News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-11-27 YLE2: A2 Teema: Syrjäytyneet nuoret -ilta

Started by rekttk, 27.11.2012, 21:10:10

Previous topic - Next topic

l'uomo normale

Quote from: Junes Lokka on 06.12.2012, 01:10:52
Havaintoni ja kokemukseni mukaan tämä todistaminen tapahtuu niin, että verkkopankkitunnuksilla käyn mol.fi:ssä uusimassa työnhakuni. Mitään työtarjouksia ei ole ikinä tullut enkä koskaan ole fyysisesti työkkärissä käynyt.

Minä käyn työkkärissä muutaman kuukauden välein katsomassa Emmerdalea. Samalla työllistän puljun virkailijoita :). Viimeksi kesällä käskivät minua hakemaan yhtä työpaikkaa. Lähetin netissä hakemuksen, en soitellut perään. Ilmoitin työkkäriin suullisesti, että olin hakenut paikkaa; en tiedä tarkistivatko.

Joten odota vain rauhassa. Kyllä he muutaman vuoden sisällä käskevät sinua hakemaan työpaikkaa tai menemään kurssille.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

guest8788

Harva asia on tässä yhteiskunnassa yhtä helppoa, kuin työmarkkinatuen tai toimeentulotuen nostaminen. Pulssini nousee aina kun joku preka-urpo väittää päinvastaista. Myös pienellä vaivalla saa torpedoitua kaikki työvoimatoimiston langettamat toimenpiteet.  Ja jos röyhkeyttä riittää, eli "tietää oikeutensa köyhyysrajan alapuolella elävänä piruparkana", järjestyy sosiaalitoimistosta rahaa milloin mihinkin "pakkohankintaan".