News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Talvi tuli ja kelkkailuaika alkaa

Started by B52, 13.12.2012, 01:31:42

Previous topic - Next topic

Harrastatko moottorikelkkailua?

Kyllä
2 (8%)
En
18 (72%)
Vaarallista
0 (0%)
Muuten vaan perseestä
3 (12%)
Siinä tulee kylmä ja muutenkin vituttaa
2 (8%)

Total Members Voted: 25

B52

Itse harrastan,mites muut palstan lukijat?
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Seal

Peräkammari, B52, peräkammari.

Sepi

Olin ilmeisesti ainoa tähän mennessä joka äänesti kyllä, B)
Edellä mainittu teksti ei edusta kirjoittajan oikeata mielipidettä, vaan mielipidepoliisien pelossa teksti on kirjoitettu itsesensuuria vahvasti harjoittaen.

Sunt Lacrimae

En, näin etelänvetelänä. Mieli tekisi kyllä kokeilla, joku Lapin- reissu moottorikelkanvuokrauksineen on suunnitelmissa jonain talvena.
Play stupid games, win stupid prizes.

dothefake

Aiemmin tuli ajeltua paljonkin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Riukulehto

10-vuotiaana ajoin naapurin kelkalla aitaan pahki. En ole sen koommin kelkalla ajellut.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Topi Junkkari

Minun lähiöpubini omistaja (rutinuiva) tekee kaveriporukkansa kanssa pitkiäkin moottorikelkkareissuja. Pari vuotta sitten ajoivat Vuosaaresta Leville, matkaa kaikkine kiemuroineen tuli 2 400 km.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Akka Riipahil

Talvella verkoille mennään kelkalla.
Kullervon sotaanlähtö

Tulituki

Potkukelkalla osaan matkustaa, mutta äänestin "en", koska tässä vissiin tarkoitettiin moottorikelkkaa.
Nostalgiaa: Koulu päättyi taas suvivirteen, reksi huusi: "Kommarit hirteen!"

Maskit uuniin