News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Metro: Myymälässä häiriköinyt joulukinkkuaktivisti kaadettiin maahan – katso kuv

Started by törö, 16.12.2012, 15:23:27

Previous topic - Next topic

tarhuri

Olen olemassa, siis ajattelen.

Fiftari

Siitä on aikaa kun olen saanut possua vartaassa... Kunnon possujuhlat olisivat kyllä poikaa. Joulurauhaan lähden loppuviikosta maalle ja siellä odottaa kinkku jos toinenkin.. Itse asiassa kolme(iso suku) ;)
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

P

Quote from: tarhuri on 17.12.2012, 13:08:48
Kaksin aina kaunihimpi, toinen syötiin pikkujouluna.

Niin. Pareittainhan ne ovat kiinni possussakin.  :roll:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991