mieluista, jos mamu kysyy minulta jotain. Juttelen itsekin mamuille kuten kantiksille.

Jos tänne asti on päässyt kuolemanpelosta, luulisi, että olisi helppoa lähestyä ihmisiä maassa, jossa ei enää tarvitse pelätä. Jos alun perin kysymys oli todellisesta hengen tai muusta uhasta.

JoKaGO

Minä tarjoudun (sydän)ystäväksi nuorille mamutaustaisille naisille ihonväristä riippumatta. Ikähaarukka 18 - 48. Mitä tummempi iho, sen mieluummin. Foto olisi kiva yllätys, omani avattaratterittassani. Nimim. "Et kadu!"
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.