News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-05-30 IL: Vartija hyökkäsi naisen kimppuun.

Started by attica, 30.05.2009, 08:37:45

Previous topic - Next topic

metsämies

Quote from: MEgafooni on 04.06.2009, 12:00:42
-Jos sammun torille, vartijat tai joku poliisi tulee pitää huolen etten jäädy sinne

-Jos sammun metrokiskoille niin vartijat tai poliisi poimii mut pois
-Jos sammun ratikkakiskoille niin pääsen putkaan yöksi lämpimään
-Jos sammun ravintolan vessaan niin pääsen lämpimään putkaan
-Jos menen ärsyttämään jotakin ihmistä ja lyön sitä, ja hän on lyömässä minua takaisin jotta oppisin läksyni niin vartijat tai poliisi estää tuota ihmistä lyömästä minua, ja tuon seurauksena en ikinä opi että ei pidä muita lyödä. Putkasta päästyäni lyön ekaa vastaantulijaa.

Pitäisköhän sinun rajoittaa tuota juomista?

Rutja

Quote from: metsämies on 04.06.2009, 12:20:31
Quote from: MEgafooni on 04.06.2009, 12:00:42
-Jos sammun torille, vartijat tai joku poliisi tulee pitää huolen etten jäädy sinne

-Jos sammun metrokiskoille niin vartijat tai poliisi poimii mut pois
-Jos sammun ratikkakiskoille niin pääsen putkaan yöksi lämpimään
-Jos sammun ravintolan vessaan niin pääsen lämpimään putkaan
-Jos menen ärsyttämään jotakin ihmistä ja lyön sitä, ja hän on lyömässä minua takaisin jotta oppisin läksyni niin vartijat tai poliisi estää tuota ihmistä lyömästä minua, ja tuon seurauksena en ikinä opi että ei pidä muita lyödä. Putkasta päästyäni lyön ekaa vastaantulijaa.
Pitäisköhän sinun rajoittaa tuota juomista?
Repesin!  ;D

MEgafooni

Joo sanon kyllä että en tässä foorumissa paljoa enään tule kirjottamaan koska täällä on niin huono sananvapaus. Tehkää säännöt jossa lukee että ei saa haukkua vartijoita niin osaa ihmiset olla tulematta.

Voin sen sanoa että oon nähnyt kun ihminen tapetaan ruuvimeisselillä, oon ollut 8 oikeudenkäynnissä ja edustanut siellä myös itseäni (ilman asianajajaa) semmosta henkilöä vastaan joka on ollut ulkomailla sotilaana ja tappanut lapsia ja naisia, ja voitin sen oikeudenkäynnin. Ja toi vastaaja tuotiin oikeuteen poliisivankilasta käsiraudoissa ja se vaihtaa katua nykyään jos tulee mua vastaan.

Oon tavannu elämässäni murhaajaa, korruptoituneita poliiseja, apina vartijoita ja te jotka täällä nauratte niin olin 10v sitten samanlainen kuin te mutta sitten elämä opetti. Tämä on aika raaka maailma ja siksi ei pidä turhaan alkaa jotakin naista kaatamaan ja sille käsirautoja pistämään koska siitä voi alkaa vaikka mimmoinen tappokierre ja oikeassa elämässä eläneenä tiedän tämän.

Suomi on mielisairaiden maa ja täällä pitäisi todella varoa että lähteekö hakkaamaan vääriä ihmisiä. Halusin vaan mahdollisia vartijoita siksi varottaa. Kukaan ei katsokaas ole voittamaton ja se on nyt vaan parasta jos vartijat ja muut kunnioittaa ihmisiä eikä lähde ottamaan lakia omiin käsiin turhaan, esim hakkaamalla mummoja.

edit: Ja pitäisikö mun rajottaa juomista? En juo alkoholia yhtään. Ja yhtään tarkoittaa 0 alkoholiannosta vuodessa.

Kaptah

QuoteSuomi on mielisairaiden maa ja täällä pitäisi todella varoa että lähteekö hakkaamaan vääriä ihmisiä. Halusin vaan mahdollisia vartijoita siksi varottaa. Kukaan ei katsokaas ole voittamaton ja se on nyt vaan parasta jos vartijat ja muut kunnioittaa ihmisiä eikä lähde ottamaan lakia omiin käsiin turhaan, esim hakkaamalla mummoja.

-Kerropa missä maassa asiat on paremmin?
-Tässä tapauksessa vartijalla meni ilmeisesti yli. Asia tutkitaan ja tarvittaessa pistetään vartija pihalle firmasta tms. Vartijoista ja poliiseista on minun mielestäni aika paljon enemmän hyötyä. Muuten kun kukaan ei pistäisi niitä ruotuun, jotka tykkäävät hakata mummmoja.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014