News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Tarvitsen avustajia

Started by Jouko Piho, 16.12.2012, 04:16:54

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Olen tullut siihen tulokseen, että tarvitsen poliittisia avustajia.

Laitan sen takia tässä julkisesti hakuni yleisesti tietoon.

Tiedän, että tulen tarvitsemaan jatkossa tuhansia avustajia, mutta nyt on kyse yhdestä tai korkeintaan kolmesta lähimmästä avustajasta, joiden avustusyhteyttä haen. Eli nyt ei ole kyse niistä aatteellisista tukijoista, joita minulla jo on, vaan siitä, että saisin sellaisia läheisiä avustajia, jotka voisivat olla apunani monella tapaa käytännön työssä tulevina vuosina esim. osallistumalla eri puolilla Suomea pidettäviin poliittisiin tilaisuuksiin ja niiden järjestämiseen. Samalla haen myös henkistä tukea puolueen poliittisen linjan jatkuvan päivittämisen suhteen. Joten tuki mitä haen, olisi hyvin monimuotoista enkä osaa edes kaikkea tässä tuoda julki sanoina.

Minä en voi tässä vaiheessa maksaa avustuksesta mitään. Kyse on siis aatteellisesta työstä.

Mutta jos menestystä tulee, niin avustussuhde voi muuttua aikanaan kansanedustajan avustajan työksi, ministerin avustajan työksi tai pääministerin erikoisneuvonantajan työksi.

Edellytän avustajaltani seuraavia asioita.

Henkilökohtainen usko Jeesukseen ja usko Raamatun sanoman totuuteen.

Israel-rakkaus.

Isänmaallisuus ja kansallismielisyys.

Tuki sille, että Suomen on parempi erota eurosta ja EU:sta.

Samanmielisyys siitä, että Suomen ei pidä liittyä NATOon, vaan on parempi pitää yllä omia
uskottavia puolustusvoimia.

Talousdemokratian käsittäminen ja hyväksyminen eli että Suomen tulee päästä eroon pankkien
velkaorjuudesta siten, että Suomi alkaa laskea itse liikkeelle tarvittavan rahan. Ei siihen pankkeja tarvita. Valtiot voivat itse laskea liikkeelle tarvittavan rahan. Että näin muka ei voitaisi tehdä on pankkien valhe, jota Suomenkin poliittinen johto on tyhmästi seurannut, koska se on pankkien pompotettavissa olevaa marionettiporukkaa.

Näiden uskonnollisten ja poliittisten asioiden jälkeen totean seuraavaa. Edellytän avustajaltani, että hän on ihmisten kanssa toimeentuleva, hyvin kielitaitoinen (eli äidinkieleni suomen ja hallitsemieni ruotsin ja englannin lisäksi osaisi muitakin kieliä), älykäs, sivistynyt, nykyisiä kommunikaatiotaitoja hallitseva eli ihminen, joka pystyy hankkimaan nopeasti tietoa ja tuomaan sitä esille tarvittavin tavoin. Lisäksi odotan kärsivällisyyttä perehtyä laajoihin asiakirjoihin ja kykyä tehdä niistä lyhyt mutta luotettava tiivistelmä minulle. Tämän lisäksi sanon vielä, että oman äidinkielen, suomen, erittäin hyvä hallinta on tärkeää.

Oletko sinä etsimäni ihminen?

Jos olet, niin ota minuun yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Ehkä juuri sinä olet se ihminen, jota minä tarvitsen avukseni toteuttaakseni tavoitteeni saada Suomen Laillisuuspuolue Suomen suurimmaksi puolueeksi v. 2015 eduskuntavaaleissa.

Jouko Piho

Suomen Laillisuuspuolueen puheenjohtaja

http://www.suomen-laillisuuspuolue.fi

punikkikeisari

Quote from: Jouko Piho on 16.12.2012, 04:16:54

No hittolainen kun heti pomppasi.

Mutta valaiskoon Voittamaton aurinko tietäsi, ja muista suojautua häikäisyltä.  8)
In koala we trust.

Jouko Piho

Quote from: Nousuhumala on 16.12.2012, 04:21:52
Tiedän, että tulen tarvitsemaan jatkossa tuhansia avustajia, mutta nyt on kyse yhdestä tai korkeintaan kolmesta lähimmästä avustajasta, joiden avustusyhteyttä haen.

Mitä oikein meinaat ruveta tekemään?  :o

Aion saada Suomen Laillisuuspuolueen Suomen suurimmaksi puolueeksi v. 2015 eduskuntavaaleissa.

Jouko Piho

Quote from: punikkikeisari on 16.12.2012, 05:16:50

No hittolainen kun heti pomppasi.

Mutta valaiskoon Voittamaton aurinko tietäsi, ja muista suojautua häikäisyltä.  8)

Minua ei valaise mikään Jumalan luoma aurinko hengellisesti, vain luonnollisesti.

Minä en palvo luotua. Minä palvon vain Luojaa.