News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

EU-vaalit tulossa.

Started by Defend Finland!, 14.12.2012, 19:51:22

Previous topic - Next topic

Defend Finland!

En tiedä onko tästä jo kirjoitettu, mutta eikö olisi syytä ryhtyä keskustelemaan vaaliteemoista.

Minä ehdotan nuivan europarlamentti-ehdokkaan slogaaniksi:Parempi olla suomalainen Euroopassa kuin dhimminä Eurabiassa

coscarnorth

Kyllähän noihin vaaleihin on vielä matkaa.

QuoteParempi olla suomalainen Euroopassa kuin dhimminä Eurabiassa

Äh, valitettavasti Eurabia -termi luo ikäviä assosiaatioita Norjan tapahtumista. Sen lisäksi termi yhdistetään usein vainoharhaisiin salaliittoteorioihin, eikä suinkaan puhtaasti Euroopan demografisesta kehityksestä vedettyihin rationaalisiin johtopäätöksiin.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

sivullinen.

EU, euro, eurooppa, EU-komissio eikä mikään muukaan eu-alkuinen ole nyt kovinkaan vetävä.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Defend Finland!

Quote from: coscarnorth on 14.12.2012, 20:39:08
Kyllähän noihin vaaleihin on vielä matkaa.

QuoteParempi olla suomalainen Euroopassa kuin dhimminä Eurabiassa

Äh, valitettavasti Eurabia -termi luo ikäviä assosiaatioita Norjan tapahtumista. Sen lisäksi termi yhdistetään usein vainoharhaisiin salaliittoteorioihin, eikä suinkaan puhtaasti Euroopan demografisesta kehityksestä vedettyihin rationaalisiin johtopäätöksiin.

Littmanin kirjassa "Eurabia" kerrotaan kaikista EEC/EU:n ja arabimaiden välisistä sopimuksista ja ne eivät ole salaliittoteorioita. Nämä sopimukset ovat olemassa mutta niistä ei puhuta. Ja demograafinen kehitys on myöskin faktaa. motargument.se yritti ampua alas tämän "salaliittoteorian" mutta epäonnistui heti alkuun, koska siinä lähdettiin liikkeelle väittämällä on "muukalaisvihamieliset" ovat keksineet tämän termin. Itse asiassa tämä nimi annettiin lehdelle, jonka arabi/muslimimieliset perustivat 1970-luvun puolella. Muistaakseni Belgiassa!

Jos pelkää ikäviä assosiaatioita niin silloin ei voi tehdä yhtään mitään. Minulla on tapana sanoa heti alkuun, että olen kova oikeistolainen ja ylpeä siitä. Ei ole mitään syytä hävetä että olen oikeassa, niin kuin  oikeistolaiset usein ovat.