News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Koraani vai Raamattu?

Started by nuivanniemi, 10.02.2013, 15:07:50

Previous topic - Next topic

Koraani vai Raamattu?

Koraani
1 (1.8%)
Raamattu
26 (45.6%)
Vaikka molemmat
2 (3.5%)
Ei kumpikaan
28 (49.1%)
En osaa sanoa
0 (0%)

Total Members Voted: 57

Voting closed: 12.03.2013, 15:08:28

dothefake

No onhan minulla aika lähellä omaa, kun olen ainut tuntemani geomaileri. Itse ajatus ei kyllä ole oma.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Emo

Quote from: dothefake on 11.02.2013, 00:01:15
No onhan minulla aika lähellä omaa, kun olen ainut tuntemani geomaileri. Itse ajatus ei kyllä ole oma.

Siinäs näet.

Mikä tämä geomaileri nyt tarkalleen olikaan? Oikein koskaan täysin käsittänyt.

dothefake

Uskontoni sisällys on mitä täydellisin vapaus eikä se suvaitse mitään kaavoja tai sääntöjä, vaan on tässä suhteessa suvaitsemattomin uskonto maan päällä. Geomailerin ainoa laki on hänen oman sydämensä oikku. Siksi kannan ylläni kaiken mitä omistan, niin että nähdessäni karavaanin lähtevän matkaan voin seurata sen mukana, jos minua miellyttää jonkin kamelin jalannousu. Mutta jos matkalla tieni poikki lentää outo lintu, voin seurata sitä erämaahan viettääkseni aikani yksinäisyydessä mietiskellen. Satamassa voin nousta laivaan vain nähdessäni purjeita nostettavan, ja jos ristikon sulkemasta ikkunasta valkoinen käsi heittää jalkoihini kukan, seuraan empimättä myös tätä merkkiä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Jaha, on taas uskontojauhanta käynnissä vielä geomailerien kera. Siis oli.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/